Spíš bych měl obavu si cokoli vyrobeného 2021 koupit. Už jsem naštěstí z toho byznysu venku, ale když se bavím s bývalými kolegy, jak se kašle na validace a testy jen aby se mohlo vyrábět, tak bych brečel, kam se automotive posunulo. Ne že by to člověka zabilo, ale spolehlivost bude na štíru.
Ano. Soudruzi v Bruselu bohužel vidí jako jediný řešení baterkáče za mega plus. To je trošku disbalance s tím co chce trh, ale to tak ve státech kde rozhoduje strana a snaží se řídit trh holt bývá :D
Zase na druhou stranu je na trhu hlad... vím o pár lidech, co mají auto objednané a čekají na něj, i když už mělo být. I pokud se jen povede dokompletovat a dodat auta na parkovištích, tak to bude docela dobrý boost. Myslím, že 22 bude lepší než 21.
Aut je vyrobených dost, stačí se podívat do bazarů.
Trh potřebuje moderní levné vozy k náhradě ojetin v zoufalém stavu.
Místo toho automobilky vyrábějí to dražší z jejich portfolia. :-(
No tím si sem skoro jistej, že hodnot prodejů 2019 automobilky nedosáhnou. Nicméně není nutný pořád trhat rekordy v prodejích. Pokud bude rok 2022 stejný jako 2021 jen s trochu vyrovnanějšíma prodejema v rámci měsíců, tak bych to viděl jako úspěch. S čipama se bojím, že jestli bude dost čipů, tak se úzký místo projeví někde jinde, ale možná jsem už po těch 2 letech co se automotiv průmysl plácá ode zdi ke zdi jen velkej pesimista.