Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
WinDiesel
2
Schäfer se osvědčil, prodeje Škody raketově stoupají, to bude cajk !!!
rohYpnol
0
já myslel že za zásluhy se povyšuje jen v naší armádě...
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Kdo je Křivonos? Lepší do nosních direk. 😄
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Midlosek
"Budeme dále rozšiřovat elektromobilitu a podporovat přerod České republiky v její centrum."
Proboha jenom to ne! Tohle si Schäfer fakt mohl odpustit.
Proboha jenom to ne! Tohle si Schäfer fakt mohl odpustit.
rohYpnol
VAG všude hlásá jak je připravený na novou skvělou elektromobilitu....
A pak nepodepíše.... https😐/www.autozive.cz/…jspise-neprijde/
Jedinečné pokrytectví!!!
A pak nepodepíše.... https😐/www.autozive.cz/…jspise-neprijde/
Jedinečné pokrytectví!!!
Co je na tom pokryteckého? Být připravený na elektromobilitu přece neznamená ukončit spalovací motory nota bene v situaci, kdy na řadě trhů kde VW působí o elektromobilitě neuvažují a ještě dlouho tam bude spalovací motor jedinou alternativou. Jenom hlupáci si pod sebou řežou větve. Když prohlásím, že jsem připravený na státnice ze Španělštiny, tak to přeci neznamená, že zapomenu Češtinu.
chytrak1
Tohle by chtělo info nějakýho insidera. Nicméně. V minulosti se nikdy nestalo že by vysoký šéf škody šel na nějaký super důležitý post, navíc takto přímo. Takže by se to mohlo zdát jako velké ocenění za to kam škodu posunul. Ale vzhledem ke krátkému času který tu schaefer působil to spíš vypadá že jeho postup k vw byl plánovaný a měl si nejdříve škodovku sám spíš usměrnit do patřičných mezí, než někam vytáhnout, aby následně mohl realizovat své plány s VW v uvolněném prostoru. Jen ta krize ve vw to celý urychlila. Nebo je to jinak?
Tak jak píšeš on Škodu neposunul nikam, spíš její rozkvět zařízl a “správně” politicky usměrnil do patřičných mezí :no:
No mě to právě přijde že je to nekonečný bojn ve vlnách. Za Vahlanda se dělali hezký ale hodně nákladově ořezaný auta, následně to maier tahal víc do mainstreamu cenou i kvalitou aby to schafer zase tlačil dolu. Ale zatím toho asi moc nestlačil, naštěstí nebo ne?
Tak jestli máš pocit, že brutální pokles prodejů Škody NEJEN v EU je záslužný čin... Ano, Škoda si sama systematicky podřezává větev sama pod sebou.
Vždy stavěla pod křídly VW na tom, že bude nabízet novou techniku až bude dostupná a cenově zajímavá pro zákazníky. Zároveň to vždy byl "kus auta navíc". Praktičtější VW. A primární byla zajímavá cena.
Dnes vlastně absolutně nic z těchto hodnot neplatí. Škoda není levnější než VW. Nenabízí techniku až je cenově dostupná. Nemá zajímavé ceny. Naopak je drahá. Hodně drahá.
Pravá Škoda dnes je v podstatě jen v Indii. Ale v Evropě dokonale ztratila tvář. A v Číně nemá mezi dravci šanci.
Vždy stavěla pod křídly VW na tom, že bude nabízet novou techniku až bude dostupná a cenově zajímavá pro zákazníky. Zároveň to vždy byl "kus auta navíc". Praktičtější VW. A primární byla zajímavá cena.
Dnes vlastně absolutně nic z těchto hodnot neplatí. Škoda není levnější než VW. Nenabízí techniku až je cenově dostupná. Nemá zajímavé ceny. Naopak je drahá. Hodně drahá.
Pravá Škoda dnes je v podstatě jen v Indii. Ale v Evropě dokonale ztratila tvář. A v Číně nemá mezi dravci šanci.