Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Šéf Škoda Auto Thomas Schäfer povede nově VW, hlavní značku koncernu

16 komentářů

Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Schäfer se osvědčil, prodeje Škody raketově stoupají, to bude cajk !!!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
já myslel že za zásluhy se povyšuje jen v naší armádě...
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Kdo je Křivonos? Lepší do nosních direk. 😄
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Midlosek
Midlosek
"Budeme dále rozšiřovat elektromobilitu a podporovat přerod České republiky v její centrum."
Proboha jenom to ne! Tohle si Schäfer fakt mohl odpustit.
ericn
On to stejně nikdo kupovat nebude 😉 Dotace nepřijdou…
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
VAG všude hlásá jak je připravený na novou skvělou elektromobilitu....

A pak nepodepíše.... https😐/www.autozive.cz/…jspise-neprijde/

Jedinečné pokrytectví!!!
Šimpanz
Co je na tom pokryteckého? Být připravený na elektromobilitu přece neznamená ukončit spalovací motory nota bene v situaci, kdy na řadě trhů kde VW působí o elektromobilitě neuvažují a ještě dlouho tam bude spalovací motor jedinou alternativou. Jenom hlupáci si pod sebou řežou větve. Když prohlásím, že jsem připravený na státnice ze Španělštiny, tak to přeci neznamená, že zapomenu Češtinu.
chytrak1
to je teda článek o ničem. Silný titulek ale nové informace žádné.
PowerHouse
že tam Diess zůstane, když umí tak přesvědčovat.
chytrak1
Tohle by chtělo info nějakýho insidera. Nicméně. V minulosti se nikdy nestalo že by vysoký šéf škody šel na nějaký super důležitý post, navíc takto přímo. Takže by se to mohlo zdát jako velké ocenění za to kam škodu posunul. Ale vzhledem ke krátkému času který tu schaefer působil to spíš vypadá že jeho postup k vw byl plánovaný a měl si nejdříve škodovku sám spíš usměrnit do patřičných mezí, než někam vytáhnout, aby následně mohl realizovat své plány s VW v uvolněném prostoru. Jen ta krize ve vw to celý urychlila. Nebo je to jinak?
ericn
Tak jak píšeš on Škodu neposunul nikam, spíš její rozkvět zařízl a “správně” politicky usměrnil do patřičných mezí :no:
chytrak1
No mě to právě přijde že je to nekonečný bojn ve vlnách. Za Vahlanda se dělali hezký ale hodně nákladově ořezaný auta, následně to maier tahal víc do mainstreamu cenou i kvalitou aby to schafer zase tlačil dolu. Ale zatím toho asi moc nestlačil, naštěstí nebo ne?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tak jestli máš pocit, že brutální pokles prodejů Škody NEJEN v EU je záslužný čin... Ano, Škoda si sama systematicky podřezává větev sama pod sebou.

Vždy stavěla pod křídly VW na tom, že bude nabízet novou techniku až bude dostupná a cenově zajímavá pro zákazníky. Zároveň to vždy byl "kus auta navíc". Praktičtější VW. A primární byla zajímavá cena.

Dnes vlastně absolutně nic z těchto hodnot neplatí. Škoda není levnější než VW. Nenabízí techniku až je cenově dostupná. Nemá zajímavé ceny. Naopak je drahá. Hodně drahá.

Pravá Škoda dnes je v podstatě jen v Indii. Ale v Evropě dokonale ztratila tvář. A v Číně nemá mezi dravci šanci.
ericn
Souhlas 😉