Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Šéf Škoda Auto Thomas Schäfer povede nově VW, hlavní značku koncernu

ČTK ČTK 9. 12. 2021 • 18:15
32
16
Zobrazit náhledy (32)
Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV

Předseda představenstva automobilky Škoda Auto Thomas Schäfer nově povede VW, která je hlavní značkou skupiny Volkswagen. Koncern to dnes oznámil po zasedání dozorčí rady.

Kdo Schäfera v českém podniku nahradí, německá automobilka nesdělila. Uvedla jen, že dosavadní šéf VW Ralf Brandstätter od srpna převezme aktivity Volkswagenu v Číně. Změny dozorčí rada vysvětlila nezbytností zefektivnit chod společnosti tak, aby byla připravena na výzvy nadcházejících let, což je především elektrifikace aut a digitalizace.

Koncernový ředitel Herbert Diess, který je v poslední době pod tlakem kvůli neshodám s vlivnou závodní radou koncernu a který měl Čínu na starosti, ve funkci zůstává. Přijde ale o část pravomocí, mimo jiné i na úkor Brandstättera, který se zároveň stane členem představenstva koncernu.

Do představenstva německé automobilové skupiny navíc od února nastoupí Hildegarda Wortmannová, která od Diesse převezme zodpovědnost za odbyt. Wortmannová je nyní šéfkou odbytu v divizi pro výrobu luxusních vozů Audi. Členkou představenstva se od února stane také Hauke Starsová, její odpovědností budou informační technologie. Význam tohoto odvětví se podle koncernu plně projevil za nynější pandemie nemoci covid-19.

Škoda Auto provozuje v České republice tři výrobní závody, vyrábí ale i v Číně, Rusku, na Slovensku a v Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s lokálními partnery. Působí na více než 100 trzích.

Související články

Témata
11. 12. 2021 11:48
Re: škoda
Souhlas ;-)
Avatar - rohYpnol
10. 12. 2021 16:52
Re: škoda
Tak jestli máš pocit, že brutální pokles prodejů Škody NEJEN v EU je záslužný čin... Ano, Škoda si sama systematicky podřezává větev sama pod sebou.

Vždy stavěla pod křídly VW na tom, že bude nabízet novou techniku až bude dostupná a cenově zajímavá pro zákazníky. Zároveň to vždy byl "kus auta navíc". Praktičtější VW. A primární byla zajímavá cena.

Dnes vlastně absolutně nic z těchto hodnot neplatí. Škoda není levnější než VW. Nenabízí techniku až je cenově dostupná. Nemá zajímavé ceny. Naopak je drahá. Hodně drahá.

Pravá Škoda dnes je v podstatě jen v Indii. Ale v Evropě dokonale ztratila tvář. A v Číně nemá mezi dravci šanci.
Avatar - rohYpnol
10. 12. 2021 16:44
Re: A vše je vyřešeno !!!
já myslel že za zásluhy se povyšuje jen v naší armádě...
10. 12. 2021 15:08
Re: škoda
No mě to právě přijde že je to nekonečný bojn ve vlnách. Za Vahlanda se dělali hezký ale hodně nákladově ořezaný auta, následně to maier tahal víc do mainstreamu cenou i kvalitou aby to schafer zase tlačil dolu. Ale zatím toho asi moc nestlačil, naštěstí nebo ne?
10. 12. 2021 12:50
Re: škoda
Tak jak píšeš on Škodu neposunul nikam, spíš její rozkvět zařízl a “správně” politicky usměrnil do patřičných mezí :no:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud