Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Mig_35
5
… a proto auto váží o 150 kg víc, než předchozí generace :yes:
Tom Pro
Barevna kombinace, vse pekny. Vyjimecny auto si zaslouzi barvicky. A vlastne proc ne kabrio po cely rok. Kdyz bude na ***, tak nevyjedes. Homeoffice nebo dovolena atd
No neviem, moda ciernych diskov je uboha
Barevná kombinace (jinak povedeného) zeleného laku a oranžové kůže je za mě přes čáru...
...a pěkný detail je také k té divné kůži třeba i oku lahodící kombinace modrobílého znaku vrtule na kole, vedle červeného brzdiče na kole zasazeného do zeleného blatníku...
https://www.auto.cz/…-kokosy-na-snehu?…
https://www.auto.cz/…-kokosy-na-snehu?…
gil54
To by mi až tak nevadilo. Ale je tady vidět, že někdo přezouval origo disk z letních pneu na zimní (podle dezénu jde o Pilot Alpin 5) a už nedal středové logo BMW tak (jak to bývá zpravidla výroby), aby byl ventilek přesně pod logem.
To by mi až tak nevadilo. Ale je tady vidět, že někdo přezouval origo disk z letních pneu na zimní (podle dezénu jde o Pilot Alpin 5) a už nedal středové logo BMW tak (jak to bývá zpravidla výroby), aby byl ventilek přesně pod logem.
...a já jsem ještě takovej blázen, že bych neusnul, kdybych neměl na všech kolech i bezpečnostní šrouby také proti ventilku. :-)
gil54
To já samo taky, akorát u pětišroubu to podle disků někdy vychází proti a někdy u ventilku...
Tady to vychází proti a stejně ho dali jinde, navíc bez krytky, což je už třetí fail vyčtený z jediné fotky. :'-( ;-)
P.S. To je takový nešťastný obecnější trend, vys.rat se hned po první výměně pneu na krytky šroubů kol. :no:
To já samo taky, akorát u pětišroubu to podle disků někdy vychází proti a někdy u ventilku...
Tady to vychází proti a stejně ho dali jinde, navíc bez krytky, což je už třetí fail vyčtený z jediné fotky. :'-( ;-)
P.S. To je takový nešťastný obecnější trend, vys.rat se hned po první výměně pneu na krytky šroubů kol. :no:
Souhlas, obojí je fajn, ale ne dohromady, k té zelené buď černý nebo bílý vnitřek, z toho, co se pro m4 nabízí.
Tak možno budeš prekvapený, ale kombinácia Isle of Man green vonku a Kyalami orange vnútri je zďaleka najobľúbenejšia.
Ja by som zvonku tiež jednoznačne volil zelenú, vnútri si nie som istý. Čierna je príliš ponurá, oranžová ale už dosť výrazná, o žltomodrej ani nehovoriac. Plus fakt, že je tam len koža a nie alcantara ako opcia.
Ja by som zvonku tiež jednoznačne volil zelenú, vnútri si nie som istý. Čierna je príliš ponurá, oranžová ale už dosť výrazná, o žltomodrej ani nehovoriac. Plus fakt, že je tam len koža a nie alcantara ako opcia.
iu
A víš, že překvapený nejsem. Lidi si vyberou co se jim líbí zvenku a co se jim líbí zevnitř (viz Dinar) a jestli se to navzájem "bije" řeší málokdo. Nejvíc je to vidět na té titulce se staženou střechou (u kupé by to tolik nerazilo), kde má navíc IoM hodně světlou polohu, která jí mimochodem (za mě) sluší nejméně. Já bych dal k IoM klidně černý interiér, nebo případně výraznější bílý, ten by byl sice nepraktický, ale to ten oranžový bude taky, i když ne tolik.
A víš, že překvapený nejsem. Lidi si vyberou co se jim líbí zvenku a co se jim líbí zevnitř (viz Dinar) a jestli se to navzájem "bije" řeší málokdo. Nejvíc je to vidět na té titulce se staženou střechou (u kupé by to tolik nerazilo), kde má navíc IoM hodně světlou polohu, která jí mimochodem (za mě) sluší nejméně. Já bych dal k IoM klidně černý interiér, nebo případně výraznější bílý, ten by byl sice nepraktický, ale to ten oranžový bude taky, i když ne tolik.
Mario
co za dva roky ztratí 1/3 ceny , nejak mi u BMW chybí mezi příplatky 100tis.kč za barvu :-! Ale ti co si tohle auto pořizují peníze neřeší .
Radeji bych asi pořídil Lexus LC500 :yes:
Radeji bych asi pořídil Lexus LC500 :yes:
je doba kdy byly tři barvy zdarma a včil? Už ani škodovka nemá tu modrou zdarma a budme rádi, že nějaký automobilky jsou slušné a mají něco zdarma.
Asi ti ušlo, že pri M3/M4 sú mnohé farby, vrátane tejto Isle of Man green zdarma. Celkovo je tak bez príplatku 8 farieb, vrátane oboch promo farieb: zelenej IoMG i žltej Sao Paulo.
gil54
Nevadí mi, že vzadu se pohodlně sveze jen beznohý bezhlavý dítě, že to má malý kufr, že to není tuhý jako sedan nebo že to někomu přijde drahé. Mám dlouhá léta slabost pro lehkonohá kabria s plátěným kloboukem a výkonným, konstrukcí lehoučkým, motorem vpředu. Zároveň lehce straním bavorákům, tak co víc si přát, zvlášť se signaturou "M" a ještě k tomu competitititi....
Pak snad vezmou olovo a nalejou ho do prahů aby to vážilo dvě tuny, asi aby měli nižší emisní limit nebo co.
Takže všechno, jen ne lehkonohé. Ta vysoká hmotnost je hlavní - a pro mně jediné - zásadní negativum. I moje stařičká pětka s těžkým parohem V8 a s osmi elektromotory v každé přední sedačce je o 300 kg lehčí. Vím, že taková srovnání nejsou zcela korektní, ale hmotnost jako dvě MX5 ? No nic, alespoň mám výmluvu, proč si ho nekoupit.
Pak snad vezmou olovo a nalejou ho do prahů aby to vážilo dvě tuny, asi aby měli nižší emisní limit nebo co.
Takže všechno, jen ne lehkonohé. Ta vysoká hmotnost je hlavní - a pro mně jediné - zásadní negativum. I moje stařičká pětka s těžkým parohem V8 a s osmi elektromotory v každé přední sedačce je o 300 kg lehčí. Vím, že taková srovnání nejsou zcela korektní, ale hmotnost jako dvě MX5 ? No nic, alespoň mám výmluvu, proč si ho nekoupit.
těžko se mi chápe jako uživateli předchozí 440i s plechovou skládací střechou, že to auto váží tolik. něco jde na vrub tolik podstatného x-drive :yes: pro auto, které v životě v zimě nepojede, na baterky už se vymlouvat nelze - ty tam nejsou. použili o 40% lehčí konstrukci, dali méně použitelnou plátěnou střechu a výsledek je 150 kilo nadváhy...
taková konfigurace - tomu už snad chybí jenom diesel... a novináři by napsali - nepoznali jsme rozdíl...
taková konfigurace - tomu už snad chybí jenom diesel... a novináři by napsali - nepoznali jsme rozdíl...
Dinar
byla vždycky čistě pozérská verze, to auto nikdy nejezdilo zdaleka tak dobře, jako verze kupé, jedno v které generaci. Proto mi asi ani nevadí, že ta nová váží jako stádo hrochů nebo že má výhradně čtyřkolku a automat, pro reálné kupce je to v cajku.
Ano. To ale není, myslím já, podstata problému.
Ta pramení ze zprofanování samotného M v průběhu let. Pomalu všechno je dnes také ve verzi M. A ne jen nějaký optický paket. Vylepší všechno, motor, podvozek, interiér, i software... . Dřív bylo M víc zaměřené na jízdní výkony na úkor luxusu a pohodlí, dnes se dvacet reproduktorů, čtyřzónové klimatizace a vysokých koberců vzdát nechtějí, raději obětují hmotnost. Tak to asi vyhodnotili experti, co rozebírají potenciál kupců.
Tato kategorie by se měla jmenovat jinak než M, pak by bylo všechno v cajku.
Ta pramení ze zprofanování samotného M v průběhu let. Pomalu všechno je dnes také ve verzi M. A ne jen nějaký optický paket. Vylepší všechno, motor, podvozek, interiér, i software... . Dřív bylo M víc zaměřené na jízdní výkony na úkor luxusu a pohodlí, dnes se dvacet reproduktorů, čtyřzónové klimatizace a vysokých koberců vzdát nechtějí, raději obětují hmotnost. Tak to asi vyhodnotili experti, co rozebírají potenciál kupců.
Tato kategorie by se měla jmenovat jinak než M, pak by bylo všechno v cajku.
To bych řekl není úplně pravda. Za posledních 20 let nebyla žádná M3 nebo M5 lehčí, než druhá nejvýkonnější verze.
A čekat, že bude kabrio jezdit lip než kupé, to už je opravdu na pováženou. V historii se nic takového zatím nestalo ;-)
A čekat, že bude kabrio jezdit lip než kupé, to už je opravdu na pováženou. V historii se nic takového zatím nestalo ;-)
Nevím, nakolik znáš třeba M3 E46, já celkem dobře, zkus ji ve verzi kabrio a zjistíš, že se v průběhu generací nezměnilo vůbec nic, resp. u té E46 nebudeš chápat, co na tom autě všichni mají, protože cabrio se prostě nechová jako M3 kupé, je to tupé, užvejkané, jen ten motor, ten je stejná klasa... a to mají společné s akt. generací. ;-)
Od dob, kdy taková auta přestala jezdit na rámu, je na tom kabrio vždy hůř s tuhostí a i hmotností oproti stejné verzi kupé. Jak by řekl velký učitel, to už se učí na základní škole. :-)
Pokud tato tvoje reakce byla na mě, tak o tom jsem nepochyboval, nerozporoval a ani nehovořil.
Kabrio, nekabrio, komentoval jsem hmotnost v historickém kontextu k "M" a celkové změně v chápání co to je dnes divize M ve srovnání s minulostí.
Pokud tato tvoje reakce byla na mě, tak o tom jsem nepochyboval, nerozporoval a ani nehovořil.
Kabrio, nekabrio, komentoval jsem hmotnost v historickém kontextu k "M" a celkové změně v chápání co to je dnes divize M ve srovnání s minulostí.
na tebe byla první část. za časů atmosférických motorů měly eMka vyšší objem a tudíž byly logicky těžší, M3 i M5. lehčí eMka nikdy nebyly.
ano, kupé bude vždycky jezdit líp než kabrio a ano, to se snad člověk dozví ve třetí třídě obecné školy. vynahrazuje to bezprostředním zážitkem z jízdy. kdo si co kupuje je mi buřt.
ano, kupé bude vždycky jezdit líp než kabrio a ano, to se snad člověk dozví ve třetí třídě obecné školy. vynahrazuje to bezprostředním zážitkem z jízdy. kdo si co kupuje je mi buřt.
No, a já jen říkám, že kabrio nikdy nebylo pravé emko, v kterékoliv generaci, takže je jedno jestli má teď o dalších sto kilo víc a čtyřkolku. Byl a je to od bmw čistě nástroj pro pozéra, ti tu byli vždycky a vždycky budou, tak proč jim nedat auto. Prostě člověk, co potřebuje být viděn v emku, ačkoliv kvality emka nepotřebuje. K uspokojení řidičských potřeb by mu stačilo kabrio z běžné řady 3/4, jenže on musí mít ten vnější em efekt.
Ok,ok, chápu, moje spojení "podstata problému" bylo v té souvislosti použito špatně.
Minulou generaci měl Sysoj a chtěl si objednávat novou. Tak to bude asi dvojitý pózér. Přes rok jezdí s M5 competition. Ale není ho v ní vidět, tak se dost možná trápí :-)
Já to asi nechápu, vždycky jsem kupoval tu nejvyšší konfiguraci pod eMkem, protože jsem zastával názor, že eMko je na denní ježdění prostě nepohodlné, drahé a zbytečné, takže proč bych já měl kňučet? :-)
jenom se podivuju jak někdo kádruje lidi podle toho, co si koupí...
jenom se podivuju jak někdo kádruje lidi podle toho, co si koupí...
Přesně tak, nejde kádrovat lidi podle toho, co si koupí. Borec chodící po městě v teplákách Armani (nejde ani na trénink, ani stěhovat babičce gauč) může být intelektuálem a milovníkem klasické hudby, ale mnohem větší šance je, že je to prostě buran podléhající módním trendům určovaným různými Kardashian celebritami. Jaké jsou šance? 1:9? Možná i vyšší.
Stejně tak je předpoklad u člověka, co si koupí M4 v kabriu, že to není někdo, kdo jde prioritně po řidičských zážitcích a řidičském autě, ale že jen potřebuje být viděn v autě s M badge na kapotě, páč emko je emko a nemá ho každej.
Je to dost polopatě i na tebe?
Jinak ano, jsi mi k smíchu, tím neustálým přestíráním něčeho, čím nejsi. Deklarovaný kupec aut podle svých potřeb, zatímco v reálu sis pořídil trojku v sociálu (protožes tehdy prostě neměl), později už něco měl, tak šup ojetá 4er s R6, což ale zas komicky naráží na další mig35 wanabe, a to role váhobijce, který se vypisuje o rozložení hmotnosti a pohoršuje nad každým kilem, aby v reálu jezdil tím nejtěžším, co daná modelová řada nabízí. Mig je prostě dál, všech pozérů futrál. To se skoro i rýmuje. :D ;-)
Stejně tak je předpoklad u člověka, co si koupí M4 v kabriu, že to není někdo, kdo jde prioritně po řidičských zážitcích a řidičském autě, ale že jen potřebuje být viděn v autě s M badge na kapotě, páč emko je emko a nemá ho každej.
Je to dost polopatě i na tebe?
Jinak ano, jsi mi k smíchu, tím neustálým přestíráním něčeho, čím nejsi. Deklarovaný kupec aut podle svých potřeb, zatímco v reálu sis pořídil trojku v sociálu (protožes tehdy prostě neměl), později už něco měl, tak šup ojetá 4er s R6, což ale zas komicky naráží na další mig35 wanabe, a to role váhobijce, který se vypisuje o rozložení hmotnosti a pohoršuje nad každým kilem, aby v reálu jezdil tím nejtěžším, co daná modelová řada nabízí. Mig je prostě dál, všech pozérů futrál. To se skoro i rýmuje. :D ;-)
A kdy teda byla čtyřválcová! 30i ve trojce nejvyšší konfigurací/motorizací pod M3? 8-s
Sysoj už novou má.
Černou, exteriér karbon paket, červený vnitřek, pochopitelně s CCB.
Pozér nejsem ani z 1%.
Auto je ve všem o moc lepší, jak předchozí.
Trakce, neuvěřitelná tuhost (na kabrio), ticho v autě, komfort, výkon, zpracování.
Trefa do černého, Sysoj je spokojen ;-)
Černou, exteriér karbon paket, červený vnitřek, pochopitelně s CCB.
Pozér nejsem ani z 1%.
Auto je ve všem o moc lepší, jak předchozí.
Trakce, neuvěřitelná tuhost (na kabrio), ticho v autě, komfort, výkon, zpracování.
Trefa do černého, Sysoj je spokojen ;-)
jsi protože jinak by sis koupil kupé vole. experti říkali. chceš bejt prostě vidět.
Typický příklad výjimky potvrzující pravidlo.
A že je Sysoj výjimečný týpek o tom snad nemůže být pochyb..., a neboj, tebe se to taky netýká, ty zase (pro změnu) nemáš to kabrio v eMku. ;-)
A že je Sysoj výjimečný týpek o tom snad nemůže být pochyb..., a neboj, tebe se to taky netýká, ty zase (pro změnu) nemáš to kabrio v eMku. ;-)
Já samo chápu, cos měl na mysli, profanace M znáčku je bez diskuse, být tu něco jako M135i nebo X5 M50d tak ti to odkývu, ale M4 cabrio není ten případ, má všechno (veškerou techniku) stejné jako M4 coupe, není to žádné šméčko. Jiná věc je, že cabrio jízdně nikdy pořádně emkem nebylo a zjevně ani tentokrát není, a o tom píšu já, proto si myslím, že je celkem jedno, jestli má o metrák víc nebo míň než předchozí gen. ;-)
Ono to jsou nakonec věci tři. První je profanace M, druhá je výběr modelu pro úpravu - výrobu edice M a třetí je samotné vyřešení, co bude předmětem té konkrétní úpravy do verze M. Stranou, pro pořádek, nechávám pakety (vesměs optické), to je jiná kategorie.
Tenhle kabriolet i když má všechno, jak říkáš, nikdy nemůže být řádným emkem, protože se žvejká a je už tedy jedno, že má 2 tuny. Máš pravdu.
Já to pojal z jiného pohledu, jako že když už se chybně rozhodli udělat z tohoto kabrioletu eMko, tak se mohli alespoň trochu pokusit snížit hmotnost, třeba i omezením těch "luxusů". To by v důsledku však znamenalo vyměnit ty pozéry za pár polosportovců, co potřebují nutně vítr ve vlasech.
To je ale jen vysvětlení mých úvah, možná neucelených, tvůj názor je lepší a souhlasím s ním. Některé modely by pravé ryzí klasické M, v tradičním významu, nést neměly vůbec.
Tenhle kabriolet i když má všechno, jak říkáš, nikdy nemůže být řádným emkem, protože se žvejká a je už tedy jedno, že má 2 tuny. Máš pravdu.
Já to pojal z jiného pohledu, jako že když už se chybně rozhodli udělat z tohoto kabrioletu eMko, tak se mohli alespoň trochu pokusit snížit hmotnost, třeba i omezením těch "luxusů". To by v důsledku však znamenalo vyměnit ty pozéry za pár polosportovců, co potřebují nutně vítr ve vlasech.
To je ale jen vysvětlení mých úvah, možná neucelených, tvůj názor je lepší a souhlasím s ním. Některé modely by pravé ryzí klasické M, v tradičním významu, nést neměly vůbec.
Když se přestaneš zabývat tím kabriem, tak ti nemůže ujít, že stejných 150 kilo přibralo i kupé a přitom má stejný motor, takže rozhodně nejde o změnu k lepšímu. A porovnávat bys měl předchozí kupé a současné kupé a předchozí kabrio a současné kabrio. A za mě jednoznačně zhoršení. Kdyby v tom byl povinný mild-hybrid tak by se to dalo pochopit, jenže on tam není.
Labile všechno se dá vyložit mnoha způsoby. Třeba tak, že se někdo do krabice musí zavírat, aby svoji legrační tělesnou schránku schoval a nesmáli se mu na semaforech. Na obtloustlýho stréca s krizí středního věku fakt není nikdo zvědavej a v kabriu tím spíš...
Labile všechno se dá vyložit mnoha způsoby. Třeba tak, že se někdo do krabice musí zavírat, aby svoji legrační tělesnou schránku schoval a nesmáli se mu na semaforech. Na obtloustlýho stréca s krizí středního věku fakt není nikdo zvědavej a v kabriu tím spíš...
Čus Migu, taky ti přeji krásné Vánoce a těší mě, že opět nejsem na tvém HL, jsi prostě neprůstřelně zásadový týpek.
Podle tvé včerejší (10:32) reakce na Dinara jsem čekal, že přijdeš s nějakými drby k němu , které by "nahradily" tvou tradičně chybějící věcnou argumentaci, ale zřejmě si na něj nic "pikantního" nikde nevyšťoural, takže si pouze zoufale blafoval.
Když už budou ty Vánoce, nechtěl bys výjimečně (místo marného okopávání kotníků) věcně zareagovat na mou včerejší otázku z 18:41? Předem děkuji za tvou proslulou laskavost...
Jinak se mám dobře, krize středního věku už je pryč, docela jsem se na ni těšil, ale nakonec mě víceméně minula, takže s tou ti teď moc neporadím, ale údajně je nejhorší v kombinaci se zastydlou pubertou, tak si na to dej bacha. Zkus začít tím, že aspoň tady v diskusích přestaneš trapně popírat sám sebe, viz velmi trefně Dinar včera 9:55, plus má doplňující (zatím) nezodpovězená otázka. Tak zatím pa a drž se "chlape"... :-)
Podle tvé včerejší (10:32) reakce na Dinara jsem čekal, že přijdeš s nějakými drby k němu , které by "nahradily" tvou tradičně chybějící věcnou argumentaci, ale zřejmě si na něj nic "pikantního" nikde nevyšťoural, takže si pouze zoufale blafoval.
Když už budou ty Vánoce, nechtěl bys výjimečně (místo marného okopávání kotníků) věcně zareagovat na mou včerejší otázku z 18:41? Předem děkuji za tvou proslulou laskavost...
Jinak se mám dobře, krize středního věku už je pryč, docela jsem se na ni těšil, ale nakonec mě víceméně minula, takže s tou ti teď moc neporadím, ale údajně je nejhorší v kombinaci se zastydlou pubertou, tak si na to dej bacha. Zkus začít tím, že aspoň tady v diskusích přestaneš trapně popírat sám sebe, viz velmi trefně Dinar včera 9:55, plus má doplňující (zatím) nezodpovězená otázka. Tak zatím pa a drž se "chlape"... :-)
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
×
Sdílení komentáře
×