Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Seat Leon ST 1.5 TSI (96 kW) – A nechcete si raději připlatit?

Aktuální Seat Leon je tu s námi už od loňského roku, zatím nám ale dělali čest jeho dražší varianty. Tentokrát v redakční garáži zaparkovalo dostupnější provedení.
Zpět na článek
13. 12. 2021 13:23
13. 12. 2021 13:59
13. 12. 2021 14:02
13. 12. 2021 14:57
13. 12. 2021 15:26
13. 12. 2021 14:38
13. 12. 2021 15:13
13. 12. 2021 20:38
13. 12. 2021 14:36
13. 12. 2021 20:43
14. 12. 2021 09:05
14. 12. 2021 09:15
14. 12. 2021 13:17
14. 12. 2021 15:20
13. 12. 2021 14:43
13. 12. 2021 15:19
13. 12. 2021 14:54
13. 12. 2021 15:04
13. 12. 2021 15:23
13. 12. 2021 16:19
13. 12. 2021 15:18
13. 12. 2021 14:12
13. 12. 2021 14:34
13. 12. 2021 14:51
13. 12. 2021 15:06
13. 12. 2021 15:09
13. 12. 2021 15:24
14. 12. 2021 09:05
14. 12. 2021 09:24
15. 12. 2021 08:38
13. 12. 2021 15:05
13. 12. 2021 15:24
13. 12. 2021 16:19
13. 12. 2021 21:08
13. 12. 2021 21:33
13. 12. 2021 22:57
14. 12. 2021 04:25
14. 12. 2021 10:23
14. 12. 2021 06:42
14. 12. 2021 08:42
14. 12. 2021 08:55
14. 12. 2021 09:10
14. 12. 2021 15:01
14. 12. 2021 15:33
14. 12. 2021 16:27
14. 12. 2021 19:52
14. 12. 2021 19:01
17. 12. 2021 18:37
14. 12. 2021 09:32
14. 12. 2021 10:34
17. 12. 2021 18:35
25. 10. 2022 18:48
Avatar - Ozzman
13. 12. 2021 13:23
Fešák
Myslím, že nejpovedenější, opět z trojice Octa-Golf-Leoš. Určitě je dobré, že se nabízí s R4 TSI, byť s 96kw a nějak se mi nechce věřit, že by to byla zas až taková slabota, jak autor píše, přeci jen 130k, turbo, 200NM a 1300 kil, to není na brzdu provozu a na slušně motorizované auto, stovka pod 10s, tohle musí být slušný standarT české průměrné rodiny, která doteď sedlala MPI či rotačky TDI, v horším případě Fabie jednačtyři a HTP. Cena je vyšší, ale to teď všechno.

Srovnání by bylo zajímavé se dvěma typy motorizací:


Krásně se tu nabízí srovnání pro naší diskuzní rozepři s 2.0TDI 85kw a té jízdě po dálnici. Přecijen + 100 NM bude znát :)

A pak jsou tu malorážky R3, z vlastní stáje 1.0TSI má totožnách 200NM..

Ještě by mne zajímal interiér a odhlučnění podvozku, že agregát není slyšet je i dáno koncepcí, TSI tiché jsou, ale co mám zkušenost, tak u starších Seatů to bylo vždy horší i než Škodovky, natožpak dárce techniky, mateřský - VW
Rozbalit vlákno
20
Avatar - woody-alien
13. 12. 2021 13:59
Re: Fešák
Tak za prvé - přestaň už nas.írat s tím standarTem. :-[]

A za druhé, vnitřní hlučnost Seatů je dobrá v tom, že zvyšuje pocitovou rychlost. Čili je Seat rychlejší než Škodovka a o hodně rychlejší než VW. :D ;-)
Avatar - Stejsn
13. 12. 2021 14:02
Re: Fešák
Moje máma má Alteu TDI a podle toho cos napsal musí být nejrychlejší na světě :D
Avatar - woody-alien
13. 12. 2021 14:57
Re: Fešák
To už je zase moc. To nezvyšuje pocitovou rychlost ale pouze máš pocit, že se hned vedle tvého auta srazily vlaky. :D ;-)
Avatar - Ozzman
13. 12. 2021 15:26
Re: Fešák
Starší TDI (hmm i nové 8-s ) zní jako startující letadlo… pamatuji si ještě Tupolevy… i ta černá čára za motory je stejná :D Ruská kvalitka..
Avatar - iudex
13. 12. 2021 14:38
Re: Fešák
Čím Seat jasne potvrdzuje svoje športové zameranie a postavenie v koncerne :D Len teda Cupra potom musí byť ešte hlučnejšia, ako Seat. :-[]
Avatar - Ozzman
13. 12. 2021 15:13
Re: Fešák
:-[] Tvá teorie má velkou trhlinu, to co píšeš je sice pravda, ale jen v případě, že ti řve motor :D Dle testu je tichoučký, takže slyšíš jen šum svistu :-[]
13. 12. 2021 20:38
Re: Fešák
Krasna interpretacia relativnosti. Dakujem :)
Avatar - iudex
13. 12. 2021 14:36
Re: Fešák
Jj, 96 kW zo štvorvalca s primeraným objemom je fajn, určite radšej, ako z R3 ako ponúka konkurencia. Kultivovanosť R4, pritom výborná spotreba konkurujúca tým R3, so far so good. Lenže potom sa pozrieš na cenovku a všetka sranda ťa prejde. Podladená verzia s 96 kW za cenu vyššiu ako konkurencia so 118 kW (Ceed, i30 s 1,5TGDi)? To už celkom bolí peňaženka.
Avatar - Anonym
13. 12. 2021 20:43
Re: Fešák
papierove udaje u Kii mozu vyzerat lepsie, ale je to iba cislo, ktore sluzi ako navnadicka. Auto nie je len o vykone, aj ked je to lakave si kupovat co najsilnejsi motor medzi konkurenciou.
Avatar - iudex
14. 12. 2021 09:05
Re: Fešák
Výkon je výkon. Samozrejme môžeš argumentovať, že napr. 114 kW pri Focuse nebude tak užívateľsky príjemných, ako povedzme 110 kW v Leone, lebo Leon to má z 1,5l štvorvalca, kdežto Focus len z litrového trojvalca a budeš mať pravdu. Ale pri Kii tento argument nie je, je to rovnako 1,5 R4 ako Leon, akurát silnejší.
Avatar - iudex
14. 12. 2021 09:15
Re: Fešák
Inak pozerám, že máš atmo 1,4 16v so 73 kW, skúšal som ten motor a je to úplná tragédia, takže v tomto Tvojej frustrácii rozumiem. Ale dnes sú tragédiou všetky maloobjemové atmosféry, EURO6 ich totálne zabilo, nemajú výkon a hlavne krútiak, tak ich treba (ako typické atmosféry) vytáčať, ale emisné priškrtenie aj to vytáčanie chce čo najviac znechutiť, aby si jazdil pri nízkych otáčkach úsporne, proste celé zle.
Ale tubro je úplne iná liga, takže posudzovať motor 1,5TGDI so 160k na základe zlej skúsenosti s atmo 1,4 s 99k je úplne mimo.
14. 12. 2021 13:17
Re: Fešák
No nenapsal bych jen EU6, ale uz EU5.
A ani 1,8 (ktera uz neni uplne maloobjemova) za moc nestoji.

Driv 1,6 byly zabavnejsi.
Avatar - iudex
14. 12. 2021 15:20
Re: Fešák
Neviem, či niekto ešte vôbec má atmo 1,8čku, z hlavy mi žiadne auto nenapadá. Väčšiu atmosféru v triede má snáď len Mazda 3. A to by bola dnes jediná atmosféra (pod 2 litre), ktorú by som akceptoval.
A keď pozerám dnešné ceny týchto malorážok (okrem tohto Leonu napr. Focus vo vedľajšom článku), tak mi (dakedy drahšia) Mazda dnes príde ako super kauf. Napríklad 3ka sedan s výkonnejším dvojlitrom so 150k a v podstate kompletnou výbavou Plus je za 22t eur. To je super cena. A máš plnotučný motor (dnes v podstate jedinečný).
Avatar - Mikesus
13. 12. 2021 14:43
Re: Fešák
Máme taky tu 96kw v minule gen. Není to slabota, ale hlučnější vic než to jede. Tím nechci říct, že to je slabé, proste co by člověk čekal od 96kw, takovej tvůj megane nebo prius, jen ten hluk je vyšší. Ještě o trochu víc než corolla ( nebo hodně podobný ve vysokých rychlostech )
Avatar - Ozzman
13. 12. 2021 15:19
Re: Fešák
Hlučnejší = rychlejší, to už pochopil i kdejakej vesnickej tuzer :D
Avatar - Emel
13. 12. 2021 14:54
Re: Fešák
Průměrná rodina sedlající doteď MPI se k tomuhle dostane tak za deset let ;-)

Design - no, já z toho nijak na větvi nejsem... delší rozvor určitě pomohl praktičnosti, ale designu už tolik ne.
Avatar - woody-alien
13. 12. 2021 15:04
Re: Fešák
Mně se tedy moc nepozdává ten "roztlemenej" předek, obzvlášť v té bílé. No a pak zlořád dnešních dní, spojená zadní světla. Teď to zas budou mít asi všichni.
Avatar - Ozzman
13. 12. 2021 15:23
Re: Fešák
Mne se ta svetla libi, uz naznak u Megana4 je tady dotazen, za mne :yes:
Avatar - miromen
13. 12. 2021 16:19
Re: Fešák
No to mě se z fotek u meganu ta zaď nějak nepozdvala a velmi se mi libila předni čast. Ale v reale to bylo přesně opačně a zaď velice dobry a přiď s připominkama.
A u leona je tomu přesně opačně a ta zaď se mi u něj prostě a jednoduše nelibi narozdil od předni časti. A pak taky z profilu s tim divnym c sloupkem je za mě leon zklamani tedy pokud jde o HB.
Avatar - Ozzman
13. 12. 2021 15:18
Re: Fešák
Za 10 let ne, ale za 3-5 let klidne .
Avatar - JirkaVejrazka
13. 12. 2021 14:12
Deja-vu?
Mam silny pocit, ze jsem clanek se stejnym titulkem pred par tydny uz videl. Zda se to jen mne?
Rozbalit vlákno
8
Avatar - iudex
13. 12. 2021 14:34
Re: Deja-vu?
Jj, bol tu test Ibizy: Seat Ibiza FR 1.5 TSI DSG – A nechcete raději Leona?
Takže kto kupuje Ibizu, musí skončiť v Leonovi, a tam zase rovno so 150k. :-[]
Avatar - Emel
13. 12. 2021 14:51
Re: Deja-vu?
To ještě nevíš, jestli to je konec... :-)
Avatar - Mikesus
13. 12. 2021 15:06
Re: Deja-vu?
Že by příprava na Born? :-[]
Avatar - Emel
13. 12. 2021 15:09
Re: Deja-vu?
Spíš čekám překvapivý závěr typu https://www.auto.cz/…ytecne-moc-74192
Avatar - Ozzman
13. 12. 2021 15:24
Re: Deja-vu?
Aaaa ďábel Vavreka nebo jak se to jmenoval :-[]
Avatar - iudex
14. 12. 2021 09:05
Re: Deja-vu?
Lukáš Vaverka.
Avatar - Ozzman
14. 12. 2021 09:24
Re: Deja-vu?
Tak Vaverka, Vavreka, Veverka, to je fuk, všichni víme :D
15. 12. 2021 08:38
Re: Deja-vu?
Voči niektorým súčasným to bol pán reaktor, aj keď nerád čítal príručky k autu a čo nebolo podľa zvyklostí VW, to v aute nenašiel atým pádom to v aute proste nebolo... ;-)
Avatar - hugino
13. 12. 2021 15:05
Leon FR ST
Za mňa je to momentálne najkrajšie auto mainstreamu v segmente C.Jasne že nie je dokonalé / hlavne to ovládanie klímy a infotainmentu / vzadu má len trubku ale ako celok sa mi to auto fakt páči.Má to solídny výkon / aj keď tá 110 kw verzia by bola predsa len o čosi lepšia / má to priestor,grafiku a rozlíšenie prístrojov na vysokej úrovni, výbornú spotrebu a velký kufor takže rodinný ideál.A u nás stojí momentálne FR Family 96kw s manuálom a s dodatočnou výbavou grátis 21 700 € /550 000 kč/ takže nie je o čom .Momentálne asi najlepšia ponuka v segmente C. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Katikakus
13. 12. 2021 15:24
Kia Ceed SW...
...s motorem 1.5 T-GDI 118 kW stoji 475 000 Kc. V Seatu se zblaznili.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - hugino
13. 12. 2021 15:58
Re: Kia Ceed SW...
Ale výbava Fresh tj základ.Výbava GT-line je adekvátna FR a tá už stojí od 620 000 kč.Treba pozerať aj výbavy.
Avatar - iudex
13. 12. 2021 16:19
Re: Kia Ceed SW...
Výbava GT-line je úplne fullka. FR zďaleka tak obsiahla nie je a vyžaduje ešte veľa príplatkov.
Avatar - hugino
13. 12. 2021 17:49
Re: Kia Ceed SW...
A ktorá je vyššia výbava od FR Family alebo XC Family ?Aj to sú fullky a treba pozrieť čo v tej výbave je .Neverím tomu že si pozeral jednotlivé položky.A fullka nie je nikdy lebo aj do najvyššej výbavy sa dá vždy niečo dovybaviť.A Kia a aj Hyundai podliezajú ceny ale potom si to zákaznik zaplatí pri 7 ročnom servise a náhradných dieloch ktoré sú o cca 40 % drahšie ako konkurencia.Výmena čelného skla Hyunai i30 Fastback 800 € kolegova skúsenosť a tým pádom aj poistky majú korejci vyššie.Neviem o tom že by Ceed mal napr.digitálnu prístrojovku a nedá sa ani doobjednať v 21. storočí.3 mesiace dozadu kupovali 2 x Ceed do našej firmy pre obchoďákov a jedna už 2 x bola v servise kde mala problémy s elektrikov.Kvalita Made in Teplička.Takže keď ju vyfasuješ OK ale ako súkromné auto určite nie.
Avatar - Anonym
13. 12. 2021 20:39
Re: Kia Ceed SW...
suhlas, mam ceed, a kebyze si teraz idem znova kupovat nove auto, urcite by som si dal nacenit aj Leon. Kia je bohuzial iba marketing, navonava zdechlina. Staci si pozriet FB skupiny, a hned si clovek zisti vocogo. Nechce sa mi presviedcat teoretikov, realita je uplna ina. Takze bohuzial suhlasim, smutne ze vyskusane na vlastnej kozi.
Avatar - xxc
13. 12. 2021 21:08
Re: Kia Ceed SW...
co je tam zle?
Avatar - Ozzman
14. 12. 2021 06:39
Re: Kia Ceed SW...
Rozveď to, já nový Ceed nezkoušel, ale konkurenční i30 je za podobné peníze, jezdil jsem předfaceliftem a to auto je naprosto v pořádku, neurazí, sice nenadchne a v třídě jsou zajímavější auta, ale ta s adekvátnim motorem a výbavou stojí výrazně více.
Avatar - Katikakus
14. 12. 2021 07:15
Re: Kia Ceed SW...
Bronch a hugino jsou ta samá zakomplexovaná osoba. Stačí kouknout na jeho další příspěvky. ;-)
Avatar - Ozzman
14. 12. 2021 08:06
Re: Kia Ceed SW...
Je to asi divné, ale musím se Hugina zastat, dost se zlepšil, navíc on bere slovenské auta, třeba takto jsme se hádali o Golf, pak jsme zjistili, že v SK má lepší nabídky, motor i výbava + cena , než v ČR (někdy na podzim). Bronche neznám, ale pokud Ceeda má a je nespokojen, docela by mne zajímalo s čím, nebo co je na tom autě tak zlé, já ho v této generaci neznám.
Avatar - Katikakus
14. 12. 2021 08:35
Re: Kia Ceed SW...
bronch zasel az tak daleko, ma fakeovou recenzi na moje auto. Bez fotek, jenom kydani hnoje na H/K - a jsou to prokazatelne lzi. Jediny komentar je, prekvapive, od hugina. Kde se objevi hugino, za chvilku mu pochlebuje bronch a naopak. Kdyz k tomu prictu stejne gramaticke chyby... Neverim, ze to neni ten samy clovek.

PS: koukal jsem na SK konfigurator - viz nize.
Avatar - xxc
14. 12. 2021 16:21
Re: Re: Kia Ceed SW...
Mne ukazoval bratranec, ako štartuje motor diesel na ceede v zime a vraj je to hrôza. Pripomínalo to, ako tie videá z YouTube, keď na Sibíri v zime štartujú traktor. A menil žhaviče, na ktoré sa vraj nevzťahuje záruka. Iné chyby nespomínal, ale vraj až taký nadšený z auta nie je. Preto by ma to tiež zaujímalo.
Avatar - Katikakus
13. 12. 2021 17:25
Re: Kia Ceed SW...
GT-Line je vyrazne vybavenejsi nez FR. Zase tady bezostysne lzes.
Avatar - hugino
13. 12. 2021 17:58
Re: Kia Ceed SW...
V čom .Treba si to pozrieť položku po položke.Výrazný rozdiel tam určite nebude.Ale nebudem hlavne písať o základnej výbave Ceed /475 000 kč/ a poukazovať na to aký je Seat drahý / 650 000 kč v najvyššej výbave/ a písať že či sa v Seate zbláznili.Takže kto tu zavádza alebo lže.A ako som už písal u nás stojí toto FR 550 000 kč.Tak čo si vybrať Ceed v základe za 475 000 kč aleb Leon FR za 550 000 kč.Hm
Avatar - xxc
13. 12. 2021 21:33
Re: Kia Ceed SW...
Praveze v porovnatelnej konfiguracii stoja tie auta priblizne rovnako. Ceed platinum a Leon xcellence. A o 1000 € je drahsi Focus Active a o dalsich 1200 € je Focus s adaptivnymli led svetlami, co ostatne auta neponukaju. 114 kw ecoboost.
Avatar - Katikakus
14. 12. 2021 07:27
Re: Kia Ceed SW...
96kW vs 118 kW. Abys dorovnal výbavu GT-line, musíš přihodit k FR položky za několik tisíc EUR. V rychlosti jsem do konfigurátoru naházel jenom to co vím z hlavy, že mu proti GT line chybí a skončil jsem na ceně přes 25000 EUR. Pokud zvolím srovnatelný motor 110kw, bude cena atakovat 27000 EUR/690000Kč
Ano, opět bezostyšně lžeš.
13. 12. 2021 22:57
Motor
Tento vůz mám ve verzi 110 kW a po ročním provoze je dynamika mírným zklamáním. Mám verzi s manuálem. Kvalty jsou příliš dlouhé a mám pocit, že šlo Seatu spíše o spotřebu. I po dálnici lze jezdit okolo 6l ( tempomat 130-135)a delší trasy v pohodovém tempu (90) okolo 5. Stačí to, ale s 96kW už to musí být pro opravdu nenáročné řidiče. Až jsem si někdy říkal, jestli mi omylem nedali tu 96kW verzi:-). Režim sport zlepšení také nepřinese. Příště bych volil raději 2.0 TSI nebo TDI. Je také možné, že verze s automatem tak dlouhé rychlosti nemá a bude působit živějším dojmem. Infotaiment se postupně zlepšuje. Displeje jsou perfektní, ale k čemu to je, když to není "user friendly" a bezpečné už vůbec. Největší problém mám s tím, že se telefon po nasednutí do vozu automaticky nespáruje, což považuji za absolutní základ. Zkoušeno s různými telefony. Musim vždy manuálně - otrava. Dale mi nefunguje Kessy na přední dveře. Občas se otevřou, občas ne. Klíč mám v kapse a dveře jdou otevřít jen někdy, což je celkem frustrující. Budu řešit s prodejcem. Se 4 hvězdami souhlasím...
Rozbalit vlákno
15
14. 12. 2021 04:25
Re: Motor
Ohledně protestujícího keyless se zkus ujistit, jestli nemáš blízko klíčku telefon.
14. 12. 2021 10:23
Re: Motor
Díky za tip, ale to přece musí fungovat i bez toho. Nemohu neustále přemýšlet nad tím, do jaké kapsy dám telefon a klíče tak, aby náhodou nebyli moc blízko sebe...kufr funguje příkladně bez jediného zaváhání. Největší problém je odemykání po delším stání. Typicky ráno člověk přijde k vozu a nic...ale třeba po půl hodině nakupování to někdy i jde:)
Avatar - Ozzman
14. 12. 2021 06:42
Re: Motor
Ahoj, jen bych měl malou otázku, z čeho si do toho Leona přesedal ?

Z mého pozorování moderní menší spalovací motory a to nejen ty od VW díky emisním přísným normám jsou zespodu přiskrcené a jestli z nich chceš dostat výkon, musíš je vytáčet do vyšších otáček, na co třeba nemusíš být zvyklý a u manuálních převodovek je to horší, protože automat si ta hluchá místa mnohdy pobere. Dokonce i poslední verze dvoulitrového TDI s manuálem musíš točit, skoro jako benzinovou atmosféru a pak tedy jedou.
14. 12. 2021 08:42
Re: Motor
Z Hyundai i30 1.4 T-GDI 103 kW manual...
Avatar - Ozzman
14. 12. 2021 08:55
Re: Motor
To je ještě motor jiné euronormy, tak možná i to může být problém, tipuji, holt díky emisnímu přiškrcení ty motory budou tupější a tupější.
Avatar - iudex
14. 12. 2021 09:10
Re: Motor
Celkom verím, že staršia generácia TGDI bola podstatne živšia, ako najnovšia emisne utlmená koncernová 1,5ka. Na druhej strane tipujem, že s tou 1,4 si jazdil tak o liter až 1,5l viac, ako v súčasnosti s 1,5 TSI. Proste niečo za niečo, úspornejší motor s podstatne tupšími reakciami. Osobne by som ale tiež bral živší motor s vyššou spotrebou.
14. 12. 2021 15:01
Re: Motor
Preco by mal s 1.4 jazdit o 1.5l viac? Tie motory maju +/- rovnaku spotrebu
Avatar - iudex
14. 12. 2021 15:33
Re: Motor
Asi sa moc neorientuješ. 1,4TGDI bol dobrý motor, ale nie úplne najúspornejší (podľa niektorých až užraný). Kdežto 1,5TSI je mimoriadne úsporný. Lenivý a letargický, ale úsporný.
Podľa Spritmonitoru má Leon 1,5TSI 130k priemerku 5,96 l, kdežto Ceed 1,4TGDI 140k má priemer 7,18l. Takže rozdiel 1,22l na sto, a to je rozdiel triedy.
14. 12. 2021 16:27
Re: Motor
V tom pripade sa ospravedlnujem, bol som v tom ze porovnavas 1.4 TSI s 1.5 TSI. Neprecital som si cely tvoj prispevok.
14. 12. 2021 19:52
Re: Motor
Rozdíl je zatím 6,7 (Leon) vs 7,4 Hyundai i30. Není to tedy tolik, ale Leon má najeto 13k km a dostal jsem jej loni v Listopadu. Navíc jezdím s větší zátěží něž dřív. i30 měla najeto nějakých 35k km...kdyz bych ale vzal ciste dálniční přesun Ústí-Praha, tak s Leonem pri dálničním limitu za 6 a i30 pres 7. Tam to odpovídá tomu Sprintmotoru...
Avatar - xxc
14. 12. 2021 19:01
Re: Motor
kto chce zivy motor, kupi si elektromotor :-)
Avatar - Typhoon
17. 12. 2021 18:37
Re: Motor
A kdo chce jet z Prahy do Ostravy a zpět bez přenocování, koupí si spalovák.
Avatar - Emel
14. 12. 2021 09:32
Re: Motor
Osobně si nemyslím, že za to nějak moc můžou dlouhé kvalty... podle křivek by ten motor neměl mít problém najít si vhodnej kvalt. Spíš prostě působí tak trošku ospale ten motor sám o sobě, třeba oproti starší 1.4TSI.

2.0TSI je jistě lepší... ale je to dalších 100t a s povinným DSG.
14. 12. 2021 10:34
Re: Motor
Ve srovnání s tou původní i30 je to plus minus podobná dynamika. Ony i ty parametry jsou podobné. Opravdu by mě zajímalo, jak jede DSG verze tohoto motoru. Ano, 2.0TSI je plus 100k, ale možná by to za to stalo. 110kW verze čtyroké Octavia byla pocitově také živější. Svezl jsem se i novou Octavii 2.0 TDI 110kW DSG a s dynamikou byl spokojeny. Samozřejmě, nelze porovnávat TSI a TDI, navíc s vyšším objemem motoru, ale proto mi přijde, že jsou ty dvoulitry vhodnější volbou bez kompromisů, kdy se člověk nemusí bát jet plně naložený nebo se zapnutou klimatizací a má vždy dostatek výkonu na bezpečné předjetí...
Avatar - Typhoon
17. 12. 2021 18:35
Re: Motor
Neřekl bych, že kvalty jsou moc dlouhé. Spíš jen ta dvojka, je poněkud vzdálená od jedničky a na to jsem si dlouho zvykal.
Jinak jsem rád, že jsem Leona koupil před rokem. Za přesně to samé dnes chtějí o 32100,- Kč víc.
1. 1. 2022 14:53
1,5 tsi 96 kw
Mám 1,5 tsi 96 kw ve výbavě Excelence od listopadu 2019, najeto 25t. km. Jezdím většinou kratší trasy, Prahu a okolí. Používám aditivum Vif a za dva roky mám průměr 5,5 l. Dálnice 6 - 6,5 l, delší trasy i pod 5 l. Do 170 zrychlení dost slušné, max. rychlost už trvá déle. Za mě slušné auto za tenkrát super peníze.
Rozbalit vlákno
0
25. 10. 2022 18:48
příspěvek
Jen chci doporučit a varovat nepřidávejte žádná aditiva do motoru. Motor dokáže sám v určitém cyklu rozpuštět nakarbonované nečistoty a jaké koliv přísady jsou spíše na škodu.
Rozbalit vlákno
0