Novinky
Tak jo, to vše bude stát desítky a stovky miliard euro, kde na to chtěj vzít?
Už teraz zo slov šéfika zaznie, že sa nechcú zamerať na objem ale na ziskovosť, defacto to znamená, že nové Lancia príde na trh s hoooodne sebavedomou cenovkou a zopakuje sa scenár kedy Giulia prišla s cenovkou narovno s M3 ( myslím QV) a vidíme ako to dopadlo. Toto nie je cesta, áno mali predávať elegantný dizajn ale za rozumnú cenu...veď 80 a 90 rokoch Lancia s modelmi Delta, Prisma a pod vôbec nemala prémiové ceny... boli to bežne dostupné autá.... PS: táto značka bola veľmi obľúbená u herca Delona, skoro v každom filme mal Lanciu 😄 na starosť sa jej už asi nedožije. 8-s ...takže zhrnuté... podľa mňa RIP Lancia a Alfe neverím už tiež...Tonale to nevytrhne a je to len prezlečený Compasss... Fiat je OFF, ten sa tak hľadá, až strach... a neverím, čo dokážu predávať v južnej amerike a čo v európe, to je zvrátenosť...
Lancia je jedna z nejzbytečnějších současných značek. Z vrcholu na úplné dno. Kdo ji dneska zná (mimo tenhle server plný nostalgických chytráků)? Když někomu kolem dvaceti let řeknete o autě Lancia, zeptá se, jestli tím myslíte Dacia.
Tak Lancia má zvuk už jen v Itálii nebo u sběratelů veteránů....
Měli to dávno ukončit a soustředit se na Alfu a Maserati.
Měli to dávno ukončit a soustředit se na Alfu a Maserati.
ne, neměli to skončit ! jen měli dát na lepší strategii než na tu kterou navrhnul pan účetní, přelepovat loga Chryslerů na Lancie. Tehdy před tímto zvěrstvem provedeným na Italské značce měla Lancia ještě nějaké šance. Teď už to bude stejně zbytečný doplněk nabídky jakým jsou DS. Škoda...
PS: neuměli si poradit ani s Alfou a ani s Maserati. Pod vedením PSA to dřív nebo později půjde všechno do kopru
PS: neuměli si poradit ani s Alfou a ani s Maserati. Pod vedením PSA to dřív nebo později půjde všechno do kopru
To souhlas, ale pan účetní chtěl hlavně ušetřit a rozuměl tomu jak koza petrželi, akorát osekával náklady a dojil Chrysler. Bez fůze by celý fiat dávno krachnul nebo bnyl nucen prodat 3-4 značky.
Do vývoje se dala velká nula, zejména u Lancie, Chrysleru a Dodge.
Podle toho to taky dopadlo.
Do vývoje se dala velká nula, zejména u Lancie, Chrysleru a Dodge.
Podle toho to taky dopadlo.
Jo, řádně zbídačil všechny evropské značky. Do Alfy nalil peníze, aby nebylo tak očividné, že nic nevytvořil, ale zase si dal pozor, aby jich nenalil moc, takže výsledek je zadokolkový midsize sedan (kategorie, na které nikdo kromě D3 pořádně nevydělává), ošklivé SUV a jeden prototyp modelu, který od Alfy nikdo nežádá. Kombi? Jakékoli moderní technologie? Slušný kompakt? To nehrozí.
"Už teraz zo slov šéfika zaznie, že sa nechcú zamerať na objem ale na ziskovosť,"
tuhle samou mantru opakují francouzi u DS, která prodejně jde od 10 k 5 a je úplně na samém konci žebříčků prodejů. Osobně dost pochybuji, že na těch autech mají opravdu zisk a že si jen nelžou do vlastní kapsy, než aby přiznali, že DS je ještě větší propadák než snaha o luxusní Citroeny....
tuhle samou mantru opakují francouzi u DS, která prodejně jde od 10 k 5 a je úplně na samém konci žebříčků prodejů. Osobně dost pochybuji, že na těch autech mají opravdu zisk a že si jen nelžou do vlastní kapsy, než aby přiznali, že DS je ještě větší propadák než snaha o luxusní Citroeny....
Alfa jako BMW, Lancia jako Mercedes a prodeje jako Sang Yong…
Ja myslel ze luxusni znacka ma byt Maserati, ktere ani tak neplni prodejni cile, stejne jako Alfa ktera uz je uz 20 let daleko za ocekavanim.
Tak proc ted krisi Lancii, ktera navic ani neni mezi verejnosti tak znama je mi opravdu zahadou.
Tim spis, ze Fiat pomalu vyklizi pozice a jeho modelova nabidka je oproti 90. letum kdy kraloval, jen slaby odvar.
Ja myslel ze luxusni znacka ma byt Maserati, ktere ani tak neplni prodejni cile, stejne jako Alfa ktera uz je uz 20 let daleko za ocekavanim.
Tak proc ted krisi Lancii, ktera navic ani neni mezi verejnosti tak znama je mi opravdu zahadou.
Tim spis, ze Fiat pomalu vyklizi pozice a jeho modelova nabidka je oproti 90. letum kdy kraloval, jen slaby odvar.
Fiat už vlastně kromě na 100x recyklované 500 a Tipa nic dalšího nenabízí .... smutný pád kdysi evropské jedničky v prodeji malých aut na samé dno
Delta nebyla špatné auto, ale vadil mi Interiér z Fiatu, barokní tvary auta a přestřelená cena (vzhledem k použité platformě a těm Fiatím vnitřnostem)
motory naopak byly velmi povedené :yes:
jediné co udrželo Lancii naživu je tedy paradoxně malá Ypsilonka.
Teď už bude těžké s elektropohonem v narůstající konkurenci někoho zaujmout. Hlavně ta auta budou v postatě jedno jako druhé a lišit se budou jen karoserií a cenou. Navíc Stelantis má v plánu jen dvě nové auta a všechny jsou pouze velikostí auta nižší střední třídy a to ještě za dost dlouhou dobu než je uvedou na trh ... za to jak legendární Lancia dopadla můžeme poděkovat hlavně nebožtíku účetnímu ;-\
Navíc nevidím reálně velkou snahu prodejců, které předtím s ukončením prodeje Lancie v Evropě odstřelili po druhé vstoupit do téže řeky