Carlu Benzovi a jeho společnosti patří několik prvenství v automobilové oblasti. Dodávka, která spalovala benzin, se narodila v Mannheimu. Stejně jako předtím tříkolka i omnibus.
Na řízení kol s rejdovými čepy nepřišel pan Benz, ale pan Ackermann:
Točnicové řízení natáčející celou přední nápravu (vozy tažené koňmi: kočáry, žebřiňáky, ...), které jednak zabere hodně místa, jednak se natáčí velká hmota a jednak nejsou jeho vlastnosti pro větší rychlosti dobré (např. výrazné změny otáček obou kol v době rejdu, ...) nahradil pan Ackerman dvěma rejdovými čepy - každý u "svého" kola, a protože se musí při takovém řízení s natočením kol měnit jejich sbíhavost, musel z táhel řízení dotvořit promyšleně navržený lichoběžník, který se užívá dodnes. Viz také jeden z obrázků zde u článku.
V posledních desetiletích se jde dál a mění se i poloměry rejdu každého kola - jsou nulové i záporné.
Jinak chválím velmi pěkně napsaný článek. Stává se to u pana Dragouna záslužnou sympatickou tradicí.
"The modern design was made possible by the invention of the functional kingpin steering, for which Benz registered patent DRP 73151 on 28 February 1893." Citace z tiskové zprávy automobilky.