Na co malé, obratné lehké zábavné auto s motorem uprostřed a poháněnou zadní nápravou. Nám přeci tvrdí, že chceme hnusný obří neohrabanýnudný dvoutunový elektrický srá*če, protože na semaforu by tomuhle ujel a to přesně všichni desně chtějí a ještě aby jim to řídilo samo, dneska už s enenosí chtít řídit auto.
Je smutné, jaká auta mají v Japonsku, respektive mimo Evropu a co copu nám. Tohle by mohlo být až návykově zábavné s přijatelnou cenou. Bohužel, můžeme jen slintat.
Skoro mám nutkání se zeptat redakce, jestli jsou masochisti nás tu takhle týrat podobnými informacemi :D
Mohou jim jen děkovat za taková auta, my tu můžeme jen snít a doufat v obrat ke zdravému rozumu.
Samozřejmě, protože jsou výrobci nuceni do vybavení, které by si v této kategorii prakticky nikdo nekupoval a pak už si pochopitelně větišna koupí větší auto, které je jen o fous dražší. Když by tito drobci byli prodávaní v rozumné výbavě za adekvátní cenu, nebyl by to až zas takový problém.
Tymto autam v Europe zakaznici odzvonili este dlho predtym, nez sa ich tykali nejake obmedzenia. Presne tak, ako odzvonili MPV, klasickym sedanom, kupatkam...
Co těma smajlama chceš naznačit? Yaris je na předku, když se to posune za sedačky, tak to bude na zadek a předek vymění se zadkem ze crossu. Mám ti to nakreslit jak to měla MR2?
Opravdu to myslíš vážně s tím, že to mám vysvětlit?
Vím, že s tebou je to složitější, ale že až tak?
Četl jsi o jakém autě se tu bavíš? Jaké jsou jeho klíčové vlastnosti?