Ojetiny
Barry Lyndon
Omezit dovoz nejde (jsme jeden trh), leda diesel starší 15 let považovat automaticky za nebezpečný odpad, pak by šlo 😁 :yes:
Pokud jde o spotřební daň, pak samozřejmě souhlas. A jen doplním, že stejná daň, znamená v přepočtu na litr pro naftu vyšší daň (litr nafty je víc než litr benzinu a to je zase třeba víc než litr lpg).
Pokud jde o spotřební daň, pak samozřejmě souhlas. A jen doplním, že stejná daň, znamená v přepočtu na litr pro naftu vyšší daň (litr nafty je víc než litr benzinu a to je zase třeba víc než litr lpg).
_Teddy_
Auta dovazane "na kseft" su skoro vsetko tazke havarky, pretoze doviezt neposkodene ojazdene auto s mensim nabehom sa neoplati. Vynimka su len auta dovezene specialne na objednavku pre konkretneho majitela, ktory si ho vybral a za proviziu nechal doviezt...
Vojtech1._Dohnal
Stačí se projít třeba po DavoCaru nebo jakýmkoliv jiným a podobnej závěr si udělá každej i bez Cebie 😁
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Skoro 30% dovezených aut je starších 15ti let.
Už se těím, až mně dá Windiesel mínus.
Já bych omezil dovoz pleček starších 15ti let a na naftu bych nasadil stejnou daň jako na benzín.
To je ale pro Vás moc tvrdý ekopostoj.