Ojetiny
        Omezit dovoz nejde (jsme jeden trh), leda diesel starší 15 let považovat automaticky za nebezpečný odpad, pak by šlo  😁  :yes: 
Pokud jde o spotřební daň, pak samozřejmě souhlas. A jen doplním, že stejná daň, znamená v přepočtu na litr pro naftu vyšší daň (litr nafty je víc než litr benzinu a to je zase třeba víc než litr lpg).
Pokud jde o spotřební daň, pak samozřejmě souhlas. A jen doplním, že stejná daň, znamená v přepočtu na litr pro naftu vyšší daň (litr nafty je víc než litr benzinu a to je zase třeba víc než litr lpg).
        Auta dovazane "na kseft" su skoro vsetko tazke havarky, pretoze doviezt neposkodene ojazdene auto s mensim nabehom sa neoplati. Vynimka su len auta dovezene specialne na objednavku pre konkretneho majitela, ktory si ho vybral a za proviziu nechal doviezt...
        Stačí se projít třeba po DavoCaru nebo jakýmkoliv jiným a podobnej závěr si udělá každej i bez Cebie  😁
VDC                    
        Je havárie a havárie. Prasklej nárazník není totéž, co zohýbaný prahy. Zrovna tak "totální škoda". Tobje podle pojišťovny, takže když si sedřete bok cca 8 let starýho auta, vypočítaj to podle origo dílů a samozřejmě se to nevyplatí. Neautorizovanej servis to udělá a autu nic není. Tak zas nepodsouvejte, že jsou to vraky.
Skoro 30% dovezených aut je starších 15ti let.
Už se těím, až mně dá Windiesel mínus.
Já bych omezil dovoz pleček starších 15ti let a na naftu bych nasadil stejnou daň jako na benzín.
To je ale pro Vás moc tvrdý ekopostoj.