Novinky
Anonym
9
jinak tohle nená s armádním Humvee vůbec nic společného, ale to ti jako fanatikovi zejvně ušlo, čemuž se vůbec nedivím 😄 😄
Přejít do diskuze
Hlavně jestli bude stejná spoelhivost a kouřové efekty jako u Chevy Bolt, tak to bude skutečně výhra 😄 😄
Fosilní trio směle drandí na LPG a v těžkých specifikacích na naftu, takže spotřeba přepočtená na Kč je překvapivě příznivá 😄
Fosilní trio směle drandí na LPG a v těžkých specifikacích na naftu, takže spotřeba přepočtená na Kč je překvapivě příznivá 😄
Jel sem v pátek E-golfem, jako že sem ho řídil - cca 85 km, půlka baterky v čudu.
Faaakt super kára, najet na baterku 170 km. auto je cca 2 roky staré a jel sem s tím výhradě po městě. Žádná dálnice
Faaakt super kára, najet na baterku 170 km. auto je cca 2 roky staré a jel sem s tím výhradě po městě. Žádná dálnice
Jakmile to začne něco táhnout, je ti papírový dojezd k ničemu, padá o 80%. Něco možná utáhneš, ale daleko s tím nedojedeš 😄 😒] 😒] 😒]
prostě pozlátkové auto pro Švarcneggera.
Ale až to bude hořet, bude to parádní wohňostroj. :yes: A ekoligický.
Hasiči Švejcaři hasili elektrozkraty v tunelu a teď neví co s kontaminovanou vodou plnou fosforu, fluoru, niklu, kadmia, lithia ...... :yes:
prostě pozlátkové auto pro Švarcneggera.
Ale až to bude hořet, bude to parádní wohňostroj. :yes: A ekoligický.
Hasiči Švejcaři hasili elektrozkraty v tunelu a teď neví co s kontaminovanou vodou plnou fosforu, fluoru, niklu, kadmia, lithia ...... :yes:
Tuhle chtěli testovat Enikvak kam dojede a vzdali to, protože chtěli do Brna a auto s deklarovanými 400 km na baterku jim ukázalo 210 km (vůbec to nechápali), a na to neměli čas, tak sedli do dieselu a jeli ... test zrušen.
napřed elektromobilizuje Čínu, teď zase Hummer. Akorát doma nějak nejsou prorokem... 😄
Tak porad by bylo fajn, porovnavat jabka s jabkama...
Hummer ani v eletrice samozrejme nic ekologickyho neni.
Nicmene kdyz se porovna s jeho predchudcem, at uz benzinovym nebo dieselovym, tak je to ekologicka spasa. 😄
https😐/www.bloomberg.com/…lanet-or-doom-it
In general, though, we have a situation where too few inside or outside government understand the set of actions necessary to get us to zero-emission transportation. This makes it easy to have passionate arguments — EVs are bad! EVs are good! — without making the compromises necessary to chart a path to zero. Even city leaders who’ve pledged to meet climate targets sometimes e😜and highway capacity in ways that make it hard to imagine meeting their goals.
Hummer ani v eletrice samozrejme nic ekologickyho neni.
Nicmene kdyz se porovna s jeho predchudcem, at uz benzinovym nebo dieselovym, tak je to ekologicka spasa. 😄
https😐/www.bloomberg.com/…lanet-or-doom-it
In general, though, we have a situation where too few inside or outside government understand the set of actions necessary to get us to zero-emission transportation. This makes it easy to have passionate arguments — EVs are bad! EVs are good! — without making the compromises necessary to chart a path to zero. Even city leaders who’ve pledged to meet climate targets sometimes e😜and highway capacity in ways that make it hard to imagine meeting their goals.
ekologický Hummer to znie hodne dobre 😆😆😆 hlavne keď to má 1000koní. Žiadne z tvojich menovaných vozidiel nemá s ekológiou absolútne nič spoločné, sú to pracanti.
Zakaznikov si to (hlavne) v Kalifornii určite nájde.
Zakaznikov si to (hlavne) v Kalifornii určite nájde.
Tak na nákup z Obi do záhrady by to stačila takáto eko drožka 😒] a budem asi aj najrýchleší s tisíckou koní po meste.
Retrowave
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.