Hummer se vrací na scénu. Tentokrát jde o elektrického zástupce značky GMC, který se začíná vyrábět ve formě pick-upu. Následovat ale bude i SUV se shodným základem.
ekologický Hummer to znie hodne dobre 😆😆😆 hlavne keď to má 1000koní. Žiadne z tvojich menovaných vozidiel nemá s ekológiou absolútne nič spoločné, sú to pracanti.
Zakaznikov si to (hlavne) v Kalifornii určite nájde.
Jakmile to začne něco táhnout, je ti papírový dojezd k ničemu, padá o 80%. Něco možná utáhneš, ale daleko s tím nedojedeš :-):-[]:-[]:-[]
prostě pozlátkové auto pro Švarcneggera.
Ale až to bude hořet, bude to parádní wohňostroj. :yes: A ekoligický.
Hasiči Švejcaři hasili elektrozkraty v tunelu a teď neví co s kontaminovanou vodou plnou fosforu, fluoru, niklu, kadmia, lithia ...... :yes:
Tuhle chtěli testovat Enikvak kam dojede a vzdali to, protože chtěli do Brna a auto s deklarovanými 400 km na baterku jim ukázalo 210 km (vůbec to nechápali), a na to neměli čas, tak sedli do dieselu a jeli ... test zrušen.
Tak porad by bylo fajn, porovnavat jabka s jabkama...
Hummer ani v eletrice samozrejme nic ekologickyho neni.
Nicmene kdyz se porovna s jeho predchudcem, at uz benzinovym nebo dieselovym, tak je to ekologicka spasa. :-)
https://www.bloomberg.com/…lanet-or-doom-it
In general, though, we have a situation where too few inside or outside government understand the set of actions necessary to get us to zero-emission transportation. This makes it easy to have passionate arguments — EVs are bad! EVs are good! — without making the compromises necessary to chart a path to zero. Even city leaders who’ve pledged to meet climate targets sometimes expand highway capacity in ways that make it hard to imagine meeting their goals.