Hummer se vrací na scénu. Tentokrát jde o elektrického zástupce značky GMC, který se začíná vyrábět ve formě pick-upu. Následovat ale bude i SUV se shodným základem.
Jakmile to začne něco táhnout, je ti papírový dojezd k ničemu, padá o 80%. Něco možná utáhneš, ale daleko s tím nedojedeš :-):-[]:-[]:-[]
prostě pozlátkové auto pro Švarcneggera.
Ale až to bude hořet, bude to parádní wohňostroj. :yes: A ekoligický.
Hasiči Švejcaři hasili elektrozkraty v tunelu a teď neví co s kontaminovanou vodou plnou fosforu, fluoru, niklu, kadmia, lithia ...... :yes:
Tuhle chtěli testovat Enikvak kam dojede a vzdali to, protože chtěli do Brna a auto s deklarovanými 400 km na baterku jim ukázalo 210 km (vůbec to nechápali), a na to neměli čas, tak sedli do dieselu a jeli ... test zrušen.
Tak porad by bylo fajn, porovnavat jabka s jabkama...
Hummer ani v eletrice samozrejme nic ekologickyho neni.
Nicmene kdyz se porovna s jeho predchudcem, at uz benzinovym nebo dieselovym, tak je to ekologicka spasa. :-)
https://www.bloomberg.com/…lanet-or-doom-it
In general, though, we have a situation where too few inside or outside government understand the set of actions necessary to get us to zero-emission transportation. This makes it easy to have passionate arguments — EVs are bad! EVs are good! — without making the compromises necessary to chart a path to zero. Even city leaders who’ve pledged to meet climate targets sometimes expand highway capacity in ways that make it hard to imagine meeting their goals.
ekologický Hummer to znie hodne dobre 😆😆😆 hlavne keď to má 1000koní. Žiadne z tvojich menovaných vozidiel nemá s ekológiou absolútne nič spoločné, sú to pracanti.
Zakaznikov si to (hlavne) v Kalifornii určite nájde.