Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeKrize v automobilovém průmyslu: Německá výroba je letos na polovině roku 2017
24 komentářů
šofér
7
pro naše dodavatele do německého automotivu a německého průmyslu vůbec. Je nutné se začít orientovat i jinde, než nás Německo stáhne s sebou.
WinDiesel
2
Pozdě, Škodovku už VAG sebou dolů stáhnul.
ACE.
5
Vždyť jsme vazalové a už nám skoro nic nepatří a k tomu choré mozky bojují za kombinaci zelené, neobchodovat s Ruskem a podobně, to je prostě konec.
fOE
2
Tak ted nevim kterej z vas tri je vic mimo. 😒]
ACE.
0
Počkej nějakou dobu a pochopíš kdo je mimo. Někdo to pozná holt až když se to stane natvrdo.
sella-bike
Dobrý den všem,
přátelé, co to znamená ´NÁM´??
Vám někdo něco vzal?
VW group ´udělal´ ze Škody jednu z nejprodávanějších značek v Evropě.
A že jsou majité ONI (Němci)? No a co. Jaký to je rozdíl mezi tím, že majité jsou ONI (KSČ), nebo ONI (akciová společnost/jedinec).
Chrochtáme si tady všichni. Místo abychom byli s rodinami a snažili se jim dát to nejvíc (společný čas), tak tady plkáme.
Pěkné Vánoční svátky a pevné zdraví a nervy do roku 2022
přátelé, co to znamená ´NÁM´??
Vám někdo něco vzal?
VW group ´udělal´ ze Škody jednu z nejprodávanějších značek v Evropě.
A že jsou majité ONI (Němci)? No a co. Jaký to je rozdíl mezi tím, že majité jsou ONI (KSČ), nebo ONI (akciová společnost/jedinec).
Chrochtáme si tady všichni. Místo abychom byli s rodinami a snažili se jim dát to nejvíc (společný čas), tak tady plkáme.
Pěkné Vánoční svátky a pevné zdraví a nervy do roku 2022
To ONI (KSČ) byli naší předkové, tj. byli jsme to MY.
Zatímco dnes to jsou Němci a to jsou opravdu ONI.
Zatímco dnes to jsou Němci a to jsou opravdu ONI.
podívej se, škodovka v čr zvedla inflaci, oni v bolce začali s platy, na které republika nebyla připravena, lobisti ze škody trhali rekordy jak všechno tam vybudovat, že chcou luxusní autobusy, vlaky tam chcou raijlety, lux restaurace s meníček za 50kč atd. Nám pomůže akorát bojkotovat koncern a nepustit odbojáře dále. My si nechrochtáme, my nemáme tdi a jsme s rodinama, protože bojujeme proti nenažranosti VW v naší republice.
rohYpnol
To Německo a Česká republika musi být peklo na Zemi... Rusko, Indie, Čína, Japonsko, Korea byť třeba s problémy, ale vyrábí.
Ale tam kdesi ve střední a západní Evropě , tam se čipy vypařily 😲 😲 😁
Jen je teda zvláštní, že na EV krámy čipy jsou... Zajímavé že??
Je to jedna velká LEŽ. Podle mě ani víc aut vyrábět nechtějí a jen se snaží vylhat z emisních nesmyslných norem. Místo toho aby na rovinu automobilky omlátily emisní normy politikům o jejich zelené hlavy, se tváří že jsou připraveni na nový Green deal úděl. Teď se navíc schovávají za covid, a zneužívají dávky statu...
Nedostatek aut pak vede k jedinému- brutální zdražování. Což se automobilkám dokonale hodi do krámu. Běžně vozy zdražují tak, že spolu s vražednou dotační a daňovou politikou mnoha zemí skutečně vede k tomu, že zkratomobily jsou za cenu spalovákú. A to je přece důkaz toho, že doba elektrická už je tu!
Sice bez elektřiny, sice jen díky totálnímu rozkladu tržního prostředí, ale je tu! EK to prostě dokázala! ...
Ale tam kdesi ve střední a západní Evropě , tam se čipy vypařily 😲 😲 😁
Jen je teda zvláštní, že na EV krámy čipy jsou... Zajímavé že??
Je to jedna velká LEŽ. Podle mě ani víc aut vyrábět nechtějí a jen se snaží vylhat z emisních nesmyslných norem. Místo toho aby na rovinu automobilky omlátily emisní normy politikům o jejich zelené hlavy, se tváří že jsou připraveni na nový Green deal úděl. Teď se navíc schovávají za covid, a zneužívají dávky statu...
Nedostatek aut pak vede k jedinému- brutální zdražování. Což se automobilkám dokonale hodi do krámu. Běžně vozy zdražují tak, že spolu s vražednou dotační a daňovou politikou mnoha zemí skutečně vede k tomu, že zkratomobily jsou za cenu spalovákú. A to je přece důkaz toho, že doba elektrická už je tu!
Sice bez elektřiny, sice jen díky totálnímu rozkladu tržního prostředí, ale je tu! EK to prostě dokázala! ...
správně a pravdivě napsaný, i ten od toyoty se divil, že koncern nemá čipy. V turecku tohle neznají a novináři se zastávají a neuvádí pravdu, třeba, že toyota stála pro rozběh yarisu jak ladili dodávky hybridů z polska, oni napsali, že toyota stojí na čipech aby škodovácký fanoušky sklidnil.
PetrUmrd
Je to a krize s vízva to víš každý kapialista, krizae mě sem tedádono něml jsem došel mě tvrdý oalkohol tak jsm našel přesšel na víno a pivo ože rujse a ale vypijů více :yes:
NAD
Súhlasím s EU, že núti automobilky k elektromobilite. Nie že by som bol bohvieký zástanca elektromobility, ale celosvetový trend je zrejmý. Ak sa nerozhýbu naši dinosauri, sme v háji úplne.
Čo je to za blbosť? Keby EÚ nenútila automobilky k elektromobilite, tak by sme ďalej jazdili spaľovákmi a elektromobily by tu neprerazili ešte riadne dlhú dobu - až kým by neboli dostatočne konkurencieschopné, či už parametrami, alebo výhodnejšou cenou a prevádzkou. Čo dnes ešte určite nie sú.
Ja ale hovorím o niečom inom. Všimni si technologický pokrok v Číne, USA, ale aj inde. Ak by tu to nakopnutie nebolo, vyrábali by sme tu ešte pár rokov tie naše chrochtáky a svet by bol zatiaĺ o svetelný rok inde.