Testy
_Karel_
4
Co jsi chtěl říct tou škrabkou? Jakože u auta za 1,6M řešíš namrzlý okna fénem od Gucciho a škrabka patří jen do levných aut?
Přejít do diskuze
PinDiesel
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Výkladní skříň Hyundai za 1,5M a světla jsou jen obyčejná led jako v i30, a jejich nastavení probíhá kolečkem vlevo od volantu. Hlavně, že to má kamery kolem dokola, ale taková zásadní věc jako pořádná adaptivní světla tomu nedají.
Tu si musim dopocist z uvedeneho dojezdu 45km?
13,8kWh / 0,45 = 31kWh/100km.
Neslo by tyhle hodnoty uvadet v textu?
PS
To je porad lepsi, nez "fantasticka spotreba" GLE.
😄
13,8kWh / 0,45 = 31kWh/100km.
Neslo by tyhle hodnoty uvadet v textu?
PS
To je porad lepsi, nez "fantasticka spotreba" GLE.
😄
Hyundai válí. Když pominu hodně kontroverzní čumák, je to pěkný auto, interiér paráda, na první dobrou bych řekl možná i nejlepší z mainstreamu.
Ač jsem byl s Kodiaqem hodně hodně spokojenej, těžko bych hledal argument, proč ho upřednostnit před Santou. Jen tedy nevím nevím, jestli tenhle PHEV je to pravý ořechový. El. dojezd dost malej, a soudě dle 0-100kmh je dynamika vzhledem ke koním prachbídná, to neomluví ani vyšší váha. Podle mě tam měl být 2,0T.
Ač jsem byl s Kodiaqem hodně hodně spokojenej, těžko bych hledal argument, proč ho upřednostnit před Santou. Jen tedy nevím nevím, jestli tenhle PHEV je to pravý ořechový. El. dojezd dost malej, a soudě dle 0-100kmh je dynamika vzhledem ke koním prachbídná, to neomluví ani vyšší váha. Podle mě tam měl být 2,0T.
Jak jsi na to přišel? Ne, počkej, nech mě hádat... automobilka, která v Turecku vyrábí takový klenot, musí být prostě dokonalá? 😄
Nechci zvladat nic sam.
Ocekavam, ze dostanu spotrebu na 100km, ne na 45km 😁
Jinak mas pravdu, ze v kontextu velikosti na tom skutecne (relativne) neni to GLE tak zle.
Priznavam, ze jsem do ted nevedel, ze GLE je o tolik delsi a tezsi.
Ocekavam, ze dostanu spotrebu na 100km, ne na 45km 😁
Jinak mas pravdu, ze v kontextu velikosti na tom skutecne (relativne) neni to GLE tak zle.
Priznavam, ze jsem do ted nevedel, ze GLE je o tolik delsi a tezsi.
Ne. Je to tim, ze to tu prilis neovladaji.
😁
A prevod ot/min na rad/s pro kontrolni vypocet uz by byl prilis slozity.
Prozatim se spokojme s tim, kdyz se tu prestanou plest kw a kwh...
😁
A prevod ot/min na rad/s pro kontrolni vypocet uz by byl prilis slozity.
Prozatim se spokojme s tim, kdyz se tu prestanou plest kw a kwh...
Jakto?
Ja spocetl 143kW pri 4.500.
Neznam moment pri 5.500 otackach, ale nebude-li dostatecny pro 195kW, tak je jiste doplnen vykonem elektro...
Aha, uz chapu. 195kW je pocitano s maximem kroutaku pri 5.500.
Nicmene v hybridu se to podle me nevylucuje 😄
Ja spocetl 143kW pri 4.500.
Neznam moment pri 5.500 otackach, ale nebude-li dostatecny pro 195kW, tak je jiste doplnen vykonem elektro...
Aha, uz chapu. 195kW je pocitano s maximem kroutaku pri 5.500.
Nicmene v hybridu se to podle me nevylucuje 😄
Jo, SantaFe v posledních generacích hodně dobrý. Za mě teda vzhledově vede Kia, ale to je nakonec o vkusu každého... ani s Hyu nemám problém, je to hezká avantgarda, ale Sorento má ten šmrnc i bez kontroverzí (vpředu, zadek je zase trošku slabší).
Ten PHEV mě teda z testů zatím úplně nepřesvědčuje.
Ten PHEV mě teda z testů zatím úplně nepřesvědčuje.
Prevodovka je sice rovnaka, ale v PHEV radila o poznanie pomalsie (vyskusane na vlastnej kozi). Dokazal to aj porovnavaci test u nas na SK, ked vedla seba postavili 2 Sorenta - HEV a PHEV a HEV bolo v dynamickych disciplinach rychlejsie, aj ked papierovo to tak nemalo byt.
Spytaj sa znameho ako to svieti oproti Kodiaq. Pretoze svetla to ma tragicke za tie peniaze.
To by mohlo. A nemůže snad? Koukám na Kodiaqa LaK, vyhřívané sklo má. Takže pořád pointě chytrolína Umra nerozumím.
Santa Fe ma povedený interiér. Crdi bych tedy nechtěl, zbytečně moc vibrací a hluku, ale je to ze uz jsem si zvykl je nemít. Pokud měl předtím TDI, tak to je zase o kus skok od těch vibrací a "nýtování"
Tak tak. Zrovna jeden známý se mi teď pochlubil, že si koupil Santa Fe (Style Premium CRDI) a že je unešen jak je interiér komfortní a kvalitní a co to má všechno za funkce. Ptal jsem se ho, co měl předtím. Že Kodiaqa. Byl jsem dost překvapen, že někdo takto přejde, ale očividně byl velmi spokojen z upgradu.
.... no kdovíjaké svezení to asi fakt nebude.... ale jako auto na dojíždění do práce a pak poklidné výletování, případně dlouhé štreky na tempomatových 130-150 to asi bude fungovat zcela v pohodě....
spíš bych se zajímal o to co naznačuje i kolega výše, že Hyundaie rády i v EV režimu přepínají na výpomoc benzínu (viz nedávný test PHEV Tucsonu) a to bych třeba u PHEV absolutně nesnesl.... Jsem zvyklý třeba i týden jezdit čistě na elektro když nemám delší cestu a kdyby mi každý den trošku přicmrndával ICE, tak by mi to vadilo a i s ohledem na jeho životnost to asi není to pravé....
Ale pokud EV mód funguje jak má, tak se mi to auto líbí..... asi velice rozumná volba pokud chceš PHEV a 7 míst (ostatně, je vůbec na trhu něco dalšího v této konfiguraci?)
spíš bych se zajímal o to co naznačuje i kolega výše, že Hyundaie rády i v EV režimu přepínají na výpomoc benzínu (viz nedávný test PHEV Tucsonu) a to bych třeba u PHEV absolutně nesnesl.... Jsem zvyklý třeba i týden jezdit čistě na elektro když nemám delší cestu a kdyby mi každý den trošku přicmrndával ICE, tak by mi to vadilo a i s ohledem na jeho životnost to asi není to pravé....
Ale pokud EV mód funguje jak má, tak se mi to auto líbí..... asi velice rozumná volba pokud chceš PHEV a 7 míst (ostatně, je vůbec na trhu něco dalšího v této konfiguraci?)
Ten elan dost brzdi 6 stupnovy menicovy automat. Zviezol som sa s identickym pohonom v Sorente ako aj s obycajnym 230 k hybridom a ten obycajny hybrid bol o nieco sviznejsi napriek vykonovemu manku 35 koni.
Santa Fe PHEV...hnus. Neexistující slovo, které zní jak zvuk při první šavli. Takže to už samo v sobě nese negativní hodnocení....tak možná proto, vzhledem k tomu, co to má označovat.
Prijed se podívat jak oslnuje Highlander. Ono to neni o seřízení světel jenom, ale i jak jsou vysoko. A kdyz ma světla výše než ostatní maji zrcátka, tak bude oslnovat i při maximálním sklopení od určité vzdálenosti.
U kodiaqu jsem si snad nikdy nevšiml, že by oslnoval.
U kodiaqu jsem si snad nikdy nevšiml, že by oslnoval.
No rozhodně vyhrivane okno chce s vyhrivanim stěračů. Na staré rav4 to nemá vyhřívání stěrače i když to má vyhřívané okno a je to opruz. Stěrače primrzaji i za jízdy, i když je okno vyhřívané. To uz je jen to vyhřívání stěračů lepší.
No jelikož vím, že vyhřívaná skla mají ( minimalne Lak), tak jsem to bral jako nerelevantni. Právě proto jsem ještě jednou zmínil tu cenu. :yes:
To jsem nevedel.
Na druhou stranu, jestlize to ma alespon vymenik tepla ve vyfuku, tak proc ne.
Ale chtel bych mit i 100% EV mod...
Resp. moznost volby.
Na druhou stranu, jestlize to ma alespon vymenik tepla ve vyfuku, tak proc ne.
Ale chtel bych mit i 100% EV mod...
Resp. moznost volby.
Ale 304Nm je podle tabulky kroutak elektromotoru.
Jestlize by me to zajimalo, tak radeji kouknu jinam...
Jestlize by me to zajimalo, tak radeji kouknu jinam...
A proc by nemohl byt systemovy vykon 195kW?
To ze jsou tu hodnoty (a jejich jednotky..) splacany je normalka.
Udajum z textu taky nerozumim. 😄
To ze jsou tu hodnoty (a jejich jednotky..) splacany je normalka.
Udajum z textu taky nerozumim. 😄
7 mistny PHEV Ford E😜lorer😒br />
https😐/www.auto.cz/…nabidnout-138475
Akorat nema EL...
S emisema 72g.
https😐/www.auto.cz/…nabidnout-138475
Akorat nema EL...
S emisema 72g.
Systémový výkon klidně těch 195 kW může být, to přece nikde nerozporuju
jen upozorňuju že hodnoty
....195 kW při 5500 táčkách a nejvyšší točivý moment 304 Nm...
se vzájemně vylučují takže některé z nich jsou určitě chybné
v textu jsou uvedeny společně a měly by proto vzájemně korespondovat.
jen upozorňuju že hodnoty
....195 kW při 5500 táčkách a nejvyšší točivý moment 304 Nm...
se vzájemně vylučují takže některé z nich jsou určitě chybné
v textu jsou uvedeny společně a měly by proto vzájemně korespondovat.
....Výsledkem je tak systémový výkon 195 kW při 5500 táčkách a nejvyšší točivý moment 304 Nm v rozmezí 1500 až 4500 min-1.....
takto nelze, hodnoty se vzájemně vylučují
takto nelze, hodnoty se vzájemně vylučují
Kona HEV ma 6 stupnovu dvojspojku. Ale to je iny pohonny retazec zalozeny este na atmosferickej 1.6ke.
To mohl zapricinit hlavne rozdil ve vaze. Prevodovku maji HEV i PHEV stejnou, jen naftova verze ma dvojspojku.
správně, třeba jen pod stěrači a vlastně škrabku mají firemní vozy, neškodovky mají garáž nebo přístřešek.
To ale chybu nijak nevysvětluje
jasně že můžeme hledat i jinde, je to snad záměr autora testu ?
jasně že můžeme hledat i jinde, je to snad záměr autora testu ?
Pokud systémový výkon je 195 kW při 5500 ot., pak je v té chvíli moment 339 Nm
Co je o dost víc než udané maximum 304 Nm
Já v tom chybu vidím, ty ne ?
Edit: jo už jsi to opravil, ok
Co je o dost víc než udané maximum 304 Nm
Já v tom chybu vidím, ty ne ?
Edit: jo už jsi to opravil, ok
tohle je dělaný pro lidi, zeptej se škodovkářů co stojí jenom tuknutí na parkovišti a ještě ty víš, co ten obrázek znázorňuje? Třeba škodovka za 1,6M má škrabku na okna.
GLE je ťažšie a väčšie auto a v kontexte s tým je spotreba tohto H je nič extra , alebo rovnako o ničom ako to GLE. GLE je v každom rozmere väčšie, má väčšiu čelnú plochu a vláči väčšiu váhu. Zároveň aj podľa tabuľky je na tom dynamicky lepšie, takže je otázkou, kto je lepší/horší. Ten prepočet kWh na 100 by bol fajn, ale to snáď ešte zvládneš aj sám 😉
Čítam na záver: Nejvyšší toč. moment elektromotoru (Nm / ot/min): 67 / 0 - 0; Nejvyšší výkon elektromotoru (kW / ot/min): 304 /0. To vážne? Podľa výkonu elektromotora by to mala byť raketa a nie zdochlina
Je možné že aj Pacifica je v PHEV ale nie som si istý. X5 45e je drahšia ale asi iba 5 miest?
Ona ta "lepsi" spotreba muze byt dana tim, ze SantaFe neumi elektricky poradne topit a pokud neni vyslovene leto a teplo (mluvi se o hranici zhruba 15 stupnu C), tak si startuje spalovak i pri "EV" jizde, kvuli topeni. Tim je samozrejme ovlivnena elektricka spotreba do opticky lepsich hodnot.