Alespoň chvíli na nich řádil snad každý: pouťová autíčka. Kolik váží? Proč se vyplácí jezdit ve dvou? Jak se servisují? Kam (ne)narážet? Pro odpovědi jsme si došli na pražské Výstaviště!
Už jsem hodně dlouho nebyl na pouti a tak mi ta cena připadá poněkud nehorázná. Elektroauta dávají smysl i jinde, v Rumunsku jsem po golfovém hřišti jezdit benzínovým autíčkem a nebylo to "ono". V Brandýse jedna lenivá paní (normálně chodí) jezdí v Lidlu elektrickým vozítkem, myslím že s benzíňákem by jí "vynesli v zubech". Ještěrky v halách taky už dost dlouho jezdí na baterky.
Mne to pride s odstupom casu a uz aj ako z pohladu otca ako docela nebezpecna zabavka ( hlavne pre deti ) .... pamatam ze to si len tocil volantom a nemohol nic ine robit... a len bum bum .. bum.. zrazali sa auticka navzajom... hlavne ked bolo plno auticok v pohybe na tak malom priestore
Tá cena ti nepríde nehorázna, tá je nehorázna. Už nevedia čo pýtať a divím sa, že tam ešte niekto chodí. Jak bývali kedysi kolotoče, autíčka a všetky ostatné atrakcie plné, dnes to púšťajú, keď si tam sadnú dvaja-traja ľudia. Nech mi nehovoria, že by nezarobili lepšie s polovičnými cenami a plnými kolotočmi...
EV se každý rok proměňují stejně rychle jako elektronika.
Tato autíčka jsou pořád stejná, takže ten titulek je pro lidi, co jsou proti pokroku. Tedy většinou pro zdejší čtenáře.
Alespoň víme, komu jsou tyto stránky určené.
Ano. Zkratomobily udělaly značný pokrok. A přitom jsou to stále krámy nevhodné pro masové použití a stále jde o ekonomický nesmysl.
Baterie jako dil nezlevnily. Baterie nejsou lehčí. Dojezd se zásadně nikam neposunul. Jediné co dělá pokrok mílovými kroky, je politický ekofanatismus a ekošikana.
EV si držia vysoké ceny, ale predsa len pomaly klesajú. Naproti tomu kapacita ich batérií stúpa, pričom hmotnosť EV ide tiež pomaly dolu. To znamená, že batérie zlacňujú a ich hmotnosť klesá - takže nepíšeš pravdu.
Ne. Napsal jsem že baterie jako díl nezlevnily a to je naprostá pravda. Tak tu nelži :no:
To, že se postupně zlepšují parametry toho dílu je pravda. Zvyšuje se kapacita, klesá rozměr. Ale nic zásadního se ani zde neudálo. Není zde žádné baterie co by vážila do 200 kg a dala dojezd 1000+ km... Zázraky se nedějí, spása co tu hlásají eurohujeři a zkratomozci stále nepřišla.
Ty si dobrý mimoň... K čomu ti baterka ako diel bude? Chceš si kupovať EV zvlášť a baterky zvlášť?
K tým 200 kg a 1000 km si prišiel kde? To by si mohol chcieť 1000 km dojazd od benzínového auta s nádržou na 40 litrov a bedákať, že auto, čo to nezvládne, je nepoužiteľné.
Daj si mokrý uterák, pomôže ti.
Jsou Vanoce, tak je dobre udelat detem (a lidem kteri maji stejne rozumu) radost. :yes:
Ja si vzpomnel na Smysl zivota...
https://youtu.be/sYtRm4mFsH4
Jinak:
"Zvěčnit se s jedinými elektrickými vozidly, která dávají smysl. Tudíž s pouťovými autíčky."
Ve smysluplnem Svete (spalovacich pouze - evidentne) Motoru ma kazde vozidlo vyfuk. :D
Beru ten clanek jako nadsazku, kterou ne kazdy diskuter pochopi...
ty nechápeš ani jak je to poháněný, že jeden přívod je z podlahy a druhý je na vrchu, výfuk to má za tou stěnou té atrakce a ta centrála pohání více atrakcí. Kdyby to mělo výfuk, tak se děcka mohou otrávit nebo spálit a o tom to je tento článek a měla by se ta auta nějak korigovat.