...dva ventilátory...větráky se točí vždy...už při nulové rychlosti...přítlak 500 kg...výkon 746 kW...z akumulátoru o kapacitě 60 kWh...Na silnici by podle cyklu WLTP auto mělo zvládnout asi 560 kilometrů.
...věří, že se jí povede projekt dotáhnout do malosériové výroby. A to i v silniční podobě.
Papír snese hodně, ale internet ještě víc. Fyzika dotažená zřejmě až k samé hranici sci-fi. :-) Ale díra na trhu to je. Jednomístnejch věcí pro lidi pod 2m je na trhu fakt málo. :-) A jistě mraky lačných kupců, ale musí být také hodně věřící.
Chápu snahu dosahovat stále většího zrychlení a honění lepších časů na Nurburgringu atd.
Ale kde jsou ty časy kdy supersport bylo zárověň umělecké dílo. Ferrari Testarossa, F40, F50, Diablo SV, Jaguar XJ220, McLaren F1...