Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Ringhofer
Cit.: "Ale bohužel, taková je realita,". Realita taková být nemusí, ani co do kvality, ani co do ceny. Příklad: letošní Octavia 2,0 TDI 81 kW: při každém startu mne nepřestává udivovat svou kultivovaností, tichostí a potom také spotřebou. Takže to jde. Jen si to vyžaduje peníze na vývoj a nějaký ten čas. Ptám se: nejsou spíš než legislativní požadavky překážkou vývoje polovzdělaní, nezkušení (=práci se vyhýbající) manažeři na rozhodujících postech, co svou kariéru založili na papouškování hesel a tezí? Přes ně si technický vývoj ve své nejlepší podobě vážně těžko hledá cestu vpřed. Důkaz? H/K inovují jako o život a výsledky jsou vidět. Nejsou spokojeni s výsledky v USA, ale vidím, že v takovém nasazení se jich dočkají docela brzo. Už chápu, proto nejlepší inženýři a dizajnéři dali přednost před BMW, Mercedesem, Audi a pod. právě jihokorejskému koncernu. Skvělí inženýři ve škodovce mají oprávněný pocit, že těch nejlepších výsledků dosahují PROTI vůli majitele. Asi tak....
2.0 TDI kultivovaností? Dal už ani číst nemusím. :-[]
Ano, není to takový traktor jako pár let zpět, ale kultivované to fakt není.
Ano, není to takový traktor jako pár let zpět, ale kultivované to fakt není.
Mne by zajimalo kdo je autorem :D
3_diamanty
Highlander :yes: :yes: :yes:
Yaris Cross :yes: :yes:
Opel Mokka :yes:
____________________
Vsetky elektra :no: :no: :no:
Yaris Cross :yes: :yes:
Opel Mokka :yes:
____________________
Vsetky elektra :no: :no: :no:
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Este som zabudol na noveho kaskaja.... je dokonaly... kaskaj :yes: :yes: :yes: :yes: ... za mna snad naj auto roka ... skoda len tej neferovej cenovky... 8-s
Elektra su u mna zatial mimo zaujem.... :no: :no:
Elektra su u mna zatial mimo zaujem.... :no: :no:
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ceny aut uz budu len rast... doba marnotratnosti skoncila... raz este auta budu opat luxusom ... ale niekomu to takto zda sa vyhovuje
To je otázka. Politici můžou 1000x chtít, automobilky můžou 1000x nabízet. Ale stále musí koupit zákazník...
A ne v každé zemi jako u nás tvoří prodej nových vozů jen firmy...
Za mě čím víc budou politici křivit trh, víc tlačit EV a znevýhodňovat spalováky, tím hlubší krize přijde.
Mimochodem, už těm zkratomozkům někdo vysvetlil, že elektřinu bude Německo vyrábět z ruského plynu??? A že zemní plyn a ropa je fosil jak fosil?? 8-s :-[]
A ne v každé zemi jako u nás tvoří prodej nových vozů jen firmy...
Za mě čím víc budou politici křivit trh, víc tlačit EV a znevýhodňovat spalováky, tím hlubší krize přijde.
Mimochodem, už těm zkratomozkům někdo vysvetlil, že elektřinu bude Německo vyrábět z ruského plynu??? A že zemní plyn a ropa je fosil jak fosil?? 8-s :-[]
hele FAKT si (až) TAK SEBEnamyšlenej = že FAKT VĚŘÍŠ že to cos napsal v posledním odstavci = nikdo (kilomeTRy) nad tebou = neví? :-O :*) :D :-!
tak teprve po1000 nejde o politiky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
to sou JEN nástroje = ty FURT odmítáš REALITU (jedno jestli zrovna ekonomickou viz Maláčová vs Niedermayer nebo..
tak teprve po1000 nejde o politiky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
to sou JEN nástroje = ty FURT odmítáš REALITU (jedno jestli zrovna ekonomickou viz Maláčová vs Niedermayer nebo..
Roman Horký
Je Tesla model 3 dual drive.
Vidis, ze umis napsat kvalitni prispevek.
:yes: :yes: :yes:
Jen tak dal i v novem roce. :-)
:yes: :yes: :yes:
Jen tak dal i v novem roce. :-)
Tak to jsi měl hodně smutný rok.
Ty zřejmě celý život = předpokládám správně že si NIKDY něčím podobně výkonným ještě nejel že?
Co se stalo, že máš původní nick?
Trefili ho rachejtlí do hlavy tak si vzpomněl na heslo :D:D:D
Skoda že se mu tam nerozsvitilo víc :-!
Skoda že se mu tam nerozsvitilo víc :-!
Vole když nevíš heslo = tak to není problém = teda PRO TEBE stejnej jako pochopit.. od toho že Maláčová FAKT NE https://www.facebook.com/…259703022685945/ po to že by ses tou Teslou měl KONEČNĚ projet = abys vlastně věděl co to léééta tak zběsile rozsáhle furt dokola hodiny a hodiny kritizuješ;)
tak JEL si někdy něčím jako je https://www.tesla.com/cs_cz/model3 ?
tak JEL si někdy něčím jako je https://www.tesla.com/cs_cz/model3 ?
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Já NIC já muzikant = to REDAKCE mění ruší = teď mi najednou vyskočil přístup ke 3 nickům :D
A to sem v létě čekal snad (přes!) MĚSÍC než mi dovolili diskutovat pod jiným
A to sem v létě čekal snad (přes!) MĚSÍC než mi dovolili diskutovat pod jiným
fOE
Ja mel z letosniho roku na ACZ pocit, ze do toho slaplo hlavne BMW, tedy marketingove. Testovalo se od nich pocitove snad obtyden, kazde druhe auto navic bylo autem pro fajnsmekry, dokonce i v hezkych novinarskych konfiguracich a vysledkem pak bylo ze hvezdicky jen litaly. Ne ze bych si stezoval, sam bych si u BMW umel vybrat, ale pokud neco tak to bylo tohle co me prastilo do oci, ta letosni snaha BMW byt videt.
Muj seznam:
Top: S3 + 330i
Flop: Arteon
Muj seznam:
Top: S3 + 330i
Flop: Arteon
Každá spolupráce s toyotou přináší zisk a to se bmw vyplatilo a aji bych přidal ty velké ledvinky.
Retrowave
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
white label
Zejména hodnocení (šéfredaktora) GR Yarisu, ale i M3C, mě mimořádně pobavilo a uvítal bych pokračování v podobném duchu prvního dubna, ať je zase sranda... :D
Že oni vám u toho GR Yarisu zatajili volič/přepínač režimů AWD... ;-)
V závěru to dokonce vypadá na Machiho možný aktuální problém s identitou pohlaví:
"Ne, ani Mach jednička mě nenaučila mít ráda mustang."
Tak přeji, ať se to do nového roku ustálí na správné straně barikády! :yes: :-)
Že oni vám u toho GR Yarisu zatajili volič/přepínač režimů AWD... ;-)
V závěru to dokonce vypadá na Machiho možný aktuální problém s identitou pohlaví:
"Ne, ani Mach jednička mě nenaučila mít ráda mustang."
Tak přeji, ať se to do nového roku ustálí na správné straně barikády! :yes: :-)
Arese
Top: všechna normální, čistě spalovací auta, ideálně s manuální převodovkou a alespoň se 4 válci. :-) :yes: :yes: :yes:
Flop: všechny elektrozkraty, zosobnění byrokratické hlouposti, ekoteroristické zvůle a lži, řidičské nezáživnosti, uživatelské nepraktičnosti, obludné nadváhy, cenové absurdity a ignorance vůči normálním zákazníkům! :-O :no: :no: :no:
Flop: všechny elektrozkraty, zosobnění byrokratické hlouposti, ekoteroristické zvůle a lži, řidičské nezáživnosti, uživatelské nepraktičnosti, obludné nadváhy, cenové absurdity a ignorance vůči normálním zákazníkům! :-O :no: :no: :no:
Takže normálne auto a nie elektrospotrebič. :yes:
Další co nikdy nejel (efektivnějším rychlejším) autem (jinak by NEPLÁCAL jak MOULA Neznalý) o elektroSPOTŘEBIČÍCH https://fdrive.cz/…-na-letisti-8277
prostě na elektromotůrek v hybridu MUSÍŠ vytáhnout stačí až V6 od Ferrari https://www.auto.cz/…y-edition-128296 myslel sem že to ví VŠICHNI DISKUTÉŘI ACZ = už 2 a půl roku;)
prostě na elektromotůrek v hybridu MUSÍŠ vytáhnout stačí až V6 od Ferrari https://www.auto.cz/…y-edition-128296 myslel sem že to ví VŠICHNI DISKUTÉŘI ACZ = už 2 a půl roku;)
Išiel som na golfe keď som bol nosič palíc a na kolotočoch a stačilo mi.Nepotrebujem efektívnejšie auto chcem sa pokiaľ sa dá jazdou baviť radiť rýchlosti a tieto bzučiace elektrospotrebiče nechám pre vás eko progresívnych. :-O Je to absolútna utópia aby za 13 rokov sa predávali v Európe len elektromobili.Kde by ich všetky nabíjali ?Najlepšie keď niekto napíše že elektromobil ako druhé auto do rodiny do mesta je super.Neviem v akej galaxii tý ľudia žijú keď človek má problém raz za 10 rokov kúpiť prvé nové auto do rodiny za povedzme 18 000 € a nieto ešte druhé za 30 000 € +.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jenže - předveď mi, jak tím zázrakem za den dáš Pha-Mnichov-Pha, autobahn 150-160 a když v noci přijedeš do toho Práglu, kde to nabiješ.
EV jsou zatím pro mě osobně fakt eko - protože to bych radši už jel vlakem (spíš busem DB teda).
A to nezmiňuji, že běžný občan EU ze střední třídy na ten vysavač prostě nemá. I na západě.
Ps: Dotace bohatým na koupi EV jsou neskutečné zvěrstvo. A to jsem velmi europozitivní - ale pr*sárna zůstane pr*sárnou.
Ps. Gratuluju k opětovnému získání starých nicků. Za mě - prosím, vyber si jeden, tohle je schíza.
EV jsou zatím pro mě osobně fakt eko - protože to bych radši už jel vlakem (spíš busem DB teda).
A to nezmiňuji, že běžný občan EU ze střední třídy na ten vysavač prostě nemá. I na západě.
Ps: Dotace bohatým na koupi EV jsou neskutečné zvěrstvo. A to jsem velmi europozitivní - ale pr*sárna zůstane pr*sárnou.
Ps. Gratuluju k opětovnému získání starých nicků. Za mě - prosím, vyber si jeden, tohle je schíza.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
rohYpnol
1000x sláva:
Jeep Grand Cherokee L 5,7 V8 HEMI
VW Arteon R Shooting Brake 2,0 TSI
BMW M4 Cabrio Competition M
Hyundai Tucson 1,6 T-GDI
Po přečtení spalte:
Ford Mustang Mach-E
Dacia Spring
VW ID.3
BMW 218d GC
Všem přeji do nového roku především soudnost, upřímnost a především radost za volantem při jízdě a ne při čekání na dobíjení baterií :*) :-!
Ať vám to neproudí, ale naopak ať vám to spaluje!!!
Jeep Grand Cherokee L 5,7 V8 HEMI
VW Arteon R Shooting Brake 2,0 TSI
BMW M4 Cabrio Competition M
Hyundai Tucson 1,6 T-GDI
Po přečtení spalte:
Ford Mustang Mach-E
Dacia Spring
VW ID.3
BMW 218d GC
Všem přeji do nového roku především soudnost, upřímnost a především radost za volantem při jízdě a ne při čekání na dobíjení baterií :*) :-!
Ať vám to neproudí, ale naopak ať vám to spaluje!!!
ty si fakt POMATENEJ = ropa dojde a MUSÍME MUSÍME MUSÍME něco dělat = byl si (už) na základce ZA ŠKOLOU???
PROTO sem se tu stokrát ptal na to KDY podle vás ODMÍTAČŮ POPÍRAČŮ reality dojde a NA JAK DLOUHO odhadujete celosvětovou přeměnu asi 2 tisíc milionů aut na něco co neni ropa = nepřekvapivě NIKDO NIKDO NIKDY nebyl schopen odpovědět. Což ale nebránilo aby jeden každej nepokračoval v blekotání JÁ efektivnější auto co k tý elektřině kterou spotřebuje i to spalovací NECHCI
Popravdě MNOHEM HŮŘ protože ty a další odmítači reality (a vzdělání ze ZŠ) si dojezdíte na co chcete = vy bojujete řvete ČÍM MAJÍ JEZDIT VAŠE VNOUČATA
Ať spaluje (dokud to jde) https://www.auto.cz/…o-baletka-106165 ale NESMYSLNOST popírání https://www.youtube.com/watch?… a NUTNOSTI nahrazovat ropu (viz navíc co vyvádí Putin s plynem) to je fakt HLOUPOST
CO tím chceš dokázat? že si ULTRA mimo(Ň)?
PROTO sem se tu stokrát ptal na to KDY podle vás ODMÍTAČŮ POPÍRAČŮ reality dojde a NA JAK DLOUHO odhadujete celosvětovou přeměnu asi 2 tisíc milionů aut na něco co neni ropa = nepřekvapivě NIKDO NIKDO NIKDY nebyl schopen odpovědět. Což ale nebránilo aby jeden každej nepokračoval v blekotání JÁ efektivnější auto co k tý elektřině kterou spotřebuje i to spalovací NECHCI
Popravdě MNOHEM HŮŘ protože ty a další odmítači reality (a vzdělání ze ZŠ) si dojezdíte na co chcete = vy bojujete řvete ČÍM MAJÍ JEZDIT VAŠE VNOUČATA
Ať spaluje (dokud to jde) https://www.auto.cz/…o-baletka-106165 ale NESMYSLNOST popírání https://www.youtube.com/watch?… a NUTNOSTI nahrazovat ropu (viz navíc co vyvádí Putin s plynem) to je fakt HLOUPOST
CO tím chceš dokázat? že si ULTRA mimo(Ň)?
Že nemáš žádnou alternativu pro tu většinu lidí, která kupuje auto za 400-700 tisíc Kč, je ti evidentně jedno.
Zjevně neumíš posoudit co a jak = tak posuzuješ JÁ JÁ JÁ (to je rozšířené ALE NIJAK to nesouvisí s tím co sem napsal = jinak ceny elektromobilů a spalováků se měly protnout někdy mezi lety 2025-30. MŮŽE být že současné posuny dané čipy a covidem to můžou trochu posunout
Jinak https://www.novinky.cz/…12-koni-40346378 :-!
Jinak https://www.novinky.cz/…12-koni-40346378 :-!
Chvíli jsem se lekl, že přestal fungovat HL a ty jsi jen převlékl kabát. Už mě omejvali, že to zase budu muset číst :D
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jo, zatím to vypadá, že se fakt protnou - protože klasická auta neskutečně zdražují.
Otázkou zůstavá, co si mezi lety 2025-2030 pořídí soukromník za 400...
Jako chápeš tu jednoduchou premisu, že většina lidí ten mega na auto prostě nemá?
A ani běžný němec 40t euro za auto dát nechce?
Otázkou zůstavá, co si mezi lety 2025-2030 pořídí soukromník za 400...
Jako chápeš tu jednoduchou premisu, že většina lidí ten mega na auto prostě nemá?
A ani běžný němec 40t euro za auto dát nechce?
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
×
Sdílení komentáře
×
Za mne pak asi za 2021 takhle:
Potěšilo
1. Yaris GR - takovou skvělou hovadinu prostě už nikdo jinej nestaví, za to ještě jednou díky Machimu, že jsme se mohli svézt.
2. Rav4 PHEV - když už neprémiové SUV, tak tohle jelo fakt zajímavě i s tendencí tě vyhodit v každé zatáčce nedotáčivě ven, protože řídit SUV s váhou rodinného domku je zábava :D
3. To si zabychařím, nejezdil jsem s ním, ale taky se mi líbí Cklasse
4. Po více než roce jsem si zase letos projel Lamalovo Clio a i když už je to dinosaurus, tak je to pro mne jedno z nejlepších aut, co jsem kdy řídil :) Dávám to sem spíše pod čarou :D
Zklamání:
Ford Puma - v testované kombinaci sice výborný podvozek a řízení.. do prvního retardéru
Ford Kuga PHEV - jízdně skvělé auto ve své kategorii, ale přímé srovnání s Kugou minulé generace a prostorností a použitelností kufru třeba pro rodinu je to jasný krok zpět.. .škoda.
Spíše neutrální - Yaris Cross hybrid - neco bylo dobré, třeba výhled, pravidelnost karoserie a tím pádem i prostornost slušná na daný segment, ale tvrdý podvozek (u auta, které asi bude jezdit hlavně po městě, kde jsou kostky a tak je to fakt pruser) a u testovaného kusu mi neseděl pohon, respektive hlučné nahazování tříválce, u klasického hybridního Yarisu mi to přišlo hladší.
Slušný je pak i Highlander, akorát majitelům dává pak pocit nadřazenosti díky jeho velikosti :-[] :-!
Ale třeba na rozdíl od Machiho mi neohrabanost k takovému autu sedí, naopak nekomfortní mi nepřišlo a to ani po Praze, je to podle mne nejkomfortnější neprémiová Toyota, co tady je aktuálně na trhu a to i odhlučněním na to, že je to hybrid.
myslím že to dělá jedna parta https://www.novinky.cz/…-zachod-40382318 + https://www.irozhlas.cz/…o_2112301533_ako :*)
Podstatné je, že logicky se méně plete GR Yaris vs Yaris GR sport, než Yaris GR vs Yaris GR sport.
Proč Toyota (hned původně) zvolila pořadí jaké zvolila, je přitom naprosto jasné, je to totiž mnohem víc GR (Gazoo Racing), než Yaris, se kterým nemá technicky společného téměř vůbec nic, na rozdíl třeba od Golfu GTI a běžného Golfu.
Takže ten lingvistický kroužek tady už konečně zabal, volný slovosled není libovolný slovosled a navíc se týká primárně větné skladby, ale tady jde o název/jméno, které je jasně dané. S obdobnou logikou by s taky mohl tvrdit, že je úplně jedno, jestli napíšeš Karel Havlíček B., nebo Havlíček Karel B.
Yaris GR neni uplne pro profiky, i amater muze jet pekelne rychle, ovlada se jednoduse, jako bezny hatch a v tom je jeho nebezpeci, protoze se dostavas do rychlosti, kde kazda chyba je trestana mnohem vetsim pruserem
Ale s TYGRem se (při správném nastavení preference zadku) při tom smyku můžeš parádně bavit (a relativně snadno z něj "vybruslit"), a to i v legálních rychlostech, ideálně na sněhu/vodě, kde ani auto nedostává zdaleka tolik zabrat, jako na suchu, kde navíc nemá (R3) až tolik výkonu nazbyt.
To jak se ("motokárově") malý TYGR v takových podmínkách ovládá, nemá aktuálně v sériové produkci obdoby. :yes:
A možná ještě víc než pekelně rychlé mi to přišlo pekelně efektivní. Jakože za těch pár kilometrů člověk prostě nemá šanci vzít pořádně pod krk nic ze silnějších aut, ale GR Jaryn ve mě vyvolal pocit, že jsem tak hluboko pod vším, co u něj znamená limit, jako jsem u žádného jiného auta nebyl...
edit
Pokud máš na mysli konkrétní úsek z Malé Bystřice přes Dušnou (jsem tu "doma"), kde se jezdí závody do vrchu, tak ani na té trati (start-cíl), to auto objektivně (měřený čas na suchu) nedostižně rychlé (v rámci sériové produkce) nebude, to by tam nesměly být i poměrně dlouhá táhlá rovná stoupání (hlavně ta jedna dlouhá rovinka).
Subjektivně ("pekelně rychlé") proč ne, pochopitelně netuším jakými auty už si tam jel a s čím to vlastně srovnáváš. Navíc neexistuje žádná definice pekelně rychlého auta, takže si pod tím pojmem může každý představit něco jiného.
Osobně, i když pominu papírové údaje, tak to prostě není auto, do kterého někoho posadíš, rozjedeš se s ním, a hned mu spadne brada ze zrychlení, z toho jak ho to výrazně a nekompromisně zatlačí do sedačky...
Skutečná výjimečnost tohoto malého awd hh je pro mě v jiných ohledech, než v údajné "pekelné rychlosti".