Skoro vsechno me na tom aute odpuzuje.
Nejvic, ale asi zadni lampy.
Des bes.
Plus video kde si to se dava s BMW 130i a prohraje o sekundu!
;-\
Nemuzu jinak, nez ze se ***i ztoho co predvedlo EVO X a tak to radsi zabalili a vytahli na trh se zakamuflovanou mazdou! :'-(
No zrovna to velky kridlo na kufru muselo ty paka co berou silnici jako zavodni drahu, docela pritahovat. Je to celkem standardni prvek lacinyho, prehnanyho a nevkusnyho tunningu. I kdyz u sti a evo samozrejme melo svoje aerodynamicky opodstatneni. Takze v tomhle smeru zadnej stesk, naopak musim rict, ze me se libi vic nez predesla sti i bez zlatych kol.
ako kopec inych ked som zazrel tuto novu radu bol som hlboko sklamany.akokolvek som na to kukal nie a nie si na to zvyknut na rozdiel od evo X, ktore uz ako tak mozem.Ale utesoval som sa tym ze imidz nejazdi...a dajak sa to utrasie... ale damy a pani ked som uvidel toto >:-[] to je uz NIECO!!meni sa tym cela filozofia, zvyky a kulty to jo...no A CO! medzi hatchmi to bude bomba /ja hot hece mozem :-)/ a konecne bude hec s poriadnym vykonom a 4x4!..osobne si myslim ze nova mensia kasna a to rozsirenie z toho uz na pohlad, aj pre nezainteresovanych budu symbolizovat, ze toto je ina liga.a impreza to stale je, boxer ostava + dalsie systemy s vylepsenim a jazdit to bude uzasne!! a ´je to aj ozaj pekne :-!
Moje milá Imprezo, tak Ti zase píšu. Byla jsi vždycky součástí myšlenek na auto snů před usínáním. Těch myšlenek, který fanda aut tak moc moc dobře zná. Snů plných ostrých křivek, motorů se spoustou válců a otáček, spotřebou sahající do nebe a zvukem, který při brzké ranní projíždce páře veverky ve vracečkách lesních pasáží erzet snů. Byla jsi součástí zimních snů, kdy jsem byl Gronholmem a tvá zlatá nízkoprofilová kola řezala závěje v prašných obloucích. V těch snech byly vždycky zadokolky BMW, dvanáctiválce s otáčkami kdesi ve vesmíru, předokolky s výrazem pitbulla a pak tu byly vždycky sedany WRC s křídly andělů. Potom, co jsi vyšla jako obyčejné provedení se v mých snech začala místo Tebe objevovat EVA. EVA X.... Ostrá, hranatá, křídlatá, zlá, agresivní. Taková jsi Ty v civilním provedení nebyla. A ted?! Máš svaly a z kouzla tvé drzosti přeci jen něco zbylo. Jsem rád, že máš jiný motor, že u Subaru šli dál místo toho, aby zůstali u starého. Chybí mi tvé křídlo, chybí mi tvá zlatá kola. Byla jsi vždycky jediná, kdo mohl do mých snů do kategorie WRC. Než jsi vyšla jako STI, proháněla se erzetami mé fantazie EVA. Jen EVA. Ted´ v nich driftujete bok po boku. Jednu zatáčku vede ona, jindy zase Ty. Změnila jsi se, ona ne. Cením si tvojí odvahu, ty čtyři koncovky sluší tvojí nové hatchbackové image. Jsi jiná, ale jsi to Ty. A já jsem vlastně rád. ;-)
V mém pátečním příspěvku jsem se snažil co nejdetalněji popsat všechno možné o nové Impreze, protože jsem se na ni byl kouknout v showroomu. Psal jsem o té úplně nejzákladnější verzi a vyzvedl jsem tam fakt, že nová Impreza má sice umírněný design aby se líbila co nejširší populaci a neurazila, ale že ten pohled i tý 1,5 s plechovejma kolama je prostě aresivní a vyzývavý. V porovnání s touto královnou STi, je ale design základní verze jen slabej odvar. To auto je zepředu teď tak moc hnusný, až je nádherný. Jednoduše vypadá jako brutální vraždící auto pro upíry. Viděť tohle v zpětném zrcátku přeskočím škarpu a schovám se do pole, protože to je 300% agresivní brutální vzhled a to je to pravé pro STi. (pomineme-li, že základní model je zepředu taky hnusný, ale ta fascinující neandrtálská brutalita mu chybí). STi vypadá asi jako 1000 těchto smajlíků >:-[]
Seděl jsem v civilní verzi a je tam sice tvrdý plast, ale vypadá moc hezky a vůbec nebije do očí, protože když se tam usedne, tak hned ohromí neuvěřitelná prostornost, spousta místa nad hlavou (183 cm) a celková atmosféra, prostě je tam hrozně moc prímově, plast/neplast. :yes:
Uprimne receno - neni to tak spatne. Po naprostem šoku ze zakladni verze musím říct, že STI vypadá moc dobře - čím déle na ní koukám, tak mám pocit že se mi líbí opravdu hodně. Už se na tím těším naživo
A nadto - pořád opakované - STi dělá svezení a ne design
Ja som nenapisal ze je nekvalitny ale ze je tvrdy to viete asi vsetci, tak som to myslel. Ok beriem ked sa v tom vozis urcite na plasty kaslas ci je tam tvrdy alebo makky. :yes:
Je statisticky dokázáno, že blbci si kupují všechny značky (tedy, pokud mají tepláky,řetěz a cedečka na zpětném tak zpravidla sedlají něco naftového, co táhne wocpodapyčo). Nebál bych se toho. Ono, na machrování to zase není tak levné, minulá verze stála přes milion, současná určitě taky. Levnější je wočipnout služebáka a nalepit mračítka ;-):-)
Jako majitel lehce poladěné Imprezy WRX a ortodoxní fanoušek Subaru i kvůli rally jsem byl novou imprezou v provedení WRX zděšen a chtělo se mi brečet :'-( ... Tohle Sti je ale naprostej brutus, zejména ta černá s pětipaprskovejma kolama, hustý... Tahle verze jde absolutně nejdále ze všech stávajících STIček z pohledu snahy přiblížit se WRCu... Takhle vytažený blatníky, to jsem opravdu nečekal, až nějaká tuning firma udělá jinou masku (ten chrom fakt nemůžu), tak to bude celkově hodně ke koukání a velký zlatý osmnáctky s modrou metlou mě asi hodí do klidu, že impreza žije dál...
Ale... Vždycky jsem bral Imprezu jako auto pro velký chlapy. Dveře bez rámu a velký křídlo, svébytný design bez prvků lacinné líbivosti, střídmý interiér zaměřený na funkčnost. Prostě kult lidí, kteří se vždy na ulici slušně pozdraví, zahřeje je to u srdíčka (vždycky v tom autě mám radost jak malej kluk z autodráhy), nepálí gumy na světlech když na ně houká nabouchanec s teplákama, CDčkama na zpětném zrcátku a řetězem kolem krku, jezdí si zajezdit na okruh či někam bezpečně, pak se vrátí k rodinám... Kult, který lidé uctívají kvůli technice a vlastnostem, ale také právě kvůli tomu, co dělá imprezu imprezou; designově se nepodbízí, drží se svých unikátních znaků... Technika zůstává, brutalita je nyní možná větší, ale už to není auto pro dospělé chlapy... Je to hot hatch alá Golf GTi, pro paka co se předvádí před roštěnkama, není to auto pro chlapy... Co naplat, ztrácí něco ze své unikátnosti a filozofii pojetí v tom, kdo je ta osoba a co je to za kulturu lidí, co dnes brázdí stávající imprezy GT, WRX a Sti :-(
to nepiš mne ale tomu nade mnou, jeho přechází nálada ;-) ..nicméně sebekvalitnější tvrdý plast je horší jak standard měkký plast (zjednodušeně řečeno) :-)
...začínám si zvykat. Tedy, na verzi STI to je nepoměrně snažší než na civilní verzi. Tady je ten předek už docela "nasranej" ;-):-! PS: ještě aby se k nám dovážela... ;-\
no tiez si myslim ze subaru vlastne zabilo par much jednou ranou. ked tak na to auto kukam tak mi to pride asi ako Honda Civic, ktora sa da kupit ako posunovac pre manzelku do mesta alebo ako Type R ktory jazdi ako o zivot. Tym ma subaru postarane o siroku klientelu jednych vrzom. Jedna kasna, jeden podvozok, co to pomenme a mame STI. Ale na druhej strane treba povedat ze to zrejme bude jazdit ako taka besna svina a bube to mat aj lepsie jazdne vlastnosti nez stary model, ktory by som si aj tak kupil radsej keby ho tiez vyrabali dalej lebo to je skratka Impreza. Toto je uplne nieco ine ako predosle modely, urcite sa vytratila podstata Imprezy v ramci dizajnu, urcite vsak ostane v ramci jazdy, ktora bude asi lepsia ako doteraz. Kazdopadne som v rozpakoch s tohto noveho auta
... neviem .. je to oproti starej take ine .... HM .. neni to zle .. a urcite je to asi najostrejsi Hatch na trhu ... Hm ked tak o tom hovorim .. nebola by zla kratka M1 .... hm viem si predstavit TEST .... Subaru imprezza wrx sti vs. BMW M1 vs. Ford Focus Cosworth vs. Audi RS3 .... kua :yes: >:D
Chybí mě design minulého sti! Tato nová kastla se mi nezamlouvá. Ale asi bude rozhodně lepší v serialu wrc než minulý model, ale pro mě jako běžného motoristu, je to kouzlo pryč!!! :-(
Chybí mě design minulého sti! Tato nová kastla se mi nezamlouvá. Ale asi bude rozhodně lepší v serialu wrc než minulý model, ale pro mě jako běžného motoristu, je to kouzlo pryč!!!
a IMHO to nemá chybu. A ano, aby Solberg zase mohl bojovat s Loebem a Gronholmem o titul, tož už bylo načase udělat řádný krok vpřed (neb současný bodový rozdíl jak u jezcdů, tak u značek jest vskutku propastný!!!) - věřme tedy že tato nová Impreza jest oním krokem směrem správným. Mezi námi, on ten civilní sedan k pokoukání byl ještě méně než tento nový hatchback, co se pak užitných vlastností týče, tam hraje ve prospěch hatchbacku každá nota. Tak si tedy pánové zapamatujte obzvláště tu poslední fotku (tu zezadu) - neb to bude nejčastější pohled ve kterém novou Imprezu uvidíte. Bravo Subaru :yes::yes::yes: Bravo Impreza :yes::yes::yes: Tož tak.
těžko říct jestli potřebovali hatche pro masy nebo pro wrc, je to hádání z kávový sedliny ... jelikož se jedná u subaru o nějakých 55mil. euro ročně do rozpočtu WRC a současný rézy 04 a 06 těžko konkurují obratnějším citrónům a fordům, nebál bych se přiklánit k názoru podpory WRC...
Kdyby měli u subaru zájem o Hatche jako takovýho, nebyl by asi problém nastavit současný portfólko, bych řek..
osobní názor - spekulace ...
No obávámn se, že tohle právě neni pokrok, ale úkrok. Subaru potřebovalo hatchback pro masy, tak ho udělalo, nalepilo na to marketingově známej nápis "Impreza", pak to ověsil cingrlátkama a připsal na to "STI"...
prostě lidi smiřme se s tím, že nová impreza není vzhledově stará réze a technicky snad taky ne..nová doba, pokrok nezastavíš (haha) ... těšmě se na ní, podle mě nezklame :yes:
Jako by japonci připravovali design základní verze pro STi, protože takhle se mi líbi (nemůžu si pomoct) i stim předkem i když ty výfuky trochu přehnali, stačili dva vetší laoufy... :-) Nezdá se mi, že by to byl jenom 2.0 podle tich 450Nm bych řekl, že to bude ta 2.5, nevim ;-\
S tim 2.0 mě taky překvapují,ale ještě to není oficiální,myslel sem,že už ten 2.5 bude všude.Jinak mě se nová celkem líbí,teda hlavně těma parametrama.Fakt je,že tvojí 06tku byl bral daleko radši!
troufám si říct že nový motor nabídne víc jak z předešlýho modelu ;-) tak už to u Subaru tradičně chodí...a otočíš se jak ty tak ostatní (když ti na tom záleží :-) )...jinak gratuluji k 06, krásný auto ...(tedy jestli tomu tak je :-)
... jak už jsem psal jinde, pro mě je to zklamání. Za mou STI 06 se každej otočí, vypadá agresivně a tradičně. Tohle je takový beztvarý nic. Navíc po tom, co dobře znám výhody 2.5litru by se mi zpátky do 2litru fakt nechtělo. Moje příští auto znova Impreza nebude, obávám se, a to i přesto, že s tou současnou jsem navýsost spokojenej.. Doufám, že bude sloužit dlouho ;-\
docela pekny...impreza nikdy nebyla vzhledove krasny auto(v zakladni verzi bych to nechtel ani zadarmo)ale stiicko je proste raketa nad kterou slintam...
souhlas ;-) , nicméně to asi(snad) má nějaký důvod, uvidíme-uslyšíme :-)
Jinak verze Sti se mi líbí, a moc..až na čelní pohled, toliko se mi nezamlouvá..interiér na můj vkus civilnější, ale nádherný... ať tak či tak, na mně působí sti jako celek dost agresivně, jak se na rézu sti patří :yes:;-)
PS: jsem zvědav na offiko wrx verzi ...