Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Subaru Impreza WRX STI: první oficiální fotografie

Ondřej Láník
Diskuze (53)
Subaru zveřejnilo první sadu fotografií a informací o novém vrcholném modelu řady Impreza - o WRX STI.

Designové detaily, které se odhalovaly v minulých dnech jsou nyní potvrzeny, podrobnosti o výkonových parametrech si výrobce nechává jako eso v rukávu na tokijský autosalon.

Dramaticky rozšířená karoserie ve stylu soutěžních speciálů osmdesátých a devadesátých let proměnila novou civilní Imprezu v automobil, který je podle mnoha skalních subaristů hoden toho jména.

Nová verze přeplňovaného boxeru bude mít dvoukomorové turbodmychadlo, k němuž jsou výfukové plyny přiváděny tak, aby pulzace od jednotlivých válců nenarušovaly plynulý přísun energie. Oficiální parametry motoru v tuto chvíli nejsou známé, ale vypadá to, že pod kapotou bude motor s objemem 2,0 l o výkonu 224 kW, s točivým momentem 450 Nm.

Ve výbavě by neměl chybět symetricky uspořádaný pohon všech kol s několikarežimovým mezinápravovým diferenciálem DCCD (Drivers Control Center Differential) a individuálně nastavitelným systémem SI-Drive (Subaru Intelligent Driver).

Ondřej Láník
Diskuze (53)
9. 10. 2007 22:28
Re: lauf
kde jsou zlaté kola? :'-(
Avatar - jnkd
9. 10. 2007 21:17
Re: lauf
pánové, docela vám závidím vaše prsty ... já ač šahám na ten monitor jak chci nepoznám jakej to je plast ;-)
Avatar - SpiderJ
9. 10. 2007 21:11
Moje milá Imprezo..
Moje milá Imprezo, tak Ti zase píšu. Byla jsi vždycky součástí myšlenek na auto snů před usínáním. Těch myšlenek, který fanda aut tak moc moc dobře zná. Snů plných ostrých křivek, motorů se spoustou válců a otáček, spotřebou sahající do nebe a zvukem, který při brzké ranní projíždce páře veverky ve vracečkách lesních pasáží erzet snů. Byla jsi součástí zimních snů, kdy jsem byl Gronholmem a tvá zlatá nízkoprofilová kola řezala závěje v prašných obloucích. V těch snech byly vždycky zadokolky BMW, dvanáctiválce s otáčkami kdesi ve vesmíru, předokolky s výrazem pitbulla a pak tu byly vždycky sedany WRC s křídly andělů. Potom, co jsi vyšla jako obyčejné provedení se v mých snech začala místo Tebe objevovat EVA. EVA X.... Ostrá, hranatá, křídlatá, zlá, agresivní. Taková jsi Ty v civilním provedení nebyla. A ted?! Máš svaly a z kouzla tvé drzosti přeci jen něco zbylo. Jsem rád, že máš jiný motor, že u Subaru šli dál místo toho, aby zůstali u starého. Chybí mi tvé křídlo, chybí mi tvá zlatá kola. Byla jsi vždycky jediná, kdo mohl do mých snů do kategorie WRC. Než jsi vyšla jako STI, proháněla se erzetami mé fantazie EVA. Jen EVA. Ted´ v nich driftujete bok po boku. Jednu zatáčku vede ona, jindy zase Ty. Změnila jsi se, ona ne. Cením si tvojí odvahu, ty čtyři koncovky sluší tvojí nové hatchbackové image. Jsi jiná, ale jsi to Ty. A já jsem vlastně rád. ;-)
Avatar - donPedro
9. 10. 2007 13:24
Už jen subaří modř a zlatý kola
a IMHO to nemá chybu. A ano, aby Solberg zase mohl bojovat s Loebem a Gronholmem o titul, tož už bylo načase udělat řádný krok vpřed (neb současný bodový rozdíl jak u jezcdů, tak u značek jest vskutku propastný!!!) - věřme tedy že tato nová Impreza jest oním krokem směrem správným. Mezi námi, on ten civilní sedan k pokoukání byl ještě méně než tento nový hatchback, co se pak užitných vlastností týče, tam hraje ve prospěch hatchbacku každá nota. Tak si tedy pánové zapamatujte obzvláště tu poslední fotku (tu zezadu) - neb to bude nejčastější pohled ve kterém novou Imprezu uvidíte. Bravo Subaru :yes: :yes: :yes: Bravo Impreza :yes: :yes: :yes: Tož tak.
9. 10. 2007 12:33
Re: Super
No obávámn se, že tohle právě neni pokrok, ale úkrok. Subaru potřebovalo hatchback pro masy, tak ho udělalo, nalepilo na to marketingově známej nápis "Impreza", pak to ověsil cingrlátkama a připsal na to "STI"...