Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
PowerHouse
Pokrok, jde to lépe, než čekali.
Tak není divu, když vše lze nakoupit od dodavatelů, i ten high end.
Prostředky na vývoj mají u Xiaomi mizivé ve srovnání s VW, přesto nabídnou také High End elektroniku a pohon.
Nemusím zde připomínat, že u VW má jít 70% investic právě na tu elektroniku a e-pohon.
Tak není divu, když vše lze nakoupit od dodavatelů, i ten high end.
Prostředky na vývoj mají u Xiaomi mizivé ve srovnání s VW, přesto nabídnou také High End elektroniku a pohon.
Nemusím zde připomínat, že u VW má jít 70% investic právě na tu elektroniku a e-pohon.
Xiaomi môže vyrábať leda tak mobil s kolesami... Nechápem, prečo sa do takých vecí serú firmy, ktoré nemajú o konštrukcii vozidiel ani šajn. Predstava, že auto je len mobil s funkciami naviac je trošičku naivná.
Odpověď je v článku: "Hlavním cílem společnosti je uvedení vozu na trh dříve než konkurenční Apple. Xiaomi mimo jiné potvrdilo, že pracuje také na ryze autonomním vozu, jenž by měl spatřit světlo světa o rok později." Konstrukci jim dodá kdokoliv, oni na "železo navěsí přidanou hodnotu autonomního řízení".
Nesúhlasím.
Nebavíme sa totiž o aute z roku 1999 ale o elektromobile.
Teda o dvojtonovej práčke na kolesách. Ktorá bude jazdiť po meste. Mimo mesta s obmedzenou rýchlosťou, lebo povinne bude mat obmedzovač rýchlosti.
Jazdné vlastnosti, nutnosť ladit motor a prevodovku - to všetko je už minulosť.
Teraz dostaneš sedadlo, volant, dva pedále a tablet.
Ostatné veci zabezpečia senzory, ktoré kúpis od dodávateľov.
Montáž je tiež jednoduchá. Oveľa jednoduchšia ako bývala.
Doba sa zmenila.
Nebavíme sa totiž o aute z roku 1999 ale o elektromobile.
Teda o dvojtonovej práčke na kolesách. Ktorá bude jazdiť po meste. Mimo mesta s obmedzenou rýchlosťou, lebo povinne bude mat obmedzovač rýchlosti.
Jazdné vlastnosti, nutnosť ladit motor a prevodovku - to všetko je už minulosť.
Teraz dostaneš sedadlo, volant, dva pedále a tablet.
Ostatné veci zabezpečia senzory, ktoré kúpis od dodávateľov.
Montáž je tiež jednoduchá. Oveľa jednoduchšia ako bývala.
Doba sa zmenila.
Nechápu takto omezené vnímání! Čím více velkých či menších technologických firem se pustí do práce na elektrovozidlech tím lépe, protože to přináší větší pravděpodobnost v posunu technických parametrů, zejména u baterií a tím i přiblížení k masovému rozšíření elektromobility za rozumnou cenu. A právě firma, která vyrábí hodně zařízení napájených akumulátory (např. dělají i elektrokoloběžky) může v rámci technických inovací udělat důležitý průlom na poli akumulátorů pro EV. To je stejné, jako kdysi napsat o firmě Laurin & Klement proč se začala angažovat do výroby aut, když dělá pouze jízdní kola! Tedy stejná hloupost!!! 😒]
Ty toho nechápeš viac, ako si všímam. Lepšie, keď sa zdržíš komentára. To, čo tu ľapoceš, nemá hlavu ani pätu.
gutex
Je fajn, že s elektromobilní ofenzívou příchází stále více nových výrobců. Konkurence na zatuchlém automobilním trhu byla potřeba jako sůl. A dinosaurů navyklých na neproduktivní fosilní socialismus, neschopných inovací, přitom škoda nebude. :-!
Keď začne Duslo vyrábať potraviny a Škoda šiť obleky alebo Slovnaft pestovať kukuricu, smiechu sa nezdržím.
Aneb Jak si Hurvínek představuje válku.
Podivej se, kdy zacinalo Nio a kde je dnes.
https😐/www.wsj.com/…-nio-11606732206
Je skvely, jak dnesni svet vyzaduje inovace a pokrok. A ty bez napadu stagnuji...
https😐/www.wsj.com/…-nio-11606732206
Je skvely, jak dnesni svet vyzaduje inovace a pokrok. A ty bez napadu stagnuji...
https😐/youtu.be/QFWji7aFg7o
https😐/youtu.be/ZzW2_yGYpeM
PS Vyslovnost X v anglictine😒br /> https😐/youtu.be/s7uzDmSl3aM
Neuvedl jsi, ze mas na mysli vyslovnost X v anglictine (JEN) na zacatku slova.
U značkových aut přes milion to ale již pro mnohé neplatí.
hele jak se kupuje telefon, kterej ani nechceš? 😁 Jako já třeba dostávám služebáky (tam už jsem měl i šaomi, to ušlo, ajfoun, ten byl fajn, nebo Samsung a ten je nejhorší 😁) , ale jako svuj si koupím to, co chci...
Já mam čerstvou zkušenost, kdy má drahá polovička vybírala mobil asi 3 měsíce po Huawei, který přišel o Google a tudíž je nepoužitelný jakýkoliv nový model (za mne to byly nejlepší android telefony, co jsem měl). Apple nechtěla (doteď nevím proč), tak nakonec vzala Xiaomi, vše na papíře super, za týden jsme vraceli (telefon asi za 14 tisíc), protože se sekal jak blázen, teď skočila z bláta do Samsung louže a uvidíme... takže já bych si Xiaomi nekoupil soukromě, měl sem sám asi 2 své + 2 služební (tehdy v jejich cenové relaci od prumernych, po ty dražší kousky, jenže to stálo vše do 10 tisíc 😁), některé byly dobré (v cenovce za 4 tisíce), ale do roka je ten mobil K.O. Ten nový vypadal mnohem vyspěleji, lépe, říkal jsem si, že bych ho až budu kupovat další telefon zkusil? A po týdnu vystřízlivění...takže asi takovou důvěru bych měl k jejich autu. A je to stejné, u značky, kde se spálíš a nevyhovuje ti, tak si ji přeci nekoupíš 😁
Jo aha, oni si koupí nejlevnější šmejd z A řady a diví se, že je to krám. Jediný použitelný Samsung je S ( Note ) nebo možná teď ty nové J řady.
Samsungy a Apply mám služební ( ano oba současně, protože iPhone má problém s připojením na wifi, tak ho používám na testování, aby se optimalizovaly vysílače wifi, když se Apple není schopen držet standardů 802.11x ) už nějakých 12 lety. Rukama mi prošly Nokia, Siemens, Benq, Sony, Honor, Huawei, HTC, Xiaomi, Blackberry. Pokud člověk s tím chce trochu fungovat víc než jen telefonovat a psát SMS, nemůže koukat na lowend bez ohledu na značku a pokud pracuje v IT, nemůže ani jakýkoliv Apple na denní použití. Pokud k vám přijede nějaký IT technik a má apple, raději hledejte jiného. 😒]
P.s co mas s wifi ? S tim sem se nikdy nesetkal, jen starej xiaomi nezvladal delat wifi hotspot. Jako ze jsem asi jedinej, co uspesne vyreklamoval udajne rozbitej iphone, kterej byl vlastne v poradku , tak na bezchybnost neverim, ale zatim slouzi dobre vsechny jejich vyrobky 😁
Xiaomi mi už nesmí do ruky, na Samsung jsem neměl štěstí. Jako pračka, televize, tiskárna ok, ale telefon né.
Ale také při domácím použití 2 stejných AP má problém s připojováním mezi nimi. Na druhou stranu to ma výhodu. Vytáhnu Samsung, připojím se a funguje a za blbce je ten s iphonem.
Jen ještě doplním, že pokud jde o běžné použítí i Samusung řada A se dá v pohodě používat. Ale tak od řady A52. Tam už je dostatečně dimenzovaný HW a nebýt té "přiblblé" optické čtečky v diplay. Tam je ultrazvuková čtečka na S/Note řadě o dva levely jinde. Obzvláště pokud si u ní vypneš v nastavení systémových aplikací šetření, které stejně z baterky nic neušetří. (nepochopitelně nastavené od samsungu v režimu "automaticky optimalizovaný výkonem"). I tak musím uznat, že na Z Fold3, který teď používám a po chvíli zvykání si na tento koncept bych už neměnil a věřím, že tohle bude další éra telefonů, mám čtečku v bočním tlačítku a ta přesnost a rychlost je zase úplně jinde, než čtečka v display.
Co se týče Samsungu vyrobeném v Číně, tak by mě zajímalo, kdo má telefon, co není made in china, stejně jako se tam dělá i mnohými až zbožně uctívaný Apple.
Xiaomi je na papíře skvělé, ale realita je o poznání horší. To jejich MIUI je "rozhárané" peklo. Imrvére lagování, záseky, padání aplikací (ne pořád, třeba několikrát za týden, ale u telefonu za 20000 bych tohle rozhodně nečekal). Po zkušenosti se spoustou telefonů různých značek mám celkem dobré srovnání. Ještě před pár lety měl Samsung problém se svou nádstavbou také (TouchWiz) ale nyní to má dle mého názoru vyladěné možná i nejlépe ze všech androidů (Samozřejmě Pixely s čistým androidem jsou také na vrcholu, ale zase mi vyovuje u Samsungu některé jejich řešení).
Tohle mě celkem i pobavilo "Apple, kterej když si nehraješ na pozéra". Tak zrovna Apple je z největší části o pozérství, je to takový téměř kult, kde spousta lidí má Apple jen proto, že to je Apple a prakticky je jim jedno co to umí, nebo neumí. Neznají jeho výhody a nevýhody , stačí jim to jablíčko vzadu.
Trochu by se to dalo přirovnat k Tesle v automotive. Taky to je krám, kde když zavřeš na noc kočku, tak ti uteče ven nějakou spárou a dalo by se pokračovat. Přesto má naprosto nekritické fanoušky, kteří vidí jen jednu stránku věci, ale zápory si nepřipustí.
Tesla ma nejaka pozitiva a hafo objektivnich nedostatku, jako dilenske zpracovani a tak.
Apple nema objektivne moc nedostatku. Ze Samsung ma v urcitych modelech hezci fotky, nebo ze nekde zlobi Wifi jsou podle mne malickosti proti celkove odladenosti a rychlosti a dlouhidobe funkcnosti ci tim co dela mobilni zarizeni kvalitnim a spolehlivym. Proto to vidim jako tu Toyotu 😊
Mne se taky ten kult hnusi, predevsim blbecci co si to kupuji na splatky a pak vsem okolo cpou, ze nic lepsiho neni.
Ale objektivne na tech zarizeni nenajdes zadnou velkou slabinu pro bezneho uzivatele az na cenu a trapne fanousky… posleze brutalne drahe prislusenstv, nastesti je tu aftermarket 😁 Za kryt na telefon 15 stovek, to je ujete.
Ja sam jsem se na temnou stranu pridal az v loni, kdy jsem nenasel nahradu za Huawei a Samsung jsem po lnoha zkusenostech nechtel, respektive bych za nej nedal stejne penize