Akože ponuka motorov,prevodoviek alebo pohonov 4x2 alebo 4x4 super tak by to malo byť aby si mohol záujemca vybrať :yes: .Aj ceny sú + /- adekvátne dobe.Ale za mňa je táto generácia Sportage najškaredšia hlavne spredu tu podľa mňa platí že menej je niekedy viac.
Je evidentné že korejci za posledných povedzme 10 rokov urobili obrovský kus roboty aby boli úspešný a za to majú :yes: .Aj s tými čipmi to vidno že nemajú s nimi až taký problém ako ostatný.Ja osobne by som si síce korejské auto nikdy nekúpil ale jednoznačne uznávam že vedia čo ludia chcú a preto im prispôsobili ponuku motorov / dokonca ponechali aj diesel / a aj prevodoviek a tak by to malo byť.Nie ako niektoré Európske automobilky ktoré chcú predávať len čisto elektroautá.Tak tie sú podľa mňa odsúdené na zánik.
Že nejde překonat nového Hnusona. Korejci se rozhodli, ze po létech opět přivedou k životu asijský design svých vozů. Největší eklhaft je ale spolehlivě SS Tivoli Grand při pohledu zezadu...
Měl bych taky nějaké výhrady k "předesignovanému" vzhledu exteriéru, ale toho tvého "Hnusona" to "nepřekoná" určitě, spíš naopak, ale na to už jsem u designu Hyundai vs KIA zvyklý delší dobu.
Tiež si myslím. Som zvedavý na ten pohonný reťazec so 6-stupňovým automatom, keďže ich 7-stupňová dvojspojka má svoje muchy a manuál tiež. Takže aj z toho pohľadu by mohla byť HEV verzia najlepšia voľba.
A to je zvlastne, lebo Hnujdaj Tusom nie je nijak zvlast dobre auto.
Motor zere, slaby, dvere papundeklove, je to hlucne, podvozok priemerny. Aspon ze miesta je vnutri dost a dizajn interieru sa im podaril. Ale to je na kupu velmi malo.
Že se dá vyrovnat v ošklivosti nový Hyundai , jsem netušil.. :no:
Tento asijský design JE PRO MNE NESTRAVITELNÝ.. :-O
Interier ujde , jen se mi zdá středový tunel mooc široký , to bude tlačit do kolene!
Snad tam zbyly nějaká tlačítka.. ;-)
Čím hůře funguje Škoda díky globalistické VW, tím se lépe daří Hyundai/Kia. Auta mají hned a svoji kvalitu, akorát začínám mít pocit, že ta cena přestává být zajímavá.....
jo, cena je opět vyšší... ale na rozdíl od koncernu, který s navýšením ceny nenabízí skoro nic, maximálně částečně odpustí předražené příplatky, tak tady vidím velký mezigenerační posun. S předchozí generací nemá nic společného. Já bych volil verzi HEV Exclusive, tam už je vše podstatné včetně třízonové klimazace a adaptivního tempomatu. Co jsem viděl testovací videa, tak vypadá asi na nejlepší způsob elektrifikace - hladké rozjezdy, zrychlení, ticho a bez nutnosti nabíjet. Jediným konkurentem se jeví Tucosn.