Novinky
twistedTSD
7
Rozhodně zajímavější než T-roc, Karoq nebo Ateca 1.0 za stejné peníze. HEV 4x4 bude asi top. :yes:
Přejít do diskuze
Že nejde překonat nového Hnusona. Korejci se rozhodli, ze po létech opět přivedou k životu asijský design svých vozů. Největší eklhaft je ale spolehlivě SS Tivoli Grand při pohledu zezadu...
Zajímavý, ani jednu z těchto věcí bych nechtěl. Teda kromě 4x4, ale tu bych stejně využil málokdy. Pro mě jasná volba HEV + automat + 4x2 + autohold
jo, cena je opět vyšší... ale na rozdíl od koncernu, který s navýšením ceny nenabízí skoro nic, maximálně částečně odpustí předražené příplatky, tak tady vidím velký mezigenerační posun. S předchozí generací nemá nic společného. Já bych volil verzi HEV Exclusive, tam už je vše podstatné včetně třízonové klimazace a adaptivního tempomatu. Co jsem viděl testovací videa, tak vypadá asi na nejlepší způsob elektrifikace - hladké rozjezdy, zrychlení, ticho a bez nutnosti nabíjet. Jediným konkurentem se jeví Tucosn.
Čím hůře funguje Škoda díky globalistické VW, tím se lépe daří Hyundai/Kia. Auta mají hned a svoji kvalitu, akorát začínám mít pocit, že ta cena přestává být zajímavá.....
Že se dá vyrovnat v ošklivosti nový Hyundai , jsem netušil.. :no:
Tento asijský design JE PRO MNE NESTRAVITELNÝ.. 😲
Interier ujde , jen se mi zdá středový tunel mooc široký , to bude tlačit do kolene!
Snad tam zbyly nějaká tlačítka.. 😉
Tento asijský design JE PRO MNE NESTRAVITELNÝ.. 😲
Interier ujde , jen se mi zdá středový tunel mooc široký , to bude tlačit do kolene!
Snad tam zbyly nějaká tlačítka.. 😉
A to je zvlastne, lebo Hnujdaj Tusom nie je nijak zvlast dobre auto.
Motor zere, slaby, dvere papundeklove, je to hlucne, podvozok priemerny. Aspon ze miesta je vnutri dost a dizajn interieru sa im podaril. Ale to je na kupu velmi malo.
Motor zere, slaby, dvere papundeklove, je to hlucne, podvozok priemerny. Aspon ze miesta je vnutri dost a dizajn interieru sa im podaril. Ale to je na kupu velmi malo.
Tiež si myslím. Som zvedavý na ten pohonný reťazec so 6-stupňovým automatom, keďže ich 7-stupňová dvojspojka má svoje muchy a manuál tiež. Takže aj z toho pohľadu by mohla byť HEV verzia najlepšia voľba.
Jistě si všichni vzpomínáte, jak Vošického reklamy vykřikovaly o "takhle malinkém sousedovi z Boleslavi". Bohužel se to začíná naplňovat.
Inak na Slovensku už Sportage predbehol v predajoch Karoq (Tucson je z SUV prvý), ale tak bude to zrejme dopredajom predošlej generácie.
Akože ponuka motorov,prevodoviek alebo pohonov 4x2 alebo 4x4 super tak by to malo byť aby si mohol záujemca vybrať :yes: .Aj ceny sú + /- adekvátne dobe.Ale za mňa je táto generácia Sportage najškaredšia hlavne spredu tu podľa mňa platí že menej je niekedy viac.
Když to má takové různorodé verze, je mezi nimi diesel + manuál + 4x4 + ruční brzda?
A proč je to tak obludné? :no: :no: :no:
A proč je to tak obludné? :no: :no: :no:
Měl bych taky nějaké výhrady k "předesignovanému" vzhledu exteriéru, ale toho tvého "Hnusona" to "nepřekoná" určitě, spíš naopak, ale na to už jsem u designu Hyundai vs KIA zvyklý delší dobu.
Je evidentné že korejci za posledných povedzme 10 rokov urobili obrovský kus roboty aby boli úspešný a za to majú :yes: .Aj s tými čipmi to vidno že nemajú s nimi až taký problém ako ostatný.Ja osobne by som si síce korejské auto nikdy nekúpil ale jednoznačne uznávam že vedia čo ludia chcú a preto im prispôsobili ponuku motorov / dokonca ponechali aj diesel / a aj prevodoviek a tak by to malo byť.Nie ako niektoré Európske automobilky ktoré chcú predávať len čisto elektroautá.Tak tie sú podľa mňa odsúdené na zánik.