Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Mr.Murphy
.... budu Insi bedlivě sledovat a jak se začne blížit konec, koupím jednu do zásoby.... Velké kombi, diesel, tlačítkový interiér.... prostě NORMÁLNÍ auto....
mám ve firmě CNG, PHEV, novinkám se nebráním.... ale dop*dele velké naftové kombi je pro firmy pořád zásadní nástroj.... to se už fakt všichni zbláznili...????
Kromě Insi už snad s tlačítkovým interiérem zbyl jen aktuální Superb.... (a ten mě moc nebere, je to hrozná houpačka)....
mám ve firmě CNG, PHEV, novinkám se nebráním.... ale dop*dele velké naftové kombi je pro firmy pořád zásadní nástroj.... to se už fakt všichni zbláznili...????
Kromě Insi už snad s tlačítkovým interiérem zbyl jen aktuální Superb.... (a ten mě moc nebere, je to hrozná houpačka)....
Souhlasim, posledni poradnej kombik ve stredni tride, na podzim mi prisla ve verzi GSi :D. a koupit co nejdriv, nebude dlouho :D.
A teda se superbem neni co srovnavat. Mozna prostornost. Ale jizdne vubec. Insignia sedi na silnici. Superb je uhoupanej a pritom umlacenej a odskakuje, prujezd zatackou se v superbu pere ridic s volantem. U insignie ani u bezne toto za volantem nikdy nezazijete. Dlouha cesta v superbu = bolava zada a osezelej zadek :D
plusy insignie?
+ tlacitkove ovladani vseho (i nastaveni headsUP ma svoje samostatna tlacitka)
+ vse lze vypnout (ano i kompletne elektroniku podvozku lze uplne vypnout)
+ Asistenti se nesnazej posadku zabit, funguji a jsou nenasilne (pokud citi na volantu odpor necha prejet caru bez blikani)
+ podvozek / Twinster AWD
- i na 20 rafkach je konfortni
+ prostor a pohodli (AGR sedadla)
+ Svetla (jako metrix s 86 ledkama v kazdem svetle jsou pecka)
+ Insignia je kompletne offline, nikdo me nebude spehovat kde jsem :D, kolik mam benzinu, atp.
+ brzdy, uz bezna insignia nema binarni brzdy (dobre se davkuji zadne zapnuito / vypnuto jako VW), a bremba? to je pecka.
+ 9stupnu hydro automat radi hladce, zadne mlaceni a cukani dvouspojky
+ neni to tuctovka, kterejch pred nakupakem stoji 15 v jedne rade :D
+ v interieru lze vypnout krome kaplicky veskere osvetleni (ambientni a dokonce i stredovy display)
- elektrickej posilovac je moc mekkej netuhne ani ve sportu
- malej prostor pod podlahou kufru / neni kam dat roleta
- facelftem zrusili nektere prvky vybavy :(
- motor by si zaslouzil vice jak 169KW
- divne resena bezdratova nabijecka na telefon
nemyslim si, ze by v soucasne dobe bylo ve stredni tride lepsi auto hlavne za tu cenu (na superba a passata zapomente to jsou trakace :D ) v premii samozrejme ano, ale tam je cena trosku jina :D treba BMW 330i ma sice o 20KW vic ale v podobne vybave je o 400K drazsi
Jirka
A teda se superbem neni co srovnavat. Mozna prostornost. Ale jizdne vubec. Insignia sedi na silnici. Superb je uhoupanej a pritom umlacenej a odskakuje, prujezd zatackou se v superbu pere ridic s volantem. U insignie ani u bezne toto za volantem nikdy nezazijete. Dlouha cesta v superbu = bolava zada a osezelej zadek :D
plusy insignie?
+ tlacitkove ovladani vseho (i nastaveni headsUP ma svoje samostatna tlacitka)
+ vse lze vypnout (ano i kompletne elektroniku podvozku lze uplne vypnout)
+ Asistenti se nesnazej posadku zabit, funguji a jsou nenasilne (pokud citi na volantu odpor necha prejet caru bez blikani)
+ podvozek / Twinster AWD
- i na 20 rafkach je konfortni
+ prostor a pohodli (AGR sedadla)
+ Svetla (jako metrix s 86 ledkama v kazdem svetle jsou pecka)
+ Insignia je kompletne offline, nikdo me nebude spehovat kde jsem :D, kolik mam benzinu, atp.
+ brzdy, uz bezna insignia nema binarni brzdy (dobre se davkuji zadne zapnuito / vypnuto jako VW), a bremba? to je pecka.
+ 9stupnu hydro automat radi hladce, zadne mlaceni a cukani dvouspojky
+ neni to tuctovka, kterejch pred nakupakem stoji 15 v jedne rade :D
+ v interieru lze vypnout krome kaplicky veskere osvetleni (ambientni a dokonce i stredovy display)
- elektrickej posilovac je moc mekkej netuhne ani ve sportu
- malej prostor pod podlahou kufru / neni kam dat roleta
- facelftem zrusili nektere prvky vybavy :(
- motor by si zaslouzil vice jak 169KW
- divne resena bezdratova nabijecka na telefon
nemyslim si, ze by v soucasne dobe bylo ve stredni tride lepsi auto hlavne za tu cenu (na superba a passata zapomente to jsou trakace :D ) v premii samozrejme ano, ale tam je cena trosku jina :D treba BMW 330i ma sice o 20KW vic ale v podobne vybave je o 400K drazsi
Jirka
- Tlačítkové ovládání není všeho. Třeba změna synchronizace klimy (tj. jestli řidič ovládá vše, nebo je to oddělené) je nutno vlézt do menu (a dřív na to tlačítko Sync bývalo). Celkově je to ale slušnej kompromis.
- Nevím jestli nějak vylepšili asistent jízdy v pruhu, před faceliftem to byl strašnej shit... přeprat volantem se to dalo, ale jinak se to mlátilo od čáry k čáře a tak půlku čar to nevidělo vůbec
- Offline je tak napůl... normálně tam je eCall a sledování polohy auta a online telemetrie, akorát tu službu co Opel nabízel a kde sis mohl auto najít nebo odemknout přes mobil a tak zařízli po prodeji PSA. Jestli ta data tečou nebo netečou těžko říct.
- Nevím jestli nějak vylepšili asistent jízdy v pruhu, před faceliftem to byl strašnej shit... přeprat volantem se to dalo, ale jinak se to mlátilo od čáry k čáře a tak půlku čar to nevidělo vůbec
- Offline je tak napůl... normálně tam je eCall a sledování polohy auta a online telemetrie, akorát tu službu co Opel nabízel a kde sis mohl auto najít nebo odemknout přes mobil a tak zařízli po prodeji PSA. Jestli ta data tečou nebo netečou těžko říct.
Ano synchronizace dvouzonovky je tlacitko climate a pak na displayi sync.
Ono je rozdil asistent nevyjeti z pruhu a asistent jizdy v pruhu, opel mel vzdy ten nevyjiti z pruhu takze u cary korigoval, a pokud se ridic neprobral dojede k druhe care a tam to zase dokoryguje, neni to asistent, ktery drzi auto uprostred pruhu a sebemensi odchylku od stredu zacne urputne napravovat. U Insignie lze bez blikani prejet caru bez prani se s volantem, staci maly tlak navolant a volant prestane odporovat.
Ano to stare bylo GM onstar prevzaty z US (insignie (teda Buick Regal :D a motor z kadilaku :D ) je precijen stale vic US auto nez EU auto), zarizlo GM nechtelo to PSA poskytnout coz dava smysl, a PSA odmitlo jakekoli investioce do starych GM platforem, ono obecne insignia utrpela hodne tim, ze po tom co vysla prosel ten pordej,
O online telemtrii bych spis pochyboval, ale prit se o otm nebudu :D . Nektere kusy jdou napojit pres wifi v aute na apku (Muj ne :D ).
Jirka
Ono je rozdil asistent nevyjeti z pruhu a asistent jizdy v pruhu, opel mel vzdy ten nevyjiti z pruhu takze u cary korigoval, a pokud se ridic neprobral dojede k druhe care a tam to zase dokoryguje, neni to asistent, ktery drzi auto uprostred pruhu a sebemensi odchylku od stredu zacne urputne napravovat. U Insignie lze bez blikani prejet caru bez prani se s volantem, staci maly tlak navolant a volant prestane odporovat.
Ano to stare bylo GM onstar prevzaty z US (insignie (teda Buick Regal :D a motor z kadilaku :D ) je precijen stale vic US auto nez EU auto), zarizlo GM nechtelo to PSA poskytnout coz dava smysl, a PSA odmitlo jakekoli investioce do starych GM platforem, ono obecne insignia utrpela hodne tim, ze po tom co vysla prosel ten pordej,
O online telemtrii bych spis pochyboval, ale prit se o otm nebudu :D . Nektere kusy jdou napojit pres wifi v aute na apku (Muj ne :D ).
Jirka
Telemetrie je možná přehnaný slovo, ale viděl jsi přes apku (ty nebo operátor) kde auto stojí nebo jede, jak jsou nafoukaný gumy, kolik je nájezd, kdy je další servis, životnost oleje, kolik benzínu je v nádrži, jaká je průměrná spotřeba... a myslím ještě nějaký blbinky, wifi hotspot apod.
Prodejem PSA se zařízlo to Callcentrum vč. zákaznické aplikace OnStar... ale jestli z toho posílání dat něco na pozadí dál funguje nebo ne... to netuším. Minimálně by měl asi fungovat ten eCall.
Co se týče asistenta "nevyjetí z pruhu"... to nejlepší co o něm můžu za pár let vlastnictví auta říct je to, že se dá vypnout jedním stiskem spolu se sousedním tlačítkem Start/stop ;-)
Prodejem PSA se zařízlo to Callcentrum vč. zákaznické aplikace OnStar... ale jestli z toho posílání dat něco na pozadí dál funguje nebo ne... to netuším. Minimálně by měl asi fungovat ten eCall.
Co se týče asistenta "nevyjetí z pruhu"... to nejlepší co o něm můžu za pár let vlastnictví auta říct je to, že se dá vypnout jedním stiskem spolu se sousedním tlačítkem Start/stop ;-)
no tak protoze jezdim autem denne, tak stav nadrze , oleje atd vim, a servis me hlida servis :D
a v nekolika recenzich co jsem psal na auta na motorvize.cz jsem psal, ze nejhorsi asistent je ten co me donuti ho okamzite vypnout :D
Vlastne ani startstop me zatim v insignii nijak nevadi, staci nedoslapnout brzdu uplne k zemi a auto proste nechcipne. ( u druheho auta to mam neaktivovane)
:D
a v nekolika recenzich co jsem psal na auta na motorvize.cz jsem psal, ze nejhorsi asistent je ten co me donuti ho okamzite vypnout :D
Vlastne ani startstop me zatim v insignii nijak nevadi, staci nedoslapnout brzdu uplne k zemi a auto proste nechcipne. ( u druheho auta to mam neaktivovane)
:D
jj cenovka Insignie je velmi příjemná.... netušíš jak dlouho se v té naftě bude ještě dělat? chtěl bych ji tak za rok a půl.... ;-\
Hele nevim, ja si myslim ze je to otazka emisi. 6d plni, ale jestli nekdo jeste vybehne s 6e tak asi bude rychlej konec :D V nejakej prekotnej vyvoj bych spis uz nedoufal. Myslim si ze s insigni jako takovou se rozloucime max za rok a pul, uz facelift byl jen kosmetickej (a ja ani nedoufal v navreat benzinoveho motoru natoz 2litry jako zaklad :D ). Mozna vydrzej prave ty 3 benzinove dvoulitry :D i kdyz ten nejsilnejsi prosel emisema o prsa severokorejske gimnastky
Co vim tak treba ted se v CR treba dobre prodavaji GSi, je na ne kratsi cekaci doba nez na naftu.
ja mel cekat 9 mesicu :D a cekal jsem 5 :D
Jirka
Co vim tak treba ted se v CR treba dobre prodavaji GSi, je na ne kratsi cekaci doba nez na naftu.
ja mel cekat 9 mesicu :D a cekal jsem 5 :D
Jirka
Tak dá se říct, že po tom co Ford zabil Mondeo, jsem se rozhodoval právě mezi Insignií a Superbem. Kombi jsem nechtěl, nemám pro něj využití a upřímně Insignie kombi se mi fakt nelíbí. U Insignie byl trochu problém s nabídkou výbav, kdy jsem řešil například vyhřívání sedaček vepředu i vzadu, horší byl přístup u liftu na zadní sedačky a navíc jsem dostal na Superb L&K i lepší cenu, než mohl Opel dát. Je mi jasné, že z pohledu řidiče je Insignie jistě lepší, ale Sup je na adaptivním podvozku taky použitelný, pokud není nastavený komfort, tak to není tak uhoupané a rozhodně nic nemlátí. Nakonec i na sedačku jsem si zvykl a podařilo se mi jí nastavit, že rozhodně nijak netrpím.
Bylo to těžké rozhodování a nakonec zvítězila praktičnost a cena. Je smutné, že Insignia od GM je poslední svého druhu a stihne ji stejně hořký osud, jako Mondeo :-(
Bylo to těžké rozhodování a nakonec zvítězila praktičnost a cena. Je smutné, že Insignia od GM je poslední svého druhu a stihne ji stejně hořký osud, jako Mondeo :-(
Tak to je super, s tou cenou, ja mimo jine poptalvic aut a za toho 200k benzin superba a nabidli mi cenu o 45k vic nez GSi, a to tam nebyly sedacky jako jsou v GSi :D
Ono, ale Superb s LK s adaptivnim podvozkem a ostatni superby se bohuzel moc neda srovnat a to jak podvozek tak prave sedadla, a hlavne ta vzadu. Ten adaptiv dela hodne.
Ty jo s tema sedackama to je divne ve vybave GSline a Elegance pri vybrani kuze je vyhrev v cene, ale chapu, ze ted je to s vybavama divoke. v utery to jde ve ctvrtek ne protoze krize na cipy :-(
chapu ze liftback insignia je mene prakticka, ja jsem si kombikovej :D (kazde hezke auto je vever zi kombi, pochopilo to i Ferrari a stvorilo ferrari FF :D )
Tak at supik dobre slouzi :D
Jirka
Ono, ale Superb s LK s adaptivnim podvozkem a ostatni superby se bohuzel moc neda srovnat a to jak podvozek tak prave sedadla, a hlavne ta vzadu. Ten adaptiv dela hodne.
Ty jo s tema sedackama to je divne ve vybave GSline a Elegance pri vybrani kuze je vyhrev v cene, ale chapu, ze ted je to s vybavama divoke. v utery to jde ve ctvrtek ne protoze krize na cipy :-(
chapu ze liftback insignia je mene prakticka, ja jsem si kombikovej :D (kazde hezke auto je vever zi kombi, pochopilo to i Ferrari a stvorilo ferrari FF :D )
Tak at supik dobre slouzi :D
Jirka
Díky, pár roků to bude muset vydržet. Mám pocit, že GSline měla přední sedačky s výhřevem a zadek bez. Elegance oboje v základu. Každopádně Insignia si drží stále příznivou cenu, ale třeba ceníková cena mého Supa objednaného v únoru, je dnes o víc než 100k vyšší. To jsou další body pro Insignii ;-)
ja objednaval v kvetnu, jako skodovacke ceny jsou mazec tedka, hola O4 bez motoru (3 hrnky a litr) za 600 a podobne.
Ja mam vyhrev i vzadu, ale k nicemu mi to neni , jsou tam podlozky a na nich detske sedacky :D Jenze ja chtel ty OPC performance vepredu :D a tam neni moznost nemit vyhrev vzadu :D
Ja mam vyhrev i vzadu, ale k nicemu mi to neni , jsou tam podlozky a na nich detske sedacky :D Jenze ja chtel ty OPC performance vepredu :D a tam neni moznost nemit vyhrev vzadu :D
Ham.
ale neznamená to, že střední třída končí, Superb, Passat a prémie to jistí, ti dále vyvíjejí nové generace klasické střední třídy.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak Tvoje téza o silných, ktorí zostávajú, asi moc neplatí, viď môj príspevok o konci Passatu ako sedanu. A Passat je dlhodobý líder v strednej triede (len aktuálne ho kvôli nedostatku čipov predbehla 3er).
Passat se vyvíjí v Boleslavi jako sedan, lift a kombi, Superb se vyvíjí jako lift a kombi. Jediná otázka je, kam se podívá nový Passat sedan, je možné, že jenom do USA/Číny (má dojít k sjednocení na MQB pro všechny trhy, dosud zámořské Passaty jsou na staré platformě) a do Evropy ne a naopak do Evropy se podívá jen lift. Ale to jsou jen spekulace založené na skutečnosti, že se vyvíjí lift. Je klidně možné, že nabídnou všechny tři varianty i v EU.
O tom, že sa Passat vyvíja ako liftback som vôbec nikde nečítal. A popravde mi to ani nepríde uveriteľné, je to silne nelogické a neverím tomu. Aktuálne hlavná odlišnosť medzi Passatom a Arteonom je to, že prvý je sedan a druhý liftback. Načo by boli Volkswagenu dva liftbacky v rovnakej triede? Absolútny kanibalizmus a ekonomická samovražda.
Takže nie, tomuto absolútne neverím.
Takže nie, tomuto absolútne neverím.
Věř si čemu chceš, žádná dvojkolejnost Arteonu s Passatem lift ve stejné třídě nehrozí, protože Arteon v této generaci končí (to bylo deklarované ze strany VW oficiálně).
Passat a Superb - otevřeně se mluví o tom, že to bude generace poslední. Jestli bude elektrická verze stejných proporcí - uvidíme.
Seriózní "mluvení" o konci může být tak za 5-6 let, podle mě dnes nikdo neví jak se situace vyvine. O konci se už mluvilo v souvislosti s 8 generací.
To jsem nezaznamenal... tam se mluvilo o přesunu do ČR, pak nějakou dobu bylo ve hře Turecko, pak se Turecko dalo k ledu... ale nemyslím, že bylo někdy ve hře, že by další generace už nebyla (ať už Passatu nebo Superbu).
Jasně jasně, těžko teď přijde nová generace, aby za dva roky skončila.
Jasně jasně, těžko teď přijde nová generace, aby za dva roky skončila.
ale jojo,
minimalne passat by mel koncit alespon ve verzi sedan :-(
resilo se to vice jak pred rokem.
https://europe.autonews.com/…e-us-sources-say
minimalne passat by mel koncit alespon ve verzi sedan :-(
resilo se to vice jak pred rokem.
https://europe.autonews.com/…e-us-sources-say
Turecko bolo v hre veľmi vážne.No keď Erdogan ukázal pravú tvár,tak sa zľakli a dali to do Bratislavy. :-|
Dnes nikdo neví, co bude za 5 let, natož abychom vymýšleli, jestli bude mít Passat přespříští generaci. Do té doby třeba přijde regulace na spotřebu el. aut, nebo syntetická paliva. Kdoví?
Ono je naopak k zamyšlení, že Tesla jako skoro jediná elektroautomobilka prodává výjimečně úsporné sedany, a i u crossoverů hraje prim aerodynamika. Přitom v Evropě odbyt má. Evropští výrobci se spíš snaží vnutit co největší obludnost.
Ono je naopak k zamyšlení, že Tesla jako skoro jediná elektroautomobilka prodává výjimečně úsporné sedany, a i u crossoverů hraje prim aerodynamika. Přitom v Evropě odbyt má. Evropští výrobci se spíš snaží vnutit co největší obludnost.
chalan66
Im to už s tými SUV naozaj hrabe ?
To přejde. Crossoverů je všude jak nasráno, u ICE to zvyšuje emise a u elektra snižuje dojezd.
Arese
Insi je dnes poslední pravý Opel, zájemci by si měli pospíšit! :-O
Jo, je to smutná doba, keď sa musíš ponáhľať s kúpou končiaceho modelu. Nie dávno sme sa tešili na každú novú generáciu, ktorá bola takmer vždy lepšia (výkonnejšia, vybavenejšia, lepšie jazdiaca...) ako tá predchádzajúca.
A teraz sme sa dostali do situácie, že sa bojíme, ako okresaná nová generácia príde (motoricky, materiálovo, kvalitatívne) a či vôbec príde. 8-s
A teraz sme sa dostali do situácie, že sa bojíme, ako okresaná nová generácia príde (motoricky, materiálovo, kvalitatívne) a či vôbec príde. 8-s
×
Sdílení komentáře
×
Koniec klasických karosérií (sedan, príp. liftback) je zdá sa jasným trendom, po prerode Citroenu C5 a plánovanom prerode Mondea na crossover najnovšie informácie hovoria, že aj dlhoročný líder triedy Passat končí ako sedan a v novej generácii už bude len ako kombi. A pri najpredávanejšom aute triedy sa už nedá argumentovať zlou predajnosťou (ako pri Insignii), je to proste nový trend a vôľa automobiliek ísť týmto smerom. Tak sa zdá, že napokon aj v strednej triede ten, kto si bude chcieť kúpiť klasický sedan, bude môcť vyberať len u prémie. ;-\
:no: :no:
Btw. koupil jsem kdysi v Německu v Mnichově když jsem vozil auta, převážně pouze dodávky Ford Tranzit, VW Transporter, Opel Omega 3,0 V6. Motor měl krásnej zvuk a táhnul ve výšších otáčkách.....problémy byly s elektrikou.
Opel Omega B 3.0i V6 Engine Technical Data
Engine type - Number of cylinders : Inline 6
Engine Code : -
Fuel type : Petrol
Fuel System : MPI
Engine Alignment : Longitudinal
Engine size - Displacement - Engine capacity : 2962 cm3 or 180.8 cu-in
Bore x Stroke : 86.0 x 85.0 mm
3.39 x 3.35 inches
Number of valves : 24 Valves
Aspiration : N/A
Compression Ratio : 10.8
Maximum power - Output - Horsepower : 211 PS or 208 bhp or 155 kW @ 6200 rpm
Maximum torque : 270 Nm or 199 lb.ft @ 3600 rpm
Drive wheels - Traction - Drivetrain : RWD
5 speed manual