Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Falcon GT Cobra: Australské ragby

Australská divize Ford Performance Vehicles vzkřísila jméno Cobra.
Zpět na článek
8. 10. 2007 17:59
neregistrovaný "ggnob"
8. 10. 2007 20:40
neregistrovaný "yaroukh"
9. 10. 2007 08:53
neregistrovaný "Figaro"
9. 10. 2007 11:26
neregistrovaný "subario"
9. 10. 2007 17:39
neregistrovaný "yaroukh"
10. 10. 2007 07:27
neregistrovaný "Lancer"
neregistrovaný "ggnob"
8. 10. 2007 17:59
zadek
skoda ze to neni proste jenom kupee jinak supeer
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "yaroukh"
8. 10. 2007 20:40
odpověď vyvolávající otázky
Neřiká se mi to snadno, ale o 1kW slabší odpověd na výzvu konkurence - to je dle mého (z marketingového hlediska) skoro trapas.
Člověk se musí ptát, jestli byl opravdu takový problém trochu ladit, aby těch kW bylo o 1 víc... 8-s
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Figaro"
9. 10. 2007 08:53
Re: odpověď vyvolávající otázky
Taky jsem si všimnul rozdílu pouhého jednoho koníka,souhlasím že to je poněkud z hlediska trhu neobvyklé.
neregistrovaný "subario"
9. 10. 2007 11:26
Re: odpověď vyvolávající otázky
tak se mládenci dohodněte (i redakce)..1Kw nebo koník.. 8-s >:D ...
Jinak auto lze upravit k lepšímu i jinak , než přidáním-soupeřením o pár KW navíc (podobné audi a bmw) ale třeba krouťákem , trakcí, podvozkem atd. ;-) , víme
neregistrovaný "yaroukh"
9. 10. 2007 17:39
Re: odpověď vyvolávající otázky
mluvil jsem o hledisku marketingovém

je samozřejmě pravda, že ve výsledku ten Falcon může být lepší než (papírově silnější) konkurence, ale když chceš prodávat, musíš počítat s tím, že ne každého racionální odpověď uspokojí.. peníze od někoho, kdo tomu prd rozumí, mají stejnou hodnotu jako peníze od znalce

proto by mě zajímalo, jestli k tomu byl aspoň důvod
neregistrovaný "Lancer"
10. 10. 2007 07:27
Re: Odpověď odpovídající na otázky
Tahle debata o 1 kW vůbec nemá cenu. V případě sedanu HSV Clubsport R8 je totiž výkon 307 kW o 5 kW vyšší. Krouťáky jsou taky podobné: Ford 540 Nm, Holden 550 Nm. Zatímco u Ute verzí Ford vede o 5 kW, protože Maloo R8 má "jen" 297kW (530Nm). Jenze i to se brzy změní. Zítra totiž Holden představí veřejnosti nové Ute s motorem 7.0 l a ten až projde posilovací kůrou u HSV (takové australské AMG) bude to určitě vysoce přes 300 kW.
U té Cobry jde hlavně o jediněčnost. Původní generace Cobry se dnes prodávají i za 0,5 milionu AUD (cca 9 mil Kč).
Plus jeste upresneni k Bathurstu 1000, zrovna tuto nedeli se jel a první tři místa obsadil Ford. V současné době už jiné než Australské automobilky na trť nemůžou. Je to pouze bitva Holden vs. Ford. Jediné neaustralské auto na trati je Safety Car - Chrysler 300C.