Novinky
mluvil jsem o hledisku marketingovém
je samozřejmě pravda, že ve výsledku ten Falcon může být lepší než (papírově silnější) konkurence, ale když chceš prodávat, musíš počítat s tím, že ne každého racionální odpověď uspokojí.. peníze od někoho, kdo tomu prd rozumí, mají stejnou hodnotu jako peníze od znalce
proto by mě zajímalo, jestli k tomu byl aspoň důvod
je samozřejmě pravda, že ve výsledku ten Falcon může být lepší než (papírově silnější) konkurence, ale když chceš prodávat, musíš počítat s tím, že ne každého racionální odpověď uspokojí.. peníze od někoho, kdo tomu prd rozumí, mají stejnou hodnotu jako peníze od znalce
proto by mě zajímalo, jestli k tomu byl aspoň důvod
tak se mládenci dohodněte (i redakce)..1Kw nebo koník.. 8-s >😁 ...
Jinak auto lze upravit k lepšímu i jinak , než přidáním-soupeřením o pár KW navíc (podobné audi a bmw) ale třeba krouťákem , trakcí, podvozkem atd. 😉 , víme
Jinak auto lze upravit k lepšímu i jinak , než přidáním-soupeřením o pár KW navíc (podobné audi a bmw) ale třeba krouťákem , trakcí, podvozkem atd. 😉 , víme
Taky jsem si všimnul rozdílu pouhého jednoho koníka,souhlasím že to je poněkud z hlediska trhu neobvyklé.
Neřiká se mi to snadno, ale o 1kW slabší odpověd na výzvu konkurence - to je dle mého (z marketingového hlediska) skoro trapas.
Člověk se musí ptát, jestli byl opravdu takový problém trochu ladit, aby těch kW bylo o 1 víc... 8-s
Člověk se musí ptát, jestli byl opravdu takový problém trochu ladit, aby těch kW bylo o 1 víc... 8-s
U té Cobry jde hlavně o jediněčnost. Původní generace Cobry se dnes prodávají i za 0,5 milionu AUD (cca 9 mil Kč).
Plus jeste upresneni k Bathurstu 1000, zrovna tuto nedeli se jel a první tři místa obsadil Ford. V současné době už jiné než Australské automobilky na trť nemůžou. Je to pouze bitva Holden vs. Ford. Jediné neaustralské auto na trati je Safety Car - Chrysler 300C.