Papierovo je to 8,8s... k tomu vyse 1,6 tony vaha a 4st automat... tazko tu teda cakat ze to bude v tomto nejaky mega rychlik ... takze za mna celkom este obstojny vysledok na takuto jachtu... ono popravde na tu dobu ( ked aj 300 konova a podstatne lahsia carrera zrychlovala este za vyse 5s ) to muselo byt v podstate neskutocne delo ... zrovnavat to s dneskom je fakt teda out ... v tomto teda zadrhel fakt nevidim... slabiny tohto auta boli uplne inde
Nesrovnávám s dneškem, porovnej třeba passat B5 W8 ze stejné doby
- hmotnost ještě o 200 kg vyšší
- ale zrychlení o 2,3 s lepší
- maximálka o 20 km/h vyšší
- jako osmiválec žere sice taky jak prokopnutý, je však fulltime 4x4
To auto je komfortne orientovana amerika v automate.. 5m dlha jachta... 8,8s je za mna teda uplne ok... a ani nie moc daleko od este vykonnejsich a vyslovene uz sportovo orientovanych aut tej doby.. ale ak ti to je malo ok... treba skusit nejakeho skulaveho medveda E klasse z tohto obdobia
Ty 4st převodovky moc rychlý nebyly, a ještě záleží, jak v ní bylo nastavený zpřevodování. Dát k tomu dnešní 8st. automat ZF, divil by ses tomu zrychlení....
tohle se s manuálem naštěstí nedělalo. Jinak by si tu zas každej koupil fofrkládu.
8 st převodovky tehdá nebyly, navíc Mercedes štřil kudy mohl, tak tam nic novějšího nedával, proto mělo všechno až do roku 2012 4a 5 st převodovky, něco málo mělo vlastní 6 st , což byly předělané 4st na 6 .
Teprve až od 2012 se tam začly dostávat 8 a 9st. převodovky původem ZF.
To už dávno neplatí a nebyl to případ ani 300M, ani Stratusu a Sebringu. To byly moderní sedany s orig. koncepcí Cab Forward, víceprvkem vzadu, kotouči na všech kolech, mělo to normálně jízdní vlastnosti jako evropská auta.
Hm, tak se podívej jak brzdí nejmodernější ameriky, rovně to jo, to jedou, ale když má zastavit, tak je to jak když brzdí řidič patou na zanďoura. https://www.youtube.com/watch?…
Q8RS je na tom s hmotností i aerodynamikou plus mínus stejně, přesto brzdí o několik parníků lépe a vsadím se, že takto brzdí jakékoliv evropské auto této kategorie (X5M, GLE AMG).
Hele, kterej Prassat měl v roce 1998 motor W8? Vo žádným nevím, největší motor tam byl megavýkonný 2,8 VR6 dávající naprosto ohromných 193 HP. Stejný motor měl i náš národní poklad, Superb I - ten dokonce až do roku 2006.
BTW Chrysler Sebring 2,7 V6 měl 203 HP, jenom tak bokem :))) A to byla konkurence Passatu/Superbu, 300M a 300C jsou auta o třídu výše.
275 HP W8 přišla v roce 2000 a vyráběla se do roku 2005, to už se rok dělalo 300C 5,7 V8 s výkonem 340 HP a zrychlením za 6 s.
Vymenoval si nám všetko okolo ale aj tak neobkecáš tie parametre, resp zrýchlenie. Ten superb a passat s "megavýkonným" 2,8 to zrejme dával podobne aj pri nižšiom výkone. Kde sa stala chyba
4 st automatická převodovka naladěná na komfortní řazení a primárně na us dálnice, kde se jezdí max 120.
Kup si to ojetý 300M, dej t komu 6s st. fofrkládu nebo dnešní 8 st automat ZF a pak si změř zrychlení. Budeš se divit.
Můžeš začít https://www.sauto.cz/…r/300m/152416525
Argumentácia na úrovni. Kúp si a premontuj si :-[]:-[] . Keďźe si si to auto kúpil ako komplet, môžeš len teoretizovať, ako BY jazdilo keď BY malo inú prevodovku. Zosumarizujeme si to, spotreba očakávaná a dynamika nič moc a ako celok to stojí za trt a tri oriešky
Já měl 2001 Sebring 2,7 V6, auto lepší, neokoukané s originálm designem a koncepcí CabForward, s dobrou výbavou, lepší než tuctová šlupka B5 nebo Superb I.
Měl sem to 3 roky, objel sem s tím mraky výletů, spotřeba 9 litrů průměr na dlouhý tratě, prostě špička. Navíc moderní DOHC s proměnnou délkou sání, rozvody řetězem atd atd.
Krásný budíky ve starém stylu.
Klima, tempomat, kůže, plaubní počítač, přední a zadní mlhovky. Všechny okna v elektrice. el. zrcátka, abs, ebd, asr, cd changer, el. ovládaná a vyhřívaná přední sedadla, plnohodnotná rezerva s ALU diskem, centrál s DO, 16" ALU, kotouče vpředu i vzadu, víceprvek vzadu, 4s automat s řazením Autostick atd https://moje.auto.cz/…ler-sebring.html
Nejen Korn, ale bylo to i první zahraniční služební auto ředitele a spolumajitele Léčiva a.s. pana Ing.Jiřího Michala. On jezdil americkým vozem , (asi) protože většinový vlastník bývalého národního farmaceutického podniku (dneska se to jmenuje Zentiva) byl americký investiční fond Warburg Pincus.
Nutno ale dodat, ze dostaval auta zapujcena od dealera zadarmo a delal jim reklamu ;-)
Jinak jeden 300m parkoval v Karmelitsky kdyz sem jako pubertak chodival do skoly a vycnival tehda na konci devadesatek nad okolim designem neskutecne. Laska na prvni pohled. Tohle auto mne privedlo k amerikam.
Zajímavé že všude jinde uvádí 7.8 sec... Takže to tak hrozné není pod 8s je dost svižné auto.
V reálu s tím lidi jezdí i za lepší čas viz videa na yt...