Testy
Nikdy mě ani nenapadlo, abych si ho koupil nebo o něm vůbec uvažoval.
Tvůj problém.
Já měl 2001 Sebring 2,7 V6, auto lepší, neokoukané s originálm designem a koncepcí CabForward, s dobrou výbavou, lepší než tuctová šlupka B5 nebo Superb I.
Měl sem to 3 roky, objel sem s tím mraky výletů, spotřeba 9 litrů průměr na dlouhý tratě, prostě špička. Navíc moderní DOHC s proměnnou délkou sání, rozvody řetězem atd atd.
Krásný budíky ve starém stylu.
Klima, tempomat, kůže, plaubní počítač, přední a zadní mlhovky. Všechny okna v elektrice. el. zrcátka, abs, ebd, asr, cd changer, el. ovládaná a vyhřívaná přední sedadla, plnohodnotná rezerva s ALU diskem, centrál s DO, 16" ALU, kotouče vpředu i vzadu, víceprvek vzadu, 4s automat s řazením Autostick atd
https😐/moje.auto.cz/…ler-sebring.html
Já měl 2001 Sebring 2,7 V6, auto lepší, neokoukané s originálm designem a koncepcí CabForward, s dobrou výbavou, lepší než tuctová šlupka B5 nebo Superb I.
Měl sem to 3 roky, objel sem s tím mraky výletů, spotřeba 9 litrů průměr na dlouhý tratě, prostě špička. Navíc moderní DOHC s proměnnou délkou sání, rozvody řetězem atd atd.
Krásný budíky ve starém stylu.
Klima, tempomat, kůže, plaubní počítač, přední a zadní mlhovky. Všechny okna v elektrice. el. zrcátka, abs, ebd, asr, cd changer, el. ovládaná a vyhřívaná přední sedadla, plnohodnotná rezerva s ALU diskem, centrál s DO, 16" ALU, kotouče vpředu i vzadu, víceprvek vzadu, 4s automat s řazením Autostick atd
https😐/moje.auto.cz/…ler-sebring.html
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Soudruhu generální tajemníku ÚV, istruktor windsurfingu Korn měl to, co dostal zadarmo jako reklamu, Chrysler Jeep, Maserati, Rangerover, infiniti.
Pamatuju si na 300M dobře, už tenkrát to bylo za cenu W210 a hnusný, laciný.
Pamatuju si na 300M dobře, už tenkrát to bylo za cenu W210 a hnusný, laciný.
Nejen Korn, ale bylo to i první zahraniční služební auto ředitele a spolumajitele Léčiva a.s. pana Ing.Jiřího Michala. On jezdil americkým vozem , (asi) protože většinový vlastník bývalého národního farmaceutického podniku (dneska se to jmenuje Zentiva) byl americký investiční fond Warburg Pincus.
Jo měl, měl i vzadu na hlavě logo Chrysleru, tedy Pentastar, svýho času.
Nutno ale dodat, ze dostaval auta zapujcena od dealera zadarmo a delal jim reklamu 😉
Jinak jeden 300m parkoval v Karmelitsky kdyz sem jako pubertak chodival do skoly a vycnival tehda na konci devadesatek nad okolim designem neskutecne. Laska na prvni pohled. Tohle auto mne privedlo k amerikam.
Jinak jeden 300m parkoval v Karmelitsky kdyz sem jako pubertak chodival do skoly a vycnival tehda na konci devadesatek nad okolim designem neskutecne. Laska na prvni pohled. Tohle auto mne privedlo k amerikam.
Zajímavé že všude jinde uvádí 7.8 sec... Takže to tak hrozné není pod 8s je dost svižné auto.
V reálu s tím lidi jezdí i za lepší čas viz videa na yt...
V reálu s tím lidi jezdí i za lepší čas viz videa na yt...
Kde udělali soudruzi z USA chybu ?
- hmotnost ještě o 200 kg vyšší
- ale zrychlení o 2,3 s lepší
- maximálka o 20 km/h vyšší
- jako osmiválec žere sice taky jak prokopnutý, je však fulltime 4x4
https😐/www.auto.cz/…-moc-05-2002-227
Na 250hp je to zoufale… sorry
Ty 4st převodovky moc rychlý nebyly, a ještě záleží, jak v ní bylo nastavený zpřevodování. Dát k tomu dnešní 8st. automat ZF, divil by ses tomu zrychlení....
8 st převodovky tehdá nebyly, navíc Mercedes štřil kudy mohl, tak tam nic novějšího nedával, proto mělo všechno až do roku 2012 4a 5 st převodovky, něco málo mělo vlastní 6 st , což byly předělané 4st na 6 .
Teprve až od 2012 se tam začly dostávat 8 a 9st. převodovky původem ZF.
https😐/www.youtube.com/watch?…
sme v diskuzi o sedanu, co kdybysme se zkusili držet tématu. Tohle taky nebrzdí a nezatáčí vid https😐/www.youtube.com/watch?…
Hele, kterej Prassat měl v roce 1998 motor W8? Vo žádným nevím, největší motor tam byl megavýkonný 2,8 VR6 dávající naprosto ohromných 193 HP. Stejný motor měl i náš národní poklad, Superb I - ten dokonce až do roku 2006.
BTW Chrysler Sebring 2,7 V6 měl 203 HP, jenom tak bokem 😊)) A to byla konkurence Passatu/Superbu, 300M a 300C jsou auta o třídu výše.
275 HP W8 přišla v roce 2000 a vyráběla se do roku 2005, to už se rok dělalo 300C 5,7 V8 s výkonem 340 HP a zrychlením za 6 s.
Kup si to ojetý 300M, dej t komu 6s st. fofrkládu nebo dnešní 8 st automat ZF a pak si změř zrychlení. Budeš se divit.
Můžeš začít https😐/www.sauto.cz/…r/300m/152416525
40 let stará kára, co tehdá stála v přepočtu 6 mega má dneska taky zrychlení na ho*no, divný co.