Novinky
"Několik fotek a záběrů z videa se o víkendu objevilo napříč sociálními sítěmi."
Objavilo sa minulý týždeň v utorok odtiaľ - https😐/www.stellantisfans.sk/…t-tipo-sw-cross/
Objavilo sa minulý týždeň v utorok odtiaľ - https😐/www.stellantisfans.sk/…t-tipo-sw-cross/
Konečne aj info o 1,5 Firefly, i keď je to MHEV, no aj tak poteší.
V automatu. :yes:
Myslím že to má být "mokrá" 7° dvojspojka
MHEV, automat ... bude to dražší než diesel
Plus příplatek za zvýšení a oplastování.
Koupí si někdo Tipo za 600 až 700 tisíc?
Plus příplatek za zvýšení a oplastování.
Koupí si někdo Tipo za 600 až 700 tisíc?
Kdyz bude stat Oktavia 900 tisic?
Jeste moc rad.
Jeste moc rad.
Obávám se, že Tipo nikdy nekonkurovalo Octavii a podobným autům, ale že bylo posazeno spíše mezi Dacii a Korejce.
Uvidíme.
Uvidíme.
U nas asi ne, ale je to jen "mentalni bariera" .
Jinak je to dost presne stejna trida.
Ano, vybavou a provedenim zacina nic. Ale ne o moc.
Je treba srovnat nejlevnejsi Oktavii a nejlevnejsi Tipo. Pro idealni porovnani oboji v kombi.
Je taky fakt, ze Oktavia pokracuje vys. Tipo nenabizi ctyrkolku, ani dvoulitrovy diesel.
Ale postav si Tipo v kombi s 1.6 naftou a Oktavku kombi s 1.6 naftou.
Oboji je asi tak to posledni, co si movitejsi cast smrtelniku muze opatrit.
Jinak je to dost presne stejna trida.
Ano, vybavou a provedenim zacina nic. Ale ne o moc.
Je treba srovnat nejlevnejsi Oktavii a nejlevnejsi Tipo. Pro idealni porovnani oboji v kombi.
Je taky fakt, ze Oktavia pokracuje vys. Tipo nenabizi ctyrkolku, ani dvoulitrovy diesel.
Ale postav si Tipo v kombi s 1.6 naftou a Oktavku kombi s 1.6 naftou.
Oboji je asi tak to posledni, co si movitejsi cast smrtelniku muze opatrit.
Ta mentální bariéra platí pro více značek 😁
Tipo si u nás většinou kupující soukromí zákazníci, spíše šetřílci, takže většina jich je v benzínu a nižších výbavách. Vzhledem k tomu, že kombíků vidivám málo, budou Tipo asi kupovat spíše senioři.
Znám spoustu lidí, co jezdí ve čtyřkové Oktávce. Ale neznám jediného člověka, který by si ji koupil. Je to prostě firemní auto, cílí úplně na jiný segment trhu. A 1.6 TDI už se nedělá, místo něho je podladěný 2.0 TDI, což je velká výhoda oproti konkurentům. Ani já odkojený benzínem jsem s ním neměl problém, holt objem ničím nenahradíš 😁
Tipo si u nás většinou kupující soukromí zákazníci, spíše šetřílci, takže většina jich je v benzínu a nižších výbavách. Vzhledem k tomu, že kombíků vidivám málo, budou Tipo asi kupovat spíše senioři.
Znám spoustu lidí, co jezdí ve čtyřkové Oktávce. Ale neznám jediného člověka, který by si ji koupil. Je to prostě firemní auto, cílí úplně na jiný segment trhu. A 1.6 TDI už se nedělá, místo něho je podladěný 2.0 TDI, což je velká výhoda oproti konkurentům. Ani já odkojený benzínem jsem s ním neměl problém, holt objem ničím nenahradíš 😁
Souhlas.
To ale neznamena, ze si ho nemuzes objednat hezky.
Mam sedana, a vubec se neni za co stydet.
Jedine omezeni byl ten osamocenej benzinovej motor 1.4.
Byt v naabidce 1.6 e-torq, tak to vyhral on.
Byt uz na trhu 1.5 firefly, tak jsem zkousnul i hybrida.
Tim ale nerikam, ze ten motor neni dobrej. Je. Jen mu obcas chybi tocivej moment.
To ale neznamena, ze si ho nemuzes objednat hezky.
Mam sedana, a vubec se neni za co stydet.
Jedine omezeni byl ten osamocenej benzinovej motor 1.4.
Byt v naabidce 1.6 e-torq, tak to vyhral on.
Byt uz na trhu 1.5 firefly, tak jsem zkousnul i hybrida.
Tim ale nerikam, ze ten motor neni dobrej. Je. Jen mu obcas chybi tocivej moment.
.... paktické, odolné, pohodlné, s tlačítkovým interiérem, kde všechno funguje (zdravíme do Volkswagenu). A dostupné i v naftě a manuálu.....
Po VELMI dlouhé době auto, které bych si od Fiatu klidně obratem koupil. K jejich smůle ale připlatím a koupím časem Insignii... 😉
Po VELMI dlouhé době auto, které bych si od Fiatu klidně obratem koupil. K jejich smůle ale připlatím a koupím časem Insignii... 😉
Jo jo, dneska vzacnost.
To nevadi, je to jeden koncern.
😄
To nevadi, je to jeden koncern.
😄
jako byla edice Italia a už začínám šetřit 😊
a byl tam atmosferický benzínový motor a vůbec to nejelo. Lenochod. Design, pohodlí, vnitřní rozměry a podvozek o.k., ale NEJELO TO VŮBEC!
Zato tá atmosféra bola vhodná do mesta a pre prímestskú premávku. Navyše, ak si očakával lepšiu dynamiku, tak treba viac tlačiť na plynový pedál a používať páku na stredovom tuneli. Samozrejme, že to po stránke dynamiky neišlo a nejde porovnávať s oturbenými motormi, ale spoľahlivosťou a dlhovekosťou ich určite porazí, najmä v tom režime mestskéh👋prímestského poskakovania. Pre ostatných bol v ponuke 1,4 T-Jet, ktorý bol po FL nahradený doteraz len trojvalcovým jednolitrom. Takže 1,5 bude zase o niečom inom, aj keď by tam mohli dať verziu naladenú aspoň na 150 koní.
Ten motor, kterej byl v tom autě co jsem měl půjčené já nebyl vhodnej do městského provozu.....nulová akcelerace. Trošku to bylo cítit až v maximálních otáčkách. Jsem fanoušek atmosferických benzinových motorů. Turbo u benzínovém motoru rád nemám.
A prozradil Ti dealer, ze je to atmosfera?
Takze potrebuje otacky...
Jasne, pri prostem srovnani zrychleni ze 2 na 3 tisice jede TSI lepe.
Takze potrebuje otacky...
Jasne, pri prostem srovnani zrychleni ze 2 na 3 tisice jede TSI lepe.
Proč s tím Fiat do psi díry přichází až teď... :-!
Ač je to s podivem, se od těchto scout/offroad verzí dle marketingových průzkumů u zákazníků ryzích osobáků ustupuje, nemají o ně takový zájem. Jsem velmi zvědav, jestli se ukáže, že je to pravda, FIAT tak nějak s odchodem Gianni Agnelli moc trendy nevnímá a už vícekrát si nechal ujet vlak.
Akorat ze tim trendem je neprakticke auto, ktere si ce ma nic moc uzitne vlastnosti, ale ma obri display.
Nebo lepe dva.
Nebo tri?
Tenhle vlak at si klidne jede.
Dokud to nekdo nezakaze, protoze bezpecnost - soustredeni na jizdu.