Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Fiat Tipo Cross konečně přijíždí jako kombík. Podívejte se na první uniklé fotky

41 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Uz tu mohol byt zdvihnuty tipo kombik davno ale lepsie neskoro ako nikdy... pochvalit treba aj viditelny narast svetlej vysky voci beznej verzii... toto fiat zvlada urcite lepsie ako povedzme porovnatelna zdvihnuta oplastovana dvojkolka corolla kombi.... skoda len chybajucej 4kolky... ale tak octavka scout je stejne uz inde vo vsetkom nielen pohonom... takze bohudik v dnesnych tazkych automobilovych casoch aj za takyto zdvihnuty a nadalej celkom jednoduchy a snad aj dostupny a prakticky kombik... nejako fiat zvlast nemusim.. ale uz dlhodobo sa netajim tym ze suv 500X sa mi paci aj mala 500vka... a tentokrat k nim uz mozem pridat aj toto zdvihnute tipo kombi... vyzera paradne :yes:
Avatar - JFK
JFK
Tak na rozbité východní okresky a možná venkov tenhle zemědělský plastový paket určitě parádní je, jinak to působí už lehce out, v době rozšíření (pseudo) SUV. Trochu tomu čouhá sláma z bot.
Ač je to s podivem, se od těchto scout/offroad verzí dle marketingových průzkumů u zákazníků ryzích osobáků ustupuje, nemají o ně takový zájem. Jsem velmi zvědav, jestli se ukáže, že je to pravda, FIAT tak nějak s odchodem Gianni Agnelli moc trendy nevnímá a už vícekrát si nechal ujet vlak.
Já Prvni_1
Jo.
Akorat ze tim trendem je neprakticke auto, ktere si ce ma nic moc uzitne vlastnosti, ale ma obri display.
Nebo lepe dva.
Nebo tri?

Tenhle vlak at si klidne jede.
Avatar - JFK
JFK
A tak displej bude trend teď všude, to není výmysl zákazníků až tak.. výrobně je levnější jak budíky a tlačítový rádio a tlačítkový ovládání topení, brzdí to možná ještě nedostatek čipů. Stejný jak s telefonama.
Já Prvni_1
Souhlas.
Dokud to nekdo nezakaze, protoze bezpecnost - soustredeni na jizdu.
Avatar - Avanti
Avanti
Súhlas, potvrdzujú to aj predajné výsledky verzie Cross hatchback a čo je ďalší rez konára, na ktorom Fiat sedí, že Crossy majú čoskoro prevziať výrobnú kapacitu továrne na úkor karosérie sedan. ;-\
Avatar - Avanti
Avanti
"Několik fotek a záběrů z videa se o víkendu objevilo napříč sociálními sítěmi."
Objavilo sa minulý týždeň v utorok odtiaľ - https://www.stellantisfans.sk/…t-tipo-sw-cross/
Avatar - Plautus
Plautus
Konečne aj info o 1,5 Firefly, i keď je to MHEV, no aj tak poteší.
Dixik2
V automatu. :yes:
šofér
Tak snad to nezabijí cenou....
Ota4
Myslím že to má být "mokrá" 7° dvojspojka
Já Prvni_1
Jo, ale nadsenej z toho nejsem.

Ten elektromotor je v tom automatu, takze to jinak nepujde.
:-(
Avatar - Anonym
Anonym
MHEV, automat ... bude to dražší než diesel
Plus příplatek za zvýšení a oplastování.
Koupí si někdo Tipo za 600 až 700 tisíc?
Dixik2
Mělo jít i v HB a Combi.
Já Prvni_1
Kdyz bude stat Oktavia 900 tisic?

Jeste moc rad.
Avatar - Anonym
Anonym
Obávám se, že Tipo nikdy nekonkurovalo Octavii a podobným autům, ale že bylo posazeno spíše mezi Dacii a Korejce.
Uvidíme.
Já Prvni_1
U nas asi ne, ale je to jen "mentalni bariera" .
Jinak je to dost presne stejna trida.

Ano, vybavou a provedenim zacina nic. Ale ne o moc.
Je treba srovnat nejlevnejsi Oktavii a nejlevnejsi Tipo. Pro idealni porovnani oboji v kombi.

Je taky fakt, ze Oktavia pokracuje vys. Tipo nenabizi ctyrkolku, ani dvoulitrovy diesel.

Ale postav si Tipo v kombi s 1.6 naftou a Oktavku kombi s 1.6 naftou.
Oboji je asi tak to posledni, co si movitejsi cast smrtelniku muze opatrit.
Avatar - Anonym
Anonym
Ta mentální bariéra platí pro více značek :D
Tipo si u nás většinou kupující soukromí zákazníci, spíše šetřílci, takže většina jich je v benzínu a nižších výbavách. Vzhledem k tomu, že kombíků vidivám málo, budou Tipo asi kupovat spíše senioři.
Znám spoustu lidí, co jezdí ve čtyřkové Oktávce. Ale neznám jediného člověka, který by si ji koupil. Je to prostě firemní auto, cílí úplně na jiný segment trhu. A 1.6 TDI už se nedělá, místo něho je podladěný 2.0 TDI, což je velká výhoda oproti konkurentům. Ani já odkojený benzínem jsem s ním neměl problém, holt objem ničím nenahradíš :D
Já Prvni_1
Souhlas.
To ale neznamena, ze si ho nemuzes objednat hezky.
Mam sedana, a vubec se neni za co stydet.
Jedine omezeni byl ten osamocenej benzinovej motor 1.4.
Byt v naabidce 1.6 e-torq, tak to vyhral on.
Byt uz na trhu 1.5 firefly, tak jsem zkousnul i hybrida.
Tim ale nerikam, ze ten motor neni dobrej. Je. Jen mu obcas chybi tocivej moment.
Arese
Mikrohybrid by se snad dál snést, hlavně, aby ho nabízeli s manuální převodovkou! :-O
Já Prvni_1
Asi budes zklamanej. Ten elektromotor je v dvouspojkove prevodovce.
:-(
Jedine, ze by nabidli i "holou" 1.5 s manualem.
A to nevim nevim, protoze blaznivy emise.
Mr.Murphy
.... paktické, odolné, pohodlné, s tlačítkovým interiérem, kde všechno funguje (zdravíme do Volkswagenu). A dostupné i v naftě a manuálu.....

Po VELMI dlouhé době auto, které bych si od Fiatu klidně obratem koupil. K jejich smůle ale připlatím a koupím časem Insignii... ;-)
Já Prvni_1
Jo jo, dneska vzacnost.

To nevadi, je to jeden koncern.
:-)
Mr.Murphy
... pravda, zůstane to v rodině :-)
Avatar - Mikesus
Mikesus
Zalezi za jak dlouho budeš kupovat.aby dřív insignie nezmizela z trhu
Arese
Insi je i nyní za relativně slušné ceny, takže super volba! Jen raději neváhej moc dlouho! :-) :yes:
Avatar - Stejsn
Stejsn
jako byla edice Italia a už začínám šetřit :)
Já Prvni_1
:-D

Skoda, ze sem neumim vlozit fotku.
:-)
Avatar - Avanti
Avanti
Zelená Toscana pre Cross žiaľ nebude dostupná.
Avatar - MS-sport
MS-sport
a byl tam atmosferický benzínový motor a vůbec to nejelo. Lenochod. Design, pohodlí, vnitřní rozměry a podvozek o.k., ale NEJELO TO VŮBEC!
Tiborek
Přitom stačilo jenom nastartovat :-(
Arese
a nebýt líný řadit... :-[]
Avatar - Plautus
Plautus
Zato tá atmosféra bola vhodná do mesta a pre prímestskú premávku. Navyše, ak si očakával lepšiu dynamiku, tak treba viac tlačiť na plynový pedál a používať páku na stredovom tuneli. Samozrejme, že to po stránke dynamiky neišlo a nejde porovnávať s oturbenými motormi, ale spoľahlivosťou a dlhovekosťou ich určite porazí, najmä v tom režime mestského/prímestského poskakovania. Pre ostatných bol v ponuke 1,4 T-Jet, ktorý bol po FL nahradený doteraz len trojvalcovým jednolitrom. Takže 1,5 bude zase o niečom inom, aj keď by tam mohli dať verziu naladenú aspoň na 150 koní.
Avatar - MS-sport
MS-sport
Ten motor, kterej byl v tom autě co jsem měl půjčené já nebyl vhodnej do městského provozu.....nulová akcelerace. Trošku to bylo cítit až v maximálních otáčkách. Jsem fanoušek atmosferických benzinových motorů. Turbo u benzínovém motoru rád nemám.
Já Prvni_1
Tak to nevim, proc to nejelo.

Jezdim denne s 1.4 atmo (70kW), i kdyz v sedanu.

A jezdi to uplne normalne.
Avatar - MS-sport
MS-sport
To je přesně ten motor.....auto mělo najeto 16tis km. Lenoch prostě.
Já Prvni_1
Popravde na konci uz nebyl.
Predelali motormanagement protoze emise, a tim to cele zabili.
Pripustili to, a prestali nabizet.
Radeji rok s jedinym motorem, nez se spatnym.
Ceka se na 1.5 firefly.
Já Prvni_1
A prozradil Ti dealer, ze je to atmosfera?
Takze potrebuje otacky...

Jasne, pri prostem srovnani zrychleni ze 2 na 3 tisice jede TSI lepe.
Arese
U Firů je taky nesmírně důležité správnè zajetí s postupným pořádaným vytáčením. A do špičkové formy se pak takto zajeté motory dostávají až po nájezdu 15-20 000 km. :-)
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Proč s tím Fiat do psi díry přichází až teď... :-!
Avatar - Avanti
Avanti
Kvôli výrobnej kapacite a nedostatku komponentov. Niektoré Cross hatchbacky bez objednávky na klienta sú na ceste k dealerom už necelý rok.