Zvýšená pětistovka se dočkala faceliftu, jenž přináší především drobné kosmetické retuše. Před oficiální premiérou tu máme sérii uniklých fotografií a video.
Áno, je super, ale Tipo má oveľa lacnejšie vyzerajúci interiér taký obyčajný, už len výplne dverí má X no lepšie, celkovo Tipo je o level nižšie ako X, ktorého som majiteľ. Tipo som skúšal tiež, tak viem o čom tocim. Až sa divím že sa to slabo predáva, ja som za moju daj menej ako sused za Dustera a to je čo povedať. Strašne nedocenené auto je to, nemal som s ním jediný problém, je perfektná.... ale však Fiat, ľudia radšej už kúpia sangyong, až mi je ľúto...
No, nevim.
Mel jsem 500X, a vymenil jsem ji za Tipo sedana.
Teda jako prodal a koupil.
Lounge s dvoubarevnym interierem a vetsinou priplatkove vybavy.
Neni "lacinejsi" , nez byla ta 500X, ale stal o neco min, to je fakt.
Ona mela jen lepsi motor. Ta 1.6 e-torq se fakt povedla.
No tak v tej vyššej výbave dajme tomu...ale prístrojovka v X s Tipom porovnávať , no neviem, tu si myslím že X je ďaleko lepši na tom, sedačky síce majú kratší sedák, ale pripadajú mi krajšie už len ten vyšitý nápis 500 na nich je veľmi pekný...svetlá mám FULL Led, svietia nádherne...ale rád by som vedel, prečo si menil crossover za sedan? Mimichodom sedan je podľa mňa najkrajšia karosérska verzia Tipa a proti sedanom nemám absolútne nič :*)
Kvuli pohodli.
Proto i sedan. Nastesti je i krasnej, ale hlavne ma lepe rozlozenou hmotnost.
Vsechny soucasny SUV trochu trepou. Proste maji velky a tezky kola, a aby se nekyvaly jako kachny, tak musibyt relativne tvrde.
Sedacky v Tipu jsou uplne top.
Napisy neresim, pro me je dulezitejsi seriditelna bederni operka.
A vyhrivani.
Mam proste bolavy zada.
Koupil jsem to na 16" .
Nechtel jsem ty obri gumy, na atmo 1.4 jsou pneu 225/45 trochu k smichu.
Ale ted jsem opatril krasny OZ, ultraleggera (superlehke) 17" , s homologaci s pneu 205/50.
Uz se tesim na jaro. :-)
Tak je to logické. V tipu se lépe sedí. Má doopravdy skvělou pozici za volantem. Tady xksko s barovým posezem nemůže konkurovat. Navíc tipo jezdí komfortneji, lépe pruží. A je tišší ve vyšších rychlostech. Iksko má vzadu viceprvek ale je to devalovano oproti tipu vyšší karoserií. Takže jediná výhoda ikska je hezčí palubní deska. Jestli to někomu stačí nebo ne to už je jeho volba. Trošku jiná písnička je iksko ve sportu. . . . .
Veľmi zaujímavé dôvody, dobre vystihnuté, áno, X ko má tvrdý podvozok, možno na mňa až moc.. aako najväčšiu nevýhodu vidím bagažnik, ten je naozaj taký, no núdzový,,,tiež mám niekedy hriešne myšlienky na sedan ;-) jazdím ešte pracovne Thaliu a ten pocit keď do malého sedanu vrebrím bez problémov 4 banánové škatule :yes: , ale však to nepotrebujem každý deň...Ja mám 17 ky a normálne je problém na to plecháče zohnať...
Konečně je napadlo udělat verzi Cross od kombíku, v případě hatchbacku to bylo mnohem méně logické . Jsem zvědavý na nový čtyřválec 1.5. FireFly. Snad to bude jen mikrohybrid a s manuální převodovkou! :-O:-O:-O
Ta 1,5 bude prave tu v tipe cross kombi dokonala motorizacia... len vecna skoda chybajucej 4kolky... lebo to auto na to malo... ale aj napriek tomu bohudik za takyto kusok od fiatu... paci sa mi :yes: