Novinky
abc
5
suseda má krásny žltý kúsok, naživo nádherné auto, talianskému designu sa nič nevyrovná, oproti fotkám vyzerá naživo oveľa lepšie
Přejít do diskuze
Kvuli pohodli.
Proto i sedan. Nastesti je i krasnej, ale hlavne ma lepe rozlozenou hmotnost.
Vsechny soucasny SUV trochu trepou. Proste maji velky a tezky kola, a aby se nekyvaly jako kachny, tak musibyt relativne tvrde.
Sedacky v Tipu jsou uplne top.
Napisy neresim, pro me je dulezitejsi seriditelna bederni operka.
A vyhrivani.
Mam proste bolavy zada.
Koupil jsem to na 16" .
Nechtel jsem ty obri gumy, na atmo 1.4 jsou pneu 225/45 trochu k smichu.
Ale ted jsem opatril krasny OZ, ultraleggera (superlehke) 17" , s homologaci s pneu 205/50.
Uz se tesim na jaro.
😄
Proto i sedan. Nastesti je i krasnej, ale hlavne ma lepe rozlozenou hmotnost.
Vsechny soucasny SUV trochu trepou. Proste maji velky a tezky kola, a aby se nekyvaly jako kachny, tak musibyt relativne tvrde.
Sedacky v Tipu jsou uplne top.
Napisy neresim, pro me je dulezitejsi seriditelna bederni operka.
A vyhrivani.
Mam proste bolavy zada.
Koupil jsem to na 16" .
Nechtel jsem ty obri gumy, na atmo 1.4 jsou pneu 225/45 trochu k smichu.
Ale ted jsem opatril krasny OZ, ultraleggera (superlehke) 17" , s homologaci s pneu 205/50.
Uz se tesim na jaro.
😄
Ta 1,5 bude prave tu v tipe cross kombi dokonala motorizacia... len vecna skoda chybajucej 4kolky... lebo to auto na to malo... ale aj napriek tomu bohudik za takyto kusok od fiatu... paci sa mi :yes:
Áno, je super, ale Tipo má oveľa lacnejšie vyzerajúci interiér taký obyčajný, už len výplne dverí má X no lepšie, celkovo Tipo je o level nižšie ako X, ktorého som majiteľ. Tipo som skúšal tiež, tak viem o čom tocim. Až sa divím že sa to slabo predáva, ja som za moju daj menej ako sused za Dustera a to je čo povedať. Strašne nedocenené auto je to, nemal som s ním jediný problém, je perfektná.... ale však Fiat, ľudia radšej už kúpia sangyong, až mi je ľúto...
Tak je to logické. V tipu se lépe sedí. Má doopravdy skvělou pozici za volantem. Tady xksko s barovým posezem nemůže konkurovat. Navíc tipo jezdí komfortneji, lépe pruží. A je tišší ve vyšších rychlostech. Iksko má vzadu viceprvek ale je to devalovano oproti tipu vyšší karoserií. Takže jediná výhoda ikska je hezčí palubní deska. Jestli to někomu stačí nebo ne to už je jeho volba. Trošku jiná písnička je iksko ve sportu. . . . .
No, nevim.
Mel jsem 500X, a vymenil jsem ji za Tipo sedana.
Teda jako prodal a koupil.
Lounge s dvoubarevnym interierem a vetsinou priplatkove vybavy.
Neni "lacinejsi" , nez byla ta 500X, ale stal o neco min, to je fakt.
Ona mela jen lepsi motor. Ta 1.6 e-torq se fakt povedla.
Mel jsem 500X, a vymenil jsem ji za Tipo sedana.
Teda jako prodal a koupil.
Lounge s dvoubarevnym interierem a vetsinou priplatkove vybavy.
Neni "lacinejsi" , nez byla ta 500X, ale stal o neco min, to je fakt.
Ona mela jen lepsi motor. Ta 1.6 e-torq se fakt povedla.
V tomto prípade naozaj neuvoľnili, oficiálny zdroj mlčí.
+ EDIT: Práve teraz vyšla oficiálna tlačová správa aj s fotkami. :yes:
+ EDIT: Práve teraz vyšla oficiálna tlačová správa aj s fotkami. :yes:
Nic neuniklo, proste ty fotky uvolnili pro tisk.
A ne, neni to zvysena 500. Je to jine auto.
Ja jsem zvedav, jestli nabidne 4xe. Bylo by to moc dobre.
A ne, neni to zvysena 500. Je to jine auto.
Ja jsem zvedav, jestli nabidne 4xe. Bylo by to moc dobre.
Veľmi zaujímavé dôvody, dobre vystihnuté, áno, X ko má tvrdý podvozok, možno na mňa až moc.. aako najväčšiu nevýhodu vidím bagažnik, ten je naozaj taký, no núdzový,,,tiež mám niekedy hriešne myšlienky na sedan 😉 jazdím ešte pracovne Thaliu a ten pocit keď do malého sedanu vrebrím bez problémov 4 banánové škatule :yes: , ale však to nepotrebujem každý deň...Ja mám 17 ky a normálne je problém na to plecháče zohnať...
Jo.
A to jeste tu palubku kazi rozsirena verze s radiem v kaplicce vedle budiku.
V tom lounge je taky dvoubarevna, vetsina je peknej mekcenej plast. Ten "tablet" tu plochu tak pekne rozdeli.
Jak rikam, v primem srovnani tesne po sobe to nevyzadovalo zadne kompromisy.
Toho ticha si uzivam: mam to individualne odhlucnene a dodelanou muziku.
😄
Ale to uz neni "Tipo" , nechal jsem to udelat zvlast.
A to jeste tu palubku kazi rozsirena verze s radiem v kaplicce vedle budiku.
V tom lounge je taky dvoubarevna, vetsina je peknej mekcenej plast. Ten "tablet" tu plochu tak pekne rozdeli.
Jak rikam, v primem srovnani tesne po sobe to nevyzadovalo zadne kompromisy.
Toho ticha si uzivam: mam to individualne odhlucnene a dodelanou muziku.
😄
Ale to uz neni "Tipo" , nechal jsem to udelat zvlast.
Jak jsem nekam psal😒br />
Bude to mildhybrid, ale s dvouspojkou.
Ten 48V elektromotor je v tom Getragu.
😒
A mene logicke?
Ma mnohem mensi zadni previs. Slusi mu ta zvetsena vyska.
Ten 48V elektromotor je v tom Getragu.
😒
A mene logicke?
Ma mnohem mensi zadni previs. Slusi mu ta zvetsena vyska.
Konečně je napadlo udělat verzi Cross od kombíku, v případě hatchbacku to bylo mnohem méně logické . Jsem zvědavý na nový čtyřválec 1.5. FireFly. Snad to bude jen mikrohybrid a s manuální převodovkou! 😲 😲 😲
Nechcem bonzovať, ale od septembra je marketingové oddelenie FCA takmer nefunkčné (sociálne siete, neaktuálne weby, konfigurátory...).
No tak v tej vyššej výbave dajme tomu...ale prístrojovka v X s Tipom porovnávať , no neviem, tu si myslím že X je ďaleko lepši na tom, sedačky síce majú kratší sedák, ale pripadajú mi krajšie už len ten vyšitý nápis 500 na nich je veľmi pekný...svetlá mám FULL Led, svietia nádherne...ale rád by som vedel, prečo si menil crossover za sedan? Mimichodom sedan je podľa mňa najkrajšia karosérska verzia Tipa a proti sedanom nemám absolútne nič :😉
Tak, pokud nemas jinou vyhradu, tak je to opravdu fajn auto!
😄
Ja jsem zvedavej, jestli nabidnou 4xe. Mohli by.
Byla by to zajimava alternativa.
😄
Ja jsem zvedavej, jestli nabidnou 4xe. Mohli by.
Byla by to zajimava alternativa.
Ale i to, ze mlcel neznamena, ze by to nedopatrenim uniklo.
Proste se rozhodli to pustit driv neofic, nez na svem webu.
A vlastne tomu i rozumim.
😄
Proste se rozhodli to pustit driv neofic, nez na svem webu.
A vlastne tomu i rozumim.
😄
Ale preco ma vsade ine logo.. uz chyba len velke X na streche.... menej je niekedy viac... to cislo 500 na maske tu proste nepasuje
Dobry postreh... volovina jak mraky... presne... aneb facelift za kazdu cenu aj ked uz nie je co faceliftovat...
Já nevím - vybavuju si z poslední doby několik reklam na nové dacie, ale žádnou na nový fiat. Někde je něco špatně.
Preco fiat pouziva 3 rozne loga? Ine je vpredu “500”, vzadu najnovsie logo fiat a na volante starsie cervene logo…