Novinky
jinak mě to nezajímá.
Tak pôjdeš ku konkurencii.
Motor má parametre dobré , hlavne krúťak je slušný. Myslím že sa s tým bude jazdiť lepšie ako s atmo V8.
Inak auto akoby z oka vypadlo GMC Sierre.
Motor má parametre dobré , hlavne krúťak je slušný. Myslím že sa s tým bude jazdiť lepšie ako s atmo V8.
Inak auto akoby z oka vypadlo GMC Sierre.
Bohuzel tyhle foukane sestivalce strci atmosfericke V8 do kapsy. Sam mam 5.3l V8 a prave premyslim, ze do pristiho trucku poridim 3.5 V6 bud v F-150, ale spis prave Tundru.
A nebo zustanu u GM a koupim 6.2l a jeste si uziju posledni V8.
Btw. Uz jen blba 2.7 ecoboost v F-150 ma parametry a dynamiku srovnatelne s mym osmivalcem…
A nebo zustanu u GM a koupim 6.2l a jeste si uziju posledni V8.
Btw. Uz jen blba 2.7 ecoboost v F-150 ma parametry a dynamiku srovnatelne s mym osmivalcem…
Aké ceny tam u Vás majú dízle v pikape? Drahšie ako benzín?
Ony hlavně ty V8 budou bohužel končit, příští rok má nahradit R6 Twinturbo i HEMI v RAMu. Bohužel pojebané emisní limity.
Ram je to posledni co bych koupil, takze me to netrapi a GM zatim nic podobneho nechysta pokud vim, ti jen prestali vyvijet soucasne V8 ktere jsou uz od roku 2014 beze zmeny. A ja tak doufal ze v nove generaci pickupu dostnou alespon par koniku a Nm navic…
Chrysler ted bohuzel doplaci na to, ze se z nej po spojeni s PSA a vzniku Stellantis stala prakticky Evropska znacka.
Chrysler ted bohuzel doplaci na to, ze se z nej po spojeni s PSA a vzniku Stellantis stala prakticky Evropska znacka.
reagoval jsem už v tomto smyslu u článku Toyota Landcruiser 300 výše proč atmosferický V8 a ne V6 turbo pro tak velká těžká auta s velkým odporem vzduchu.
Kvuli zivotnosti a turbu? Ja mel V8 Hemi ktera se nedozila 230tkm…
A potom tu jsou jeste vetsi a tezsi heavy duty trucky, ktere jsou daleko vic zatezovany a do tech nejzatezovanejsich se davaji TURBO diesely…
Jo a to si pis ze takovy 3,5 V6 ecoboost tim truckem bude hybat vic nez 5.0l V8.
150Nm rozdil a kroutici moment je to co ty auta rozpohybuje.
V8 mam rad, ale tohle jsou hola fakta…
A potom tu jsou jeste vetsi a tezsi heavy duty trucky, ktere jsou daleko vic zatezovany a do tech nejzatezovanejsich se davaji TURBO diesely…
Jo a to si pis ze takovy 3,5 V6 ecoboost tim truckem bude hybat vic nez 5.0l V8.
150Nm rozdil a kroutici moment je to co ty auta rozpohybuje.
V8 mam rad, ale tohle jsou hola fakta…
Ten největší trumf je přece v tom, že se atmosferický V8 když sundáš nohu z plynu krásně odvaluje, to turbo v té chvíli klade odpor a působí jako brzdící element. Plus váha rozložení váhy vozu a turbo prohrává v tomto segmentu.
Tak s tim rozlozeni hmotnosti mi to musis vysvetlit, to jsem opravdu zvedavy.
A jestli te u sestivalce brzdi turbo, tak u osmivalce te zas brzdi ty dva valce navic. Jinak o tom ze by turbo pusobilo jako nejaky vyznamny brzdici element dnes slysim poprve.
A jestli te u sestivalce brzdi turbo, tak u osmivalce te zas brzdi ty dva valce navic. Jinak o tom ze by turbo pusobilo jako nejaky vyznamny brzdici element dnes slysim poprve.
fyzika.....kynetická energie......váha+rychlost.....váha na předku pomáha...a setrvačník.....turbo je problém.
To jsou ale nehorazne nesmysly co tu produkujes 😒]
no nejsou 😄
Fyzika….kynicka energie….mensi motor…mensi setrvacnost…lehci motor…vic naklad…vaha na predek…nepomaha…V6 davala do pikup….mnoho let… 😁
tak to je videt žes ve fyzice nedával pozor 😄
Setrvačná síla je zdánlivá síla způsobující změnu pohybového stavu (změnu rychlosti) těles v neinerciálních vztažných soustavách. Přitom je to síla, která v této soustavě nemá svůj původ, pouze účinek, proto zrychlení, které udílí setrvačná síla tělesům, je pro všechna tělesa stejně velké (nezávisí na jejich hmotnosti), avšak v momentě zpomalení už je hmotnost tělesa zásadní.
Setrvačník se používá často pro stabilizaci otáček strojů s nepravidelným chodem(turbo)....čím větší objem atmosferického motoru, tím menší setrvačník. 😄 nemáš zač
Setrvačná síla je zdánlivá síla způsobující změnu pohybového stavu (změnu rychlosti) těles v neinerciálních vztažných soustavách. Přitom je to síla, která v této soustavě nemá svůj původ, pouze účinek, proto zrychlení, které udílí setrvačná síla tělesům, je pro všechna tělesa stejně velké (nezávisí na jejich hmotnosti), avšak v momentě zpomalení už je hmotnost tělesa zásadní.
Setrvačník se používá často pro stabilizaci otáček strojů s nepravidelným chodem(turbo)....čím větší objem atmosferického motoru, tím menší setrvačník. 😄 nemáš zač
Dekuji 😄
To ze vetsina fyzikaru je odtrzena od reality neni zadna novinka a ty to jen potvrzujes.
Jinak bys prece sam nemohl vlastnit auto velikosti a hmotnosti srovnatelne s velkymi pickupy, ktere je pohaneno malym ctyrvalcovym TURBO motorem…
To ze vetsina fyzikaru je odtrzena od reality neni zadna novinka a ty to jen potvrzujes.
Jinak bys prece sam nemohl vlastnit auto velikosti a hmotnosti srovnatelne s velkymi pickupy, ktere je pohaneno malym ctyrvalcovym TURBO motorem…
😁 😁
děláš to schválně teď už nebo je to na tebe příliš složitý? :-!
děláš to schválně teď už nebo je to na tebe příliš složitý? :-!
Ne, me jen fascinuji lidi kteri se bijou v prsa, jak jedine V8, vytahuji poucky z ucebnic fyziky a pak se vozi malym ctyrvalcovym turbo dieselem 😒]
Nebrzdi te to turbo moc? 😁 8-s
Nebrzdi te to turbo moc? 😁 8-s
co to meleš?? 😁 ty seš prostě tupej a teď kličkuješ jako zajíc po poli 😄 už teď vím s kým nemám jít do diskuse 😄
Včera jsem učil, že toyota nedělá mild hybridy, tohle je mild nebo full? U nás jednoho času jeden dostal tundru jako služebku i k domácímu použití a toyota pro kravál zde klesla i když se vlastnictví zvedá, ten to tím laufem v ulici pohnojil.
To na čtenáře zabírá.