Toyota Tundra Capstone je luxusním pick-upem s hybridní V6 pod kapotou
Třetí generace pick-upu Tundra dostala zcela novou výbavu, která mění pracanta a dobrodruha na prémiový vůz.
Pick-upy dřív bývaly především pracovními stroji, v posledních letech však nabízejí stále širší spektrum využití. Od dobrodružných offroadů, přes mobilní obydlí až po celkem prémiové a reprezentativní vozy. A právě do tohoto segmentu nově míří i Toyota Tundra třetí generace se zcela novou výbavou Capstone.
Hlavním poznávacím znamením vrcholné výbavy se přitom stal chrom, který zdobí například robustní masku, kryty zrcátek, výrazný nápis Tundra na zádi, kliky nebo ozdobné lišty. Chromovaná jsou však i 22palcová kola v podbězích – mimochodem největší ráfky, jaké kdy Toyota umístila na fullsize pick-up.
Kabina pak nabízí například bílo-černé kožené perforované čalounění, dekory z pravého dřeva, standardní panoramatickou střechu nebo standardní akustická skla v předních dveřích, díky kterým je kabina tišší. Ještě vyšší komfort na palubě pak může zaručit volitelný vzduchový podvozek, který se sám vyrovnává.
Pod kapotou je standardně umístěna pohonná jednotka s označením i-Force Max hybrid, tedy 3,5litrový twin-turbo přeplňovaný motor V6, doplněný o startér-generátor, o celkovém výkonu cca 437 k s nejvyšším točivým momentem 790 Nm, který posílá výkon na všechna kola přes 10stupňovou automatickou převodovku a utáhne až 4.690 kg.
Vrcholná Toyota Tundra Capstone bude dostupná pouze ve čtyřdveřové verzi CrewMax s korbou dlouhou cca 1,67 metru. Vůz na propagačních fotkách je lakován stylovou barvou Wind Chill Pearl, v nabídce však budou i stylové odstíny Supersonic Red, Midnight Black Metallic, Celestial Silver Metallic, Blueprint, nebo Magnetic Gray Metallic.
Cenu zatím automobilka nezveřejnila, trápit nás ale příliš nemusí. Toyota Tundra se totiž vyrábí v USA a primárně pro americký trh, kde bude konkurovat například honosně pojatému Fordu F-150 Limited.