Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toyota Tundra Capstone je luxusním pick-upem s hybridní V6 pod kapotou

Ondřej Mára
Diskuze (27)

Třetí generace pick-upu Tundra dostala zcela novou výbavu, která mění pracanta a dobrodruha na prémiový vůz.

Pick-upy dřív bývaly především pracovními stroji, v posledních letech však nabízejí stále širší spektrum využití. Od dobrodružných offroadů, přes mobilní obydlí až po celkem prémiové a reprezentativní vozy. A právě do tohoto segmentu nově míří i Toyota Tundra třetí generace se zcela novou výbavou Capstone.

Hlavním poznávacím znamením vrcholné výbavy se přitom stal chrom, který zdobí například robustní masku, kryty zrcátek, výrazný nápis Tundra na zádi, kliky nebo ozdobné lišty. Chromovaná jsou však i 22palcová kola v podbězích – mimochodem největší ráfky, jaké kdy Toyota umístila na fullsize pick-up.

Video se připravuje ...
Tím ale výbava nekončí. Exteriér zaujme také lakovanými nárazníky a lemy podběhů, elektricky ovládaným schůdkem pro snazší přístup ke korbě nebo automaticky vysouvanými nášlapy, které usnadňují nastupování a opouštění kabiny. Po otevření dveří se navíc na zem promítá logo Capstone.

Kabina pak nabízí například bílo-černé kožené perforované čalounění, dekory z pravého dřeva, standardní panoramatickou střechu nebo standardní akustická skla v předních dveřích, díky kterým je kabina tišší. Ještě vyšší komfort na palubě pak může zaručit volitelný vzduchový podvozek, který se sám vyrovnává.

Pod kapotou je standardně umístěna pohonná jednotka s označením i-Force Max hybrid, tedy 3,5litrový twin-turbo přeplňovaný motor V6, doplněný o startér-generátor, o celkovém výkonu cca 437 k s nejvyšším točivým momentem 790 Nm, který posílá výkon na všechna kola přes 10stupňovou automatickou převodovku a utáhne až 4.690 kg.

Vrcholná Toyota Tundra Capstone bude dostupná pouze ve čtyřdveřové verzi CrewMax s korbou dlouhou cca 1,67 metru. Vůz na propagačních fotkách je lakován stylovou barvou Wind Chill Pearl, v nabídce však budou i stylové odstíny Supersonic Red, Midnight Black Metallic, Celestial Silver Metallic, Blueprint, nebo Magnetic Gray Metallic.

Cenu zatím automobilka nezveřejnila, trápit nás ale příliš nemusí. Toyota Tundra se totiž vyrábí v USA a primárně pro americký trh, kde bude konkurovat například honosně pojatému Fordu F-150 Limited.

Ondřej Mára
Diskuze (27)

Doporučujeme

Avatar - curwasportiva
15. 1. 2022 14:51
Re: Jedině s V8 benzín
Hloupej ses tu a myslis si, ze to schovas za nejake poucky.
Za celou dobu jsi mi nebyl schopny normalne odpoveded a jen skaces od temata k tematu, protoze si ty sve nesmysly nedokazes obhajit..
Tak se mej ty osmivalcovy radoby inteligente :-*
Avatar - MS-sport
15. 1. 2022 01:09
Re: Jedině s V8 benzín
co to meleš?? :D ty seš prostě tupej a teď kličkuješ jako zajíc po poli :-) už teď vím s kým nemám jít do diskuse :-)
Avatar - curwasportiva
14. 1. 2022 15:30
Re: Jedině s V8 benzín
Ne, me jen fascinuji lidi kteri se bijou v prsa, jak jedine V8, vytahuji poucky z ucebnic fyziky a pak se vozi malym ctyrvalcovym turbo dieselem :-[]
Nebrzdi te to turbo moc? :D 8-s
Avatar - MS-sport
14. 1. 2022 11:32
Re: Jedině s V8 benzín
:D :D
děláš to schválně teď už nebo je to na tebe příliš složitý? :-!
Avatar - curwasportiva
14. 1. 2022 00:30
Re: Jedině s V8 benzín
Dekuji :-)
To ze vetsina fyzikaru je odtrzena od reality neni zadna novinka a ty to jen potvrzujes.
Jinak bys prece sam nemohl vlastnit auto velikosti a hmotnosti srovnatelne s velkymi pickupy, ktere je pohaneno malym ctyrvalcovym TURBO motorem…