Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeSpy Photos: Scirocco bude jednou ze tří velkých premiér Volkswagenu v roce 2008
32 komentářů
lancer24
0
budúci rok bude plodný už sa teším.Bravwo :yes:
0
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] vždy to bude VW
Tomiss
Největší evropský hráč už testuje "projektil",který má za úkol zasáhnout na správném místě řidiče laděné na sportovní notu...už studie IROC ukázala,že půjde o velmi odvážně tvarovaný vůz,který zaujme na první pohled 😉
odvazne ? zo zadu BMW1 a spredu facelift peugeot 407
To zamaskované auto mi nejak odvážne nepripadá - bodľa bočného profilu...
Samozřejmě vycházím z představené studie...ten zamaskovaný testovací kus toho moc neukazuje,takže si počkáme až ho odmaskují 😉
Áno. Ale voči štúdii je jedna črta karosérie zrejmá, písal som o tom nižšie😒br />
"Na týchto SPY fotkách ma ale zarazil iný, ale dôležitý detail. Na štúdii IROC ma chytila krásna ostrá hrana, línia tiahnúca sa od predného až po zadné svetlo po celej dĺžke auta. Na fotkách bieleho skúšaného auta už nič také nie je, bok auta je okrem prelisu na prahu jedna hladká nudná plocha. Tá hrana tvorila akúsi pomyselnú prirodzenú hranicu medzi vydutými blatníkmi so širokými kolesami a strmými, nízkymi bočnými oknami. Treba si porovnať fotky k článku. Najkrajší prvok, ktorý celé auto oživoval a ozvláštňoval, je preč."
Design u sériového vozu rozhodně nebude tak odvážný (hlavně přední nárazník) jako u studie. Původně měl být prakticky stejný, ale nové představenstvo VW řeklo NE! že je to moc agresivní... Jinak na fotkách je vidět, že přístrojovka bude zřejmě z EOSu.
da_b0mb
Jak odhadujete cenu ? Vypada to, ze by tohle mohlo bejt po dlouhe dobe prvni VW, ktere se mi bude libit...teda vlastne jeste EOS
Blue Sun
Krásný design, očekávám přitomnost kvalitních motorů, zejména 1.4 TSI. Auto, které strhne lavinu zájmu.
Bude to nakonec jenom nižší a dražší Golf. I Hyundai pochopil, že sportovně se tvářící auto musí mít poháněnou zadní nápravu.
Ale bude krásnej a žádanej a skvělej...
(já za to nemůžu, Klaudius mě shodil ze židle, já se praštil do hlavy a od té doby se mi líbí VW >😒] )
K těm nápravám... o tom si myslím své. Podle mě má sportovní auto mít hnaná všechna kola, symetricky jako u Subaru.
(já za to nemůžu, Klaudius mě shodil ze židle, já se praštil do hlavy a od té doby se mi líbí VW >😒] )
K těm nápravám... o tom si myslím své. Podle mě má sportovní auto mít hnaná všechna kola, symetricky jako u Subaru.
to není až tak důležité, je to jen otázka preferencí. Někdo chce být rychlý, někdo si chce užít zábavu. Předokolky jsou na tom coby "sportovnosti" nejhůř, ale některé ujdou. Jen je třeba umět udělat podvozek. A to VW tak dobře jako jiní neumí. Závěr? Očekávat sporťáka od VW je bláhovost.
Ešte to hoď na mňa, kua :-! §§§...
Mne sa páči, ako to krásne v článku napísali😒br /> "Hatchback s nižší třídveřovou karoserií naváže na dvě generace stejnojmenného modelu."
Síce im už medzitým pár vlakov ušlo, ale nadviažu...
>😁
Na štúdii IROC sa mi nepáčil predok. Až príliš vycerené zuby, priam nasr.tý výraz. To nepatrí k novému image Volkswagenu, takže sa nebojím, že by sa to v tejto forme dostalo do série. Skôr mám obavu, že to ako vždy preženú, a predok (a nie iba ten) bude typicky volkswagenovsky nudný.
Na týchto SPY fotkách ma ale zarazil iný, ale dôležitý detail. Na štúdii IROC ma chytila krásna ostrá hrana, línia tiahnúca sa od predného až po zadné svetlo po celej dĺžke auta. Na fotkách bieleho skúšaného auta už nič také nie je, bok auta je okrem prelisu na prahu jedna hladká nudná plocha. Tá hrana tvorila akúsi pomyselnú prirodzenú hranicu medzi vydutými blatníkmi so širokými kolesami a strmými, nízkymi bočnými oknami. Treba si porovnať fotky k článku. Najkrajší prvok, ktorý celé auto oživoval a ozvláštňoval, je preč. :no:
Mne sa páči, ako to krásne v článku napísali😒br /> "Hatchback s nižší třídveřovou karoserií naváže na dvě generace stejnojmenného modelu."
Síce im už medzitým pár vlakov ušlo, ale nadviažu...
>😁
Na štúdii IROC sa mi nepáčil predok. Až príliš vycerené zuby, priam nasr.tý výraz. To nepatrí k novému image Volkswagenu, takže sa nebojím, že by sa to v tejto forme dostalo do série. Skôr mám obavu, že to ako vždy preženú, a predok (a nie iba ten) bude typicky volkswagenovsky nudný.
Na týchto SPY fotkách ma ale zarazil iný, ale dôležitý detail. Na štúdii IROC ma chytila krásna ostrá hrana, línia tiahnúca sa od predného až po zadné svetlo po celej dĺžke auta. Na fotkách bieleho skúšaného auta už nič také nie je, bok auta je okrem prelisu na prahu jedna hladká nudná plocha. Tá hrana tvorila akúsi pomyselnú prirodzenú hranicu medzi vydutými blatníkmi so širokými kolesami a strmými, nízkymi bočnými oknami. Treba si porovnať fotky k článku. Najkrajší prvok, ktorý celé auto oživoval a ozvláštňoval, je preč. :no:
No jasně, že to hodím na tebe... Však jsem ti to psal už u článku o Apteře 😊))
Myslím, že sériovka bude více VW, než studie, která vypadala jako kříženec Golfu a Evo X. VW nemůže vyslat do svého dokonale šedého světa dravou štiku. Ještě by zákazníci zjistili, co to je design a jak mají vypadat pěkná auta.
Myslím, že sériovka bude více VW, než studie, která vypadala jako kříženec Golfu a Evo X. VW nemůže vyslat do svého dokonale šedého světa dravou štiku. Ještě by zákazníci zjistili, co to je design a jak mají vypadat pěkná auta.
To by som im snáď ani neprial...
Zákazníkům jo, ale VW ne, protože by přišli o 80% prodejů a byli by ztracení.
Prečo myslíš?
INTERIÉR z Fab2, G+, Room nebo Tig. - to už bych se fakt zechcal smíchy!!!! >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D :-!
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
preco nemoze nejako podobne vyzerat obycajny golf? ten sucasny je po dizajnovej stranke dost biedny a trochu emotivnejsi vyraz by mu pomohol prinajmensom v predaji..
Pořád je třeba si připomínat, že takhle to vypadat nebude. Ne od VW. Bohužel. Zase to bude auto bez emočního potenciálu, tedy pardon s nadčasovým dyzajnem, který prověří až léta. Vlastně ani nevím, proč to sem píšu. To je nošení dříví do lesa.
zdá sa tolen mne??alebo to je fakt auto na talianský štýl(strašne mi totiž pripomína nový fiat bravo, neviem prečo)