Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche odměňuje zaměstnance: za dobrou práci velkorysá odměna

Odbory se radují, vedení společnosti také. Nemožné? Ale kdeže...
Zpět na článek
7. 10. 2007 04:36
anonym
7. 10. 2007 09:17
neregistrovaný "Fandy"
8. 10. 2007 09:41
8. 10. 2007 11:12
neregistrovaný "Kubajsu"
7. 10. 2007 10:03
anonym
7. 10. 2007 11:31
8. 10. 2007 09:42
8. 10. 2007 11:17
neregistrovaný "Kubajsu"
7. 10. 2007 06:29
neregistrovaný "drcz"
7. 10. 2007 13:50
neregistrovaný "Cynik"
7. 10. 2007 10:33
7. 10. 2007 11:53
neregistrovaný "Level5"
7. 10. 2007 12:36
7. 10. 2007 13:02
neregistrovaný "mirec77"
7. 10. 2007 18:16
neregistrovaný "Samuel"
7. 10. 2007 18:44
anonym
7. 10. 2007 19:33
anonym
8. 10. 2007 10:48
neregistrovaný "yoyo"
12. 10. 2007 00:18
neregistrovaný "qrk"
8. 10. 2007 11:28
neregistrovaný "kumbo"
7. 10. 2007 14:28
neregistrovaný "xyz12"
7. 10. 2007 14:47
neregistrovaný "memo"
8. 10. 2007 01:49
neregistrovaný "astony"
8. 10. 2007 10:53
12. 10. 2007 19:14
anonym
8. 10. 2007 11:26
neregistrovaný "LS"
12. 10. 2007 00:12
neregistrovaný "qrk"
12. 10. 2007 00:13
neregistrovaný "qrk"
anonym
7. 10. 2007 04:36
...
tak tohle by se u nás stát nemohlo....u nás má ředitel čezu skoro miliardu v akciích a nedá nikomu nic....vždyt je to přece jeho zásluha... >:-[]
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Fandy"
7. 10. 2007 09:17
Re: ...
Mam pocit,ze to byl prave Roman, kdo nechal postavit asi za 100 mil. skolu...
Avatar - VDC
8. 10. 2007 09:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Kubajsu"
8. 10. 2007 11:12
Re: ...
To na tom ale nic nemění...
anonym
7. 10. 2007 10:03
Re: ...
Na zisku CEZu se nemalou mirou podili povedena expanze do zahranici... Na te asi radovy zamestnanec nema mnoho zasluh...
7. 10. 2007 11:31
Re: ...
Na zisku CEZu se podili predevsim jeho monopol na nasem trhu...
Avatar - VDC
8. 10. 2007 09:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Kubajsu"
8. 10. 2007 11:17
Re: ...
No tak problém asi bude ještě někde jinde, když jsou u nás výrazně nižší ceny elektřiny než v okolních státech... Že by třeba nízká cena uhlí, kde jsou zejména náklady na rekultivace pokryté státem?
neregistrovaný "drcz"
7. 10. 2007 06:29
zajimave
:-) :yes: Jo tak to je moc dobry prispeni !
Rozbalit vlákno
0
7. 10. 2007 08:24
skoda ze u nas to tak nefunguje
Spravny pristup! Porsche je u mna N1 :) Skvele auta a zda sa ze aj skvely management :)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - hattori_hanzo
7. 10. 2007 13:46
Re: skoda ze u nas to tak nefunguje
N1?Jako že s ním vozíš palety s cihlama na stavbu,nebo jsi ho dal dělníkům aby se měli jak dopravovat i s lopatama do práce? >:-[]
neregistrovaný "Cynik"
7. 10. 2007 13:50
Re: skoda ze u nas to tak nefunguje
Tak N1 je snad jedině Cayenne >:D
7. 10. 2007 19:30
Re: skoda ze u nas to tak nefunguje
myslel to asi tak: N1 = number 1. cháááápeš? ;-)
Avatar - Falco
8. 10. 2007 18:28
Re: skoda ze u nas to tak nefunguje
:yes:
7. 10. 2007 10:33
Super ocenění
Tak toto si jednoznačně zaslouží :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Level5"
7. 10. 2007 11:53
Škoda
Už vidim jak to někomu vyplatí škodovka >:D
Rozbalit vlákno
9
7. 10. 2007 12:36
Re: Škoda
Ve Škodovce se též zvyšuje zisk firmy ,ale běžný zaměstnanec z toho moc nevidí, a ještě k tomu pan Klaus řekne že chceme firmu zrujnovat pokud žádáme lepší peníze za práci, a to že Porsche silně expanduje i do koncernu WV je jiná, vypadá to že už nebude vlastník W ale Porsche to pak AUDI a Seat třes se. ;-\
neregistrovaný "mirec77"
7. 10. 2007 13:02
Re: VW Bratislava
len som trochu smutny z toho, ze na ich zisku ma velky podiel aj VW Bratislava, ktora robi ich Cayenne a ten ma nemaly podiel na vybornych predajnych cislach znacky Porsche. Nam navyse ze nikto odmenu neda, ani sa nam za to nepodakuje :-( skoda ze si toto nemoze precitat niekto z vedenia, aby zistil ze Porsche vznika aj niekde inde ako u nich...
neregistrovaný "Samuel"
7. 10. 2007 18:16
Re: VW Bratislava
ve VW neni zadna rucni prace, ale obycejna robotova montaz kde delnik cely den tuka do jednoho cupliku.
Konecna montaz cayennu je v nemecku, stejne jak motory a interier.
anonym
7. 10. 2007 18:44
Re: VW Bratislava
a to si uz ako na o prisiel krasny chlapec, chod sa troska poprechadzat do DNV.... A pozri si v akom stave sa nakladaju kasne na vlak, ktore idu do DE
anonym
7. 10. 2007 19:33
Re: VW Bratislava
Samuel, vidim ze nemas o tom ani zdania. Porsche ide na jednej linke spolu s Touaregom. Ludia sa namakaju na nom tak isto a do nemecka ho posleme v takom stave ze tam ho dokonci jeden clovek za 15 min. A samozrejme dostane nalepku "made in Germany"
neregistrovaný "yoyo"
8. 10. 2007 10:48
Re: VW Bratislava
a viete preco sa to tak robi? len kvoli tomu made in germany.... porsche si tym vedie, lebo ludia vraj preferuju pravu nemecku kvalitu.... oyeb jak svina.
neregistrovaný "qrk"
12. 10. 2007 00:18
Re: VW Bratislava
prid si to skusit a zistis tie cupliky...
Avatar - delphino
7. 10. 2007 14:27
Re: VW Bratislava
myslím že když byse většinovým vlastníkem VW stalo porschetak se audi bát nemusí spíš bych řek poj se BMW a Medvěde...dnes už bych měl říkat i Lexusi
neregistrovaný "kumbo"
8. 10. 2007 11:28
Re: VW Bratislava
Porsche už dávno je vetšinovým vlastníkem VW.
neregistrovaný "xyz12"
7. 10. 2007 14:28
trapne
Mne by zajimalo, zda by v pripade napr. ztraty prisli ti steji odborari s tim, ze kazdy zamestnanec donese do podniku nejaky peniz, protoze i jejich prace se podilela na ztrate. Holt kdyz se rozdeluji zisky, jsou naroky zamestnancu na ne opravnene, kdyz je ztrata, tak vsichni mlci.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "memo"
7. 10. 2007 14:47
Re: trapne
Kdybys nebyl emilem nestal by ses modrým d*bilem.
Na ztrátách automobilky se dělníci svými výplatamy nakonec podílý vždy daleko víc než management, kterému od pádu komunismu celosvětově rostou neustále platy nejméně 3x rychleji.
neregistrovaný "astony"
8. 10. 2007 01:49
Re: trapne
tyto peníze se odvíjí od zodpovědnosti za práci. Takže když je vzdělaný! střední manager neschopný, tak podnik trpí mnohem víc, než když je neschopný jeden dělník. Dělník se nahradí za schopného dělníka, který věc dělá pouze tak jak má, protože to se od něho očekává. Manger musí být kreativní a nese větší břemeno a takových lidí je čím dál větší nedostatek a firmy si je opečovávají. Takže dostává víc peněz. To nic nemění na tom, že "xyz12" má pravdu.
8. 10. 2007 10:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
12. 10. 2007 19:14
Re: trapne
Kreativny managere? Za prachy aj logistiku outsorcujú.A odbory nič nemožu. Niektorý ani maturitu nemajú. Žartuješ? V BA čim večší scipak a blbec tým vačšia konkurencia Pezinku.Arogancia a chrapunstvo to je Motivačný Index.Prachy nie su motivácia.
neregistrovaný "LS"
8. 10. 2007 11:26
DOSLOVNÝ PŘEKLAD
Management se s odbory shodl na tom, že velké zisky jsou výsledkem rostoucí produktivity, flexibility a kvality celé společnosti a hlavně dílem obětavé práce všech zaměstnanců. V doslovném překladu to znamená: Odborná i laická veřejnost se shodla, že velké zisky jsou výsledkem přemrštěných prodejních cen. Vždyť třeba u 911 Turbo je 50% zisk :-( BRAVO PORSCHE
Rozbalit vlákno
2
8. 10. 2007 12:44
Re: DOSLOVNÝ PŘEKLAD
No vidíš, a přece jdou na dračku. Byznys je vždycky o nabídce a poptávce. Pokud by to za ty prachy nikdo nechtěl, asi by museli jít níž, ale takhle? Neříkej, že kdyby u tebe lidi nakupovali i s takovouhle přirážkou, tak ty by sis dobrovolně snižoval marži jen proto, abys vypadal jako hodnej kluk. >:D
Avatar - Falco
8. 10. 2007 18:32
Re: DOSLOVNÝ PŘEKLAD
To snad nemyslíš vážně!! Takovou hovadinu jsem už dlouho nečetl..
neregistrovaný "qrk"
12. 10. 2007 00:12
VW slovakia
tak to je sila...my na SK im urobime polku auta a dostaneme *....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "qrk"
12. 10. 2007 00:13
VW slovakia
tak to je sila...my na SK im urobime polku auta a dostaneme *.... :'-( :'-( :'-(
Rozbalit vlákno
0