Novinky
0
Kreativny managere? Za prachy aj logistiku outsorcujú.A odbory nič nemožu. Niektorý ani maturitu nemajú. Žartuješ? V BA čim večší scipak a blbec tým vačšia konkurencia Pezinku.Arogancia a chrapunstvo to je Motivačný Index.Prachy nie su motivácia.
Přejít do diskuze
No vidíš, a přece jdou na dračku. Byznys je vždycky o nabídce a poptávce. Pokud by to za ty prachy nikdo nechtěl, asi by museli jít níž, ale takhle? Neříkej, že kdyby u tebe lidi nakupovali i s takovouhle přirážkou, tak ty by sis dobrovolně snižoval marži jen proto, abys vypadal jako hodnej kluk. >😁
Management se s odbory shodl na tom, že velké zisky jsou výsledkem rostoucí produktivity, flexibility a kvality celé společnosti a hlavně dílem obětavé práce všech zaměstnanců. V doslovném překladu to znamená: Odborná i laická veřejnost se shodla, že velké zisky jsou výsledkem přemrštěných prodejních cen. Vždyť třeba u 911 Turbo je 50% zisk 😒 BRAVO PORSCHE
No tak problém asi bude ještě někde jinde, když jsou u nás výrazně nižší ceny elektřiny než v okolních státech... Že by třeba nízká cena uhlí, kde jsou zejména náklady na rekultivace pokryté státem?
a viete preco sa to tak robi? len kvoli tomu made in germany.... porsche si tym vedie, lebo ludia vraj preferuju pravu nemecku kvalitu.... oyeb jak svina.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
tyto peníze se odvíjí od zodpovědnosti za práci. Takže když je vzdělaný! střední manager neschopný, tak podnik trpí mnohem víc, než když je neschopný jeden dělník. Dělník se nahradí za schopného dělníka, který věc dělá pouze tak jak má, protože to se od něho očekává. Manger musí být kreativní a nese větší břemeno a takových lidí je čím dál větší nedostatek a firmy si je opečovávají. Takže dostává víc peněz. To nic nemění na tom, že "xyz12" má pravdu.
Samuel, vidim ze nemas o tom ani zdania. Porsche ide na jednej linke spolu s Touaregom. Ludia sa namakaju na nom tak isto a do nemecka ho posleme v takom stave ze tam ho dokonci jeden clovek za 15 min. A samozrejme dostane nalepku "made in Germany"
a to si uz ako na o prisiel krasny chlapec, chod sa troska poprechadzat do DNV.... A pozri si v akom stave sa nakladaju kasne na vlak, ktore idu do DE
ve VW neni zadna rucni prace, ale obycejna robotova montaz kde delnik cely den tuka do jednoho cupliku.
Konecna montaz cayennu je v nemecku, stejne jak motory a interier.
Konecna montaz cayennu je v nemecku, stejne jak motory a interier.
Kdybys nebyl emilem nestal by ses modrým d*bilem.
Na ztrátách automobilky se dělníci svými výplatamy nakonec podílý vždy daleko víc než management, kterému od pádu komunismu celosvětově rostou neustále platy nejméně 3x rychleji.
Na ztrátách automobilky se dělníci svými výplatamy nakonec podílý vždy daleko víc než management, kterému od pádu komunismu celosvětově rostou neustále platy nejméně 3x rychleji.
Mne by zajimalo, zda by v pripade napr. ztraty prisli ti steji odborari s tim, ze kazdy zamestnanec donese do podniku nejaky peniz, protoze i jejich prace se podilela na ztrate. Holt kdyz se rozdeluji zisky, jsou naroky zamestnancu na ne opravnene, kdyz je ztrata, tak vsichni mlci.
myslím že když byse většinovým vlastníkem VW stalo porschetak se audi bát nemusí spíš bych řek poj se BMW a Medvěde...dnes už bych měl říkat i Lexusi
N1?Jako že s ním vozíš palety s cihlama na stavbu,nebo jsi ho dal dělníkům aby se měli jak dopravovat i s lopatama do práce? >😒]
len som trochu smutny z toho, ze na ich zisku ma velky podiel aj VW Bratislava, ktora robi ich Cayenne a ten ma nemaly podiel na vybornych predajnych cislach znacky Porsche. Nam navyse ze nikto odmenu neda, ani sa nam za to nepodakuje 😒 skoda ze si toto nemoze precitat niekto z vedenia, aby zistil ze Porsche vznika aj niekde inde ako u nich...
Ve Škodovce se též zvyšuje zisk firmy ,ale běžný zaměstnanec z toho moc nevidí, a ještě k tomu pan Klaus řekne že chceme firmu zrujnovat pokud žádáme lepší peníze za práci, a to že Porsche silně e😜anduje i do koncernu WV je jiná, vypadá to že už nebude vlastník W ale Porsche to pak AUDI a Seat třes se. ;-\
Na zisku CEZu se nemalou mirou podili povedena e😜anze do zahranici... Na te asi radovy zamestnanec nema mnoho zasluh...