Dnešním dnem se na českém trhu začalo oficiálně prodávat nové DS 4. Prémiový hatchback inspirovaný světem crossoverů pořídíte s benzinovým i naftovým motorem či jako plug-in hybrid.
Souhlas. Navíc ty LED světla až po spodek nárazníku budou náchylné na poškození a přitom nemají žádnou smysluplnou funkci. Takhle se dobrý design nedělá.
Nás teda na škole učili, že design má být funkční. U automobilového designu bych do té funkčnosti počítal i odolnost. Ale Francouzi dávali vždy raději přednost výstřednosti za cenu horší funkčnosti.
Taky si myslim, ze ten predek je neupraveny. Jako by designer nemel cas to tam cely uklidit.
Taky myslim, ze celkove pojeti interieru se neshoduje s exterierem, ikdyz uznavam, ze atmosfera je v podobnem duchu.
Ale krome predku je to esteticky celkem prijemne, dobre proporce, profil a nejlepsi je asi pohled zezadu :yes:
Tam je to totiz cele uhlazene, prirozene a pusobi velice dynamicky. Za zadek za me jednicka.
S 1.6 turbo benzínom za 35 000 € je to dobrá ponuka.Mne osobne sa páči. :yes: Zase je u nás lacnejšie.1.6 Performance Line 181 k u vás 915 000 kč /37 500 €/ a u nás 33 500 €.No nekup to. :yes:
Jakto, že je ve zrychlení takový malý rozdíl? 8.0s vs 7.9
Když ten silnější motor má o 32Kw více? A krouťak také má vyšší o 50Nm?
Žeby to bylo uškrcené aby to nekonkurovalo nesmyslnému těžkému E-tence?