Dnešním dnem se na českém trhu začalo oficiálně prodávat nové DS 4. Prémiový hatchback inspirovaný světem crossoverů pořídíte s benzinovým i naftovým motorem či jako plug-in hybrid.
Taky si myslim, ze ten predek je neupraveny. Jako by designer nemel cas to tam cely uklidit.
Taky myslim, ze celkove pojeti interieru se neshoduje s exterierem, ikdyz uznavam, ze atmosfera je v podobnem duchu.
Ale krome predku je to esteticky celkem prijemne, dobre proporce, profil a nejlepsi je asi pohled zezadu :yes:
Tam je to totiz cele uhlazene, prirozene a pusobi velice dynamicky. Za zadek za me jednicka.
Nás teda na škole učili, že design má být funkční. U automobilového designu bych do té funkčnosti počítal i odolnost. Ale Francouzi dávali vždy raději přednost výstřednosti za cenu horší funkčnosti.
Jakto, že je ve zrychlení takový malý rozdíl? 8.0s vs 7.9
Když ten silnější motor má o 32Kw více? A krouťak také má vyšší o 50Nm?
Žeby to bylo uškrcené aby to nekonkurovalo nesmyslnému těžkému E-tence?
S 1.6 turbo benzínom za 35 000 € je to dobrá ponuka.Mne osobne sa páči. :yes: Zase je u nás lacnejšie.1.6 Performance Line 181 k u vás 915 000 kč /37 500 €/ a u nás 33 500 €.No nekup to. :yes:
Souhlas. Navíc ty LED světla až po spodek nárazníku budou náchylné na poškození a přitom nemají žádnou smysluplnou funkci. Takhle se dobrý design nedělá.