Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
ryccardo
1
Ale prodeje takových modelů jsou naprosto marginální a vyvíjet kvůli novým emisním nařízením nový verze, aby zase dokázali podlézt emisní limity se asi nevyplatí. Navíc motor je to zbytečně velikej a drahej. V8 biturbo poskytuje i pro BMW7 dostatečný výkon, takže ho stejně zvolí většina kupujících. On vlastně kvůli emisním zákazům bude muset V8 za chvíli skončit taky a zůstanou 6 válce s baterkama.
netcar.xx
1
A pak už jen šestičlánková baterka.
speedfred
1
😒] 😒] Smutné ale pravdivé.
adamzprahy
0
Asi tak. V minulosti taky došlo k downsizingu z V8 40i na R6 3.0 (dnešní 40i) a nikdo po chybějících válcích neštěkne, protože je to prostě povedená motorizace. Nostalgicky to zamrzí, ale zrovna v tomto případě to vidím jako přirozený pokrok 😊
twistedTSD
1
V12 je V12.
MS-sport
jj paráda 😄 :yes:
Atmosferický? Bejvávalo...
Ona i ta současná přeplňovaná atomová elektrárna V12 je skvělá.
Az jsi me primel mrknout do inzerce a zasnit se. :😉
PS: pobavil pohled na budiky, ctvrt 78l nadrze a dojezd 125km. 😒] :yes:
PS: pobavil pohled na budiky, ctvrt 78l nadrze a dojezd 125km. 😒] :yes:
já prostě to turbo u benzínového motoru nemám rád.....a to úplně stejně jako dieselový motor bez turba to je taky šílenost.
Jo, měl jsem ho dvacet let. Zcela bezporuchovej. Potřeboval otáčky a pak jel jako hrom. Zvuk jemně bzučel. Zvuk osmiválců se mi líbí víc.
souhlasím.....na ten atmosferickej 12ti válec, aby byl zvuk jak se patří....to bys musel v motoru udělat zásadní změny. Mně se mimo jiné právě strašně líbí na těch atmosferických motorech ta široká škála možností modifikace, předělávek....ta proměna pak. Ta možnost seberealizace a pak hned vidíš kdo je dobrej, kdo tomu rozumí 😄 u turba si kde jakej vocas bez řidičáku sedne s laptopem a zvedne tlak turba a hotov👋konec..."tuning" jako prase.
kuk
Ty co vo ní sněj na ní nemaj a ty co na ní maj už jídávno měli. 😁
Dinar
ano, kdo dnes potřebuje dvanáctiválec, zejména v tom smyslu, aby díky dvanáctiválci dostal výkon. Asi už nikdo, jenže stačí si poslechnout dvanáct válců při práci, to je prostě motorářský vrchol, v tom zvuku je síla i noblesa a nebo naopak čirá zběsilost, to když se podaří svézt s něčím takovým jako je aventador nebo slyšet na vlastí uši mcl f1 v kalupu. Pak prostě nemůže žádný petrolhead přestat křičet, nechte V12 žít! Škoda, no... 😢