Novinky
Anonym
2
Odpověď rádia Jerevan zní: Využití 7,4kW je možné. Musíte si ovšem změnit jistič, tarif, zajistit revizi a pořídit wallbox.
Přejít do diskuze
Doporučil bych svézt se v 308 GTi od 2015 výš nebo třeba RCR-R a pak teprve začít pohrdat Pežotem!!! To samé platí i třeba Hyundai i 30N.
Ja pořád doufám, že to byla od něj ironicka reakce na Romana ve smyslu😒br />
" udělejte superpsortovni supertezke SUV, ať je to dokonalé. Prý to jezdi jak m2"
" udělejte superpsortovni supertezke SUV, ať je to dokonalé. Prý to jezdi jak m2"
Ty jsi plácal. |Je to hlavně příšerně těžké. Nemůžeš vše soudit optikou FWD BMW 2er nebo co jsi to měl.
12V baterie se společně se systémy 48V jak u koncernu VW tak třeba u BMW živí DC-DC měničema z trakční baterie...
Vraj to jazdi ako bmw m2, ale toto sa da nabit a mozem tym nosit rano deti do skoly a ist sem tam do obchodu. Ako to maju pluginy, vie sa dobit ta 12v baterka pocas nabijania, alebo z velkej baterie?
....srovnávat Pežot s BMW?? 😄 i když mě BMW v nové době pěkně se.e, tak takovou potupu si snad ještě pořád nezaslouži nebo už jo? :-!
nemohl ho ani potrápit a to právě kvůli té hmotnosti......proboha fakt jste někteří tady do té fyziky nechodili nebo z ní propadli? 😒 :no:
Přece umíte elementárně rozlišit co je blábol neslučující se z realitou a co lze akceptovat nebo ne?? 😲
Přece umíte elementárně rozlišit co je blábol neslučující se z realitou a co lze akceptovat nebo ne?? 😲
Vždyť je z toho evidentní, že si nějaké nemehlo půjčilo BMW a poprvé se s tím podívalo na okruh. Vypovídající hodnota o schopnostech toho či kterého auta cca nulová.
kupis si 3ku v slusnej vybabe a benzinom za cennikovych cca 56 000 a na tento pezot ani nepomyslis
Tak zid dole na 3er 330e 😁 zacina na 53, aby z toho bolo auto, nalejes dalsich 20 a si za cenovkou pezotu a s vykonom o 50kW nizsim, pricom stale je este priestor tam vybavu pridavat ale vykon uz vyssi ani v trojke nedostanes.
Pozeral som to, v m2 bol neskúsený šofér, v Peugeote skúsený, čiže nejaký rozdiel tam bude. Ale aj tak, mať peniaze, tak voziť sa takým autom aspoň z recesie nemá chybu. Ešte je tam možnosť odobrať dekorácie, čiže by to vyzeralo civilne.
Suhlasim, ze cenovka je uletena neprimerane vysoko. Ale kukni na PHEV u BMW. 530e 😁 ma len 215kW a cenovka len startuje od 63k, ak pojdes na 545e tam je to 290kW co je uz viac ako pezot a cenovka startuje na 72k €. A to si v "holobyte". Co u pezotu si mozes akurat este vybrat farbu a zvolit si kabel a uz nic viac sa neda. Netvrdim, ze 5er je porovnatelne auto, ale hola bosa 5ka mne osobne zmysel nedava, to viac ten pezot - a oboje mi pride prestrelene cenou.
což o to, jezdit to může dobře, ale protože to je plugin hybrid, tak je to
1. nepraktické
2. težké jako prase
3. pro jakou skupinu zákazníků je to vlastně určeno ?
1. nepraktické
2. težké jako prase
3. pro jakou skupinu zákazníků je to vlastně určeno ?
To EV dělají? V každém případě, v Ready režimu většina a EV dobíjí 12V z trakční baterie. Nelze si dovolit ji nechat bez nabíjení během potenciálně dlouhé jízdy. A některé EV dokonce i vypnuté dobíjejí 12V z trakční když to je nutné.
U nas to ma normalne cennik, 67 000 € a vyzera to celkom dobre. Je to nenapadne a rychle, presne tak by sa ludia smiali a nechalo by ich to. Urcite lepsie, ako BMW v M pakete, ktory zmeni naraznik a zajazdi rovnaky cas, ako ten Peugeot 😄
To nevim jak phev Peugeot nabíjí 12V. Frantici jsou všeho schopni, ale neumim si predstavit že by se dobíjení 12V měnilo s ohledem na to zda je právě dobíjena trakční baterie.
Jakou to má vypovídací hodnotu oproti plácání XXC o 508PHEV a nějakém BMW?
Peugeoty v poslední generaci mohou jezdit pěkně, ale když je konstruktéři museli ozvláštnit nízké posazeným volantem na leštění koulí, tak je spousta lidí ani nebude chtít ocenit.
Peugeoty v poslední generaci mohou jezdit pěkně, ale když je konstruktéři museli ozvláštnit nízké posazeným volantem na leštění koulí, tak je spousta lidí ani nebude chtít ocenit.
není potřeba nic doporučovat....s BMW se to srovnávat nedá a cenovka 1,7mil u Pežotu vyvolává smích. Jinak Peugeot 205gti měl v dávných dobách můj spoluhráč v Německu co hrál v Bayreuthu....a jelo to výborně. Pamatuju na hecování s dalším hráčem co měl Fiat Uno turbo i.e. Dnešní Peugeot Traveller 2,0 145 koní poměr cena výkon opět výborně.