Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Poprvé na českých silnicích s Peugeotem 308. Jak jezdí aspirant na titul auto roku?

34 komentářů

Avatar - Ungalabunga
Ungalabunga
Auto docela hezké, Jenom mi přijde, že bez těch LED světel které jsou až v té výbavě GT line to vypadá o polovinu hůř. :-|
Avatar - iudex
iudex
Teda ak chceš takúto peknú 308čku (t.j. s matrix LED), tak ťa bude stáť minimálne 27.390 eur (cena 1,2 vo výbave GT). A to dostaneš trojvalcový motor. Super ponuka. :-[] 8-s Kde sú tie časy, keď za túto cenu bol Golf GTI Performance.
Reco
Moja 308 stala 22k po 20% zlave. Cennikovka tym padom rovnaka, takze casy, ked za tie prachy bol golf gti performance budu citat tak dekadu a viac.
Avatar - iudex
iudex
Omyl, tie ceny boli do faceliftu, ktorý prišiel v r. 2017. Takže 6 rokov dozadu.
Reco
A bola to cennikova cena? To sa mi verit nechce
Avatar - iudex
iudex
Áno, cenník. Konkrétne v r. 2014 to bolo 26500 za základné GTI a 27520 za Performance, v 2016 to bolo o niečo viac, základ nemám zapísaný, ale 28730 eur bolo za Performance.
ptr078
za tu cenu si to kupi iba blazon, nalesteny prd bez motora s diskutabilnym interierom. Sice sa mozu tvarit premiovo, ale mam pristup k rok starej 508, tri roky starej 5008 a 3008 a bohuzial tam vrze vsetko na pohlad, nieto este na dotyk, pri 508 pri pomalych prejazdoch retarderov a prejazdoch vatsich nerovnosti vrzga uz predna naprava
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Zpracování i-cockpitu mi od 3008 vždy přišlo takové fórové.
Avatar - Anonym
Anonym
tak ještě dávno předtím, jsem adoroval Peugeoty. V době modelů 205-206-306-405-406-605-607 se mi hrozně líbily a 406ku mám doteď. Ale když vidím dnes ve zpětném zrcátku ty hnusné a osňující kly, tak se mi zvedá žaludek.
Koukám, Pepík Mínusářů už je v pracovním procesu :-). Vítej, chlape!
Avatar - kari.laz
kari.laz
Mě se zvedá žaludek z kterého koliv pohledu na TM3, nedej bože do interieru, tam už ho mám třikrát převrácený naruby :D a Priusu asi ani psát nemusí ne, tam je to všem jasný, tam se nejspíše zvedá žaludek při pohledu do garáže i některým majitelům Priusa :D
Avatar - Anonym
Anonym
V tom případě mám veliké štěstí, že nemám garáž, takže se na Prius můžu dívat a nic mi nehrozí. Myslíš, že majitelé Priusu chodí do garáže s odrazivou plochou, podobně jako šel ten Perseus kouknout na tu kočku do jeskyně?
Avatar - kari.laz
kari.laz
No o to hůř, že to alespoň nechováš do garáže a musí to vidět tolik kolemjdoucích :D
Hele nevím, s čím chodí, moc majitelů Priuse popravdě neznám. Ale třeba to nahmatávají poslepu, než usednou :D
Avatar - Emel
Emel
Mohla by na to být nějaká speciální daň... když zatěžuješ okolí pohledem na ošklivý auto :-)

Ale takhle... Prius dvojka je ošklivá, čtyřka je ošklivá (krom Prime)... trojka je ok.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Dvojka je hezci nez trojka ;-)

A s tou ctyrkou je to tezke, kdyz ji hned po roce nebo dvou provedli "designovy facelift". Ten original byl podle meho nazoru zajimave sileny, zatimco upravena verze primo krici "potrebovali jsme to umirnit, ale bez velkych zasahu do konstrukce".
Avatar - Emel
Emel
Za mě ne. Za mě dvojka vypadá jako nějaká tupá líná ryba :-)
Trojka do toho vnesla jiskru... vypadá mnohem moderněji, ale není to úlet. A je to pořád takové kompaktní, tvary navazují a ladí... u čtyřky se mi pak ani zadek moc nezdá
https://img-ik.cars.co.za/news-site-za/images/2019/05/Toyota-Prius-1.jpg?tr=w-1200,h-800
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
To je prave zadek po designovem faceliftu. Predtim vypadal takhle a bylo to aspon zajimave, kdyz uz ne hezke :)

https://twitter.com/…6007428248895492

No a ten zadek PHEV verze, ... https://preview.netcarshow.com/…2017-1600-50.jpg
Avatar - Emel
Emel
Mjo... jen mě utvrzuješ v tom, že 3 byla daleko nejlepší :-D , tohle samoúčelný vlnobití jde úplně mimo mě.
Další problém Priusu jsou často malý kola. Ten design je takovej kosmickej... a pak na malejch kolech to vypadá tragicky.
https://www.cnet.com/…usfour-05793.jpg
Proti tomu je trojka ukázka přirozené elegance
https://www.autokaleidoskop.cz/…111208-63244.jpg
...a ano, i zadek je u Prime mnohem koukatelnější... dokonce nejen v noci ;-)
Avatar - iudex
iudex
Elegancia je silné slovo, ale tiež zastávam, názor, že trojka bola omnoho prijateľnejšia (pozor, nerovná sa pekná!), ako nástupca.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Trojka se mi líbila, ostatní generace kromě usedlé jedničky stojí za prd, snad jen PHEV je přijatelný.
Avatar - iudex
iudex
Ježiš, to je ako baviť sa, či je Dolly Parton krajšia po piatej, alebo šiestej plastike. :-[]
Oboje je desné, tam nepomôže nič, presne ako píše Emel. (viem, že si to vlastnil a je to OK, ale sám si asi uvedomuješ, že tvoj vkus je v tomto krajne menšinový).
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je spis neco jako Prokleti basnici… taky hledali krasu v hnusnych vecech :-[]
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
:D:D :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Suhlasim... zlate pezotacke 90-te roky... v tom case sa mi pacili snad vsetky pezoty.. aj 206 aj 306 406 ci 806.... vsetko elegantne kusky... 406 coupe je aj dnes stale vizualna pecka .. ci 306 cabrio.... pezot vtedy konkurenciu aspon tym dizajnom drtil .... bol elegantny ale dnes je to prisera za priserou... opulentne xichty ... naboptnane napuchnute tvary... k tomu v kabine "bajecny" i cocpit... dnes je bohuzial pezot uz posledna znacka o ktoru by som zavadil..
.. ani s nou uz do buducna neratam ak sa radikalne nezmeni ... inak este aj "vzdy druhy" z dvojice .. teda citron je uz praktickostou a eleganciou pred nim... neviem cim vlastne sa mi ma dnesny pezot pacit... lebo dizajnom aj interierom aj motormi to uz akosi so mnou nerobi emocionalne aj racionalne nic.... a vlastne aj cenou su pezoty akosi uz mimo realitu ... defakto su aj drahsie jak paradna toyota ci stale praktickejsi a pouzitelnejsi koncern.. pritom si nerobim iluzie ze dnesny obludny p308 aspon v niecom znici corollu... to ani vo sne.... zlate levie casy su davno prec...
Avatar - radolaco
radolaco
co to trepes prosim ta :-O peugeot nikdy nerobil tak atraktivne auta ako dnes
Avatar - kari.laz
kari.laz
Peugeot řady xx5 a xx6 byla nádherná nadčasová auta. Pak přišel útlum, xx7 se jim nepovedlo. Ale novodobé Peugeoty, co do vzhledu jsou krásná a nezaměnitelná auta. Bohužel zase už nemají nic pod kapotou.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
... a jééje.... :D:D
Avatar - Manhunt.60
Manhunt.60
...jen je opravdu potřeba si připlatit za GT line, jinak to vypadá o půlku hůř.
Ale Francouzi do toho poslední roky pěkně šlapou a daří se jim :yes:
BrunoSK
Skus pozriet v reale. Ani ta vybava allura nevyzere vobec zle. Lepsie ako na fotkach.
BrunoSK
Teraz mam Golf VII 1,5 TSI a mal som moznost sa previezt na novej 308. A musim povedat, ze som bol milo prekvapeny. Podvozok super, aj stabilita aj komfort. Motor napriek 3-valcovej konstrukcii velmi dobre ohlucneny a aj zvuk bol prijemny. Realne asi nie je rychlejsia ako moj Golf, ale pocitovo posobi vykonnejsim dojmom. Jedine negativa su menej miesta vzadu a ten volant...
Avatar - MS-sport
MS-sport
Co to zase je...?? :-O nemotor a načančaná bída. :no:
Avatar - hugino
hugino
Keby tam dali tú 1.6 t 180 k /bez PHEV/ tak to auto je fakt super.Mne osobne sa velmi páči aj keď som ho ešte naživo nevidel a za mňa je to lepšia volba ako nedávno predstavená Astra.Pri Peugeotoch sa mi páči aké pužívajú materiály v interiéri to je na úrovni Mazdy.Lenže s tým 1.2 trojvalcom 130k vo výbave GT za 27 390 € s EAT 8 je to drahé.Za tieto prachy už je Leon FR 2.0 tsi 190k s DSG.Ale prajem Peugeotu 308 aby ako jedíny finalista so spalovacím motorom v ankete Auto roka vyhral a porazil tie nezmyselné elektrospotrebiče.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
1.6 se dá koupit u DS, zatím.
Avatar - Brmbalik
Brmbalik
Doba je jaka je, ale kdyz vidim jak se tady vsichni rozplyvaji nad HB za 0.5 mega s 1.2 motorem, kterej jsi papne skoro 8litru tak premyslim nad celym tim downsizingem, kde je vlastne ta uspora?? Ja z toho teda vubec na vetvi nejsem...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Prezentační metalická barva jako základní bezpříplatková je zajímavý nápad, většina automobilek za ni má extra přirážku a v základu hnusota, která je dobrá maximálně do fleetu. Auto je to nejspíš povedené, ale 54 kWh elektrické verze moc neodpovídá proklamovanému pokroku v bateriích. Třeba cena nepřesáhne 500 tisíc Kč a všem se nám uleví, že je tu konečně parita ICE a EV.