Jestliže objednávky byly vloni tak vysoké ale vozy nedodaly a nešly do registrací, zákonitě by měly být rekordní registrace ty letošní. Ale očekává se jen mírný růst... Proč asi...
Octavia byla nejvíce zasažená nedostatkem čipů?? Co to je za výmysl?? Škoda si sama řídí kam čipy pošle a jestli vyrobí Fabii, Octavii, Karoq nebo Enyaq...
Naopak tady stále máme černý klobouk s překvapením o kterém se nesmí mluvit. Jak tedy Škoda splnila flotilové CO2 limity pro rok 2021???
Ty jsi tak evidenětně tak blbý, že je škoda reagovat. Nicméně přečti si znovu ten článek, pak zapoj mozek a dojde ti to.
Letošní registrace by byly rekordní, kdyby byly čipy. Jelikož je situace stále nejistá, a Škodovka jede jen na 2 směny, tak logicky pořád ty těch aut vyrábí míň než normálně a nikdo neví, kdy bude situace stabilní.
Ano Octavia byla nejvíce zasažena, protože na ni chybělo nejvíce dílů a zároveň dostaly přednost ziskovější modely. A Škoda si opravdu 100% sama neřídí kam čipy pošle, je závislá na dodávkách z koncernu. Menší modely zase nebyly tak zasaženy nedostatkem dílů, takže se vyráběly lépe.
Splnila je bez problémů. Má Enyaq Superb a Octavia PHEV. Navíc se počítá celý koncern, ne jen Škoda.
Přestaň už vymýšlet teorie a nesmysly o věcech, o kterých nic nevíš. Každý delaer co prodává VW koncern ti řekne, že má objednávek plnou pr.del, ale nemá co prodávat.
objedná vůz škoda neboť se nechal od šmejdů přemluvit, čeká a uvidí u souseda novýho hyundaje a u druhýho toyotu a dozví se cenu a co k tomu dostali a tak si koupí co má soused, tu zálohu 20tkč oželí. Emise škoda by splnila, kdyby se ty ID a Enyaq prodávala, nestačí je vyrobit v nepojízdným stavu, oni nemají kupce a jenom to vyrábí, tohle je podvod jak Z-qroup.
Vidím, že rohypnol má bráchu. K tomu rušení objednávek, samozřejmě se to děje a chápu, že někdo nechce čekat rok na auto, když mu původně slíbili 5 měsíců.
V nepojízdném stavu nebyl žádny vyrobený Enyaq. Koncem roku jich nedokončených bylo pár stovek, zbytek už byl dodělaný.
Žádná automobilka na světě nevyrábí na sklad. Už to konečně pochop, spolu se všemi dalšími, co hlásí tuhle debilní mantru. Každě to vyrobené auo má zákazníka, ať už koncového, nebo dealera, nebo importéra. Emise splní tenhle rok úplně v pohodě.
manažer škody? Kde bydlíš abych ti ukázal mega odstavný plochy škodovek co už mají majitele a ten majitel si kolem toho vytrhává trávu aby spodek nechytl lišej a rušil kuny a bobry. :D
:D:D:D bože ty se tak umíš střelit do vlastní nohy. Momentálně má celá Škoda na odstavných plochách pár stovek aut, jinak je vše dodělané. A každé to auto co tam stojí, už má zákazníka.
manážeři škodovky, ty si jeden co myslí, že nikdo se nemůže podívat na mapy a přepnout satelitní a neumí počítat? Cos podepisovals? Pár stovek je kolik, když za humny ode mně je přes dvatisíce aut, ano bydlím ve zlínským kraji a že by manažéru to zaměstnavatel nesdělil, kde vozí škodovka auta se nezdá. Jo a je tam poměrně vlhko, leží to na šterkopísku.
jí píši něco o online? Máš tam datum a kdybys byl hodný, tak tí pošlem online kameru od kámoša z firmy kde vjezd do mega odstavnýho parkoviště je přímo přes cestu. Kdybys uměl jezdit i mimo dálnici, tak si to můžeš vyfotit. Ale lepší je dát na diskuzi keci a ochranovat šmejdy co zadržují v trávě tisíce neprodejných aut.
musím psát stručně?, máš tam turistický mapy, přepneš na letecký, někde je to satelitní, já se dívám na mapy néééé na videa. Je to jasný nebo ti to mám namalovat.
Co kecáš??? Naopak KAŽDÀ (velkosériová) automobilka vyrábí na sklad!!! Jedou vozy z objednávek a aby výroba běžela nepřetržitě tak běžné jedou vozy skladové v běžných poptávaných konfiguracích!!! Ty pak jdou se zvýhodněním do nabídky dealerů.
Ne nedělá, nevím kolikrát to chceš ještě napsat??!!!
Každé vyrobené auto je dneska na objednávku. Buď si ho objedná FO, firma, nebo samotný dealer/importér jako skladové/předváděcí vozidlo, ale nikdo nevyrábí random auta, v nějaké "běžně poptávané konfiguraci", jak to nazýváš. Jak by to jako tomu dealerovi vnutili??
pane škodováku, víš, že existují i jiná auta než koncern VW. Kupoval jsem naposledy toyotu a tam vybereš typ, barvu a výbavu , kdyžtak nějaký paket. Nedáváš žádný peníze dopředu, dovezou, zaplatíš-rozumíš jak to chodí jinde? Vlastníš něco nebo jsi otrok zaměstnavatele?
Řekli by mu, že pokud si ho nevezme, nedosáhne na obratový bonus a nevydělá si ani na vodu s chlebem, třeba. Co je Vošický pryč, nemají automobilky žádnou fantazii ;)
Jak příznačné ze jsi jen opsal omáčky a všeobecné pindy ale naprosto jsi neodpověděl na to o čem pusu já. Hlavně že já si mám přečíst článek... Hezky jsi zahýkal :yes::yes:
Jo, to už jsi na mě zkoušel v nějaké minulé diskuzi, kde jsi byl úplně mimo. Odpověděl jsem ti na všechno a jelikož na to nemáš co říct, protože o tom nic nevíš, tak píšeš tyhle srance.
Ešte by som doplnil, že Octavka minulý rok doplatila aj na uvedenie novej Fabie na trh, ktorá logicky dostala prednosť. Momentálne, aspoň teda na Slovensku, prichádzajú zákazníkom Octavie objednané na jar 2021.
Má-li Škoda 107 tis. objednávek a letos čeká 73 tis. registrací, tak přes 30 tis. zákazníků se dočká auta až v roce 2023! Situace s čipy se evidentně moc nelepší…
když bys lustroval ty zákazníky, tak jeden pobírá dávky na živobití, druhý je veden na uřadu práce pátý roku, další má problém se zákonem ohledně alimentů atd. Ty objednávky jsou falešný aby dosáhli na covid dotace, kdyby ne, tak vyrábí vybavenou fábku jak sandero,
To patíš hotově, když máš učet, tak 20tkč a když přejdou k hyundai, tak ty benefity co dostávají stojí více jak ta záloha a ještě tu zálohu dostanou zpět, neboť i pro škodu platí zákony. Kupovals někdy pro sebe auto?
VII jistě pracuje ve Fkodofce a tak dostal pro otěcka zaměstnaneckou slevičku, no nekup to ... :-)
Fandové Schadewagenů nemají daleko k Muskovým nohsledům. :-)
Ja som kupoval skodovku a jeden dealer chcel 10% nevratnu zalohu a druhy 1000 € zalohu s tym, ze keby som auto nezobral, zalohu vratia, az ked to predaju niekomu inemu. Ked som sa nedavno pytal, ci maju co predavat, lebo este par vystavenych aut mali, tak ze su vystavene, ale ze uz vsetky su predane :-)
Ja som ináč raz objednal opel, zaplatil za to zálohu a o 2 týždne volali, že požadovanú konfiguráciu nevyrobia a vrátili peniaze :-) Škoda im ešte išla dať do výroby, tak som to objednal, zaplatil a asi o mesiac sa šiel pýtať, či vyrobia a že keď je objednaná, tak že vyrobia a nakoniec vyrobili.
Ano, ZA NORMÁLNÍHO STAVU platíš zálohu. Dnes, kdy nikdo není schopný garantovat dobu dodání ani dodržení specifikace v podstatě nikdo žádné zálohy NECHCE!!!
To ho dobře odiraji. 10% jo? Karoq za 700 to je masakr. Za poslední rok jsme kupovali už 3 auta, teď další 2 nově objednané v prosinci, a protože je/bylo dodání více než 3 měsíce a nejisté, ani na jedno zálohu nechtěli.
Vy Slováci se umíte tak krásně vyjadřovat :*):*):*)
Ten mozog s tím G na konci ... nádhera :-[]
Jazdit na autě - taky paráda :-)
To je poklona, ne kritika :*)
Nelepší. Inak na Slovensku sa úplne zrušilo uvedenie Cupry Born. Nie, že by to niekomu trhalo žily (z ID.3 sa minulý rok v SR aj tak predalo len 59 ks), ale aj tak je zaujímavé, že elektro netlačia za každú cenu. Dôvodom je hlavne cena, ktorá by bola medzi najnižšími na európskych trhoch.
Mno tady v ČR po oznámení špatných prodejů EV v roce 2021 spustili elektrodrtiči televizní reklamní kampaň jak sviňa. Dnes VW a KIA. Ale skoro každou reklamní přestávku.
Opat klesol.... ake tak chvalabohu.... trh je tym opat o cosi zdravsi a vyrovnanejsi :yes:
Su uz nastastie ta tam casy ked skoda u nas predavala 25 tisic aut a mala 40 percent trhu... ale stale mi pride aj dnes jej podiel u nas nadalej neprimerane vysoky... ale tak sikovni korejci ju opat donutia k dalsiemu poklesu aj tento rok verim... ale inak mam skodu rad ... ale jo 8-s:-[]
Ani by som nepovedal.Kolega má akurát problém od nova kupovanou i 20 1.2 atmo 75 k ktorá má 7 rokov a začala mu svietiť kontrolka motora.V originál servise kde kupoval auto bol na diagnostike a tam mu povedali že nevedia čo to môže presne byť môže to byť snímač vačkového hriadela alebo preskočená reťaz....bla bla bla.Že jednoducho má jazdiť pokiaľ to pôjde a potom sa uvidí.No fasa.Jednoducho zaplatil a išiel za známym mechanikom a ten mu povedal že to je ten snímač zaplatil 90 € ale po pár dňoch mu to začalo znovu.Takže ani kórejské auto s atmo motorom nie je 100% istota.To isté som písal minule že do našej firmy pre dílerov kúpili dve Kia Ceed a najprv jedna a už aj druhá majú problémy jedna s elektrikou a druhá so vstrekovačmi.Toto je tá kvalita Made in Korea.Oni síce podlezú cenu aby predali ale tá kvalita či už auta samotného aj servisu je dosť diskutabilná.Aby som sa vrátil ku i 20 kolegu tak ten sa dosť nasr...povedal korejca už nie aj keď bol pozrieť novú i 20 s trojvalcom za 17 500 € / takže už ani cenu nepodliezajú / povedal že im to už s tými cenami dobre je..be kontaktoval dobrého kolegu / čiže mňa / aby som mu pomohol vybrať auto tak som ho poslal pozrieť sa na skladovku novej Fábie a keď sa vrátil so spadnutou sánkou povedal to auto je super a na druhý týždeň ho berie.Je vo výbave Ambition s paketom Ambition + sivá metalíza / zliatiny.pípaky,hmlovky,lakťova opierka atď/ s 1.0 tsi 81 kw.A cena ? 15 200 €.No nekúp to.Pokiaľ sa dá korejca nebrať!
Tam išlo hlavne o cenu.Pôvodne chcel VW Taigo za 19 000 € / 465 000 kč / v základe a čakal by naň cca 6 mesiacov.On potrebuje auto hneď lebo zo súčasnej i 20 je dosť nervózny že či ho niekde nenechá.Tak ja som mu poradil že aj tak dať za auto segmentu B/SUV B okolo 18 - 20 000 € sa mi zdá zbytočne veľa pre takých ako nás nižšiu strednú triedu čiže robošov.Tak poraď čo by si doporučil za 15 200 € / 372 400 kč /.Z môjho pohľadu tým že som sa narodil v už neexistujúcej krajine menom Československo tak ja osobne by som dal skôr zarobiť Čechom ako Turecko/Korejcom.Tak poraď auto do 400 000 kč so 110k,200 Nm,6 stupňový manuál,tempomat,metalíza,hmlovky,zliatiny,pípaky,klíma...a nehovoriac o tom velkom priestore na segment B
Tam ale išlo primárne o cenu.Je iné kupovať auto do firmy a iné ako súkromná osoba.Pri skladovke si už moc nenavyberáš ideš po cene a či ti daná konfigurácia vyhovuje.Aby som povedal úplnú story tak s prvým čo prišiel tak bolo že Corolla sedan je za 17 000 € /415 000 kč/v základe a že či to je dobrá cena a majú aj skladovky. Ja mu vravím že na dnešnú dobu a triedu auta je to dobrá cena ale tá nová 1.5 atmo je len trojvalec a parametre sú také povedzme priemerné.0-100 za 12.1s a takisto pružné zrýchlenie voči tomu 1.0 tsi 81 kw bude o dosť horšie.Prečo ten motor volajú 1.5 Dynamic force netuším.Ale nedal si tip na auto do 400 000 kč.
Za 15-tis. je dnes Fabia v pomere ceny, výbavy a priestoru to najlepšie čo mohol kúpiť. Ja osobne by som v tej cene išiel do Swiftu. Má úsporný štvorvalec s mild-hybridom, super sa s ním jazdí a má bohatú výbavu.
Swift bude o čosi menší ale jasne každému sa páči niečo iné.On pred i 20 mal Fabiu I tak asi aj preto nemal problém ísť sa pozrieť na novú Fabiu a hlavne to bola skladovka ktorú môžeš zobrať hneď.Teraz keby si ju nakonfiguroval tak ako bola na predajni tak už je o 600 € drahšia a ešte by na ňu čakal pol roka.Za 15 200 € v tej výbave a s tým motorom pri dnešných cenách je to fakt dobrá cena.A myslím že bude ešte drahšie.Ja som mu navrhoval aj Clio s 1.33 Tce 140 Intense za 15 600 € ale to nechcel a asi by aj musel čakať.Aj to je dobrá ponuka.
Ano Ceed síce vyrábajú v Tepličke pri Žiline ale aké komponenty do toho dávajú je otázne keď už pri dvoch nových autách musíš kontaktovať servis.H i 20 ale vyrábajú v Turecku.
Ale v dnešnej dobe pokiaľ chceš auto segmentu B tak máš väčšinou v ponuke len trojvalce.Kosačka nekosačka tam si moc nepomôžeš.Dokonca taký Peugeot,Opel alebo Ford aj v segmente C ponúkajú len trojvalcové turbobenzíny.
Nemá někdo zákulisní info, kdy se stoupnou objednávky na Superba? Pokud se už dnes čeká přes rok a v roce 2023 má přijít nová generace, logicky by měla škodovka výhledově stopnout objednávky, tak by mě zajímalo, kdy k tomu dojde..
Nebo se další generace bude kvůli situaci odkládat?
A co tak se podívat na Camry v hybridu. Superb je normálně ihned k dodání, není o ně zájem, neboť cenou okolo 1,5mkč je pro někoho nedostupný, druzí si to nekupují, že to má policie.
Ve všem souhlas a mít svobodnou volbu, klidně běžím pro Toyotu, Škoda za ty peníze fakt nic moc, ale bohužel máme korporátem nařízený koncern a tak trochu doufám, že příští Superb by mohl být lepší auto, tak by mě zajímalo, kdy se cca spustí objednávky. Resp. kdy se stopnou objednávky na současnýho Superba. aby mi ho třeba ještě nechtěli vnutit, protože auto budu měnit na jaře 2023 a pokud by to měl být ještě starej Superb, tak by mi to radost asi neudělalo. To auto je za ty současný peníze fakt tragédie a už to znova nechci..
a jak Vám ten korporát to nařizuje, bije Vás, ponižuje, nedává Vám najíst? To jsi měl hned napsat, že to nebude pro tebe a nebudeš vlastník, tohle patří do fleetové diskuze a neodpovídal bych.
No já ve svém příspěvku, na který jsi reagoval, ani slůvkem nenaznačil, že mám v plánu Superb objednávat, tak jsem nepovažoval za nutné blíže upřesňovat detaily..
Jen jsem se ptal, jestli někdo neví, jak to bude s objednávkama, takže sorry ale tenhle koment je trochu mimo. Vlastně ani nevím, proč jsi reagoval, když k tématu nic nemáš, měl jsi to napsat rovnou, neodpovídal bych..
Pochopil jsem to trošku jinak... měšťáci koupili 2 CHR a počítají s tím, že čistě ve spotřebě budou jezdit za půlku a po centru města jen na elektřinu.
Zajímavý je, že nad firemníma registracema ohrnuješ nos, ale auto pro Policii z veřejných peněz je super :-)
Dost jo, ale třeba i30 má nějakých 40% soukromých. SUVka jsou o kousek vejš, Tucson 50+ třeba... Kamiq 31
Pokud teda bereš fleet = firemní tak jak to udává ta statistika.
Moc čísel se k tomu najít nedá, tohle je spíš výjimka: https://zpravy.aktualne.cz/…13cac1f6b220ee8/
Aha díky za info, někdo tu koncem roku psal, že se nyní objednávají auta do výroby v Q1 2023, tak jsem z toho vycházel. Superb u nás teď dlouho nikdo neobjednával, tak právě nemám přehled. V říjnu se u nás do firmy objednával Kodiaq a to byla čekačka 9 měsíců a od té doby výroba docela dost stála, tak by mě nepřekvapilo, kdyby to dnes byl ten skoro rok. Ale pokud Superb má podstatně kratší dobu dodání, tak je to asi v pohodě.. no vlastně by to znamenalo, že bych auto konfiguroval tak v říjnu tohoto roku a to tedy nevím, jestli už budou spuštěné objednávky na nový Superb nebo Passat, spíš asi ne, začínám se bát :-[]:-[] .
Třeba u Kamiqu asi jo, ale Superb na tom byl líp... ale jestli tě to zajímá, tak asi radši ověřit.
Otázka je, jestli tak prahnout po novém Superbu... bude hezčí, s intuitivnějším interiérem a lepšími motory? Ještě k tomu z prvního roku výroby v nové továrně... až bude tak uvidíme, ale že bych na něj třeba schválně čekal, to bych nečekal.
Záleží na situaci :-). Moje je taková, že máme na výběr Passat/Superb/Kodiaq. SUV moc nechci. A před domem mi stojí můj soukromý Passat B8 a vedle vyfasovaný Superb. Takže této generace už jsem se nasytil a rád bych nějakou změnu, i kdyby to bylo za cenu nějakých kompromisů nebo dokonce horšího auta. Divný, vím.. A potom mít jeden z posledních Superbů aktuální generace a pak 4 roky koukat na nové Superby.. nevím, prostě nerad kupuju auto na konci generačního cyklu. To dává někdy smysl pro soukromé osoby, které se tak můžou dostat k zajímavé ceně. Ale firma stejně vždycky dostane fleetovou slevu bez ohledu na model, tak mi přijde nesmysl za ty samé peníze brát starý model.
Nicméně já stejně asi nebudu schopen toto ovlivnit, prostě budu vyzván, ať si něco vyberu a nejsem si jistý, jak moc půjde zdržovat :). Každopádně u nás se ještě brzy bude měnit car policy, tak uvidíme, co z toho vypadne.. třeba bude možnost vybrat si i jiné značky, to bych přivítal. A taky se zvažuje možnost používat vlastní auto. To by bylo ideální, prodal bych Passat a koupil bych si auto dle vlastních představ. A koncern by to pravděpodobně nebyl.. No uvidí se časem..
Jo to chápu... pak to vypadá, že máš starý auto. Jen říkám, že se trošku bojím, že to dopadne jako u Octavie 4 - po počáteční spokojenosti s designem auta převládá dojem, že to je spíš přešlápnutí na místě než nějaký progress. Ale třeba se koncern vytáhne, uvidíme.
U nás je car policy volná... ze současný nabídky Insignia + Focus ST Combi, možná zkusit nějakou base prémiovku... zajímalo by mě, s čím přijde Mazda 6.
Já věřím tomu, že Golf/Octa byly pro VW obrovskou lekcí a taky slibují, že ten samý fail nezopakují. A slibují i návrat mechanických tlačítek, takže jim celkem věřím. Minimálně čekám posun v akustické pohodě a komfortu, tam si myslím nová okta nezklamala. Ale obecně mě ten koncern nějak začíná nudit a mít možnost volby, jdu do úplně něčeho jiného. Base prémiovka není pro mě, jednou jsem to zkoušel a bylo to strašný.. přišlo mi to strašně laciný a neútulný, každý to vnímá asi jinak, ale já vždycky budu radši preferovat dobře vybavený mainstream před holou prémií, ty základní displaye, sedačky, plasty atd., to je prostě děs.. a nemít tam dnes základní věci jako vyhřívaný sedačky a volant, parkovací kameru atd., to prostě nejde, to byl u mainstreamu standard už před 10 rokama. takže k čemu mi je, že budu sousedy dráždit znakem prémie na kapotě, když to denní soužití je tragický a každé chladné ráno nebo při každém parkování na to budu nadávat...
Ale jo, mít možnost vzít časem Mazdu 6 s šestiválcem, to bych neváhal, ale to se nestane, protože si hrajeme na ekologickou firmu, to je dnes moderní.. :'-(:'-(
Ona se ta prémie v mezičase zlepšila... třeba LED světla jsou v základu... akorát třeba ty základní 16" u 3er jsou pekelný a trošku koukatelný 17" jsou 40t... a pak to už člověka motivuje vzít rovnou třeba mPaket. Ale v tom smyslu jak říkáš že nechceš vstoupit znova do stejný řeky, tohle by mohla bejt cesta jak zkusit zase něco jinýho... nebo Giulii 2.0, to je fuk.
Ještě teda takhle... kdybych měl doma zánovního Passata a potřeboval služebák sám pro sebe, tak bych si normálně okouknul GR-86 :-)
To je možný, ale bavíme se o rozpočtu, za který se nechá pořídit slušně vybavenej mainstream, takže se bavíme o nižších modelech prémie (což už samo sobě je spíš poloprémie než prémie) a na příplatky moc nezbyde, takže jak říkáš kola za 40t už je celkem problém :-). A i třeba u té trojky se připlácí všechno včetně těch výhřevů sedaček, kamery atd. a bez toho dneska auto fakt nechci. Tím spíš, že to mají v těch packetech, takže tyhle naprosto základní věci cenu vyženou o dalších víc jak 100 tis. Takže prémie prostě není řešení.. tedy s mým rozpočtem :-).
Passata mám jen kvůli tomu, že se v téhle podivné zvrácené době nevyplatí ho prodat, to auto vůbec nepotřebuju a doma jen stojí, normálně bych ho už dávno prodal. A celou dobu jsem doufal, že mi v práci umožní ho používat, v takovém případě bych s radostí vrátil Superba a vrátil se ke svému Passatu a výhledově začal pokukovat po nějaké náhradě. Passat dřív sloužil jako hlavní rodinné auto, když to bylo jediné auto v rodině, ale manželka už má své MPV, takže pro sebe už kombi nepotřebuju, takže bych to nahradil něčím menším a zábavnějším.. Ta GR-86 by určitě stála za hřích :-! . Ale pokud nám v práci potvrdí, že vlastní auto používat nesmíme a firma mi prostě vnutí služebák, tak Passata stejně prodám, nemá smysl, aby tu roky stál, stejně by mi pak ten nájezd nikdo nevěřil :D:D .
Je mi jasný, že to je něco za něco. Řešil jsem to před čtyřma rokama a dopadlo to taky jasně pro mainstream, protože ty kompromisy (vč. výkonových) by byly u prémie moc velký. V mezičase mám ale dojem, že víc zdražil ten Superb než ta 3er... třeba by to stálo za zkoušku.
Pokud ale píšeš, že nepotřebuješ ten prostor, no tak bych koukal po něčem záživnějším - GTI nebo R od "správného" koncernu, 2er může být zajímavá alternativa... konec konců, za 1.1M je i TTčko - to auto jsem nikdy moc rád neměl (protože FWD sporťák), ale jako auto na každý den pro jednoho...
Jasně Superb je za aktuální peníze neprodejnej. Jsem koukal, že za 2.0 TSI chtěj přes milion. Za ty samý peníze je v Německu rok stará 330i s nájezdem v řádech jednotek tisíc kilometrů, takže tady fakt asi není o čem..
Ale o Golfu GTI jsem taky přemýšlel, ten se ještě nedávno nechal sehnat na operák za slušný peníze. Ale jak říkám, dokud se u nás ve firmě nerozhodnou, jestli nám to vůbec dovolí a kolik nám na to přispějí, žádné další kroky nemá smysl podnikat..
TT mě moc nebere. A hlavně myslím, že firmy mají často v podmínkách, že to musí mít 4 dveře.. co kdyby člověk někdy musel dělat taxi nějaké vážené návštěvě..
Taky mě TT moc nebere, určitě by mě víc zajímala ta GR-86 - RWD samosvor. Ale zase záleží na co to má sloužit, s budgetem 1M u koncernu by mohlo překvapit... vevnitř je přece jen trošku jinde než Superb.