Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Tesla pohořela v hodnocení systémů monitorování pozornosti řidiče

21 komentářů

Ales Chocholousek
Nic co nemůže vyřešit aktualizace 😁 😁
traveldrive
"Většina výrobců pohořela, včetně Tesly."
A v titulku je len Tesla.
Tomu sa hovorí nestrannosť. 😒]
Na druhú stranu, kto si tento "článok", ak sa tak dá nazvať tých pár strohých riadkov, prečíta, tak zistí,
že ACZ vlastne robí Tesle službu - reklamu zadarmo..
Avatar - Anonym
Anonym
Jo, nechá. Na 10 sekund. Uděláš to opakovaně a už autopilota nezapneš, dokud nezastavíš. To v Priusu i v Peugeotu, žádný autopilot ani asistent není, ale sundat ruce z volantu si můžu libovolně a třeba můžu řídít kolenama, no problem.
DonVito
Jako vtip dobry.

Jinak myslis, ze v Tesle nemuzes ridit kolenama?
Avatar - Anonym
Anonym
Zvláštní je, že ty vidíš vtip v přesném popisu chování TM3. Když už chceš plácat o elektromobilitě z pozice hlasatele jedné pravdy, proč ses třeba aspoň jednou v Tesle nesvezl? Cca ve 2, třídě ZŠ se učí čtení textu (slabikování to je ta 1. třída). Chtělo by to číst a chápat, co jsem vlastně napsal. O řízení tesly kolenama jsem nepsal vůbec nic.
DonVito
Mas pravdu, ze tvuj text vlastne asi nechapu.
😁
A ty chapes muj?
Fakt me nerozesmal popis TM3...
Presto bych byl rad, kdybys odpovedel.

Teslou jsem se svezl vicekrat, mnohem driv nez ty...
A i jinymi elektromobily. 😉

Jinak cteni se uci na vetsine skol v prvni. To ze ses naucil v prvni jen slabikovat je jen tvuj problem. Ne vtip. Nemam rad osobni utoky.

Napisu to tedy srozumitelneji pro tebe. A uz se ti nebudu posmivat. Promin.

Myslim, ze TM3 jde ridit kolenama vice nez deset sekund. Ale nezkousel jsem to.
Podle me totiz jeste nemonitoruje Tesla ruce vnitrni kamerou.
Ale treba se pletu. 😉

PS Jeste bych ti mel vysvetlit, co me pobavilo, kdyz to nebylo zrejme. A sice, ze pises jako vyhodu, ze ve svych autech nemas autopilota, ale muzes ridit kolenama.
To je vyhoda asi jako😒br /> Kdo ma viset neshori...
Avatar - Anonym
Anonym
Aha, takže opravdu nechápeš až tak moc, jak jsem ani nevěřil. Nezávidím ti. O jaké výhodě jsem to psal?
DonVito
Wtf
Rozumis otazce?
Nebo me tu chces zkouset z toho co jsi napsal??
Napsal jsem ti, ze ja tvuj prispevek vlastne zrejme uplne nechapu. Staci, ju? 😉

Tak a ted zkus odpovedet na puvodni otazku.
Mozna se tim nekam posuneme.
Freddka
Jak ctes Consumer Reports, hned vis odkud vitr vane (GM, Ford).
Proste se stanovi takova pravidla, ktera vyhovuji zadavateli. Takova normalka.

Kdyz to vyresis nejak jinak, dostanes 0 bodu, nazdar. A ze to potopi treba BMW a Subaru, kteri maji ty systemy na velice slusne urovni ... smula. Kdyz se kaci les .. a tak dale :-!

Pry dost podobne operuje taky NHTSA, jenze tam je to horsi, to je regulator.
kesumb
hlavne je to presne naopak, cim min toho auto o ridici vi tim lip
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Hori housle.... hendikepovanym hori hrby... hele hydrometeority...
Avatar - eLzyx
eLzyx
k čemu mi je systém autonomního řízení (byť částečného), když bych nemohl vůbec sundat ruce z volantu, nebo se podívat třeba na delší dobu do navigace?
To raději ať tam žádný takový systém není. Protože nemít možnost se nějak rozptýlit, tak za tím volantem, který vlastně ani neovládám, prostě usnu z nudy.

Já třeba používám autopilota na přehledném 2+2 pruhu s výškově oddělenými směry, kdy prostě během jízdy večeřím. Stačí občas ťuknout do volantu kolenem. Stejně tak jej používám ve chvílích, kdy mi skončí playlist na Spotify a hledám jinou hudbu. Sice ten provoz po očku sleduji, ale ta koncentrace není 100%, proto je dobré mít toho elektronického pomocníka.
Avatar - Anonym
Anonym
Přesně v tom je ten problém, k čemu v TM3 ten autopilot vlastně je? Když si nemůžu ani uvolnit ruce na prázdné rovné silnici. Právě toto pohodlí bych od něj chtěl mít, ale nejde to.
Avatar - eLzyx
eLzyx
bohužel legislativa
Freddka
No jo ale tenhle system nemuzes nechat jezdit samotny, protoze se muze kdykoliv vypnout.
Jak bys zajistil ze nekdo jede pul hodiny a pak hned zareaguje - to by si zrovna cetl noviny a jedl u toho bagetu a pak piiip pane ridici mate 0.5 sekundy nebo zahynes a vezmes s sebou ten autobus v protismeru co je plny deti... Takze to ma svy dost opodstatneny duvody.
Avatar - Anonym
Anonym
Jsou kromě mas i lidi s mozkem v hlavě. Jak říkám, někdy bych si rád uvolnil ruce na přehledném rovném kousku kvalitní silnice. Nemám v úmyslu u toho žrát, šu*kat nebo koukat na trapný seriál na Netflixu. Prostě chci jen supervizorovat automat a jet trošku pohodlněji.
Freddka
Ja s tim musim souhlasit. Je to cely kockopes.

Ale nemichal bych to vsechno dohromady. Ocenuji aktivni systemy, ktere maji opravdovy prinos v kriticke situaci.

Mikrospanek - auto ridice probudi a neopusti svuj pruh.

Nekdo dostane infarkt za jizdy a auto zajisti, ze nesemele autobus v protismeru.

Nekdo skoci ve meste pred auto a to okamzite zabrzdi - zkraceni reakce o sekundu, to je casto dost rozhodujici.

Adaptivni tempomat pro komfort jizdy - nekdy ho chces a pomaha, jindy zase ne.

A je v poradku ty systemy povypinat. Kdyz se chci projet nekde na prazdny silnici v serpentinach, fakt nepotrebuju hlidani v pruhu apod.
traveldrive
A čo tak opačné garde? Povypínané systémy a zapnem ich, len keď potrebujem. Vypínať stop/štart a asistenta jazdy v pruhu pred každou jazdou ide pekne na nervy.
Freddka
Samozrejme souhlasim. Proc by mi nekdo zakazoval nastavit si auto jak chci.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Davat za nieco, co dobre funguje, ale da sa vypnut, 0 bodov.
Avatar - MS-sport
MS-sport
Tím bych to uzavřel. :-! :no: