Ide prakticky o elektromobil - so spotrebou energie mimo auto. Stlačiť elektrinou vzduch a týmto tlakom potom poháňať auto je naoko bombastický, ale krajne neúčinný spôsob pohonu. Straty činia cez 70%. Takže technicky ide o nezmysel.
Myšlenka je to zajímavá, ale chápu, že efektivita takového pohonu je prachmizerná. Co mě ale zaráží je konstrukce tohoto nebezpečného šlapohybu. Umístit vstupní dveře pro posádku do místa kde je "deformační zózna" to je fakt geniální. V případě nehody bude posádka vystupovat asi kudy? Pokud teda přežije, protože deformační zóna jsou vlastně nohy posádky. Tam stačí přejet kočku a posádka to šeredně odnese :-D Bál bych se v takovým krámu jet víc než 50 a už to je v případě nehody nejspíš fatální rychlost.
Aký má potom zmysel nahrádzať ho elektrinou? Takéto vozítko by beztak jazdilo za nejaké 3 litre benzínu, takže ani ekologický argument by zásadnú váhu nehral.