Novinky
Spalováka měli zaříznout dávno, jen ztráceli drahocenný čas a finančně krváceli, zatímco trh zaplavila Tesla vlna :-!
Zaplavení vypadá dost jinak wotroubku.
Ale v jednom máš pravdu, přes Teslu se ID4 neprosadí a VAGG má mylné informace o tom jak moc "touží" Američané po elektrozkratovaných folksvágenech 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Ale v jednom máš pravdu, přes Teslu se ID4 neprosadí a VAGG má mylné informace o tom jak moc "touží" Američané po elektrozkratovaných folksvágenech 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Postuju jeste jednou😒br />https😐/www.focus2move.com/…g-mid-size-cars/
"Toyota Camry sales have been 691k in 2021, with 8.2% share.
In second place we have the Tesla Model 3 -up 2 spots- with 572k units (6.8% share)" :yes:
O sedany stredni tridy celosvetove zajem je.
O Passat v USA ne.
Camry, TM3, Accord... skvely auta.
Tezko bych hledal duvod, proc uprednostnit US Passat.
"Toyota Camry sales have been 691k in 2021, with 8.2% share.
In second place we have the Tesla Model 3 -up 2 spots- with 572k units (6.8% share)" :yes:
O sedany stredni tridy celosvetove zajem je.
O Passat v USA ne.
Camry, TM3, Accord... skvely auta.
Tezko bych hledal duvod, proc uprednostnit US Passat.
Protoze nemi na kazdem rohu v USA, pro mne by to byl duvod 😊
To ze nejsou na kazdym rohu ma svuj duvod.
Tvym skutecnym duvodem by byla absence clean dieselu. 😉
https😐/youtu.be/pDI0jFZRnLU
"Diesel is dirty" a ani reklama na tom nic nezmenila.
A v souvislosti s dieselgate je to uplne absurdni.
https😐/youtu.be/KXn8uPDCEVk
Je dobry (s odstupem) videt, jakej bullshit jsou reklamy.
Resp. ze realita je obcas presne opacna...
Tvym skutecnym duvodem by byla absence clean dieselu. 😉
https😐/youtu.be/pDI0jFZRnLU
"Diesel is dirty" a ani reklama na tom nic nezmenila.
A v souvislosti s dieselgate je to uplne absurdni.
https😐/youtu.be/KXn8uPDCEVk
Je dobry (s odstupem) videt, jakej bullshit jsou reklamy.
Resp. ze realita je obcas presne opacna...
Dalším potenciálním důvodem je, že se může za pár let ukázat, že to auto vypouští o gram CO2 víc než je na papíru a po hromadné žalobě můžu dostat nové auto :-!
Sylphy, Camry, novej Accord, Passat, Sonata... nic z toho mě nebere, vesměs ošklivý auta. Když už bych bydlel v USA a měl si vybrat sedan, tak si vezmu Mazdu 6.
PS: ale abych potěšil barika, designem jsou třeba i ty Chargery a tak docela koukatelný...
PS: ale abych potěšil barika, designem jsou třeba i ty Chargery a tak docela koukatelný...
Mazda 6 :yes😒br />
Ale i Nissan Sylphy.
A Accord se mi samozrejme libi taky, ke vsemu s jeho vybornym hybridem. :yes: :yes😒br />
Jj Americani umi zit. 😄
Podivej se v cem se jezdi u nas.
V Oktavkach v lepsim pripade.
A Accord se mi samozrejme libi taky, ke vsemu s jeho vybornym hybridem. :yes: :yes😒br />
Jj Americani umi zit. 😄
Podivej se v cem se jezdi u nas.
V Oktavkach v lepsim pripade.
Accord se mi líbí taky, ale tenhle
https😐/img.auto.cz/…aW1n/4142132.jpg?…
Ten novej - zepředu dobrý, ale zadek moc ne, jako by se nemohli rozhodnout jestli chtějí sedan nebo lift a tak udělali něco mezi.
Sylphy nevím, přijde mi to takový neharmonický... oproti té Mazdě třeba
https😐/p5-tt.byteimg.com/…18337e52a043.jpg
https😐/img.auto.cz/…aW1n/4142132.jpg?…
Ten novej - zepředu dobrý, ale zadek moc ne, jako by se nemohli rozhodnout jestli chtějí sedan nebo lift a tak udělali něco mezi.
Sylphy nevím, přijde mi to takový neharmonický... oproti té Mazdě třeba
https😐/p5-tt.byteimg.com/…18337e52a043.jpg
Accord je fastback z duvodu aerodynamiky. Tady clanek na tema aero Civiku😒br />
https😐/www.hondarandd.jp/point.php?pid=1226&lang=en
The shape from the C-pillar to the trunk in particular has
become a design icon of the new model CIVIC, presenting
the shape of a sedan but offering the image of a coupe
depending on the angle from which it is viewed. In this
section of the vehicle, design demands and aerodynamic
performance reached an even more sophisticated level of
balance.
Na obrazcich je vse pekne vysvetleno...
Ten tvuj starej obrazek byla v US Acura TSX, pokud vim. Moc pekna. :yes:
Design Nissanu se mi obecne libi hodne. Odvaznej, moderni, sportovni...
Sylphy je dost dobrej. A Maxima je dokonala.
https😐/www.caranddriver.com/nissan/maxima
Takhle ma vypadat (podle me) moderni limuzina.
The shape from the C-pillar to the trunk in particular has
become a design icon of the new model CIVIC, presenting
the shape of a sedan but offering the image of a coupe
depending on the angle from which it is viewed. In this
section of the vehicle, design demands and aerodynamic
performance reached an even more sophisticated level of
balance.
Na obrazcich je vse pekne vysvetleno...
Ten tvuj starej obrazek byla v US Acura TSX, pokud vim. Moc pekna. :yes:
Design Nissanu se mi obecne libi hodne. Odvaznej, moderni, sportovni...
Sylphy je dost dobrej. A Maxima je dokonala.
https😐/www.caranddriver.com/nissan/maxima
Takhle ma vypadat (podle me) moderni limuzina.
To je odkaz na Civic, ne?
Jakej má ten Accord Cx? Nevím, no... mně se to prostě nelíbí, když už to nadesignovali takhle, tak to měli udělat jako lift. No ale dobře, já obecně na sedany nejsem... a když, tak chci, aby vypadaly jako sedan.
Maxima není špatná... ale mám u ní dojem, že je jí ten čumák trošku velkej (což ostatně platí i pro jiný auta dneska, třeba nová A6). Pořád mi ta Mazda přijde mnohem elegantnější.
Jakej má ten Accord Cx? Nevím, no... mně se to prostě nelíbí, když už to nadesignovali takhle, tak to měli udělat jako lift. No ale dobře, já obecně na sedany nejsem... a když, tak chci, aby vypadaly jako sedan.
Maxima není špatná... ale mám u ní dojem, že je jí ten čumák trošku velkej (což ostatně platí i pro jiný auta dneska, třeba nová A6). Pořád mi ta Mazda přijde mnohem elegantnější.
Accord nevim.
Nasel jsem narychlo jen Insight.
0,25
https😐/motorandwheels.com/…ficient-of-drag/
1. Tesla Model S
2. Toyota Prius
3. Tesla Model X
4. Kia Optima Hybrid
5. Hyundai Ioniq
6. BMW 5 Series EfficientDynamics Edition
7. Honda Insight
8. Mazda Mazda3
9. BMW 7 Series L
10. Mercedes-Benz CLA BlueEfficiency
11. Audi A4 2.0 TDI Ultra
12. Mercedes-Benz A-Class Saloon
Nejak mi tam chybi TM3. Presto zajimavy.
Nasel jsem narychlo jen Insight.
0,25
https😐/motorandwheels.com/…ficient-of-drag/
1. Tesla Model S
2. Toyota Prius
3. Tesla Model X
4. Kia Optima Hybrid
5. Hyundai Ioniq
6. BMW 5 Series EfficientDynamics Edition
7. Honda Insight
8. Mazda Mazda3
9. BMW 7 Series L
10. Mercedes-Benz CLA BlueEfficiency
11. Audi A4 2.0 TDI Ultra
12. Mercedes-Benz A-Class Saloon
Nejak mi tam chybi TM3. Presto zajimavy.
Tady je o něco novější článek, TM3 má podle něj 0,23 (stejně jako střední prémiovky, A4 apod.)
https😐/www.autosalon.tv/novinky/nova-auta/dvacet-nejaerodynamictejsich-aut-ktera-si-dnes-muzete-koupit-nova-octavia-mezi-svetovou-elitou
Dnešní špička je těch 0,2 (EQS), 0,22 už se objevuje u normálních aut (CLA jako první myslím).
Obecně v tom asi ty setinky lítají sem tam... ale právě mě překvapilo, jak se jásá nad 0,28 u EQA, to žádnej vodvaz není.
https😐/www.autosalon.tv/novinky/nova-auta/dvacet-nejaerodynamictejsich-aut-ktera-si-dnes-muzete-koupit-nova-octavia-mezi-svetovou-elitou
Dnešní špička je těch 0,2 (EQS), 0,22 už se objevuje u normálních aut (CLA jako první myslím).
Obecně v tom asi ty setinky lítají sem tam... ale právě mě překvapilo, jak se jásá nad 0,28 u EQA, to žádnej vodvaz není.
No mozna v ramci kategorie to uspech je...
Kompaktni SUV je co se tyce cx asi nejvetsi peklo.
Spolu s minivozy?
Kompaktni SUV je co se tyce cx asi nejvetsi peklo.
Spolu s minivozy?
Tak z te trojice co napsal Donvito je ten Passat pro USA “nejexotictejsi” Ja bych jinak bral Fusion Sport, bohuzel uz se ale prestal vyrabet taky.
Tak ty si vybiras vzdy outsidery. 😉
Muj favorit je samozrejme TM3.
I
Ne sice uplne designem...
I kdyz je to taky krasny auto (ale ne maskulini z pohledu petrolheada), mam rad aerodynamicke tvary.
Muj favorit je samozrejme TM3.
I
Ne sice uplne designem...
I kdyz je to taky krasny auto (ale ne maskulini z pohledu petrolheada), mam rad aerodynamicke tvary.
Jak jinak, pro mne je Tesla mimo muj zajem, nelibi se mi a neni mi sympaticke EV v jinem, nez mestskem aute.
Fusion sport ma maskulinni pohon, sleeper v havu Mondea
Fusion sport ma maskulinni pohon, sleeper v havu Mondea
No u mne je zase diesel mimo muj zajem, nelibi se mi a neni mi sympaticky v jinem aute nez v... traktoru. 😁
Fusion Sport jsem neznal, ale vzhledem k tomu, ze pises, ze konci, uz se mi nechce ani dohledavat. 😄
Fusion Sport jsem neznal, ale vzhledem k tomu, ze pises, ze konci, uz se mi nechce ani dohledavat. 😄
A kdo sem taha diesel prosimte ? V kterych autech o kterych se bavime , je a nebo byl v USA v prodeji diesel ? Mozna kdysi u toho Passatu.
Fusion Sport mel V6 2.7 ecoboost, AWD a 325k… to ujde
Fusion Sport mel V6 2.7 ecoboost, AWD a 325k… to ujde
Exotický auto by pro mě mělo nějaký kouzlo, pokud by mělo nějakou osobnost. Třebas v Evropě Civic...
Že je třeba v Evropě exotika ta Camry mě nijak nepřitahuje, pokud to auto vypadá jak radlice na sníh.
A stejně tak si myslím, že by mi jako týpkovi v US nic neříkal ten odrbaný Passat.
Že je třeba v Evropě exotika ta Camry mě nijak nepřitahuje, pokud to auto vypadá jak radlice na sníh.
A stejně tak si myslím, že by mi jako týpkovi v US nic neříkal ten odrbaný Passat.
Treba ta Toyota v USA ma zajimavou Corollu sedan s GR paketem (tedy tak se mu rika tady u nas) a 2.0 atmo s Manualem asi kolem 160k cca , to by taky nebylo marny.
Jinak mne se US Passat a mensi Jetty vzdy docela libily
Jinak mne se US Passat a mensi Jetty vzdy docela libily
To by se asi dalo... i když teda moje koketování s 2.0SkyG v Mazdě v poslední době bylo spíš zklamání než nadšení a pochybuju, že by tohle bylo lepší...
Viděl jsem nějaké ty kousky z té final edition a moc mě to teda nenadchlo
https😐/www.carpixel.net/w/1d6d26b37734b902f5eaf6cc66a2cd93/volkswagen-passat-limited-edition-wallpaper-hd-106397.jpg
...ale tak jo, trošku méně chromu a mohlo by to být elegantní auto.
Viděl jsem nějaké ty kousky z té final edition a moc mě to teda nenadchlo
https😐/www.carpixel.net/w/1d6d26b37734b902f5eaf6cc66a2cd93/volkswagen-passat-limited-edition-wallpaper-hd-106397.jpg
...ale tak jo, trošku méně chromu a mohlo by to být elegantní auto.
No a ty si zkousel i mensi Mazdy ? Protoze Corolla vs MA6 je rozdil tridy. Ja zkousel MA3 s 90kw verzi a jelo to hezky, sice to nebylo na zavody, ale podobny motor s cca 150-160k by na takove auto byl solidni.
Jinak za mne drive byla TOp Jetta GLI , tedy z tech US aut mensich
Jinak za mne drive byla TOp Jetta GLI , tedy z tech US aut mensich
Nojo, máš pravdu že primárně jsem zkoušel šestku... ale mám podobnou zkušenost i z jinejch aut - třebas Civic 1.8 má taky nějakejch 140k, ale se zpřísňujícíma se emisema taky trošku ztrácel elán a ke konci už bych to hodnotil spíš jako průměrnou dynamiku než něco pro radost.
To je pravda, ale mne spis prislo, ze ten Civic ma dlouhe prevody a kdyz pak mel otacky, jel hezky. Kazdopadne bych se svezl, jaky to je
1.5 turbo jede skvele...
Ale mne by se zase nejvic libil (kdyz uz se spalovakem...) Insight, s jeho dokonalym seriovym hybridem.
Ktery je vic EV nez Prius...
Ale mne by se zase nejvic libil (kdyz uz se spalovakem...) Insight, s jeho dokonalym seriovym hybridem.
Ktery je vic EV nez Prius...
Nějak to jelo... ale když pak jeden kamarád, zapřísáhlý honďák a motorkář sednul do nafty, už nechtěl o 1.8VTEC slyšet.
1.8 vtec byl takovej spolehlivej jednoduchej pracant. S dostatecnou dynamikou. Pomerne vhodnej i do mesta a na kratky trasy...
Uz trochu utlumenej normou.
Spolu s Mazdou posledni? zastupce atmosfer ve tride.
Uz trochu utlumenej normou.
Spolu s Mazdou posledni? zastupce atmosfer ve tride.
Jo... což svým způsobem byla slepá ulička pro sportovně střiženou značku jako bývala Honda.
Heled, Honda ma treba v USA velmi konzervativni image.
A preloz si nazev Civic. 😉
Prioritne je to prakticke spolehlive cenove prijatelne auto - takovy lidovy vuz. 😄
To, ze mel vzdy neco navic (v nektere generaci, treba VII prostor, ve vetsine generaci podvozek, v IX kufr a magic seats) byl spis bonus.
Podvozek X. generace je to nejlepsi, co jsem v tehle tride ridil (o IX. generaci se to bohuzel rict nedalo..).
Ta "slepa ulicka" - mluvis predpokladam o Evrope. 😉
A v Evrope mozna bude moct Honda se svym hybridem po zavedeni EU7 slusne bodovat. Podle me je to nejvyspelejsi hybrid vubec.
PS Civic je velmi uspesny lidovy vuz, ktereho se prodalo posledni rok skoro 2x tolik co Golfu.
https😐/www.focus2move.com/…ng-compact-cars/
Toyota Corolla with 1,155k sales, holding 11.3%
Honda Civic with 608k units sold (6% share)
Volkswagen Golf with 351k sales (3.4% share)
A preloz si nazev Civic. 😉
Prioritne je to prakticke spolehlive cenove prijatelne auto - takovy lidovy vuz. 😄
To, ze mel vzdy neco navic (v nektere generaci, treba VII prostor, ve vetsine generaci podvozek, v IX kufr a magic seats) byl spis bonus.
Podvozek X. generace je to nejlepsi, co jsem v tehle tride ridil (o IX. generaci se to bohuzel rict nedalo..).
Ta "slepa ulicka" - mluvis predpokladam o Evrope. 😉
A v Evrope mozna bude moct Honda se svym hybridem po zavedeni EU7 slusne bodovat. Podle me je to nejvyspelejsi hybrid vubec.
PS Civic je velmi uspesny lidovy vuz, ktereho se prodalo posledni rok skoro 2x tolik co Golfu.
https😐/www.focus2move.com/…ng-compact-cars/
Toyota Corolla with 1,155k sales, holding 11.3%
Honda Civic with 608k units sold (6% share)
Volkswagen Golf with 351k sales (3.4% share)
Myslím konec cesty se sportovně střiženou atmosférou... jo, primárně v Evropě, ale i jinde.
Desítku jsem chvíli zvažoval, tou 1.5 se byl projet... ale ke spoustě plusů našel stejnou spoustu mínusů. Nakonec dával větší smysl ten litr - v první řadě ho Honda brutálně tlačila... a ani jsem neslyšel o problémech, u té 1.5 jo... prostě přesně jako to obyč auto pro masy... takže už ne pro mě 😄
Desítku jsem chvíli zvažoval, tou 1.5 se byl projet... ale ke spoustě plusů našel stejnou spoustu mínusů. Nakonec dával větší smysl ten litr - v první řadě ho Honda brutálně tlačila... a ani jsem neslyšel o problémech, u té 1.5 jo... prostě přesně jako to obyč auto pro masy... takže už ne pro mě 😄
Mně se paradoxně líbí nová K5.
https😐/www.thekeea.com/…Kia-K5-specs.jpg
Nejdřív mi přišla ujetá, ale nakonec je docela koukatelná.
https😐/www.thekeea.com/…Kia-K5-specs.jpg
Nejdřív mi přišla ujetá, ale nakonec je docela koukatelná.
Jo, taky dobry.
U Korejcu ocenuju, ze se toho neboji, nicmene ne vsechno se mi uplne libi. Tucson uplne ne. Sportage ted ano. Laborujou a myslim, ze casem zustane to nejlepsi.
Jinak tohle ti prijde ujety?
Co potom musis rikat tem Nissanum?
Mam rad odvahu v designu.
Jestli je to hezky se pozna az casem.
Nejhorsi je pro me nudnej design. Nezajimavej i kdyz je to novy.
Po letech pak to auto pak vypada jeste starsi. 😄
Za me kvalitni design treba Bangluv 5er (E60).
Kdyz byl novej, obrovska kontroverze.
A ted? Vypada porad aktualne.
Narozdil od jeho predchozi generace (E39), nevyrazny uz kdyz byla nova.
Jinej priklad je predchozi CR-V. Taky prislo a lidi byli zhnuseny. Ze to ma na zadech batoh a kdesi cosi. A kdyz ta generace konci, tak o ni novinari napisou, ze ma nevyraznej design... 😁 Protoze si zvykli. A takovej design se stal normalnim. :yes:
U Korejcu ocenuju, ze se toho neboji, nicmene ne vsechno se mi uplne libi. Tucson uplne ne. Sportage ted ano. Laborujou a myslim, ze casem zustane to nejlepsi.
Jinak tohle ti prijde ujety?
Co potom musis rikat tem Nissanum?
Mam rad odvahu v designu.
Jestli je to hezky se pozna az casem.
Nejhorsi je pro me nudnej design. Nezajimavej i kdyz je to novy.
Po letech pak to auto pak vypada jeste starsi. 😄
Za me kvalitni design treba Bangluv 5er (E60).
Kdyz byl novej, obrovska kontroverze.
A ted? Vypada porad aktualne.
Narozdil od jeho predchozi generace (E39), nevyrazny uz kdyz byla nova.
Jinej priklad je predchozi CR-V. Taky prislo a lidi byli zhnuseny. Ze to ma na zadech batoh a kdesi cosi. A kdyz ta generace konci, tak o ni novinari napisou, ze ma nevyraznej design... 😁 Protoze si zvykli. A takovej design se stal normalnim. :yes:
Mám zejména rád v designu eleganci, souměrnost a přiměřenost. Správný proporce, ideálně nízký široký, bez extrémních převisů... ale můžou z toho být i výjimky.
E39 byla bezchybná, s angel eyes parádní konzervativní prémiovka, přirozené vyvrcholení designu E28-34. A možná pak úplně nevěděli co dál? Nevím, každopádně jo, E60 byla drzá revoluce, která podtrhla image BMW jako té méně konzervativní prémiovky... a pak, když se usadil prach, tak F10 si vzala to lepší z obou 😄
CR-V byla hrbatá neproporční hrouda na začátku a je stejná i teď, pro mě žádná změna. Ve třídě je spousta, vlastně většína hezčích aut... a to SUV nemusím obecně.
E39 byla bezchybná, s angel eyes parádní konzervativní prémiovka, přirozené vyvrcholení designu E28-34. A možná pak úplně nevěděli co dál? Nevím, každopádně jo, E60 byla drzá revoluce, která podtrhla image BMW jako té méně konzervativní prémiovky... a pak, když se usadil prach, tak F10 si vzala to lepší z obou 😄
CR-V byla hrbatá neproporční hrouda na začátku a je stejná i teď, pro mě žádná změna. Ve třídě je spousta, vlastně většína hezčích aut... a to SUV nemusím obecně.
Keď tak Cadillac CT 5 od 39 000 $ s parádnym dvojlitrovým/trojlitrovým turbobenzínom.To je auto a nemusíš naťahovať každý druhý deň kábel. :yes:
s trubkou vzadu. Kolik bude i4 stát, když Maverick stojí jak velká baterka do ID4.
Kolik stoji baterka do id.4, pri velmi konzervativni cene 200$ za kwh? 😉
A kolik Maverick?
A kolik Maverick?
Oficiální údaj není, ale různé odhady z EV automoto fór jsou mezi 16-27k USD i s prací za výměnu. Maverick začíná na 20k USD.
No potom to pri konzervativnim odhadu sedi.
:yes😒br />
Az bude baterka za 100$ za kwh, tak to bude na pulce.
Lonske odhady byly na 132$.
:yes😒br />
Az bude baterka za 100$ za kwh, tak to bude na pulce.
Lonske odhady byly na 132$.
Len aby sa nákupná cena bateriek vôbec prejavila na predajnej cene EV. Zatiaľ to veľmi nevidno.
Tak je rec o US trhu, kde je Leaf od 600.000Kc. Coz uz neni tak zly.
https😐/www.nissanusa.com/…search-inventory?…
V kontextu e-Up (o dve! tridy mensi...) u nas za 650.000Kc obzvlast. 😁
https😐/www.nissanusa.com/…search-inventory?…
V kontextu e-Up (o dve! tridy mensi...) u nas za 650.000Kc obzvlast. 😁
S 40kWh baterkou a bez daně. U nás je Leaf bez daně 640t... to není až takovej rozdíl.
Jo, cenikova cena bez dane...
https😐/electrek.c👋2021/04/26/month-end-ev-deals-on-leaf-i-pace-ioniq-electric-bolt-ev-e-tron/
"Nissan dealers offering five-figure discounts across all LEAF trim levels"
Ver tomu nebo ne, Leaf lze novy sehnat v USA uz pomerne levne.
Resp. rozhodne to neni pro Americana drahe auto.
Rozdily v cenach EU a US jsou vyznamne.
https😐/electrek.c👋2021/04/26/month-end-ev-deals-on-leaf-i-pace-ioniq-electric-bolt-ev-e-tron/
"Nissan dealers offering five-figure discounts across all LEAF trim levels"
Ver tomu nebo ne, Leaf lze novy sehnat v USA uz pomerne levne.
Resp. rozhodne to neni pro Americana drahe auto.
Rozdily v cenach EU a US jsou vyznamne.
Obecně jsou auta v USA levnější... i ta daň je tam menší. Zrovna u Leafu mi ten rozdíl nepřijde tak velkej...
věřím, že třeba v Kalifornii, případně na Floridě, jsou preference lidí úplně jiné než třeba ve vnitrozemí.
Bééééé Bééééé Já chci taky jednu Béééééé.
A neridil jsi zrovna kolenama? 😁
Byly to opravdu TM3? ty dělají spíš BZZZZZ BZZZZZ, než Béééééé Bééééééé. Ale třeba tam hrál za jízdy nějakou hru o ovčí farmě a měl stažená okénka 😁
VW v US paběrkuje a po failu s dieselgate se neúspěšně hledá. A tak zkusí notu elektromobilů. Popravdě je to pro ně příležitost se chytit podobně jako pro číňany, kteří nemají na trhu spalováků šanci. Já to chápu, byť je to akt spíš zoufalství.
Myslim, že kdyby většina z místních, co se nad touto změnou pohoršuje, vybírala auto v US, tak Passat bude v menšině. Jednak je tamní verze víc lowcost, druhak třeba Toyota Camry je tam levnější, a obecně na dostřel cenově máte Charger nebo Ram s V8 Hemi nebo tunu velkých SUV, s kterýma tam nejste nijak omezeni, takže jsou to pro místní trh skvělá auta.
Plus nezapomínat, že v US existuje stále trh fullsize (nepremiových) sedanů typu Toyota Avalon. Takže něco jako bylo u nás s VW Jetta. Proč ji kupovat, když za pár korun navíc můžu mít Passat. A do toho obecně podíl sedanů klesá, takže slabší kusy odpadávají.
Myslim, že kdyby většina z místních, co se nad touto změnou pohoršuje, vybírala auto v US, tak Passat bude v menšině. Jednak je tamní verze víc lowcost, druhak třeba Toyota Camry je tam levnější, a obecně na dostřel cenově máte Charger nebo Ram s V8 Hemi nebo tunu velkých SUV, s kterýma tam nejste nijak omezeni, takže jsou to pro místní trh skvělá auta.
Plus nezapomínat, že v US existuje stále trh fullsize (nepremiových) sedanů typu Toyota Avalon. Takže něco jako bylo u nás s VW Jetta. Proč ji kupovat, když za pár korun navíc můžu mít Passat. A do toho obecně podíl sedanů klesá, takže slabší kusy odpadávají.
Ano.
A proc?
Muj nazor😒br /> VW tezko dosahne takovou value for money.
Toyota ma dokonaly vyrobni system.
Honda skoro stejny.
VW si kupujou Evropani, kvuli patriotismu, kvuli image a reklame (kde se rika, ze VW je spolehlivy).
Tim nepopiram, ze Passat svy kvality ma.
A proc?
Muj nazor😒br /> VW tezko dosahne takovou value for money.
Toyota ma dokonaly vyrobni system.
Honda skoro stejny.
VW si kupujou Evropani, kvuli patriotismu, kvuli image a reklame (kde se rika, ze VW je spolehlivy).
Tim nepopiram, ze Passat svy kvality ma.
Já bych neřekl. Pro nás nebo Německo nabízí Passat maximum prostoru, ale ještě není tak velký aby se na naše silnice a do našich měst nevešel. Za mě je v mainstreamu nejlepším autem na dálnice a není marný ani na okreskách. To u nás funguje líp než US krabice. Ale na tamní provoz a standard je to malé, nepohodlné a drahé auto. Tam se nejezdí po zatáčkovitých úzkých okreskách nebo 150 km/h po taky docela klikatých dálnicích. A u nás není tak drahý ve srovnání s větší konkurencí.
Jeblo šéfovi severoamerické divize nebo všem ve Vlkohradu?
Jinak k tomu co píšeš, EU automotive tu sebevraždu v přímém přenosu páchá… uvidíme v horizontu 5-10 let jak se jejich plány na elektrifikaci uskutečňují…
EÚ nič nepácha. Vie, čo robí, že to nerobí pre nás a že sa nám to nepáči, je iná vec. Automotive je len jedna oblasť, ale veci sa dejú naprieč všetkým. Keď som písal, že EÚ je zlo, že globalizácia a takzvaná demokracia a kapitalizmus nám neprinášajú nič dobrého, každý sa tváril, aké blbosti to píšem. Čo hovoria dnes?
Ke vsemu VW chybi full-hybrid.
Takze podle me kazdopadne spravny krok. ID.4 rozhodne vypada zajimaveji nez Passat.
A VW skutecne investuje do EV :yes: Kez by skutecne prisli s SSB.
Na domacim trhu (ke kteremu pocitam i Cesko...) se opre o patrioty a marketing.
Ale v USA, kde skutecne rozhoduje, co to auto nabizi a za jakou cenu.
A media nemaji potrebu potrebu zadnou ze zahranicnich znacek protezovat.
Trh tam funguje. Zakaznik ma obrovskou silu. A podvadet si tam jen tak nekdo nedovoli. A kdyz ano, draze zaplati...
Coz ale dava smysl. Investovat predevsim do toho, co kazdopadne je budoucnost.
Kvalitni full-hybrid neni legrace.
Toyota, Honda a mozna Mitsubishi maji velmi pokrokove full-hybridy.
Treba Honde (s jejim seriovym hybridem) by skutecne (s trochou nadsazky) stacilo vyndat spalovak, osadit baterky a ma spickove EV...
Resp. chci tim rict, ze ma obrovsky know-how v masove vyrobe (H)EV.
Chybi "jen" baterky.
Ale vzhledem k jeji spolupraci s CATL nevidim problem.