Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C1 definitivně končí, nahradí ho C3 a Ami

Automobilka chystá oslavu dodávky posledních vozů vyrobených v kolínském závodě.
Zpět na článek
28. 1. 2022 23:15
30. 1. 2022 08:36
30. 1. 2022 12:48
30. 1. 2022 13:11
30. 1. 2022 14:25
28. 1. 2022 23:15
Ami není auto
Ami nahradí tak maximálně golfový vozík ;-)
Rozbalit vlákno
13
Avatar - netcar.xx
29. 1. 2022 02:39
Re: Ami není auto
Už jsem pár golfových vozíků viděl, ale takhle škaredej nebyl žádnej
29. 1. 2022 09:34
Re: Ami není auto
Ami je aj pre mňa dosť ťažko pochopiteľné. Skôr mi to príde, akoby chceli vypáliť rybník Renaultu Twizzy, ale príliš im to nevyšlo. Najmenšie akceptovateľné mini na elektrinu by malo byť aspoň ako elektrický Smart, aby dávalo nejaký zmysel. Ale aj tak by šlo zrejme o okrajovú záležitosť. teda pokiaľ by sa zásadne nezmenila legislatíva a zákony, ktoré by ľudí k takým vozíkom dotlačili.
29. 1. 2022 12:01
Re: Ami není auto
Už som ich zopár stretol vo Francúzsku, niektoré mali aj vtipný relly polep. Človek keď to vidí, má strašnú chuť ich odpinknúť z cesty, nech nezavadzajú. Tie Twizy sú aspoň celkom milé, toto fakt vyzerá ako smetiak, ktorý niekto spustil z kopca.
Avatar - wakantanka
29. 1. 2022 12:14
Re: Re: Ami není auto
Tie Twizzy hlavne vedia ísť viac ako 45 km/h. Tento Ami je tak na golfové ihrisko, nie do premávky.
29. 1. 2022 18:36
Re: Re: Ami není auto
Na golf poznám lacnejšie, väčšie a hlavne krajšie hračky. Pred týmto deti s krikom utekajú.
29. 1. 2022 09:32
Re: Ami není auto
Skôr niet čo veľmi nahrádzať. Už sú to príliš mini a predávajú sa horšie ako MPV, ktoré kvôli tomu tiež prakticky skončili. U autíčka dlhého 3,5 m je aj pasívna bezpečnosť už vcelku problém.
Skôr si myslím, že táto trieda by sa mala posunúť o kúsok vyššie - miznú autá veľkosti pod 4 metre - segment B štvormetrovú hranicu prerastá o 100 mm aj viac, a šírkou sa doťahuje na niekdajšiu strenú triedu.
Pre porovnanie, súčasná Fabia je voči Favoritu dlhšia o 294 mm, širšia o 160 mm a rázvor má väčší o 114 mm. To je rozdiel na úrovni triedy. Keby sme mali porovnávať medzi škodovkami, tak Citigo by na tom bolo podobne. Podľa mňa, keby sa mini posunuli niekam k rozmerom toho Favorita, predávali by sa podstatne lepšie.
29. 1. 2022 12:06
Re: Ami není auto
V podstate sa to aj deje. Favorit mal 3,8 metra, nové AygoX má 3,7 metra, Panda tiež a aj ten elektrický Spring. :)
Ami však nie je ani A segment, čiže nie M1, ale L7. To sú rôzne štvorkolky, tie srandy ako Aixam či Ligier, ale aj Twizy. Nie je dôvod ich zväčšovať, to s náhradou C1 v podobe Ami a C3 sú len také PR kecy Citroenu lebo nemá už nič v A segmente.
29. 1. 2022 15:41
Re: Ami není auto
Máš asi pravdu, len tých malých áut je už pomenej.
Ami považujem za nezmysel.
Mimochodom, To nové Aygo je pkne hnusné. Taká nafúknutá hrča. Dal som si rozmerové náčrty AygaX a Favorita cez seba, a bol to hrôzostrašný pohľad. Na Aygu väčšinu profilu zaberá vysoký predok a obrovské kolesá. Plocha skla je tak o tretinu menšia ako na Fáve. využitie obstavaného priestoru mi na Aygu príde o kus horšie. Chcelo by to skúsiť si naprklad tie mrňavé zadné dvere v reáli.
Avatar - rohYpnol
29. 1. 2022 13:00
Re: Ami není auto
Přesně. Napsat že C1 bídě nahrazen Ami je absolutní lež!

Ami nenahradí ani dětské autíčko :no: :no: Ami totiž není auto.
Avatar - 3_diamanty
29. 1. 2022 13:28
Re: Ami není auto
Skoda ze zrovna taketo jednoduche mestske auta ako C1 koncia .. pritom ich dopad na ZP ( vyroba, prevadzka, likvidacia ) je nizsi ako akekolvek pripecene elektro... cele je to divne ta dnesna akoze ekologia... ale to je tak ked zdravy rozum a realitu uz vystriedal papier a biznis... nasa planeta to ale nakoniec stejne vyhra... ona totiz k stastiu ziadnych ludi ani nepotrebuje...my jej chybat urcite nebudeme...
Avatar - rohYpnol
29. 1. 2022 14:46
Re: Ami není auto
Tak máme tu 2 krásné příklady ekologie EU že...

Vyrábíme elektřinu z černého uhlí z Austrálie!!! Bravo!!! Ale budeme tlačit EV ..

Lítají nám tu prázdná letadla. Bravo!!! Ale budeme nařizovat Euro7 ...

Ať celá EU jde k čertu... Jde jen o neobolševický spolek :-!
29. 1. 2022 20:53
Re: Ami není auto
1.Ani jedno nenařidila EU
2. To uhlí nešlo na na výrobu elektřiny ale do hutěe kde potřebují tento speciální druh.
https://www.novinky.cz/…kou-hut-40385025
3. Navrhuje s aby EU nařizovala ktera aerolinka může vyslat letů

A mimo to. Fakt že baví ten tvůj ukřivděný zivot který si potvrzuješ vymysly a polopravdami?
Avatar - rohYpnol
30. 1. 2022 10:19
Re: Ami není auto
Co píšeš za kraviny? Specifický druh??? Zvláštní že až doteď stačilo lokální uhlí že...
Avatar - del42sa
30. 1. 2022 08:36
PSA
mě spíše přijde zajímavé, že Toyota je stále schopná to auto vyrábět, respektive jeho modernějšího nástupce a ještě udržet příznivou cenu, zatímco francouzi tvrdí, že se jim to nevyplatí ;-)
(k Citroenu zbývá jen dodat: zato z AMI bude určitě "trhák")
Rozbalit vlákno
3
30. 1. 2022 12:48
Re: PSA
Skoro mi to tak přijde, že likvidují jednu kategorii za druhou - C1/P108, od ledna osobní Berlingo/Rifter - pouze elektro za double cenu to nespasí. Že by opět ty proklaté limity na emise? :-(

Která řada bude další?
Avatar - del42sa
30. 1. 2022 13:11
Re: PSA
emise jsou jen výmluvy, jak ušetřit. Jsou zkrátka nenažraní. Jiní dokazují že to jde, ale když se nechce tak jsou tím důvodem "emise". To je stejné jako dneska se u nás používá Covid jako univerzální výmluva na všechno co se někomu nechce zrealizovat.
30. 1. 2022 14:25
Re: PSA
Taky si myslím, že je C1/P108 škoda, druhá věc je, krytí to nemá co dělat taky s koncernem Stelantis. Je možné, že mini budou mít v rámci koncernu na starosti jen Italové.....
Články odjinud