Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen Touareg R50 – další výkonné SUV

33 komentářů

Klaudius
Zbytočnosť na kolesách :no: :no: :no:
No je to zbytečnost, není to zbytečnost. Auto je to pěkný, ale nechci vidět cenu...
Klaudius
Naco take auto? Recepty typu "ak chcem uvarit vajce, potrebujem na to atomovy reaktor", su scestne. A autor tohto nelogickeho monstra zrejme podobny pouzil... :no:
Avatar - Dinar
Dinar
Kdybys touhle logikou pokračoval až do konce, dojdeš k závěru, že při dnešních rychlostních limitech je každé auto nad sto koní nesmyslným monstrem. Smysl má všechno, co najde svého kupce, to je zákon trhu, je spousta lidí, kteří např. ve dvou žijí ve vilách o x pokojích, a tato monstra je třeba vytopit, rozsvítit atd. Říká se tomu luxus, podobně jako pojízdným monstrům s nesmyslně, protože nevyužitelně, silnými motory. V případě tohoto Touaregu naftovému, celkem logicky, na benzinová monstra mají u VW/Porsche, Cayenne. 😉
:yes:
GTI
:yes:
Bohužel, zákony trhu dost často odporují zákonům logiky. A když vyrobíš sebevětší zbytečnost, dobrým marketingem nebo reklamou si stejně zajistíš odbyt ;-\
Avatar - Falco
Falco
pěkně napsáno :yes:
Klaudius
Práve to. Niekde by mala byť hranica. Nenapísal som, že tento voz je jediný taký. Ani že podobné hýrenie neexistuje aj inde ako pri autách. Z pohľadu neyvužiteľnosti je to zbytočnosť. Jasne, všetko má svoj dôvod, napríklad už spomenutý obchod. Dôvod áno, ale nie vždy dostatočnú opodstatnenosť. 😉
:yes: :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Někde by měla být hranice? Dostatečná opodstatněnost? Šmarjapano, Klaudie, pohybuješ se v termínech jen kousek od dialektického materialsmu. Kdo má určit kde je hranice, kdo a jak má stvrdit dostatečnou opodstatněnost? Kdo má být ten kdo ví a rozhodne? Nějaký osvícenec nebo snad hlas lidu? Způsob myšlení a společnost založená na větách o tom, že všichni máme stejný žaludek, vedou do takového srabu a devastace, že já osobně dám vždy přednost světu, kde se vyrábí pár zbytečností před světem, kde by mi měl někdo určovat, co je pro mně ještě opodstatněné a co už je hýření.
Kdo to má určit? To by si měl určit každý sám. Ale pokud nemá někdo dostatek soudnosti na to, aby to odhadl, nevidím nic špatného na tom, když se k tomu někdo, kdo má té soudnosti víc, vyjádří. Tady nikdo nikomu nic neurčuje...
Avatar - Dinar
Dinar
Dostatek soudnosti? Kdo určí, kde je mez dostatečné soudnosti? Já říkám jedině trh určí "opodstatnění" existence jakéhokoliv produktu tedy i takovéhoto okrajového. Pokud podobná monstra najdou své kupce, mají smysl, toť vše, o tom jestli je jejich vlastnictví (resp. jejich výroba) jen zbytečným hýřením nemá nikdo právo rozhodovat, patent na rozum či soudnost zatím, pokud vím, nikdo nedrží.
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
F*ck Off VW :no:
A v další fázi naftové motory z námořních lodí :no: :no:
Námořní lodě jezdí spíše na mazut. 😉
Evropské automobilky se na jednu stranu snaží snižovat průměrnou spotřebu vyráběných vozů a na druhou stranu vyrábějí takovéto nesmysly :no: :no:
Neprehanajte te to s kritikou, bude to obycajny toureg s naladenym motorom, troskou plastu a chromu s nalepkou individual, nic mimoriadne na automobilovej scene 😄
neviem co vsetci mate proti tejto kombinacii?myslim ze ked niekdo chce supersport ,nekupi si 2,5 tonove hovedo,tu ide skor o demonstrovanie sily a masy...a dnes tak ludia zmyslaju,hlavne ty majetnejsii,tiez chcu byt v kurze a teraz je v kurze nafta,nie kvoli spotrebe ani lacnejsiej prevadzke -ktora uz davno nieje lacnejsia ake benzin....prosie je to trend a ludia chcu byt"in",.Ja sam mam V10 TDI chipnuty ABT(360koni,840Nm)-auto som takto kupil z nemecka,jedine co som dokupoval boli teraz 18palc ocelove disky s pneu,lebo mi auto niekdo polozil na cestu kvoli kolesam co tam boli (2ks poistnych srobov v kazdom kolese...samozrejme 2rozne nadstavce)auto vyzera teraz dost supacky ,takze hadam bude teraz pokoj,nikde neni ziadny napis ,plasty,spojlere ani nic podobne,a mali by ste vydiet tie otvorene usta ,niektorych tuzingerov co sa chcu pretekat na kazdej krizovatke...takze asi aj o tom bude velke auto so silnym motorom...ci uz nafta alebo benzin
No chlapci ale uvedomte si ze silne motory maju vyhodu pri predbiehani ked ides na niejakom starom smejde musis sa rozbehnut s neviem akej vzdialenosti aby si nieco prebehehol alebo radsej nepredbiehas ked mas silny motor neni problem snicim 😄
Tuším že angličani těmhle autům říkají traktor z Chelsea.
Angličané si dělali celý čas legraci i ze Škodovky. A kde jsou dnes jejich automobilky??? Ti mají co nejvíc mlčet...
GTI
VW přikládá pod kotlem. Touareg se usadil výborně v segmentu velkých, luxusních SUV a tak je potřeba uspokojit i ty z nejdravějších zájemců. Je to logický krok. Netřeba skřípat, netřeba lámat hůl nad svou bazarovou herkou. Prostě, je to odraz života. Jsou mezi námi totiž i tací kteří si mohou dovolit tento nepochybně povedený luxus s velmi dominantním výkonem. Je to první liga... jen do ní patřit. To je vše. Mimochodem, svezení s tímhle drzounem bude jistě úchvatné. BRAVWO :yes:
První liga mezi Trautenbergy?
GTI
Lesníci jezdí v jiných kárách. Pleteš se přímo fatálně >😁 Mimochodem, člověk už předem tuší, když se jde podívat na nějaké auto, co ho asi tak čeká. Ovšem, setkání s Touaregem... to bere dech. Zejména vnitřek... vyzkoušej, určitě změníš názor. A to nehovoříme o podvozku. Touareg, stydlíne, to je produkt, kterým se VW dokonale strefil. Na něm není co kritizovat. Koneckonců, auto (i) za tři milióny... no, vyzkoušej sám, vřele ti to doporučuji.
v10 tdi je nejporuchovejsi motor koncernu vw. je to dano uz jeho konstrukci cerpadlo-tryska. a jelikoz ma 10 valcu=10x cerpadlo>tryska=10x vetsi sance na poruchu, nez jakykoliv commonrail agregat. nemam rad diesely, ale maji sve neodiskutovatelne misto v osobnich vozech. a kdybych si mel vybrat diesel, tak jedine bmw. napriklad jejich 2litr v bmw 123d je naladeny na 150kw@4500rpm a 400nm od 1500-4000rpm!!! navic po zahrati (velmi kratkem) v aute skoro nepoznas, ze se o diesel jedna a tocivy je taky krasne. proste diesely od vw jsou na tom podobne jako mrkvosoft...
GTI
S tím, že motory CR jsou svou konstrukcí spolehlivější prorazíš těžko. Naopak. Ta postupná generační a tedy systémová obměna naftových motorů u VW není inspirována nějakou blíže nedefinovanou nespolehlivostí PD motorů, nýbrž skutečností, že CR motory svými parametry a jistou hladkostí chodu (oproti "tvrdým" PD) motory systému PD dostihly. Trvalo to více 10 let. A celou tu dobu byly motory PD uživatelsky (zejména spotřebou a výkonem) výhodnější.

Přece nemůžeš srovnávat tohoto mamuta s dvoulitrem od BMW v jedničce... Znám tyhle motory a člověk před nimi samozřejmě může než smeknout. Koneckonců současná prémiová nafta CR, ať už ji jede BMW, Mercedes či AUDI je opravdovou lahůdkou, z hlediska utlumení je to až nepochopitelné. To ovšem neznamená, že tu budeme vypisovat nedůvodnou kritiku na deset válců od VW... Vždyť tenhle motor uvažuje osazovat Bentley (což je možná pochopitelné) ovšem i Maserati do Quattroporte... a to již za zamyšlení rozhodně stojí... 😄

Co se týká CR nafty v dvoulitru, vyjede teď s ním TIGI a nepochybně i ostatní modely. Uvidíš, že do roka to bude motor, před nímž se (mimo borců na diskuzi) bude klanět celý mainstreamový svět.
Jakto, ze tezko prorazim? dyt je to zcela zrejme!!! a ta nespolehlivost neni blize nedefinovatelna, ale zcela jasne vymezena oproti cr motorum. muzeme k tomu jeste pripocitat klidnejsi chod. celkove vzato je skoda, ze vetsina lidi si pod dieselem v osobnim aute predstavi octavii 1,9tdi 66kw a cokoliv v podobne tride s lepsimi parametry je automaticky podezrele. btw nemohlo mi uniknout, ze az slepe obhajujes vw, ktere se od sveho puvodniho motta vozu pro lidi davno distancovalo. kdyz k tomu jeste pripoctem pripaltkovou politiku, tak je to 1 z nejhorsich investic v pomeru cena/vykon v automobilovem prumyslu...
Hm, to jsem právě udělal, půjčil jsem si ho na den na projíždění, fplnýpalbě a 3.0 TDI. A musím říct, že ač se mi zvenku tujarég líbí, tak od volantu mě nějak nezaujal. Kde je ta přesnost a zábavnost Poče Kujóna? (To jsem měl předtím taky na den, takže mám srovnání). Ne že by to auto bylo špatné, ale nechalo mě naprosto chladným.

A R50? Kdybych si vybíral z daného segmentu, tak dnes je nejlepší z nejlepších Range Rover Sport (nechápu, jak dokázali překonat podvozek Cayennu, ale fakt že jo) a v těsném závěsu právě Cayenne Turbo.

Mimochodem, co mě absolutně šokovalo, byla spotřeba toho těžkého hebeda. Jel jsem asi 350 km opravdu jak s hnojem, chtěl jsem se kochat krajinou a odrelaxovat si... průměr 3.0 TDI činil 12,5 litru... 😲
Klaudius
Od auta tejto triedy a tejto veľkosti očakávam minimálne primerane priestranný interiér a dobrý výhľad (vzhľadom na rozmery). Už len tieto dve základné požiadavky Touareg (podobne ako niektoré iné podobné modely) neplní.
U NAS JAZDI TESTOVACI KUS /OKOLIE BA/, BIELA PERLET - AUTO CELKOM PEKNE ALE Q7 6,0 BUDE INA KAVA...
Autosalon v Sydney?! No aspon nejaka premiera tam bude, vetsinou je to totiz docela nuda. Kazdopadne za 4 dny tam vyrazim, tak hodim pak nejaky fotky na svuj mistni blog. 😄