Autofun
Filip Mertl
Příspěvek podléhá schvalování.
Já bych řekl , že mnohem víc než tímhle motorem VR s úzkým sevřením válců, proslulo Corado použitím spirálního dmychadla pro přeplňování 1,8 OHC 😉
Ten motor byl pěkně líný, pokud se netočil jak Honda.
ve spojení s původní převodovkou u motoru 1,9 D v T4 to fakt fungovalo velmi dobře. :-! :yes:
Amaterasu
No do T4 možná = v pidiautíčku rozměrů dnešního YARISe to ovliVWňovalo podvozek a dávalo menší výkon než doborá konkurence. Dobrý JEN pro nenáročné neznalé = co skočili na ten objem
Což i v dnešní diskuzi.. :-!
Což i v dnešní diskuzi.. :-!
Ten był ale problémový...
Amaterasu
a tenhle málo výkonný netočivý VR6 do pidiautíčka velikosti YARISu (kde negativně ovliVWňoval chování vozu) zcela nevhodný motor. Zbytečně VWelký přitom s nižím výkonem než viz já 23:57
Konkurence nabízela (už) tou dobou lepší podvozky a menší motory s vyšším výkonem = do aut velikosti YARISu výrazně vhodnější
To už větší smysl dávalo Clio V6 = s motorem uprostřed (i když to byla jízdně prej taky prča 😁
alespoň ne ale tupá = jako tady kde podvozek prostě nezVWládal
Konkurence nabízela (už) tou dobou lepší podvozky a menší motory s vyšším výkonem = do aut velikosti YARISu výrazně vhodnější
To už větší smysl dávalo Clio V6 = s motorem uprostřed (i když to byla jízdně prej taky prča 😁
alespoň ne ale tupá = jako tady kde podvozek prostě nezVWládal
ale tahle TOYOTka je prostě asi nejlepší = podobně velká (na větším rozvoru a lepším podvozku) s lepším motorem
Větší výkon než tohle VR6 bude mít letos Corolla 2.0 hybrid = dorazí 5. generace hybridního pohonu Toyota
ale klidně dej další příklad = mám rád Civic Type R ale teď se čeká na další generaci a hlavně je to (dneska) vlastně auto o třídu větší než bylo Corrado
Malo to sily na rozdávanie, ale motor bol proste veľký, prednok bol napchatý snáď do posledného štvorcového centimetra a samozrejme to bolo tiež hodne ťažké na predok. Takže kto si s tým autom chcel užiť, musel sa to aj trochu naučiť, chyby a nerozum nerado odpúšťalo. V Corrade to asi bolo lepšie.
nebo alespoň Ford RS Cosworth = asi taky lepší podvozek(i vyšší výkon)
což platí i pro Mitsu Evo a Lancii Delta HF
zábavnější auto s lepším podvozkem a vyšším výkonem z té doby bylo asi i Clio Williams
A kupovat si tohle je prostě čistej nesmysl = ten výkon má třeba i ta nafta (a fakt se znovu jedná o UKONČENÍ jejího zvýhodňování). a ten YARISek dobře ukazuje jak moc jsme pokročili
jo ve SVÉ době to asi bylo rychlý = kupovat to dneska..
když jsme u toho DNESka https😐/www.novinky.cz/…motorem-40385865
takže tak nějak to co sem napsal 23:53 = tehdy nejhorší a (do)dnes se o něm píše 😄
Ten motor byl ve své době = viz třeba já 23:57 a další (možná fakt jen ten zvuk = to neVWím😉
že jinak (VWlastně) JEN NEgatiVWa = bez přehánění (konkurence byla úplně jinde viz pár zmíněných = trága byl hlaVWně podvozek)
ale proč mě urážíš to nevím = viz odkazy a text na který reaguješ. Spojilo to nevýhody netočivého málo výkonného velkého motoru ovlivňujícího podvozek s právě horším podvozkem než konkurence = jestli si aspoň trochu normální a trochu rozumíš autům = VWíš že to tak je
plus můžeš rozebrat to urážení co si napsal = si (velmi podobný) ryccardo(vi) výrazné neznalosti nahrazované urážením
a viz odkazy = Corrado VR6 z důvodu podvozku i (netočivého málo výkonného) motoru i ve své době NIC MOC
dnes když máme YARISky s lepším polovičním motorem = FAKT NE
a není to zvláštní = je to naopak normální a BĚŽNÉ 😒
naopak NE BĚŽNÉ je tvoje nekončící vymýšlení si (TO je tvé postižení = patologické lhaní?) https😐/www.auto.cz/diskuse/83827/1?… proto tě vytáčí lidi jako já = co (prostě) nelžou?
Nebo tě (ještě víc) sere že většinu věcí vím?
https😐/www.youtube.com/watch?…
BTW dovedeš si představit jak by se asi na tom okruhu vyjímala a co by dělala ta tvoje hybrido jebka se slabým motorem?
já mám koule = tak sem tu tuhle psal že zrovna Cupra mi na semaforem prostě odjela 😁
Léta ti uniká X-krát opakovaná PODSTATA = typickej (Toyota) hybrid (no vlastně obecně i BEV) jede nejlíp TAM kde se jezdí a jak se smí jezdit. MIMO to správně argumentuješ že ne (ať je to okruh nebo Vmax). chápeš? ZKUS TOHLE PROMYSLET = pochopit
Koncernu se podařili skloubit VWšechna negativa = viz já 10:04
No a teď do (tehdejší) reality https😐/www.driveto.cz/…-zadni-manualni/ nebo https😐/www.driveto.cz/…trvaly-manualni/ plus viz já 8:23 😉
Bonus https😐/www.auto.cz/…11-vterin-142587 a tehdy https😐/www.motor1.com/…ta-celica-vide👋 + https😐/www.autoevolution.com/…ever-179029.html atd. atp
No a rozdíl tříd to je = ale napříč časem = dneska holt už podobně velký auta (jak víš ode mě😉. Ten YARISek má dneska dokonce větší rozvor
Podstata je tvůj úvodní původní příspěvek v 8😁8 = to JE KRAVINA tam SI NAPSAL HOVADINU 😉
až fascinující jak často je to přesně OPAČNĚ = ano ryccardo nemá (moc) zkušenosti s auty mimo škodoVWky 😉
Já mám první Toyotu i první hybrid = ryccardo (jak asi jako jeho AE víš😉 má XYtou jen only škodoVWku 😄