Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autofun

Zpět na článek

Sen z 90. let. Na prodej je hezký Volkswagen Corrado VR6 po prvním majiteli

35 komentářů

Avatar - MS-sport
MS-sport
Byl jsem osobně u toho kdy se tehdy podařilo tenhle motor nacpat do VW Transporter T4 a fungovalo to!! :-! :yes:
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
No už jsme HODNĚ JINDE = SAKRA HODNĚ JINDE podobný rozměry (větší rozvor lepší podvozek) je dnes https😐/www.auto.cz/…-to-jinak-137842 :yes:
ryccardo
Zkus nekdy taky jiny auto nez Toyotu. Neni to jediny vyrobce aut na planete 😉
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
hele tyhle tvoje výroky NECHÁPU = znovu a znovu mám VĚTŠI praxi než ty = dle všeho dokonce DRTIVĚ VĚTŠÍ = jak v počtu značek tak modelů

ale tahle TOYOTka je prostě asi nejlepší = podobně velká (na větším rozvoru a lepším podvozku) s lepším motorem

Větší výkon než tohle VR6 bude mít letos Corolla 2.0 hybrid = dorazí 5. generace hybridního pohonu Toyota

ale klidně dej další příklad = mám rád Civic Type R ale teď se čeká na další generaci a hlavně je to (dneska) vlastně auto o třídu větší než bylo Corrado
Avatar - Ozzman
Ozzman
140kw má dnes kdejakej diesel, ale i když vím, že VW nenávidíš, tak tohle bylo na svou dobu stylový a i docela rychlý
traveldrive
A v nešikovných rukách aj dosť nebezpečné. Onehdá pred rokmi podobné autá (Golfy)s VR6 nafasovalo pár "manažérov" v bratislavskom Volkswagene. V krátkej dobe šiel jeden do šrotu a pár ďalších sa síce odpredaja do bazárov dožilo, ale v žalostnom stave - proste ako keď dáš športovo ladené auto do ruky traktoristovi.
Malo to sily na rozdávanie, ale motor bol proste veľký, prednok bol napchatý snáď do posledného štvorcového centimetra a samozrejme to bolo tiež hodne ťažké na predok. Takže kto si s tým autom chcel užiť, musel sa to aj trochu naučiť, chyby a nerozum nerado odpúšťalo. V Corrade to asi bolo lepšie.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
asi tehdy radši (něco jako) Subaru WRX = určitě (drtivě) lepší podvozek

nebo alespoň Ford RS Cosworth = asi taky lepší podvozek(i vyšší výkon)

což platí i pro Mitsu Evo a Lancii Delta HF

zábavnější auto s lepším podvozkem a vyšším výkonem z té doby bylo asi i Clio Williams
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
nenáVWidíš není přesný VWadí mi jak MOC je celý můj život přechVWálený = rozbor jejich 4kolek a vad motorů atd. (nejen) od Vaculíka čtu od... VWždy 😁

A kupovat si tohle je prostě čistej nesmysl = ten výkon má třeba i ta nafta (a fakt se znovu jedná o UKONČENÍ jejího zvýhodňování). a ten YARISek dobře ukazuje jak moc jsme pokročili

jo ve SVÉ době to asi bylo rychlý = kupovat to dneska..
když jsme u toho DNESka https😐/www.novinky.cz/…motorem-40385865
Avatar - MS-sport
MS-sport
ten motor fungoval na svoji dobu velmi doře. Měl i pěknej zvuk. :-! :yes:
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
no viz já 23:57 = byl největší a přitom nejslabší. Takže všechny NEvýhody uložení takovýho motoru do auta velikosti Yaris (proto asi nejhorší jízdní chování z mnou pár zmíněných) takže JEN větší netočivý motor a přitom žádný výkonový plus (jen podvozkový mínus 😐

takže tak nějak to co sem napsal 23:53 = tehdy nejhorší a (do)dnes se o něm píše 😄
Avatar - MS-sport
MS-sport
vím, že nejseš normální. To už jsem za těch pár týdnů poznal :-! :yes:
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Většina má za normálního sebe = takže ano shoda NEJSEM jako TY

Ten motor byl ve své době = viz třeba já 23:57 a další (možná fakt jen ten zvuk = to neVWím😉
že jinak (VWlastně) JEN NEgatiVWa = bez přehánění (konkurence byla úplně jinde viz pár zmíněných = trága byl hlaVWně podvozek)

ale proč mě urážíš to nevím = viz odkazy a text na který reaguješ. Spojilo to nevýhody netočivého málo výkonného velkého motoru ovlivňujícího podvozek s právě horším podvozkem než konkurence = jestli si aspoň trochu normální a trochu rozumíš autům = VWíš že to tak je

plus můžeš rozebrat to urážení co si napsal = si (velmi podobný) ryccardo(vi) výrazné neznalosti nahrazované urážením
ryccardo
A teď se přiznej. V jakým autě si ten VR6 zkoušel? Nebo si o tom zase jen četl?
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Jasně že četl = neteta s nestrejdou teda měli 2 VR6 (dokonce najednou) a taky žádnej zázrak 😉

a viz odkazy = Corrado VR6 z důvodu podvozku i (netočivého málo výkonného) motoru i ve své době NIC MOC

dnes když máme YARISky s lepším polovičním motorem = FAKT NE
ryccardo
Zvláštní, že mu tohle říká každej, ale on si myslí, že ***i jsou všichni kolem něho :yes: 😁 😁 😁
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
už zase MĚ CITUJEŠ 😄

a není to zvláštní = je to naopak normální a BĚŽNÉ 😒

naopak NE BĚŽNÉ je tvoje nekončící vymýšlení si (TO je tvé postižení = patologické lhaní?) https😐/www.auto.cz/diskuse/83827/1?… proto tě vytáčí lidi jako já = co (prostě) nelžou?
Nebo tě (ještě víc) sere že většinu věcí vím?
ryccardo
Co myslíš je blbej Rejlek, když se mu ta motorizace líbí nebo seš prostě ty jen tupej tlučhuba?

https😐/www.youtube.com/watch?…

BTW dovedeš si představit jak by se asi na tom okruhu vyjímala a co by dělala ta tvoje hybrido jebka se slabým motorem?
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Rejlek je fajn = tvoje zpracování info ale stojí fakt za H.OVNO (to jinak říct už nejde :😉

já mám koule = tak sem tu tuhle psal že zrovna Cupra mi na semaforem prostě odjela 😁

Léta ti uniká X-krát opakovaná PODSTATA = typickej (Toyota) hybrid (no vlastně obecně i BEV) jede nejlíp TAM kde se jezdí a jak se smí jezdit. MIMO to správně argumentuješ že ne (ať je to okruh nebo Vmax). chápeš? ZKUS TOHLE PROMYSLET = pochopit
webpaja
Na místního Tomia snad nemá smysl reagovat 😉 Parádní auto se skvělým motorem, jen ta koncepce prostě sportovní nijak není (FWD)
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
fascinujícně OPAK OD REALITY = viz já 23:57 jasně NEJHORŠÍ z jen mnou zmíněných

Koncernu se podařili skloubit VWšechna negativa = viz já 10:04
Avatar - miromen
miromen
Ukazka, že i sotva pruměrne toyotě se po cca 30 letech konečně podařilo udělat ve stejne velikosti auto, ktere je lepši než auto z přelomu 80/90 let.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak to si napsal dost velkou hovadinu, Toyota mela v 90tkach mnohem ostrejsi auta (Supra, Cellica)navic Corrado vychazi z kompaktu, YAGR je subkompakt.
Avatar - miromen
miromen
Takže ja jsem napsal hovadinu a sam pišeš o rozdilnosti třid. Ten kdo tu přišel z hovadinou je někdo jiny.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
No NAPSAL SI hovadinu = viz odkazy

No a rozdíl tříd to je = ale napříč časem = dneska holt už podobně velký auta (jak víš ode mě😉. Ten YARISek má dneska dokonce větší rozvor

Podstata je tvůj úvodní původní příspěvek v 8😁8 = to JE KRAVINA tam SI NAPSAL HOVADINU 😉
Avatar - MS-sport
MS-sport
to je zbytečný co po něm chceš.....nepochopí to. :-!
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
takže jsi alter ego ryccarda? 😲 😁

až fascinující jak často je to přesně OPAČNĚ = ano ryccardo nemá (moc) zkušenosti s auty mimo škodoVWky 😉

Já mám první Toyotu i první hybrid = ryccardo (jak asi jako jeho AE víš😉 má XYtou jen only škodoVWku 😄
Filip Mertl
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - del42sa
del42sa
Já bych řekl , že mnohem víc než tímhle motorem VR s úzkým sevřením válců, proslulo Corado použitím spirálního dmychadla pro přeplňování 1,8 OHC 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ten motor byl pěkně líný, pokud se netočil jak Honda.
Avatar - MS-sport
MS-sport
ve spojení s původní převodovkou u motoru 1,9 D v T4 to fakt fungovalo velmi dobře. :-! :yes:
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
No do T4 možná = v pidiautíčku rozměrů dnešního YARISe to ovliVWňovalo podvozek a dávalo menší výkon než doborá konkurence. Dobrý JEN pro nenáročné neznalé = co skočili na ten objem

Což i v dnešní diskuzi.. :-!
webpaja
Ten był ale problémový...
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
a tenhle málo výkonný netočivý VR6 do pidiautíčka velikosti YARISu (kde negativně ovliVWňoval chování vozu) zcela nevhodný motor. Zbytečně VWelký přitom s nižím výkonem než viz já 23:57

Konkurence nabízela (už) tou dobou lepší podvozky a menší motory s vyšším výkonem = do aut velikosti YARISu výrazně vhodnější

To už větší smysl dávalo Clio V6 = s motorem uprostřed (i když to byla jízdně prej taky prča 😁
alespoň ne ale tupá = jako tady kde podvozek prostě nezVWládal
Avatar - Stejsn
Stejsn
bylo narozdíl od předchozího Scirocca i hezké. :yes: