Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen dokáže v roce 2023 v Číně vyrobit milion elektromobilů

Automobilka Volkswagen dokáže v roce 2023 v Číně vyrobit milion elektromobilů. Listu Nikkei to podle agentury Reuters řekl generální ředitel značky Volkswagen osobní vozy Ralf Brandstätter. Ten má od 1. srpna aktivity Volkswagenu v Číně převzít.
Zpět na článek
3. 2. 2022 18:32
3. 2. 2022 10:16
Volkswagen Čína
Tak to je fajn, co tam vyrobí a neprodají dovezou sem a nabídnou za vynikající akční ceny :*)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - WinDiesel
3. 2. 2022 10:22
Re: Volkswagen Čína
Než to sem dovezou, kleknou baterky a kastle zkoroduje :-[] :-[] :-[]
Avatar - Amaterasu
3. 2. 2022 10:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
3. 2. 2022 11:24
Re: Volkswagen Čína
Když nebudou stíhat vyrábět baterky, mohou prodávat alespoň kastle :-)
3. 2. 2022 18:49
Re: Volkswagen Čína
Ty si už niekedy videl elektromobil VW za vynikajúcu akčnú cenu? Volkswagen a vynikajúca cena sa už z princípu navzájom vylučujú.
3. 2. 2022 19:07
Re: Volkswagen Čína
To si trefil celkem přesně :yes:
Avatar - Mokrous
3. 2. 2022 19:43
Re: Volkswagen Čína
Před EV hysterií tomu tak nebylo. Na nová auta jsem dostával luxusní ceny a financovaní za skutečných 0% jako bonus. Naprostá pecka byl Passat Variant TDI High-Line R-Line se solidní výbavou za 530 bez DPH. Během 3 let se všechno totálně ze.sra.lo.
Ještě před rokem šel koupit Passat o cca 25% líp jak dnes a před těmi 3-4 lety o dalších 25% líp, než před tím rokem. Fakt hrozný. Slevy dneska neexistují a dřív lítaly statisíce.
4. 2. 2022 07:58
Re: Volkswagen Čína
Práce elektrofašistické EU... :-( :no: :no: :no:
Avatar - Amaterasu
4. 2. 2022 10:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
3. 2. 2022 10:21
Tak ještě ten elektrošrot prodat.
Oni konkurenci určitě budou na VW čekat :-) :-) :-)

Včera jsem mluvil se známým, nechal se zlákat na KodiakVa a teď ho vrací se 17 závadami který dealer nedokáže vyřešit, nebo nechce.
Strašný šrot, ty výrobky VAGu. Nejvyšší vývava, příliš mnoho elektroniky, hádád se to, v tunelu Blanka nemůže používat adaptivní tempomat :-[] :-[] :-[] Nikdo neví proč :-)

Ale chce si koupit jiného KodiakVa u jiného dealera.
Šílená databáze a stejně se nepoučil. :-[] :-[] :-[]
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Amaterasu
3. 2. 2022 10:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
3. 2. 2022 10:47
Re: Tak ještě ten elektrošrot prodat.
Vymyté mozky reklamou, hypnóza, neschopnost uvažovat koupi vozu mimo značku Škoda?
Avatar - Amaterasu
3. 2. 2022 10:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 2. 2022 19:15
Re: Tak ještě ten elektrošrot prodat.
Skôr zažitý zvyk, že je to domáca značka a má najdostupnejšie náhradné diely.
Avatar - xxc
3. 2. 2022 11:13
Re: Tak ještě ten elektrošrot prodat.
nemusi byt na inteligentny adaptivny tempomat pristup na gps?
Avatar - Amaterasu
3. 2. 2022 11:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
3. 2. 2022 11:29
Re: Tak ještě ten elektrošrot prodat.
Už jsem mu to napsal, díky za odkaz. Jeho systém potřebuje GPS.
Avatar - WinDiesel
3. 2. 2022 11:25
Re: Tak ještě ten elektrošrot prodat.
Asi ano. Je to překomplikované. Musí se splnit mnoho podmínek aby to fungovalo.
Avatar - Mokrous
3. 2. 2022 14:32
Re: Tak ještě ten elektrošrot prodat.
Větší problém je naprostá neschopnost a neznalost lidí v servisech. VW, Stellantis, kdekoli. Žádný auto není pokaždý 100%, důležitá je znalost a odbornost a schopnost problém řešit. Stejně tak jsem vracel 508 SW GT, pro neschopnost dovozce/servisů.
Po návratu k VW už taky teču. Zdá se, že procento neschopných a všehoschopných cocotů narůstá exponenciálně všude.
Avatar - WinDiesel
3. 2. 2022 16:21
Re: Tak ještě ten elektrošrot prodat.
Nevím kde žiješ.
S GLK jsem najezdil 250 000 bez závady. S CX-5 mám najeto 45 000 km a jezdím jen na pravidelný smluvní servis.
Auto se dá poctivě vyrobit aby fungovalo na 1. dobrou.
Avatar - Mokrous
3. 2. 2022 17:01
Re: Tak ještě ten elektrošrot prodat.
Já v ČR. A ty?
Tvojí logikou by mohly zavřít všechny servisy MB a Mazdy.
Mě VAG vozy fungovaly 20 let pohodě. Teču z lidí v těch servisech.
A zrovna o dieselech od Mazdy bych asi mlčel. To byl taky etalon spolehlivosti.
3. 2. 2022 19:19
Re: Tak ještě ten elektrošrot prodat.
Lenže to už nie sú servisáci. Nič neopravujú, lebo to nevedia. Nemusia, politika výmeny celých uzlov namiesto jednotlivých komponentov alebo dielenských opráv sa tlačí priamo z automobiliek, pretože spotreba samozrejme zarába peniaze.Myslím, že regulácia týchto veci a znovuzavedenie opráv namiesto výmen celých zostáv s dopravou cez pol sveta by bola toľko preferovanej ekológii prospešnejšia ako ten enormný tlak na náhradu spaľovacích motorov elektrickými.
Avatar - Mokrous
3. 2. 2022 19:33
Re: Tak ještě ten elektrošrot prodat.
Celej systém jde do totální řiti a netýká se zdaleka jen automotive.
EKO naruby je jedním z ukazatelů.

A co se týče těch neservisáků, tak to fakt člověk neví, zda se smát a nebo brečet. Přijedu do servisu s banální závadou softwaru a chci ho přehrát.
Oni 14 dní přemýšlí zda to auto má vůbec reklamovanou funkci mít. Tvl, obří autosalon a servisní síť netuší co prodává. Pak pošle dotaz na importéra a ten neví taky nic, to už tečeš a říkáš jim, že mají kuwa přeflashovat BSI a je to za 15 minut hotový a oni nic. Cvičené opice píšou do Německa a čekají na rozkaz, co dál. Mezi tím jim seženu jiná auta s funkčním softwarem, jako důkaz. Zcela zbytečné, oni dál řeší 3,14čoviny s fabrikou. Po 14 dnech začnu hrozit právníkem a oni udělají co? Přeflashují BSI a je to. Vše funkční. No to bys někomu rozkopal držku.
Avatar - KANKUNEN
3. 2. 2022 11:38
Kolik je v Číně vlastních značek
Ví to někdo, redakce neví ani kolik tam je koncernů. V Číně nakonec může uspět jen prémie, plebs si vyrobí sami.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - WinDiesel
3. 2. 2022 12:12
Re: Kolik je v Číně vlastních značek
snažit se konkuroval low cost značkám je sebevražda

dříve Číňané kopírovali a vykrádali Evropu, dnes musí mít VAG čínského partnera aby uměl vyrobit elektrozkraty pro čínský trh :no: :no:
Avatar - Amaterasu
3. 2. 2022 12:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pradeda777
3. 2. 2022 13:09
Re: Kolik je v Číně vlastních značek
Na to je v Číně zákon. Zahraniční firmy musí mít čínského partnera, který je hlídá a zároveň krade technologii. Tesla je jedinou výjimkou. Ta partnera mít nemusí. Ale za to musel svoji technologii předat Číňanům už dávno.
Avatar - WinDiesel
3. 2. 2022 13:48
Re: Kolik je v Číně vlastních značek
jediné co Číňani nemohou mít je Musk :-[]
3. 2. 2022 18:55
Re: Kolik je v Číně vlastních značek
Konečne si toho schopného človeka po zásluhe ocenil. :yes:
Avatar - Amaterasu
3. 2. 2022 12:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
3. 2. 2022 13:49
Re: Kolik je v Číně vlastních značek
je v opileckém delíriu, toto se stane těžkému opilci když vystřízliví ...
Luděk Staněk :yes:
Avatar - Ungalabunga
3. 2. 2022 11:50
čas se rozloučit
Bye Bye evropský automobilový průmysl.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - WinDiesel
3. 2. 2022 12:14
Re: čas se rozloučit
bye bye
v EU je hodně přes 10 zemí které nemají automobilový průmysl, tyto země klidně podřezávají větev pod evropským automobilovým průmyslem.
A Helmuti jen přihlížejí.
Avatar - Amaterasu
3. 2. 2022 12:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 2. 2022 13:27
Re: čas se rozloučit
To by mě zajímalo, kterých 10 EU zemí nemá automobilový prumysl. Vatikán, Lucembursko, Andorra a kteří giganti ještě ?
Avatar - WinDiesel
3. 2. 2022 13:54
Re: čas se rozloučit
Nizozemí mělo a nemá, Finsko, Norsko, Belgie měla a už nemá, Chorvatsko, Rimac nepočítám, Švýcarsko, Bulharsko, Itálie jde "dole kopcom", Dánsko

Země jako Belgie, Nizozemí a Lucembursko mají opravdu velký vliv a neustále házejí vidle do automobilových výrob zemí který autoprůmysl mají

Norsko a Švýcarsko nejsou členy EU ale vliv mají také velký.
3. 2. 2022 17:52
Re: čas se rozloučit
No to ne, pokud se nepletu tak jak v belgii tak v holandsku jsou továrny na auta. V jednom případě audi v druhém daf. Norsko a Švýcarsko nejsou v eu a tedy vliv reálně nemají, pouze svým přístupem. Eu s nimi svoji politiku neřeší. To ti vypadli čtyři země s itálí pátá (to že uvadají je pravda, ale stále vyrábí dost).
3. 2. 2022 14:28
EU - bídná robotizace a automatiace
V EU je třeba příliš mnoho lidí na výrobu aut.
V Asii se prostě lidi propustí a továrny jsou na úrovni Gigafactory u Berlína.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - WinDiesel
3. 2. 2022 16:23
Re: EU - bídná robotizace a automatiace
Jako politik ovšem musíš řešit co udělat s těmi vyhozenými z továren :no:
Tvoje bezohlednost je kouzelná.
3. 2. 2022 17:13
Re: EU - bídná robotizace a automatiace
Já jenom píšu, že Tesla je vlaštovka a nebude jediná a to ani v produktivitě.

Tesla is aiming to have as many as 12,000 employees at Gigafactory Berlin.
Nyní to porovnej s automobilkama v EU.
3. 2. 2022 17:55
Re: EU - bídná robotizace a automatiace
No třeba škoda jich má 33 000 celkem a to vyrábí na 12 místech.
Avatar - Amaterasu
4. 2. 2022 10:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MS-sport
3. 2. 2022 18:32
:-D :-D
:D :D :D :yes:
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2022 22:50
Vyrobit jich může kolik chce...
Stejně je tam nikdo nekupuje. V Číně se kupují čínské elektromobily a Tesla. Všechno ostatní je na okraji zájmu. Během první poloviny 2021 se v prodejích žádný z VW elektrických modelů nedostal do dvacítky nejprodávanějších elektromobilů v Číně. Toho 20. v řadě (BYD E2) se prodalo 12 000 kusů, čili plus minus se ho prodalo 25 000 za rok 2021. Všechny modely postavené na ID jsou tedy pod touto hranicí. Komu chce prodat ten milion? Plánuje zase výrobu na odstavné plochy a bonusy dělníkům? Čínské elektromobily jsou v Číně levné a nejsou špatné.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Amaterasu
4. 2. 2022 10:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.