Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Volkswagen dokáže v roce 2023 v Číně vyrobit milion elektromobilů

45 komentářů

Xylo
Tak to je fajn, co tam vyrobí a neprodají dovezou sem a nabídnou za vynikající akční ceny :😉
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Než to sem dovezou, kleknou baterky a kastle zkoroduje 😒] 😒] 😒]
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Když nebudou stíhat vyrábět baterky, mohou prodávat alespoň kastle 😄
traveldrive
Ty si už niekedy videl elektromobil VW za vynikajúcu akčnú cenu? Volkswagen a vynikajúca cena sa už z princípu navzájom vylučujú.
ericn
To si trefil celkem přesně :yes:
Avatar - Mokrous
Mokrous
Před EV hysterií tomu tak nebylo. Na nová auta jsem dostával luxusní ceny a financovaní za skutečných 0% jako bonus. Naprostá pecka byl Passat Variant TDI High-Line R-Line se solidní výbavou za 530 bez DPH. Během 3 let se všechno totálně ze.sra.lo.
Ještě před rokem šel koupit Passat o cca 25% líp jak dnes a před těmi 3-4 lety o dalších 25% líp, než před tím rokem. Fakt hrozný. Slevy dneska neexistují a dřív lítaly statisíce.
Arese
Práce elektrofašistické EU... 😒 :no: :no: :no:
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Oni konkurenci určitě budou na VW čekat 😄 😄 😄

Včera jsem mluvil se známým, nechal se zlákat na KodiakVa a teď ho vrací se 17 závadami který dealer nedokáže vyřešit, nebo nechce.
Strašný šrot, ty výrobky VAGu. Nejvyšší vývava, příliš mnoho elektroniky, hádád se to, v tunelu Blanka nemůže používat adaptivní tempomat 😒] 😒] 😒] Nikdo neví proč 😄

Ale chce si koupit jiného KodiakVa u jiného dealera.
Šílená databáze a stejně se nepoučil. 😒] 😒] 😒]
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Vymyté mozky reklamou, hypnóza, neschopnost uvažovat koupi vozu mimo značku Škoda?
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
traveldrive
Skôr zažitý zvyk, že je to domáca značka a má najdostupnejšie náhradné diely.
Avatar - xxc
xxc
nemusi byt na inteligentny adaptivny tempomat pristup na gps?
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Už jsem mu to napsal, díky za odkaz. Jeho systém potřebuje GPS.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Asi ano. Je to překomplikované. Musí se splnit mnoho podmínek aby to fungovalo.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Větší problém je naprostá neschopnost a neznalost lidí v servisech. VW, Stellantis, kdekoli. Žádný auto není pokaždý 100%, důležitá je znalost a odbornost a schopnost problém řešit. Stejně tak jsem vracel 508 SW GT, pro neschopnost dovozce/servisů.
Po návratu k VW už taky teču. Zdá se, že procento neschopných a všehoschopných cocotů narůstá e😜onenciálně všude.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nevím kde žiješ.
S GLK jsem najezdil 250 000 bez závady. S CX-5 mám najeto 45 000 km a jezdím jen na pravidelný smluvní servis.
Auto se dá poctivě vyrobit aby fungovalo na 1. dobrou.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Já v ČR. A ty?
Tvojí logikou by mohly zavřít všechny servisy MB a Mazdy.
Mě VAG vozy fungovaly 20 let pohodě. Teču z lidí v těch servisech.
A zrovna o dieselech od Mazdy bych asi mlčel. To byl taky etalon spolehlivosti.
traveldrive
Lenže to už nie sú servisáci. Nič neopravujú, lebo to nevedia. Nemusia, politika výmeny celých uzlov namiesto jednotlivých komponentov alebo dielenských opráv sa tlačí priamo z automobiliek, pretože spotreba samozrejme zarába peniaze.Myslím, že regulácia týchto veci a znovuzavedenie opráv namiesto výmen celých zostáv s dopravou cez pol sveta by bola toľko preferovanej ekológii prospešnejšia ako ten enormný tlak na náhradu spaľovacích motorov elektrickými.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Celej systém jde do totální řiti a netýká se zdaleka jen automotive.
EKO naruby je jedním z ukazatelů.

A co se týče těch neservisáků, tak to fakt člověk neví, zda se smát a nebo brečet. Přijedu do servisu s banální závadou softwaru a chci ho přehrát.
Oni 14 dní přemýšlí zda to auto má vůbec reklamovanou funkci mít. Tvl, obří autosalon a servisní síť netuší co prodává. Pak pošle dotaz na importéra a ten neví taky nic, to už tečeš a říkáš jim, že mají kuwa přeflashovat BSI a je to za 15 minut hotový a oni nic. Cvičené opice píšou do Německa a čekají na rozkaz, co dál. Mezi tím jim seženu jiná auta s funkčním softwarem, jako důkaz. Zcela zbytečné, oni dál řeší 3,14čoviny s fabrikou. Po 14 dnech začnu hrozit právníkem a oni udělají co? Přeflashují BSI a je to. Vše funkční. No to bys někomu rozkopal držku.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ví to někdo, redakce neví ani kolik tam je koncernů. V Číně nakonec může uspět jen prémie, plebs si vyrobí sami.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
snažit se konkuroval low cost značkám je sebevražda

dříve Číňané kopírovali a vykrádali Evropu, dnes musí mít VAG čínského partnera aby uměl vyrobit elektrozkraty pro čínský trh :no: :no:
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Na to je v Číně zákon. Zahraniční firmy musí mít čínského partnera, který je hlídá a zároveň krade technologii. Tesla je jedinou výjimkou. Ta partnera mít nemusí. Ale za to musel svoji technologii předat Číňanům už dávno.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
jediné co Číňani nemohou mít je Musk 😒]
traveldrive
Konečne si toho schopného človeka po zásluhe ocenil. :yes:
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
je v opileckém delíriu, toto se stane těžkému opilci když vystřízliví ...
Luděk Staněk :yes:
Avatar - Ungalabunga
Ungalabunga
Bye Bye evropský automobilový průmysl.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
bye bye
v EU je hodně přes 10 zemí které nemají automobilový průmysl, tyto země klidně podřezávají větev pod evropským automobilovým průmyslem.
A Helmuti jen přihlížejí.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
chytrak1
To by mě zajímalo, kterých 10 EU zemí nemá automobilový prumysl. Vatikán, Lucembursko, Andorra a kteří giganti ještě ?
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nizozemí mělo a nemá, Finsko, Norsko, Belgie měla a už nemá, Chorvatsko, Rimac nepočítám, Švýcarsko, Bulharsko, Itálie jde "dole kopcom", Dánsko

Země jako Belgie, Nizozemí a Lucembursko mají opravdu velký vliv a neustále házejí vidle do automobilových výrob zemí který autoprůmysl mají

Norsko a Švýcarsko nejsou členy EU ale vliv mají také velký.
chytrak1
No to ne, pokud se nepletu tak jak v belgii tak v holandsku jsou továrny na auta. V jednom případě audi v druhém daf. Norsko a Švýcarsko nejsou v eu a tedy vliv reálně nemají, pouze svým přístupem. Eu s nimi svoji politiku neřeší. To ti vypadli čtyři země s itálí pátá (to že uvadají je pravda, ale stále vyrábí dost).
PowerHouse
V EU je třeba příliš mnoho lidí na výrobu aut.
V Asii se prostě lidi propustí a továrny jsou na úrovni Gigafactory u Berlína.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Jako politik ovšem musíš řešit co udělat s těmi vyhozenými z továren :no:
Tvoje bezohlednost je kouzelná.
PowerHouse
Já jenom píšu, že Tesla je vlaštovka a nebude jediná a to ani v produktivitě.

Tesla is aiming to have as many as 12,000 employees at Gigafactory Berlin.
Nyní to porovnej s automobilkama v EU.
chytrak1
No třeba škoda jich má 33 000 celkem a to vyrábí na 12 místech.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - MS-sport
MS-sport
😁 😁 😁 :yes:
Renoo
Stejně je tam nikdo nekupuje. V Číně se kupují čínské elektromobily a Tesla. Všechno ostatní je na okraji zájmu. Během první poloviny 2021 se v prodejích žádný z VW elektrických modelů nedostal do dvacítky nejprodávanějších elektromobilů v Číně. Toho 20. v řadě (BYD E2) se prodalo 12 000 kusů, čili plus minus se ho prodalo 25 000 za rok 2021. Všechny modely postavené na ID jsou tedy pod touto hranicí. Komu chce prodat ten milion? Plánuje zase výrobu na odstavné plochy a bonusy dělníkům? Čínské elektromobily jsou v Číně levné a nejsou špatné.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.