Elektromobilita
Přihlásit pro přidání komentáře
WinDiesel
Oni konkurenci určitě budou na VW čekat 😄 😄 😄
Včera jsem mluvil se známým, nechal se zlákat na KodiakVa a teď ho vrací se 17 závadami který dealer nedokáže vyřešit, nebo nechce.
Strašný šrot, ty výrobky VAGu. Nejvyšší vývava, příliš mnoho elektroniky, hádád se to, v tunelu Blanka nemůže používat adaptivní tempomat 😒] 😒] 😒] Nikdo neví proč 😄
Ale chce si koupit jiného KodiakVa u jiného dealera.
Šílená databáze a stejně se nepoučil. 😒] 😒] 😒]
Včera jsem mluvil se známým, nechal se zlákat na KodiakVa a teď ho vrací se 17 závadami který dealer nedokáže vyřešit, nebo nechce.
Strašný šrot, ty výrobky VAGu. Nejvyšší vývava, příliš mnoho elektroniky, hádád se to, v tunelu Blanka nemůže používat adaptivní tempomat 😒] 😒] 😒] Nikdo neví proč 😄
Ale chce si koupit jiného KodiakVa u jiného dealera.
Šílená databáze a stejně se nepoučil. 😒] 😒] 😒]
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Vymyté mozky reklamou, hypnóza, neschopnost uvažovat koupi vozu mimo značku Škoda?
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
nemusi byt na inteligentny adaptivny tempomat pristup na gps?
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Asi ano. Je to překomplikované. Musí se splnit mnoho podmínek aby to fungovalo.
Větší problém je naprostá neschopnost a neznalost lidí v servisech. VW, Stellantis, kdekoli. Žádný auto není pokaždý 100%, důležitá je znalost a odbornost a schopnost problém řešit. Stejně tak jsem vracel 508 SW GT, pro neschopnost dovozce/servisů.
Po návratu k VW už taky teču. Zdá se, že procento neschopných a všehoschopných cocotů narůstá e😜onenciálně všude.
Po návratu k VW už taky teču. Zdá se, že procento neschopných a všehoschopných cocotů narůstá e😜onenciálně všude.
Nevím kde žiješ.
S GLK jsem najezdil 250 000 bez závady. S CX-5 mám najeto 45 000 km a jezdím jen na pravidelný smluvní servis.
Auto se dá poctivě vyrobit aby fungovalo na 1. dobrou.
S GLK jsem najezdil 250 000 bez závady. S CX-5 mám najeto 45 000 km a jezdím jen na pravidelný smluvní servis.
Auto se dá poctivě vyrobit aby fungovalo na 1. dobrou.
Já v ČR. A ty?
Tvojí logikou by mohly zavřít všechny servisy MB a Mazdy.
Mě VAG vozy fungovaly 20 let pohodě. Teču z lidí v těch servisech.
A zrovna o dieselech od Mazdy bych asi mlčel. To byl taky etalon spolehlivosti.
Tvojí logikou by mohly zavřít všechny servisy MB a Mazdy.
Mě VAG vozy fungovaly 20 let pohodě. Teču z lidí v těch servisech.
A zrovna o dieselech od Mazdy bych asi mlčel. To byl taky etalon spolehlivosti.
Lenže to už nie sú servisáci. Nič neopravujú, lebo to nevedia. Nemusia, politika výmeny celých uzlov namiesto jednotlivých komponentov alebo dielenských opráv sa tlačí priamo z automobiliek, pretože spotreba samozrejme zarába peniaze.Myslím, že regulácia týchto veci a znovuzavedenie opráv namiesto výmen celých zostáv s dopravou cez pol sveta by bola toľko preferovanej ekológii prospešnejšia ako ten enormný tlak na náhradu spaľovacích motorov elektrickými.
Celej systém jde do totální řiti a netýká se zdaleka jen automotive.
EKO naruby je jedním z ukazatelů.
A co se týče těch neservisáků, tak to fakt člověk neví, zda se smát a nebo brečet. Přijedu do servisu s banální závadou softwaru a chci ho přehrát.
Oni 14 dní přemýšlí zda to auto má vůbec reklamovanou funkci mít. Tvl, obří autosalon a servisní síť netuší co prodává. Pak pošle dotaz na importéra a ten neví taky nic, to už tečeš a říkáš jim, že mají kuwa přeflashovat BSI a je to za 15 minut hotový a oni nic. Cvičené opice píšou do Německa a čekají na rozkaz, co dál. Mezi tím jim seženu jiná auta s funkčním softwarem, jako důkaz. Zcela zbytečné, oni dál řeší 3,14čoviny s fabrikou. Po 14 dnech začnu hrozit právníkem a oni udělají co? Přeflashují BSI a je to. Vše funkční. No to bys někomu rozkopal držku.
EKO naruby je jedním z ukazatelů.
A co se týče těch neservisáků, tak to fakt člověk neví, zda se smát a nebo brečet. Přijedu do servisu s banální závadou softwaru a chci ho přehrát.
Oni 14 dní přemýšlí zda to auto má vůbec reklamovanou funkci mít. Tvl, obří autosalon a servisní síť netuší co prodává. Pak pošle dotaz na importéra a ten neví taky nic, to už tečeš a říkáš jim, že mají kuwa přeflashovat BSI a je to za 15 minut hotový a oni nic. Cvičené opice píšou do Německa a čekají na rozkaz, co dál. Mezi tím jim seženu jiná auta s funkčním softwarem, jako důkaz. Zcela zbytečné, oni dál řeší 3,14čoviny s fabrikou. Po 14 dnech začnu hrozit právníkem a oni udělají co? Přeflashují BSI a je to. Vše funkční. No to bys někomu rozkopal držku.
KANKUNEN
Ví to někdo, redakce neví ani kolik tam je koncernů. V Číně nakonec může uspět jen prémie, plebs si vyrobí sami.
snažit se konkuroval low cost značkám je sebevražda
dříve Číňané kopírovali a vykrádali Evropu, dnes musí mít VAG čínského partnera aby uměl vyrobit elektrozkraty pro čínský trh :no: :no:
dříve Číňané kopírovali a vykrádali Evropu, dnes musí mít VAG čínského partnera aby uměl vyrobit elektrozkraty pro čínský trh :no: :no:
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Na to je v Číně zákon. Zahraniční firmy musí mít čínského partnera, který je hlídá a zároveň krade technologii. Tesla je jedinou výjimkou. Ta partnera mít nemusí. Ale za to musel svoji technologii předat Číňanům už dávno.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
je v opileckém delíriu, toto se stane těžkému opilci když vystřízliví ...
Luděk Staněk :yes:
Luděk Staněk :yes:
Ungalabunga
Bye Bye evropský automobilový průmysl.
bye bye
v EU je hodně přes 10 zemí které nemají automobilový průmysl, tyto země klidně podřezávají větev pod evropským automobilovým průmyslem.
A Helmuti jen přihlížejí.
v EU je hodně přes 10 zemí které nemají automobilový průmysl, tyto země klidně podřezávají větev pod evropským automobilovým průmyslem.
A Helmuti jen přihlížejí.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To by mě zajímalo, kterých 10 EU zemí nemá automobilový prumysl. Vatikán, Lucembursko, Andorra a kteří giganti ještě ?
Nizozemí mělo a nemá, Finsko, Norsko, Belgie měla a už nemá, Chorvatsko, Rimac nepočítám, Švýcarsko, Bulharsko, Itálie jde "dole kopcom", Dánsko
Země jako Belgie, Nizozemí a Lucembursko mají opravdu velký vliv a neustále házejí vidle do automobilových výrob zemí který autoprůmysl mají
Norsko a Švýcarsko nejsou členy EU ale vliv mají také velký.
Země jako Belgie, Nizozemí a Lucembursko mají opravdu velký vliv a neustále házejí vidle do automobilových výrob zemí který autoprůmysl mají
Norsko a Švýcarsko nejsou členy EU ale vliv mají také velký.
No to ne, pokud se nepletu tak jak v belgii tak v holandsku jsou továrny na auta. V jednom případě audi v druhém daf. Norsko a Švýcarsko nejsou v eu a tedy vliv reálně nemají, pouze svým přístupem. Eu s nimi svoji politiku neřeší. To ti vypadli čtyři země s itálí pátá (to že uvadají je pravda, ale stále vyrábí dost).
PowerHouse
V EU je třeba příliš mnoho lidí na výrobu aut.
V Asii se prostě lidi propustí a továrny jsou na úrovni Gigafactory u Berlína.
V Asii se prostě lidi propustí a továrny jsou na úrovni Gigafactory u Berlína.
Jako politik ovšem musíš řešit co udělat s těmi vyhozenými z továren :no:
Tvoje bezohlednost je kouzelná.
Tvoje bezohlednost je kouzelná.
Já jenom píšu, že Tesla je vlaštovka a nebude jediná a to ani v produktivitě.
Tesla is aiming to have as many as 12,000 employees at Gigafactory Berlin.
Nyní to porovnej s automobilkama v EU.
Tesla is aiming to have as many as 12,000 employees at Gigafactory Berlin.
Nyní to porovnej s automobilkama v EU.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Renoo
Stejně je tam nikdo nekupuje. V Číně se kupují čínské elektromobily a Tesla. Všechno ostatní je na okraji zájmu. Během první poloviny 2021 se v prodejích žádný z VW elektrických modelů nedostal do dvacítky nejprodávanějších elektromobilů v Číně. Toho 20. v řadě (BYD E2) se prodalo 12 000 kusů, čili plus minus se ho prodalo 25 000 za rok 2021. Všechny modely postavené na ID jsou tedy pod touto hranicí. Komu chce prodat ten milion? Plánuje zase výrobu na odstavné plochy a bonusy dělníkům? Čínské elektromobily jsou v Číně levné a nejsou špatné.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ještě před rokem šel koupit Passat o cca 25% líp jak dnes a před těmi 3-4 lety o dalších 25% líp, než před tím rokem. Fakt hrozný. Slevy dneska neexistují a dřív lítaly statisíce.