Součástí výrobních závodů automobilky Škoda jsou také krátké polygony, na nichž probíhají zkoušky nových vozů. Ty mají odhalit případné nedostatky před tím, než auta vyrazí k zákazníkům.
Pracoval jsem v oblasti vývoje kvality u firmy Toyota 25 let. Můžu všechny ujistit, že Toyota na kvalitě nešetřila, což nakonec potvrzují i výsledky průzkumů kvality vozů po celém světě.
Mam skusenost s Bmw: test motoru prebieha na montaznej linke. Test elektrickych systemov tiez. Robia to bezni montaznici spolu s inymi ukonmi. Po dokonceni vozidla na linke je po vlastnej ose dopravene na parkovisko podla krajiny urcenia (3-4) zamestnanci. Ked tito pri prevoze nieco zistia, auto nezaparkuju na parkovisku, ale odovzdaju kontrolu. Ziadny polygon, ziadnych 15 ludi na smenu iba na testovanie. Nie som z tohto fachu, ale pri ccp celkovej cene prace 100.000 czk / clovek/ mesiac je to 1.5 mega mesacne len na testovacov?