Nemám slov, nepřeplácaný design, vyvážené proporce a široká nabídka motorizací. Uvažuji v budoucnu o té 160 koňové 1.5. Interiér se taky povedl.
Bravo hoši! 👍
Celkově je poznat, že to je AR, nicméně originální světla mohla být doplněna zajímavěji tvarovaným nárazníkem. Takhle je zbytečně opticky těžká na předek, to FWD z ní přímo čpí. Mnohem víc se mi líbí klasičtější tvary Stelvia.
To doufám už dostane pořádný FL spolu s Giulií, tato světla by oběma moc slušela. :yes:
Motory slušné, AWD bude mít poháněný zadek EV, snad v případě vybití baterie bude fungovat pomocí dobíjení od ICE.
Lze ocekavat system jako v Jeepa = rezim prace s baterkou, kdy se nikdy uplne nevybije, aby mohla tocit zadnima kolama.
Akorat nevim, proc dostala 1.3, kdyz ten Jeep uz ma 1.5?
PHEV je u Jeepu taky 1.3.
Hybrid (normální) je 1.5, tzn. jako u Alfy. + stejný diesel a navíc 1.3 Firefly s manuálem (automat s 1.3 už nejde a příplatek za 1.5 (která má podobné jízdní výkony, a např. nižší krouťák) je, pokud se nepletu, 100 tisíc!
Je to tak, že 1.3 je vždy v PHEV a klasický hybrid (nenabíjecí) je s 1,5, která byla jako hybridní vyvinuta - tzn. čistě benzínová 1.5 není a nebude. A s manuálem taky ne - tzn. není to přímý nástupce 1.3 Firefly. BTW - ten motor má nižší výkon a krouťák než 1.3.
Platí samozřejmě pro celé FCA (Stellantis) - alespoň prozatím, vím že původní informace byly jiné (že bude v PHEV, ale zatím fakt není).
Mohu se jen domnívat - že by při nabíjecím režimu ta dvoutunová auta prostě neutáhnul?
Ps.: Obchodní název to má 1.5 e-hybrid, což může být matoucí. (Ale fakt je to Mhev)
Tak hlavně, že řada italských motorů FireFly vůbec pokračuje, byly tady obavy, že Italové budou muset plně převzít motory PSA! :-O:-O:-O To by byl konec italských značek! :no:
Já už jsem se hybridama tak nějak srovnal.
S těma bez dobíjení.
Jen furt nechápu, proč to musí mít dvouspojku. To by přece muselo jít udělat i na normální převodovce!
Vždyť dvouspojka je mechanická převodovka, jen řadí automat. :-(
Já si spíš myslím, že primární idea dvouspojek je rychlá změna předpřipraveného převodu pomocí pouhého přepnutí spojek. Jedno jestli manuálně, pádly nebo automaticky. Vývoj resp. trend směřuje, pod zástěrkou vyššího komfortu a pokroku, k automatickým variantám, které mohou zároveň i ospravedlnit poněkud vyšší cenu.
No, jasne.
Ja se ptam, k cemu je to uzivatelsky dobry.
Akorat to vyznamne zvysi servisni naklady. Ty spojky jsou dve a jsou drazsi.
To melo smysl u supersportu. Kde to taky puvodne vzniklo.
Mozna u off-roadu, ne nadarmo melo podobny system uz OT-64.
Mildhybrid s manuálem dělá Ford (1.0 Mhev či jak se to jmenuje) a H/K, tam tedy je spojka, ale je ovládaná elektronicky. 1.5 je ale hybrid schopný jet chvilku i jako EV.
Motory slušné? Čo ja viem, ja by som chcel silnejší (čistý) benzín. K tomu parádnemu dizajnu sa vyslovene pýta niečo nadupané. Som zvedavý, či budú mať odvahu na Quadrifoglio, benzín s 300+ koňmi by bol ideál.
ponuka motorov v EU bude tragicka. presne ako pises, taketo auto si vyslovene pyta nieco okolo 300 koni. 4valec 260 hp by mohol fungovat slusne.je krasna ... exterier vyborny a interier pecka ... podvozok bude zrejme fungovat skvele, ale ponukane motorizace v EU su ... nedostatocne :( mozno ale ponuknu nieco na styl Cupra Formentor VZ5 ... to sa rozpredalo ako "teple rozky" :)
když se podíváš do konfigurátoru Stelvia tak vidíš ořezanou nabídku, dva výbavové stupně, pár barev. To nevypadá na velký FL, ale na nenápadný odchod do zapomnění.... :'-( já si fakt nemyslím že Stelantis má s Giu/Stelvio ještě nějaké plány.... :'-(
No, nevím. Z profilu působí divně krátký rozvor. V kombinaci s předním převisem, nápravou skoro pod A-sloupkem a utopenými koly to je i docela komické. Pět minut ve Photoshopu by to zpravilo.
Mno, alespoň za mě - moc hezký auto. SUV a Alfa mi furt úplně nesedí, stejně jako třeba Jag, ale zvykám si a po Stelviu se vždy ohlédnu, je to krásný.
Technický základ sice postarší, ale pořád velmi, velmi dobrý. Cca 70% vysokopevnostní oceli (platforma), FSD tlumiče, vzadu Chapman - v Compassu to funguje velmi dobře, 500X a Renagade s kratším rozvorem jsou trochu uskákanější...
Předpokládám, že to bude sedět níž než ten Compass, tak snad to s tou tvrdostí nepřeženou...
Strategie - dáme tam HEV a PHEV a doplníme to dieselem je divná. 1.3 Firefly laděný na 176 hp (tzn. neuseklý) by tomu zatraceně slušel - nejen výkonově, jde i o hmotnost a lehkej předek, to si Alfa zaslouží!
Jenže - kdo by pak chtěl tu 1.5, která by byla zákonitě o dost dražší, že? ;-)
Držím palce ať má Alfa úspěch!
Jen řečnická otázka - proč to sakra tak dlouho trvalo, když bráška je tu od 2017?
Ps.: Absence manuálu je v případě Alfy hrozná ko*otina.
Super, lehčí by to asi být mělo (Compass s benzínem má 1,5 t). Tuhost - už ten Jeep je tuhej jak ingot, opravdu se to nekroutí. Opět - pro Alfu jedině dobře.
Jen jsem zvědav, jak se to cenově vejde pod Stelvio (a Giu).
Vlastně +/+ taky... S tím dieselem.
Jsem zvědav, jak bude jezdit ten hybrid s 1,5.
Sakra, sorry ale ta čistě benzínová 1,33 se 176 Hp mi tak fakt chybí... Tobě jo/ne?
Jinak Compass má opět NaghtEagle za cenu, která mě překvapila - dražší než před rokem (jako 100t neroste na stromech...), ale čekal jsem to horší...
BTW - co ten v rodině, jaká barva vyhrála (že s černou střechou je mi jasné).
Jo na 1.5 jsem zvědav. Mě tam taky chybí něco silnějšího. Bud ta 1.3 180k a nebo jsem čekal ještě silnější tu 1.5 cca 200k no uvidíme. . . . Jinak compass je tmavě stříbrný. Krásné to ladí s tou střechou a lakovanymi lemy. Jinak dělá radost. Jezdí to fakt pěkně. Prostě to od toho auta této stavby nečekaš. Jenom doufám že ta nová el.dvouspojka bude lepší než ten 6st co je v compassu. Jako na normal ježdění dobrý ale když začneš trošku tlačit tak je to trága. . . .
Jo, ten automat v Compassu jsem jel a souhlas s tím co píšeš - při rychlejší jízdě bych se asi ... no, bylo by to blbé ;-)
To byl další z důvodů, proč jsem bral ten manuál...
BTW - "neučí" se SW té převodovky, třeba? Jako že časem by se to mohlo zlepšovat a přizpůsobovat stylu jízdy...
Hele to nevím jestli se učí. Musel bych s tím jezdit já abych ho naučil 😅😅😅
To víš je to sestry. Já do toho skočím tak jednou za měsíc abych jí to taky trošku protáhnul 😁
Nevím co je na tom šíleného. Podívej kde dnes začíná karoq s 1.0tsi a traverzou vzadu. Konkurence pro Tonale bude XQ CE Q3 XC40 GLA. . . Podívej na jakých cenách ty auta začínají
Základ by šel, ale bez nějakých hran to je jak ocucaný bombón. No a ten trčící tablet se nepovedl vůbec, v konceptu byl krásně zapracovaný. Přímovstřikové hybridy zahynou karbonem, malý diesel ve 4,5 m gazíku je na Alfu bolačka.
The other engine option is a 2.0-liter turbocharged four-cylinder that makes 256 hp (191 kW) and 295 pound-feet (400 Newton-meters) of torque. It runs through a nine-speed automatic to an all-wheel-drive system.
Ale BMW uč se jak má vypadat digitální přístrojovka!!!
Ano, opravdovy automat ma hydromenic.
Takze snasi popojizdeni v kolonach.
A svtlou vysku ma prave jen o tolik vetsi, aby se nebal obrubniku.
A to presne Note melo.
K tomu atmo benzinovou 1.6.
se nemohu zbavit dojmu, že jsem to auto už viděl před minimálně dvěma lety. Nebo třemi? Interiér to už je jiná, tam za mě palec nahoru. Uvidíme jestli to bude stačit...
...Světloajsou....
...Automobilka u nových světel zdůrazňuje také vysokou efektivitu a dlouhou životnost s halogenovými světly. ....
...Hybridní modely (130k i 130k) společně....
Tohle je zajímavé...japonská Alfa do toho šlápne jinak:
On the Old Continent, Mazda plans to sell the 2023 CX-60 with a plug-in hybrid powertrain combining a four-cylinder 2.5-liter gasoline engine with an electric motor. The SUV promises to deliver a total output of over 300 horsepower while meeting Europe's stringent emissions regulations. It'll go down in history as the company's first plug-in hybrid model in Europe and will be followed by a three-row CX-80.
Both larger SUVs are scheduled to go on sale in Europe within the next two years. Over in the US, the CX-70 will be joined by a three-row CX-90, also featuring a wider body compared to the CX-80. These products have been engineered to accommodate not just PHEV powertrains, but also a new family of straight-six gasoline and diesel engines featuring a mild-hybrid setup.
....kde je proboha nějaká verze s manuální převodovkou a kde je nějaký nehybridni benzínový motor?! Z této nabídky si fakt nevyberu, zlatý Karoq 1.5 TSI! :-O:-O:-O
Po strànce výběru motorizací určitě. Jízdní vlastnosti bude mít Tonale jistě lepší, ale pokud pro mě bude právě tato disciplína nejdůležitější, samozřejmě si nebudu kupovat SUV. Na radost z jízdy mám 156. :-)
Sa normálne čudujem, že purista ako ty nekúpil V3Sku :) Kurňa manuál bez synchronizácie, ručná manuálna brzda, pohon všetkých kolies aj s redukciou, žiadny posilovač riadenia, do búdy vzadu nalozíš hocičo a každú jednu jazdu si odmakáš. Ideálny stroj do mesta, obrubníky neriesiš, ľudia na chodníkoch sa usmievajú, čo viac si priať? :)
Dobre a normalne ... a az jednoducho na mna posobi exterier tonale.... ale prave v jednoduchosti... v tych jasnych liniach je krasa... ziadne patvary pazury ani kly na svetlach.. ziadne tvarove abnormality na kasni... parada... klobuk dole... za mna ok ... pekne auto :yes:
Je super, že je Tonale konečně tu, ale ten design za ty roky, co uveřejnili koncept, poněkud zestárl. Rozpaky ve mě budí i nabídka pohonů, i když to možná to jako celek bude fungovat.
Každopádně nevidím moc nadějně, že by Tonale mohl nějak zlomit mizerné prodeje AR. Zvlášť pokud se na další nějaký další model bude zase čekat roky a nějaký větší facelift Giulie a Stelvia taky.
Z uvodniho fota vypada tahle alfice celkem lakavě. Bohužel po rozkliknuti jsou lakava snad jen světla.
Z některych uhlu včetně bočniho profilu je tehle krabice až nevzhledna. Po nemastne neslane giulii je tohle snad ještě větši zklamani od alfy, ale třeba je jen špatně nafocena či neni fotogenicka.
Tak Giulia je podle mě stále krásná - ozdoba ulice (ideálně v té příplatkové červené). Tohle vypadá jako takový nedomrlý chcípáček... Stelvio dopadlo o poznání lépe.
Jsem zvědavej, jak Tonale nacení vzhledem ke Stelviu. Podle mě tam nemají moc prostor, aby bylo výrazně levnější než Stelvio. Zvlášť u té plug-in hybridní 4kolky.
Alfu si sice nikdy nekoupím, ale tímto počinem se alespoň pro mne přihlásili k tomu lepšímu v jejich historii. Jako by v designu předku přímo navazovali na 156 https://yauto.cz/…bi-nafta-192589/
Nejlepší bylo asi toto, https://www.auto.cz/…-mistrovske-dilo?…
ale i tak za mne palec nahoru. Nicméně přesto se obávám že to stačit na záchranu nebude.
Podle mě se Alfa kupuje ze dvou důvodů:
1. parádní design (exteriéru i interieru)
2. nadprůměrný zážehový motor
Tady nějak nevidím ani jedno (snad alespoň ten interiér vypadá v reálu pěkně). Technikou je to tedy jakýsi městský Jeep (jsem mimochodem velký zastánce hybridizace a PHEV. V RAV4 je to pecka, od Alfy za bambilion peněz ale čekám něco jiného než 1,3 z mikroJeepu) a designem pak podivně bachraté malé městské SUV (přitom reálně to až tak malé není a reálné proporce by měly být v pohodě, ale výsledek, resp. celkový dojem je tedy hodně rozpačitý).
Ještě jsi zapomněl na skvělé jízdní vlastnosti, v tom snad ale Tonale nezklame. Jinak design karoserie se mi docela líbí, i když to je taková (o hodně) hezčí Kia Sportage minulé generace... A interiér je taky parádní! Hlavně snad ale Tonale Allfě konečně výrazně zvýší prodeje! :-):yes:
Jako Alfa sice o ničem, ale jako kompaktní gazík dobrý. Exteriér i interiér podle mého gusta, 1.5 HEV bude super motorizace, 4xe moc rád nemám, ale tady asi stačí. Chtělo by to pořádný vrchol s dvoulitrem. Snad bude mít podstatně větší úspěch než zbytek nabídky.
treba vidieť asi na živo pretože z fotiek nič-moč a od AR by som som čakal viac aj z foto.
Introš za mňa moc pekný hlavne celá akoby klasická aj keď digi prístrojovka.
Motorizácie sú mierne sklamanie aj keď hybridy do mesta či okolo komina sú v poriadku. Ako písali kolegovia vyššie chcelo by to niečo ešte šťavnatejšie či nebodaj QV?
Ģiulia bola predstavená najprv ako QV až potom sme išli dolu, a smutné je že ten model ide stále dolu akoby naň aj zabudli.
To je tak, když má člověk přehnaná očekávání. Vidím to stejně, navíc měl být ke konci roku velký FL Giu/Stelvio...snad přijde teď, když AR odhalila upravenou tvář modelů.
Ako fanúšik značky Alfa Romeo so zmyslom pre objektivitu musím za seba konštatovať obrovské sklamanie, nebojím sa povedať šok, bohužiaľ v zlom slova zmysle. Úprimne nerozumiem pozitívnej eufórii, ktorá aktuálne obchádza drvivú väčšinu automobilových serverov. V prvom rade mám pocit, že s autom, respektíve štúdiou, ktorou nás bombardovali skoro 3 roky!!!, nemá Alfa už nič spoločné. Dizajn bol vždy jednou z najsilnejších zbraní tejto značky, preto nerozumiem rezignácii na všetky krásne nápady v pôvodnej štúdii. Kde sú originálne zapustené kľučky zadných dverí v okne? Kde sú krajné výduchy ventilácie s decentným a pritom výrobne lacným (má to aj Fabia v základe) čiernobielym displejom? Kde je decentné riešenie zapustenej obrazovky infotainmentu? Prečo použili ten hnusný a ešte raz HNUSNÝ otočný plastový ovladač jazdných režimov z Giulie? Tie hračkárske plastové "klavírne" tlačidlá pod obrazovkou je nejaký truc podnik? Prečo ich aj Duster má spracované krajšie, originál v Peugeotoch ani nehovorím? Sedel vôbec niekto z tých šialených Talianov napr. v novom Tuscone, alebo Sportage? Dalo by sa pokračovať ešte veľmi dlho. Do toho 2 sterilné benzináčiky, ktoré akokoľvek výborné jazdné vlastnosti (možno) nikam neposunú? Hybridné verzie majú atakovať sumu 50 000€, čo považujem za šialenosť z ríše Dobšinského ľudových rozprávok. Už základ v cene cca 35 000€ je pokus o žart pre obrovskú konkurenciu v segmente, ktorá si dá Tonale na raňajky. Sumár. Alfa posiela na trh úplne zbytočné auto, ktoré vo svojej kategórii nemá voči konkurencii žiaden tromf. Dizajn naozaj neohromí, interiér zameniteľný za čokoľvek iné, dielenskému spracovaniu jednoducho neverím (dúfam, že aspoň v tomto Alfa prekvapí), motory o ničom a to všetko za cenu "prémie". V Alfe sa niekto musel úplne zblázniť. Možno sa mýlim, ale Tonale vidím ako posledný klinček do rakvy tejto kedysi výnimočnej automobilky. Za rok si to tu môžeme vyhodnotiť.
Tobe nekdo od Alfy/s Alfou znasilnil mladsi sestru?
Co je na klikach v okne originalniho? Originalni to bylo u 156, dneska uz to ma i Seat.
Kvalite "jednoduse neveris" ... no to je neprustrelny argument.
Tusis vubec, ze ty benzinove motory predstavuji technologicky spicku mezi dnesnimi benzinovymi motory?
Kup si Kiu a bud v klidu. Rozcilovat se nestoji za to. :-)
Já s ním celkem souhlasím. Alfa zase roky nastavovala očekávání a přišla s produktem s průměrnými parametry. Uvidíme jak jezdí, ale v rámci představení nemá žádný pořádný motor. Konkurence sice taky nabízí podmíráky, ale je možnost si vybrat.
Pokud to bude za rozumnou cenu, tj. na úrovni mainstreamu, tak v pohodě. Nic víc to ale není a pokud Alfa bude žít dál, je asi na čase si zvyknout že to bude takový supermainstream s historií a možná designem…
Realita je taká, že jazdné vlastnosti dostupného rodinného SUV reálneho zákazníka absolútne nezaujímajú. Na to je tu Giulia. A cena? Podľa posledných informácií na carscoops, alebo carswau, základ cca 33 000 €.
Chvala Bohu, sestru nemám. Úprimne, tie kluky sú nepodstatné, zvyšok už problémom je. Neonanujem nad Korejcami, ale vzhľadom k situácii v Alfe sa na Tonale treba pozrieť triezvo bez nejakého fanúšikovského skreslenia. Predpokladám, že sa zhodneme na fakte, že Alfa je finančne v ***i, napriek tomu, že Giulia a Stelvio sú výborne postavené autá. Alfa potrebuje strategicky dôležitý mainstreamový model, ktorý sa bude PREDAVAT! Aby uspela, nestačí niekoľko rokov rozosielať fotky krásnych štúdií, auto treba vyvinúť, vyrobiť a predať a hlavne, toto všetko v rozumnom čase. Presne tak, ako to robí konkurencia. Napríklad, ako spomínaný Korejci. Ich progres je neuveriteľný. Ver mi, že 90% zákazníkov, ktorý plánujú kúpiť SUV tejto veľkosti a majú v ruke cca 30 000 € je úplne u ***e nejaká Alfa, veľké množstvo mladých dokonca ani nevie, o akú značku ide, tam to Alfa dopracovala. A prečo som spomenul Sportage, alebo Tuscon? Pretože napr. v interiéroch sú vrámci triedy naozaj špička. Prečo to do psej riti nedokáže vyrobiť slávna Alfa? Ľudia chcú za svoje peniaze čo najlepšiu hodnotu, jazdné vlastnosti dnes zaujímajú okrajovú časť zákazníkov. Fiat 500X v TOP výbave je napriek menšiemu kufru auto s výrazne lepšou image, ako celé Tonale. Ešte raz, som fanúšikom Alfy, ale nie som slepý.
Toto je presne to, čo ničí značku a likviduje jej predaje. Keď nejaký človek, ešte lepšie označujúci sa ako "fanúšik Alfy" kritizuje a súdi bez toho, aby auto videl, len na základe dojmov, pojmov a predpokladov. Len tak, po internete.
Design Tonále je tak 3 roky starý a nič prakticky od predstavenía štúdie s tým nespravili nehovoriac o 20 rokov starom designe kolies.Alfu som mal velmi rád ale od AR 159 to ide s nimi dole vodou a myslím si že pri cenách ich modelov ten pád sa už nedá zastaviť.Hlavný problém Alfy je v tom že sa neustále chce rovnať nemeckej prémii a tak aj nastavý ceny a potom sú aj tie predaje žalostné.Uvidíme či reinkarnuje Giuliettu motory už pre ňu má ale bez manuálnej prevodovky to už nebude ono.Za mňa v tejto kategórii SUV/Crossover C stále jednoznačne Formentor 2.0 tsi 190 k DSG 4Drive za parádnych 37 000 €.Tonále je designovo už teraz zastaralé a kým sa uráči Italom spustiť výrobu a predaje to bude ďalších 6-8 mesiacov.Nie len piť capuccino a pozerať calcio treba aj makať. :-) Loro hanno sempre tempo .Je neuveritelné čo dokázali lajdáci urobiť s automobilkami ako Lancia,Fiat alebo AR za posledných 20 rokov pritom v 80-90 rokoch to bola špička Európskeho mainstreamu. :no:
Taky by mě moc zajímalo, proč zrovna pro tuto údajně na řidiče orientovanou značku jsou nyní manuální převodovky sprosté slovo. Alfě se tato idiotská politika šeredně vymstí! :-O:-(:no:
Tomuto nerozumiem ani ja. Absenciu manuálu možno vyčítať Giulii, ale aj tam štatistiky nepustia. Drvivá časť zákazníkov preferuje automat, o to viac, ak ide o automat výborný, v tomto prípade ZF. V prípade Tonale, respektíve akéhokoľvek SUV, by som nad manuálom neuvažoval ani na sekundu.
Čomu nerozumiem ?Píšem len svoj názor na prístup Talianov k svojim klenotom z 80-90 rokov.Kde sú tie časy keď frajery jazdily na Uno,Tipo,Croma,Alfasud,156,159,Thema alebo Delta a chodili do Československa baliť holky.Aj Ferrari sa V F 1 totálne trápi a je na smiech.Jednoducho zaspali dobu a aj tý korejci sú ďaleko pred nimi.Avanti je vpred ale ak rozmýšlaš ako oni tak si to prehoď na Indietro / vzad /.
Ideálny príklad. Formentor s originálnym dizajnom, výkonom 200 k a jazdnými vlastnosťami možno lepšími ako Tonale....za cenu Tonale v základe. Vie mi niekto povedať, prečo by to mal niekto kúpiť? Okrem toho, Formentor vyzerá slušne aj v základe, doteraz zverejnené materiály Tonale ukazujú v top výbavách. Predstava, ako to bude vyzerať v cene „už od“ ma úprimne desí. Tu vôbec nejde o to, či fanúšik AR chváli model od VW, alebo naopak. Zákazník po x rokoch poflakovania vo vývojovom centre Alfy na značku už serie, veľká časť loajálnych zákazníkov prešla ku konkurencii, pretože „doma“ nebolo čo kupovať. A keď je poslednému zvyšku vytrvalcov ponúknuté niečo úplne obyčajné, nezaujímavé, neoriginálne, ale cenovo predražené, odídu aj tí. Tonale nemá žiadnu trhovú základňu, je to prvý model značky v tomto segmente. O to viac mal byť vyvíjaný tlak na originalitu, wau efekt na prilákanie nových zákazníkov...., ale ako by povedal bývalí Sk premiér, „takto sa to do psej matere nerobí“. Včera som sedel v top vybavenom Capture za 20 000€, teda aute o triedu menšom, o polovicu lacnejšom a s „nesprávnym“ rodokmeňom a som presvedčený, že interiér Tonale bude materiálovo výrazne horší. Nechcem predbiehať. Úprimne Alfe držím palce, ale skúsenosti nepustia.
Ty si ma absolútne pochopil. :yes: Formentor máš od 28 000 € s 1.5 tsi manuál s bohatou výbavou a postupne podľa hrúbky peňažanky ideš cez 2.0 TDI,manuály,automaty cez 2.0 tsi ,R5 VZ 5 až do 390 k a + si ho môžeš dovybaviť ako len chceš.Už v základe vyzerá super má to priestor aj 450 l kufor.Tonále s týmto obstarožným designom bude v základe min.30 000 € +a aj napriek tomu že je to Alfa tak toto určite nie.Ináč Formentor podľa dostupných info sa za rok 2021 velmi dobre predával lebo to auto je fakt zaujmavé a má hlavne konkurencie schopne nastavenú cenu.Alfa 3 roky niečo avizuje a potom príde s priemerným autom /design/ s priemerným výkonom za vysokú cenu.Jedine dobre nastavená cena / povedzme od 25 000 €/ môže zachrániť predaje ale to je skôr utópia.Odkedy som v roku 1994 šoféroval Alfu 75 tú značku som mal fakt rád ale posledných 20 rokov sa nikam neposunula a to je smutné.Nedá sa žiť z histórie.
Bohužel Formentor nastavuje docela zrcadlo. I když na tom bude Tonale jízdně skvěle, tak stále chybí vrcholové motorizace. A to se teď nebavím o alternativě k petivalci.
za mna super, skoda, ze sa toho 2.0 benzinu a 4x4 v EU nedockame, no ak bude Tonale dostatocne lahke, viem si predstavit, ze aj s tou 1.5 to bude jazdit slusne.
Maju to nastartovane dobre, oproti Stelviu pouzili lacnejsi podvozok, ktory ale vyladili (podla prezentacie) slusne. Doplnili chybajuce LED, infotainment, ambientne osvetlenie - vsetko co ludia chcu, priestor vzadu vyzera slusne, kufor tiez. Motorizacie su na urovni konkurencie. Ak nastavia ceny dobre, mozu prerazit.
Alfa bez manuálu ? ;-\ Na můj vkus je to pořád takové "oteklé" sice méně než Giulietta, ale stejně. Uvidíme jak bude působit naživo. Interiér je docela pěkný