Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nejzajímavější auto roku? Řídili jsme novou Dacii Jogger!

Dacia Jogger slibuje praktičnost kombíku, prostornost MPV a trochu charakteru SUV. A to vše za bezkonkurenční cenu. Povedlo se? A jak jezdí?
Zpět na článek
10. 2. 2022 13:22
10. 2. 2022 19:50
10. 2. 2022 13:37
10. 2. 2022 15:04
10. 2. 2022 15:09
10. 2. 2022 13:39
10. 2. 2022 14:04
10. 2. 2022 14:49
10. 2. 2022 15:08
10. 2. 2022 15:14
10. 2. 2022 15:15
10. 2. 2022 15:19
10. 2. 2022 15:09
10. 2. 2022 20:04
10. 2. 2022 15:11
10. 2. 2022 15:18
10. 2. 2022 15:45
10. 2. 2022 16:34
10. 2. 2022 16:38
11. 2. 2022 09:07
10. 2. 2022 19:27
11. 2. 2022 17:26
10. 2. 2022 13:42
10. 2. 2022 14:52
10. 2. 2022 19:47
10. 2. 2022 15:10
12. 2. 2022 16:59
10. 2. 2022 13:20
mechanické zrcátka
"Vůz postrádá kosmetická zrcátka ve stínítkách a má mechanické ovládání zpětných zrcátek prostřednictvím páček. Hezké retro, které je ovšem při zacouvávání k obrubníku na straně spolujezdce trochu nepraktické."

Co je špatně? A v čem je to nepraktické?
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Roland Von Wagen
10. 2. 2022 13:32
Re: mechanické zrcátka
Asi si nemůžou pohodlně sklopit zrcátko, aby viděli na pangejt. Ale to jen teorie. Nevím o nikom, kdo by něco takového v reálu dělal.
10. 2. 2022 14:11
Re: mechanické zrcátka
U většiny aut při zařazení zpátečky se zrcátko automaticky nastaví na vnitřní zadní kolo, praktické pro všechny, kteří nechtějí mít odřená kola.
Avatar - kari.laz
10. 2. 2022 14:13
Re: mechanické zrcátka
A zapnutém blinkru. Nebo že by bylo auto co to dělá automaticky i bez toho? To by mi moc praktické nepřišlo
10. 2. 2022 14:23
Re: mechanické zrcátka
u VW i BMW bez blinkru ;-) Obojí se dá deaktivovat přepínačem.
10. 2. 2022 14:41
Re: Re: mechanické zrcátka
U vw musis mat cudlik v spravnej polohe na lavom zrkadle, velmi prakticka vec
10. 2. 2022 14:48
Re: Re: mechanické zrcátka
To jsem tedy\ dodnes nevěděl, půjdu vyzkoušet :*)
Avatar - Mokrous
10. 2. 2022 19:43
Re: Re: mechanické zrcátka
Akorát je to přesně naopak. Musí to být v poloze na pravé zrcátko a musí to být ve výbavě. Většinou za příplatek jako "Paket zrcátka" a musí se to naprogramovat. Samo se jaksi ani kuře nevy.ere.
11. 2. 2022 00:03
Re: Re: Re: mechanické zrcátka
Samozrejme, mea culpa, je to vpravo. Naprogramovat je prisilny vyraz, povedzme, ze nasravit :-) a ako pises, z tych ficur co dnes montuju do aut, je to z tych uzitocnejsich veci
Avatar - Mokrous
10. 2. 2022 19:45
Re: mechanické zrcátka
To jako proč? Samozřejmě, že to funguje bez blinkru, když je to ve výbavě.
Já rozhoduju o tom, zda to bude aktivní, nebo ne a já si to naprogramuju přesně jak chci. A je to maximálně praktické. Bez toho bych auto nevzal.
Avatar - miromen
10. 2. 2022 21:58
Re: mechanické zrcátka
Hm tak jako špatna věc to sice uplně neni, ale kvuli takove "ptakovině" nevzit auto ?
Asi bych si na tuhle funkcionalitu ani nevzpoměl.
Měl jsem to v golfu 6 a použival jsem nastaveni praveho zrcatka při couvani. U focusu to nebylo za to měl velice dobrou zpětnou kameru, ktera to dokaže slušně suplovat.
Teď to mam opět v golfu a i když kamera neni na takove urovni jako v tom focusu tak jsem si zatim zpětne prave zrcatko nenastavil, ale třeba se k tomu jednou dokopu.
Avatar - Mokrous
10. 2. 2022 23:06
Re: mechanické zrcátka
Pro mne je to vcelku zásadní věc. Prostě bych nekoupil nové drahé auto bez možnosti vidět, kam couvám. Když jsem zvažoval Toyotu Corollu TS 2.0 Hybrid, tak toto byla jedna z věcí, která mne odradila i když jsem jinak její pohon svým způsobem obdivoval.
A i když mám teď u Passata 360° kamery, tak stejně věřím víc zrcátku.
Avatar - miromen
10. 2. 2022 23:40
Re: mechanické zrcátka
No nevim ja se zatim vždy mohl na zpětnou kameru spolehnout a jde vlastně o realny pohled narozdil od parkovacich otravnych, zbytečně hlasicich čidel i když neni vyloženě vidět na zadni kolo. Ale prostě pokud ma kamera navaděci pruhy tak to suplovani je dost slušne za to zrcatko. A jestli bych si nějake auto nepořidil diky nějakemu chybějicimu vybavovemu prvku tak určitě by to byla spiš ta kamera než naklapějici zrcatko. A na corollu a to nejen kvuli pohonu bych se ani nešel podivat a na zrcatko jak piši bych si u ni ani nevzpoměl.
Avatar - Mokrous
11. 2. 2022 01:43
Re: mechanické zrcátka
Zadní kamery jsou různé a u Toyoty, stejně jako u Peugeotu a asi i mnoha dalších naprosto tragické. VW umí na většině modelů zadní skrytou v logu, což znamená čistou za každého počasí navždy. To neumí ani většina prémie. Nicméně pořád to není zrcátko a pořád to není pohled na zadní ráfek. Dodávka má velký zrcátka, kde je vidět všechno a tak tu funkci nepotřebuju, ale většina současných osobáků má zrcátko takový, že buď vidím provoz, nebo kolo, ale nikdy obojí.
Co je špatného na pohonu Corolly? Krom vysavačového efektu při prudké akceleraci? Rozjezdy jsou lahodné a přitom bleskové, nic lepšího jsem nezažil. Odolnost a životnost je skvělá. Podvozek byl schopný a netřískal. Řízení taky fajn. Horší byly sedačky s hrozným nastavováním a sedákem, fórovej středovej tunel a loketka, chybějící výhřev skla, pevně dané výbavy, již řešené zrcátko, šílenej ukazatel spotřeby + malá nádrž, chybějící průvlak na lyže a další drobnosti, které si už ani nepamatuju. Ale hlavně mě dorazila totálně vybitá předváděčka na salonu v Brně. Tak, že nešel ani otevřít kufr. Ale možná jsem to mohl překousnout. Ušetřil bych hroznejch peněz. No asi radši ne. :-)
14. 2. 2022 15:02
Re: mechanické zrcátka
Vyklápěcí kamera znamená hlavně, že ji každá špína zasekne a vylámou se kolečka. Už jsem takhle na dálnici pár pašíků viděl. Znak vyklopený, asi zrovna couval...
Avatar - Mokrous
14. 2. 2022 15:10
Re: mechanické zrcátka
Ty je opravuješ, nebo si to jen myslíš? Já o ničem podobným nikdy neslyšel a ani jsem nikdy za skoro 10 let neměl žádný problém s tímto systémem.
Co to je každá špína?
10. 2. 2022 14:23
Re: mechanické zrcátka
Aha, to sem nevěděl, že dnešní auta mají takové vymoženosti. Dřív stačilo mít v oku rozměry auta a podélně se dalo zaparkovat v pohodě i úplně bez zrcátek.
10. 2. 2022 14:48
Re: mechanické zrcátka
Je to poměrně užitečná věc, u dnes běžně nepřehledných karoserií jednoznačně skvělý pomocník. Zvlášť když obouvá nízkoprofilové pneumatiky.
Avatar - Mokrous
10. 2. 2022 19:49
Re: mechanické zrcátka
Dřív bejvaly přehledný karoserie a velký zrcátka. Dneska není z aut vidět skoro nic.
Avatar - Anonym
10. 2. 2022 14:27
Re: mechanické zrcátka
Kia Ceed 2020 tuto funkciu nema, len pre info
Avatar - speedfred
10. 2. 2022 14:33
Re: mechanické zrcátka
;-) To už malo BMW e32
11. 2. 2022 00:28
Re: mechanické zrcátka
Je to asi spíš německá specialitka...VW, Mercedes i BMW to běžně mají, v jiných autech jsem se s tím nesetkal.
10. 2. 2022 15:00
Re: mechanické zrcátka
hyundai i30 z 2017 tuto funkciu ma ;-)
Avatar - Mokrous
10. 2. 2022 19:46
Re: mechanické zrcátka
V reálu to používá každej, kdo má vybavený auto a nechce si orvat disky.
10. 2. 2022 15:02
Re: mechanické zrcátka
Hlavne riešiť vôbec takúto vec pri Dacii...Inak dnes je na trhu plno nových áut, ktoré takú funkciu nemajú a osekávanie takýchto nenápadných prvkov vo výbavách veselo pokračuje.
Avatar - Mokrous
10. 2. 2022 19:52
Re: mechanické zrcátka
Mě přijde, že tady snad 3/4 lidí neumí číst. Píšou "Mechanické" ovládání. To znamená páčku na dveřích spolujezdce. Vážně ti připadá v pohodě nemít možnost ovládat zrcátko, nebo o to prosit spolujezdce, nebo kolemjdoucí?
Avatar - Mokrous
10. 2. 2022 19:47
Re: mechanické zrcátka
To se mi snad zdá... Ty umíš za jízdy dosáhnout na dveře spolujezdce, respektive na tu páčku u pravého zrcátka?
Avatar - KANKUNEN
10. 2. 2022 13:22
Ooooo
Vzhledem ke značce a ceně je design naprosto fantastický. Vlastně se mi to líbí více než to rozteklé Tonale.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Mokrous
10. 2. 2022 19:50
Re: Ooooo
Smutné, ale souhlas.
Avatar - mariov8
10. 2. 2022 13:37
1,5dCi
Škoda 1,5dCi, který by s takovým megapřepravníkem hýbal důstojněji i po zatížení klimakompresorem v létě. Ale dobře již bylo. Vlastně můžeme být rádi, že tohle auto vůbec vzniklo a dopadlo jak dopadlo.
Rozbalit vlákno
2
10. 2. 2022 15:04
Re: 1,5dCi
Áno a som zvedavý koľko bude stáť s tým full-hybridom, v Cliu je perfektný.
Avatar - xxc
10. 2. 2022 15:09
Re: 1,5dCi
172 je nedostojne? kolko by isiel dci? 185? to by uz bolo dostojne?
10. 2. 2022 13:39
Chce to
Motor ;-) Alespon 1.3 TCe 96kW. Kvůli plně zatíženému auta a případně i vozíku. Jako 81kW litřík je jako základ fajn, LPG spíš ne….
Rozbalit vlákno
20
10. 2. 2022 13:55
Re: Chce to
Proc?
S timhle se fakt nehodi spechat.

A radeji rozvazneji, nez od nabijecky k nabijecce.
Vyssi rychlosti jsou stejne "kriminalizovany" .

Na 80 km/hod mi staci i 44 kW.
10. 2. 2022 14:04
Re: Chce to
Hele taky mam doma Citroena C3 s třihrnkem a 60kW a když jedeš sám nebo ve dvou, tak nejsi brzda ani na dálnici, ale tohle bude vozit 5ti členný rodiny s bagáží, tak to chce trošku víc výkonu ;-)
10. 2. 2022 14:36
Re: Chce to
Zvykejme si.
Uprostred toho eko besneni bude pomalejsi jizda jeste to nejlepsi, co nas muze cekat.
:-)
Mene dynamicka.

Moje Punto ma 44 kW a umi jet i 150!
130 uplne v klidu.
Jen to chce delsi rovinku, kdyz je nalozeny.
:-)
10. 2. 2022 14:49
Re: Chce to
Jenže 44kw neudušených posledními normami a s hmotností kolem tuny. ;-)
Avatar - Ozzman
10. 2. 2022 15:08
Re: Chce to
Což je polovina výkonu moderní udušené Dacie. Nedělám si iluze, ale hůř, než taková Fabie HTP to jezdit určitě nebude ani naložené a s takovým autem prostě rodiny cestovaly a cestují doteď a nevšiml jsem si, že by mne nějak omezovali (to tady zase bude nejvíce hejtů, jak je ta auta brzdí - mne nejvíc brzdí hustota provozu :D i když jedou samé prémiovky, není kam jet) . Jasně ,že se najde blb, co neumí předjíždět a neodhadne výkon svého auta, ale za to nemuže to auto. Myslím, že pro cílovou skupinu je to naprosto dostatečná motorizace, dlouhý táhlý s dvoulitrovou Oktávkou asi závodit nebudou, ale s tím se dá žít :D

Ostatně, to auto vypadá fakt dobře, nedivil bych se, kdyby motorovou nabídku rozšířili časem, protože ostatní značky, včetně mateřského Renaultu na podobné typy aut kašle a vše jde cestou Crossoveru
Avatar - xxc
10. 2. 2022 15:14
Re: Chce to
ved toto je crossover, svetla vyska 20 cm :-)
Avatar - Ozzman
10. 2. 2022 15:15
Re: Chce to
Je to vyssi kombik… crossover je ten elektrickej Megane, pro priklad
Avatar - xxc
10. 2. 2022 15:19
Re: Chce to
musi byt riadne vysoky kombik, ked aj v tretej rade sedadiel je dostatok miesta na hlavu :-)

megane ma vysku 1505 a jogger 1632 mm
10. 2. 2022 15:09
Re: Chce to
Zase je to berte tak, že první Octavia TDi měla 66 kW, 1,6 benzín 55 kW, a varianta
TDi 81 kW je pořád slušný rychlík.
Avatar - Mokrous
10. 2. 2022 20:04
Re: Chce to
Nojo, ale ta 81 kW 1.9 TDI měla těch 200Nm už někde okolo 1.400-1.500 otáček, kdežto tady se dolují někde u 3.000. Což z hlediska uživatelského komfortu a hluku asi nebude moc velká zábava.
Avatar - Ozzman
10. 2. 2022 15:11
Re: Chce to
Moje bývalé Clio 43kw jezdilo 170... akorát ti to tam přišlo, jako Passerovi 4 kila v Bugatce :-[]
Avatar - xxc
10. 2. 2022 15:18
Re: Chce to
Scenic tiez 170 v pohode, len mi prislo smiesno, lebo sme sli s dcerou a nieco jej rozpravam, odpoved nic. Hlasnejsie rozpravam, odpoved nic. Tak som na nu dozadu zakrical a nieco zacala ona kricat, len dopredu nebolo pocut. A tak sme cestovali, ona pozerala inde, ja som soferoval. Auto super, len ten hluk :-)
10. 2. 2022 15:45
Re: Chce to
Znam par expertu, kteri povazovali hucici loziska za vlastnost. Jeden prozrel az v momente, kdy jel identickym autem, ktere ale zahadne nehucelo. :-O treba je to i tento pripad?
Avatar - xxc
10. 2. 2022 16:34
Re: Chce to
Jasne, ze nie. Reklamoval som to a dali mi pojazdit identickym, novym autom. Hucalo presne tak isto :-) Inak aj pri novom Megane sa uz Micka stazoval, ze mu to hucalo pri 120ke.

Opouštíme město a vydáváme se do zhruba 130 kilometrů vzdáleného města Antequera. Máme na to 2,5 hodiny, takže bylo jasné, že dálnici pouze lízneme, i ten kousek nám ale stačil k tomu, abychom v rychlostech na 120 km/h bědovali nad aerodynamickým svistem kolem vnějších zrcátek. Zatímco ruchy od podvozku tu stále prakticky nejsou slyšet (i odvalování kol slyšíme jenom vzdáleně), kolem zrcátek dost fouká. Však jsou to pořádné plácačky a v kontextu toho moc nechápu, proč se Renault nevybodnul na výsuvné kliky dveří, jejichž reálný přínos efektivitě jízdy nepoznáte.
Avatar - xxc
10. 2. 2022 16:38
Re: Re: Chce to
Reálne skúsenosti. Ale zase dieťa bolo také vylyžované, že sa nezobudilo ani pri 180ke. Presne som sledoval, kedy sa zobudí a nič, spalo :-)
Avatar - Ozzman
11. 2. 2022 09:07
Re: Chce to
Vážně své auto porovnáváš s 20 let starym Cliem s zakladnim motorem ?:D
10. 2. 2022 19:27
Re: Chce to
Jasně, fáčko jelo taky 160kmh, ten citron umí i přes 170kmh, ale není to už bezpečné v takhle malých autech. Jogger je proti nim mastodont a plně naložený bude mít 1800-1900kg. Ani s jedním motorem to nebude zrovna oslnivá dynamika ;-)
11. 2. 2022 07:07
Re: Chce to
A prečo od lowendovéhoo auta stavaného predovšetkým na veľký úžitok a nízku cenu čakať oslnivú dynamiku?
11. 2. 2022 17:26
Re: Chce to
Nečekám oslnivou, ale dostatečnou a to ten 3hrnek v plný náloži (5lidí a bagaž) mít nebude. Stejně jako ho nemá Octávka s litrovým tříhrnkem ;-)
10. 2. 2022 13:40
Ta "posedlost" vykonem je usmevna.
Takze pro lowcost rodinne auto pro az 7 lidi, ale mensi nez Oktavka, povazujeme 81 kW za sotva dostatecny vykon.
:-)

V dnesnim silenem eko svete bych bral i 55 kW. Pokud mi nabidne spolehlivost, dlouhou zivotnost a nezavislost na nabijeckach.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Mokrous
10. 2. 2022 20:07
Re: Ta "posedlost" vykonem je usmevna.
Menší než Octávka?
Na délku sice o 13 cm, jo, ale na výšku je o 20 cm větší a rozvor má taky o 20 cm větší a počítá se s tím jako se 7 místným autem, tak by to mělo něco uvézt. Aerodynamika bude taky zcela jinde.
10. 2. 2022 13:42
objednane
Minuly tyzden som ho prave objednal v "plnke" v bielej farbe. Ta uz ma elektricke aj zadne okna, spatne tiez, park. kameru, sledovanie slepeho uhlu, volant nastavitelny v oboch smeroch. nahradzujem firemny ford tourneo connect 1.6 tdci 85kw. bral som 7 miestnu verziu, pretoze preco nie za ten priplatok, na nejaku firemnu chlastacku ako rozvoz sa to moze hodit. mna hlavne laka tovarenske LPG, mne nevadi ze ho bude treba tocit - aspon sa troska pozabavam, ak sa zmestim do 10L plynu v meste, stale to bude velmi dobra hodnota (ford zere 6.5 az 7 v meste, jazdim dynamicky) Zaujimave je, ze za 680e sa da kupit zakl. servis + zaruka + asistencia na 5 rokov / 100kkm, takze dalsie znizenie nakladov. dodacia doba 30.6. planujem v lete ho zobrat niekde na vylet, ked uz bude take lacne palivo :) (prve lpg v zivote). este dodam, ze som pisal 6tim predajcom, ani jeden neda ani cent zlavu :D.
Rozbalit vlákno
5
10. 2. 2022 14:52
Re: objednane
Gratuluji, jen aby jsi měl v létě ten "levný plyn" ;-)
10. 2. 2022 19:47
Re: objednane
Ak bude benzín za 2€ ,tak LPG bude stále približne za 1€ . Tiež som čakateľ na Sandero Eco-G
10. 2. 2022 15:10
Re: objednane
Tak, tak, Dacia zľavy nedáva. Gratulujem, ja by som tiež išiel do toho LPG, paradoxne sa s tým lepšie jazdí ako tým silnejším TCe a má to nepriame vstrekovanie. :yes: Pár vecí mi na tom aute vadí, ale zas za tie peniaze...
Avatar - petr petrumr
10. 2. 2022 15:34
Re: objednane
soused koupil v lpg nové sandero, má i staré první na lpg a ta změna je strašně velká samé plus a dacia nemá konkurenci když chceš lpg.
10. 2. 2022 13:43
Docela bych se divil, kdyby DACIA
u nás nebyla nejprodávanější značnou nefiremních vozidel..
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Tielman
10. 2. 2022 15:35
Re: Docela bych se divil, kdyby DACIA
tak Dacia sama říká, že fleet tvoří jen cca 20% prodejů
Avatar - xxc
10. 2. 2022 16:41
Re: Re: Docela bych se divil, kdyby DACIA
To majú dobré, lebo je dosť dacií, ktoré jazdia ako firemné :-) Pre firmu ideálne, nízke náklady, pokiaľ je fakt pravda, že sú to kvalitné autá. Firmu značka nezaujíma, vyberá podľa tco.
Avatar - Tielman
10. 2. 2022 16:48
Re: Re: Docela bych se divil, kdyby DACIA
U těch užitkáčů u Dacie je nějaká dlouhodobá spolehlivost beztak úplně jedno. Vždyť je to tak levné, že šikovnej řemeslník na to musí za rok vydělat a pak to může kupovat znovu a znovu.
Tady ten Jogger vidím (mj) jako ideální přesouvadlo pro nějakou partu stavebních řemeslníků. Pět chlapů co jede na tejden na stavbu, dozadu nacpou tašky a jede se... a vzhledem k variabilitě nastavení sedadel a tvorby prostoru (níže koment Woodyho Aliena), je to cenově bezkonkurenční univerzál.
Avatar - xxc
10. 2. 2022 16:58
Re: Re: Docela bych se divil, kdyby DACIA
zase ci to je takto ekologicke, kupovat auto znovu a znovu, ked toyota by sluzila 20 rokov :-)
Avatar - Tielman
10. 2. 2022 22:41
Re: Re: Docela bych se divil, kdyby DACIA
Tezko rict. Ale uzitkove auto beztak nikdo 20 let nedrzi.
10. 2. 2022 18:30
Re: Docela bych se divil, kdyby DACIA
Není, dosud je to Hyundai
10. 2. 2022 14:55
Bude se prodávat
jako teplé housky na krámě. Auto, které bude těžko hledat konkurenci, protože ani žádná není.
Rozbalit vlákno
2
10. 2. 2022 15:15
Re: Bude se prodávat
O úspech sa netreba báť, skôr budú musieť pribrzďovať predaje, aby im vychádzali emisie. Ale zatiaľ vyzerá, že Spring ich zachráni.
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2022 07:54
Re: Bude se prodávat
Niet pochyb ze jogger budr trhak... dacia vie co zakaznik chce a co si ziada trh ... tu nie si u fiatu ani u alfy.... mna len zaujima ci to ma kompletne pozinkovanu kasnu... ak ano.... nie je o com.... kauf desatrocia pre 4 ci 5 clennu rodinu :yes:
Avatar - Tielman
10. 2. 2022 15:32
líbí /nelíbí
Líbí se mi :
vnější design
světlá výška
cena
Nelíbí se mi:
nástup nejvyššího kroutícího momentu 200 Nm až v 2900 otáčkách. To může být problém při nájezdu na dálnici
Místo v druhé řadě sedadel při sedmimístné verzi
nízká užitečná hmotnost. U tak velkého auta bych čekal alespoň o 50 kg vyšší ( teď je to 519kg včetně řidiče)

Ale za ty prachy a v rámci cílové skupiny by víc čekal jen blázen.
Rozbalit vlákno
4
10. 2. 2022 15:53
Re: líbí /nelíbí
Čo má miesto v druhom rade spoločné s tým tretím? Ako že je ho zbytočne veľa? S tým krúťakom máš pravdu, preto mi príde vhodnejšia tá LPG verzia, lebo tam je tých 170 Nm k dispo už od 2000 ot./min. Pocitovo to robí veľa, nie je tam taká diera.
11. 2. 2022 14:30
Re: Re: líbí /nelíbí
Však ten silnější motor může mít ve stejných (nižších) otáčkách podobný točivý moment. ;-)
Avatar - woody-alien
10. 2. 2022 16:31
Re: líbí /nelíbí
Já bych do líbí přidal i tu variabilitu. Tohle je prostě chytré.
http://www.youtube.com/watch?…
Avatar - Tielman
10. 2. 2022 16:43
Re: líbí /nelíbí
Tak tohle mi zcela uniklo. Samozřejmě se tím naprosto mění užitkovost auta.
Avatar - xxc
10. 2. 2022 16:43
Re: Porovnanie s Lodgy
Otec nedávno išiel s Lodgy a hneď mi písal, že čo to za auto, že to hučí ešte viac, ako môj Scenic. A keď som ho viezol Scenicom, prvé čo, začal nadávať na cesty na Slovensku a potom že čo mi to tak hučí a prečo tak fúka. Som mu odvetil, že cesty sú dobré a že je to vlastnosť auta :-)
Avatar - Plautus
11. 2. 2022 10:48
Re: Porovnanie s Lodgy
Nepochopím, prečo si si ten Scenic vôbec kupoval...ja netvrdím, že je to dobré alebo naopak na prd auto, nemám s ním žiadnu skúsenosť, ale to si to auto objednal bez vyskúšania? Je síce pravda, že pri nejakej 10-20 km predvádzačke človek vlastne až tak veľa toho nepostrehne, ako keď auto vlastní a jazdí ním dlhšie, ale keď si taký “gurmán”, tak si mohol vziať BMW 2 Gran Tourer, keď máš aj X1, ako zvykneš písať, a mohol si nás ušetriť týchto večných pindov, lebo si si vybral pre seba nevhodné auto...
Avatar - xxc
11. 2. 2022 16:54
Re: Re: Porovnanie s Lodgy
Ušlo mi to pri predvadzaní, s požičaným autom som nechcel lietať 160+. Tak trošku som predpokladal, že to sú normálne autá a v tom čase som jazdil aj p208, ktorý bol tiež neskutočne hlučný. Naplno som si to uvedomil, až keď sme kúpili C4 Picasso a zrazu pohodlie, tichosť. Inak BMW ľutujem aj ja, ale tam mali také ceny, že som ani nešiel pozrieť. Až časom som zistil, že na BMW dávali také zľavy, že som to mohol kúpiť. Ale mal by som ten benzínový trojvalec, ktorý sa zadiera :-) Všetko sa vyskúšať nedá, problém mám s tým, že na to tu dobrí ľudia neupozornia, že pozor, tie autá sú také a také.
Avatar - Plautus
11. 2. 2022 21:15
Re: Re: Porovnanie s Lodgy
Ako som písal, nemám so Scenicom skúsenosť, takže to neviem posúdiť. Jedná sa o poslednú generáciu? Ale OK, beriem Tvoju odpoveď, len keď je to také hrozné ako píšeš, tak si sa mohol toho čo najskôr zbaviť a kúpiť niečo iné.
11. 2. 2022 14:38
7miest bez kufru
No neviem, rodina ktora potrebuje viac ako 5 miest + kufor si to asi nekupi
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Plautus
11. 2. 2022 21:04
Re: 7miest bez kufru
A čo by si dal takej rodine na výber? MB GLS / BMW X7 / Jeep GCh / Ford Explorer / Dodge Durango ??? Alebo nejakú osobnú dodávku za 35+ tisíc eur, keď táto Dacia je za polovicu?
13. 2. 2022 00:05
Re: 7miest bez kufru
Jasne, a batozina sa nalozi na privesny vozik
Avatar - VDC
12. 2. 2022 16:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0